olen kolme vuotta sitten rypenyt muutamalla pikavipillä luottotiedot. Maksettu-merkintä on kahden vuoden takaa, mutta merkintä velkomustuomiosta voimassa vielä vuoden.
Mulla löytyisi kolme tonnia pistää käsirahaa autoon, toiveena saada 15 000 hintainen muutaman vuoden vanha kulkupeli. Vakiduuni ja maksukykyä parin vuoden maksuaikaan olisi.
Onko kokemuksia onko jostain mahdollista saada rahoitus?
autolaina / maksuhäiriömerkintä
5
724
Vastaukset
- Auton saa muutenkin
Vuoden kuluttua kyllä. Sitä ennen saattaa olla vaikeaa.
Mutta osta käteisellä kolmen tonnin auto. Sellaisella minäkin ajelen, vaikka on vakiduuni ja maksukykyäkin. On nimittäin myös järkeä. - ycä
Vaikuttaa siltä, että ap yrittää toistaa virheensä. Minkä ihmeen takia on pakko saada uudehko auto? Varmasti saat ajettavan auton jos otat lainaa tuon kolmen tonnin omarahoituksen lisäksi vaikka parin tonnin lainan. Viidellä tonnilla saa ihan hyvän auton.
Mutta mikäs siinä jos on kivaa kun aina on velkaa. Sitten kun tämä tuleva auto on maksettu niin sen hinta on puolittunut ja taas on kiva ottaa velkaa että saa uuden. Niinhän se menee.
Mene autoliikkeeseen niin kyllä kertovat saatko lainan vai et. - ftyy65
Kyllä ne jobbarit luotottaa,se ei ole ongelma.Toinen kysymys se että kannattako noinkin paljon laittaa rahaa autoon??
- Turha toivo...
Totuus on, että autoon et rahoitusta saa mistään niin kauan, kuin merkintä on.
Sinulla on kaksi mahdollisuutta:
Osta se kolmen tonnin auto, tai odota vuosi.
"Mene autoliikkeeseen niin kyllä kertovat saatko lainan vai et."
Ei ne voi kertoa, koska yksikään autoliike ei rahoitusta myönnä, vaan rahoituksen myöntää, tai tässä tapauksessa on myöntämättä, aina jokin rahoitusfirma.- jeejoojuujaa
Väärin. Oikea Alan Liike kyllä rahoittaa itse myymänsä auton luottotiedottomalle. Aloittajahan haluaa 15 donan auton ja se onnistuu kolmen donan käsirahalla.
Tosin käteisostaja saa vastaavan auton jostain viidellä donalla mutta sitähän ei nyt kysytty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275