BMW 1 sarja luotettavaa laatua

Periskooppi

BMW 116 on ensimmäinen uutena hankkimani auto jota ei ole tarvinnut viedä heti takuukorjaukseen.

Minulla auto on vain kulkuneuvo tällä pikku BMW:llä ei ole merkin statusta, hintaluokkakin on Toyota Auriksen tasoa Toyota oli yksi vaihtoehto kun tein hankintaa.

BMW ajamisen ilo on huolettomat kilometrit ja halvat huoltohinnat.
Ensimmäinen huoltokin vasta kahdenvuoden päästä

Olen tosi tyytyväinen autoon pienihän se on mutta kyllä ruma olemukseni sinne mahtuu.

Ainoa asia joka haittaa on ovipilari 5 ovisessa korissa kuljettajan puolella joka peittää näkyvyyttä sivulle, on sattunut tilanteita joissa en ole pilarin takaa tulevaa nähnyt.

3

167

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopokone...

Naurettavaa ostaa agressiivisessa maineessa oleva auto mopokoneella. Yhtä naurettava versio on uusin 114i jossa mahtavat 102 hv. Voi vee.

Tuommoisista menee ohi Hyundait ja Kiiat, ja 1,8-Avensikset. Mahtaa sinuakin naurattaa sen jälkeen.

• köyhyys

Maksapa itse se uusi bmw isolla koneella. Niin eikö ole rahaa maksaa? Turha sitten valittaa.

• Periskooppi

Voi sinua " mopokone " autoilussa on muutakin kuin se että voi ohittaa hitaampia.
        Jos olisi tarkoitus ajella kilpaa tekisin sitä muualla kuin liikenteessä.

Olen ajanut Kialla auto on kyllä ok mutten pidä korealaismerkkiä mitenkään parempana autona, päinvastoin en usko merkin kestävävyyteen enkä jälleenmyyntiarvoon.
        Toyota on vielä ollut markkinoilla hyvin hintansa säilyttävänä BMW:lle vaihtoehto.
        Toyotan laatukaan ei ole enään sitä japanilaislaatua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe