ylimielisyys

Nakke

skorpioneissa joissakin on hyvin ärsyttävää, siis toisten ihmisten katselu nenänvartta pitkin. Onko skorpionien luonteenpiirteitä yleisestikkin? Olen tavannut pari tällaista skorpionineitosta...

17

2129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      niin totta kuin vaan voi olla, mutta mielestäni aivan mahtava piirre eikä mitenkään ärsyttävä!! taidat olla alistuva yksilö?

      • Nakke

        en vain siedä tyhmänylpeyttä...


    • skorppari

      Itse en sanoisi että olen ylimielinen. Oikestaan en arvostele ihmisiä IKINÄ (oikeasti), varsinkaan ulkonäön perusteella. Mutta useasti olen kuullut toisilta että olen "ylimielinen". :\ Ja sitähän en ole. Ehkä naamanilmeet valehtelevat? Voin olla kyllä hiljainen uudessa seurassa, mutta se ei ikinä tarkoita sitä että arvostelisin toisia. Haluan vain tarkkailla heidän reaktioitaan muihin ihmisiin ja puheenaiheisiin ennenkuin avaan suuni...

    • miltä näyttää

      Skorpparit pitää usein "etäisyyttä" kunnes ovat päättäneet missä määrin toiseen voi luottaa.
      Voi näyttää muulta, mutta se on siis enempi epävarmuutta kuin ylimielisyyttä.

    • alma

      Syy miksi skorppari katsoo nenänvartta pitkin on se että sinussa on jokin piirre joka ärsyttää skorpparia tai olet tehnyt tai sanonut jotain ilkeää.

    • Jukepoksi

      En yleensä arvostele syyttä tai auo päätä kenellekkään. Nenänvartta pitkin katson Vain jos se kyseinen henkilö on sanonut minulle jotain loukkaavaa/typerää ilman järkevää syytä.. Alan ajatella että tuo ei ole minun arvoiseni

      • olvio

        te kirjoitatte.kaikki kommentit kuin minun suustani.täytyy olla varovainen vieraiden,ja ehkä outojenkin ihmisten joukossa.


      • skorpioni-

        en kyllä ihan turhan takia ala kenellekään vittuilemaan tai edes nenänvartta pitkin ketään katsomaan.
        sille pitää olla hyvä ja kunnollinen syy...


    • Essi

      Kyllä valitettavasti itsessäni tuon piirteen ainakin löydän. En ole kylläkään lainkaan ilkeä ihminen tms, mutta kun joku antaa käytöksellään/olemuksellaan aihetta, niin halveksin kyllä ihan kympillä. Ja yleisesti salaa koen olevani askeleen ylempänä kuin muut. Ja olenkin ;) Mutta en kyllä silti ilman syytä ihmisiä nenänvartta pitkin katsele. Vastapainoksi löytyy paljon ihmisiä ketä todella kunnioitan.

    • NtiSkorpion

      ..et onko syntynyt jakson 1,2 vai 3. 2 on pahin, 1 aika lässy, 3 niillä rajoilla.
      tämä valitettavasti pitää paikkaansa..

      • olvio

        mitä niillä tarkoitat?miten jaat loka-marras syntyneet?


      • NtiSkorpion
        olvio kirjoitti:

        mitä niillä tarkoitat?miten jaat loka-marras syntyneet?

        en muista.. jossain astrologia kirjassa oli, mitenkä esim.skorpparit eroavat toisistaan muiden merkkejen eroavaisuudet. kuten jos laittaa kaks skorpparia juttelee muutamaks tunniks, huomaa että mitenkä erillaisia he ovat, jos toinen on syntynyt jakson ensimmäisellä ja toinen vaik jakson toisena. en kyl muista kirjan nimeä.. mut siin oli paljon muutakin mielenkiintosii juttuja.


    • ...

      Kaik skorpparit mihin oon törmännyt, ei en tuu toimeen pidemmän päälle, ne on tosi ärsyttäviä....

    • Kakskakkonen

      Sehän se, jos joku alkaa kattoon skorpionia nenänvartta pitkin, skorpioni kostaa sen tekemällä siitä tuijottamisesta yhtä piinaa. Sillä mikään ei ärsytä skorpionia niin paljon kuin se että joku kyseenalaistaa hänet. Koskaan ei ilman syytä moista tapahdu. Taisit katsoa itse pahasti?

    • skorpparitypy

      Itse en ole ikinä ollut ylimielinen, paitsi ehkä silloin, jos tiedän, että ihminen ei ole paremman kohtelun arvoinen. (Eli mikäli hän on satuttanut pahasti läheisiäni tai minua!)

      Joidenkin skorpionien luonne saattaa luoda kuvan ylimielisyydestä, vaikkei se nini olisikaan.

    • tuttua17

      Ylimieilisyyttä on sekin ettei kuuntele toista vaan alkaa hölöttää omaansa päälle. Koskaan ei jaksa kuunnella lausetta loppuun asti, ikävä tapaus ja hyvin ylimielinen.

    • neitsyt minäkin

      ei pidä paikkaansa. minulla on ystävinä skorpionin merkissä syntyneitä ihmisiä, sekä miehiä että naisia ja he ovat erittäin luotettavia, uskollisia, aitoja, ystävällisiä ja ihania ja sydämellisiä ihmisiä kaikin puolin. heidän kanssa saa aikaan mielenkiintoisia keskusteluja.

      itse neitsyen merkissä syntyneenä en pidä kaksosista, sillä kaksonen on epäluotettava petturi ja valehtelee minkä kerkiää, luulevat itsestänsä liikoja ja käyttäytyvät ylimielisestä toisia ihmisiä kohtaan. kaksonen on lisäksi tunnekylmä laskelmoiva paskiainen, joka ei ota toisia huomioon. osaavat olla tosi ilkeitä ja kaksinaamaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe