Lääkkeellinen tyhjennys käynnissä,toivottavasti tyhjenee kokonaan.Rv oli 11,kehitys pysähtyny jo viikolla 6..Tuli aika pommina mut pakkohan se on hyväksyä ja jatkaa elämää eteenpäin.Ehkä vielä joskus tai sit ei,onneks mua on siunattu jo kahdella lapsella joista oon ikuisesti kiitollinen!En halua väkisin kolmatta mut yritän vielä kerran ehkä ensi vuonna mut jos ei onnistu niin jää tähän,en rupee rääkkäämään itseäni.Isot voimahalit kaikille kohtalotovereille,pidetään päät pystyssä ja annetaan ajan parantaa haavat..
kesken meni tällä erää
suru pusero
2
356
Vastaukset
- toinenkertatodensano
Voimahaleja sinne!
Itse koin "keskeytyneen keskenmenon" alkuvuodesta, ultrassa alkio vastasi vko 8, kun piti olla jo vko 13. Lääkkeellinen keskeytys ei minulla edes toiminut ja jouduin kaavintaan. Nyt olen uudelleen raskaana (vko 10 3) ja kesäkuun alussa ultraan. Pelottaa aivan valtavasti :/ - minullakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18111307
- 575392
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382311
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261179