Raskausaika ja totaalinen haluttomuus

yyyuouhyu

Kärsiikö muutkin täällä raskaudenaikasesta haluttomuudesta? Tää on nyt toinen raskauteni ja edellisessä ei ollut mitään tällaista, päin vastoin. Mut nyt tätä on jo jatkunut tänne raskauden puoliväliin asti eikä loppua näy.Kun ei vaan haluta ei pätkääkään, suorastaan inhottaa pelkkä ajatuskin seksistä. Ja mies taas on ihan innoissaan ja kehuu kuinka seksikäs ja hehkeä olen raskaana ollessani ja tuntuu että hän on kokoajan kimpussa.. Mahtaakohan tää olla tällästä ihan loppuun asti?

123

6476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinvarusteltu mies

      Näinhän se on pidemmässä parisuhteessa, että kun toinen haluaa, niin toinen ei.
      Itse en uskalla naida kunnolla.

      • Tuttu poika oot

        Poika on 19 ikäinen ja koittaa olla niin miestä!
        Herra asiallinen tumputtelee nyt vaan ihan rauhassa siellä peräkammarissaan niin,ettei äiti kuule...


      • asiallista

        pikkupoikanen neuvoo.


      • herraasiallinen
        asiallista kirjoitti:

        pikkupoikanen neuvoo.

        Kiitoksia kun sain asiapalautetta itseäni kypsemmiltä(?, ainakaan yläpäästä ei näin ole). Teittepä perusteellisen profiloinnin minusta. Missä kohtaa tekstiä oli vikaa? Itsellä ei ole ollut kyseistä tilannetta kun olen niin nuori, mut sivusta katsojana kyllä, kun about omanikäiseni pilaavat nuoruutensa hankkimalla liian aikaisin lapsia.

        Sitten yhtäkkiä herätäänkin tilanteeseen että ollaan lapsen tultua arjen loukussa kuin keski-ikäiset ja ollaan koettu liian paljon liian nuorena. Seksi on pakkopullaa joka hoidetaan alta, olemmehan nuori pari! Hommattiin se lapsi ennen kuin opittiin tuntemaan toisemme jne. Ei tarvii olla kovin vanha tajutakseen tämän.

        Kokeilempa kommentointia jota ikäisiltäni odotetaan:
        "Vttu mitä pskaa. Lyö ukkoos munille ja gäske se painuu vituun! Vihaan suomalaisia naisia, vihaan elämää ROFLDHFN!!" |En oikeen oo päässy viel jyvälle mut kuitenki yritys hyvä 10! Nimimerkki ja kuva on tarkoituksella harkittu!

        ...Ja olen jo jonkin aikaa asunut omillani.


      • herraasiallinen
        herraasiallinen kirjoitti:

        Kiitoksia kun sain asiapalautetta itseäni kypsemmiltä(?, ainakaan yläpäästä ei näin ole). Teittepä perusteellisen profiloinnin minusta. Missä kohtaa tekstiä oli vikaa? Itsellä ei ole ollut kyseistä tilannetta kun olen niin nuori, mut sivusta katsojana kyllä, kun about omanikäiseni pilaavat nuoruutensa hankkimalla liian aikaisin lapsia.

        Sitten yhtäkkiä herätäänkin tilanteeseen että ollaan lapsen tultua arjen loukussa kuin keski-ikäiset ja ollaan koettu liian paljon liian nuorena. Seksi on pakkopullaa joka hoidetaan alta, olemmehan nuori pari! Hommattiin se lapsi ennen kuin opittiin tuntemaan toisemme jne. Ei tarvii olla kovin vanha tajutakseen tämän.

        Kokeilempa kommentointia jota ikäisiltäni odotetaan:
        "Vttu mitä pskaa. Lyö ukkoos munille ja gäske se painuu vituun! Vihaan suomalaisia naisia, vihaan elämää ROFLDHFN!!" |En oikeen oo päässy viel jyvälle mut kuitenki yritys hyvä 10! Nimimerkki ja kuva on tarkoituksella harkittu!

        ...Ja olen jo jonkin aikaa asunut omillani.

        Ja nyt on kukkahattutädeille vaihdettu profiilikuva! Luulitteko oikeasti että yritin esittää edellisen kuvan miestä :D


    • sama onkelma oli

      sama homma oli mulla kans.. koko raskaus aikana oisko 2 kertaa harrastettu seksiä.. mua ei siis haluttanu ollenkaa, mut ukko ymmärsi asian, ja ei ollut vonkaamassa, vai sitte hoidin kädellä sen homman :) eli et ole ainut joka "kärsii" samasta ongelmasta.. nyt ku neiti 6.5kk nii seksiä on edelleen ollut aika vähän, mutta mun mielestä tarpeeksi... ollaan oltu yli 5v yhessä, ja alussa suhdetta seksiä oli vähintäänki joka päivä, mut suhde muuttuu mitä kauvemmi on ollut yhessä.. ihan normaalia..

      • vähän inhimillisyytt

        Kauheeta.


      • Niitty-Jenkki
        vähän inhimillisyytt kirjoitti:

        Kauheeta.

        Niin in .Luontopa se on ankara äiti.Se vaatii uutteraa työntekoa paljon kieltäytymistä ja paljon kärsivällisyyttäkin etetoteen karaistumista.Hmm.Mieheltäkin.


      • tympeetä naisasiaa
        Niitty-Jenkki kirjoitti:

        Niin in .Luontopa se on ankara äiti.Se vaatii uutteraa työntekoa paljon kieltäytymistä ja paljon kärsivällisyyttäkin etetoteen karaistumista.Hmm.Mieheltäkin.

        Kai se nainenkin voi vähän "uhrautua"? Jos ei itse ole kyvykäs tai halukas seksiin, niin muutama satanen miehen kouraan. pusu poskelle ja mies baarikierrokselle.


      • Oul(m)

        Ei se lapsi pillussa kasva ,kyllä harrastin sexiä raskaudenkin aikana vaimon kans mut en tietenkään päällä ollut ,takaapäin oli makeeta kyllä.Vääriä luuloja et nainen ei halua osa naisista haluu raskauden aikana jopa edempi sexii,jopa vierastakin .


    • rv 39+2

      Meillä menny vähän toisinpäin, tai no, ehkä tohon raskauden puoliväliin saakka oli sitä seksiä saman verran kun ennenkin, mut siitä se sitten alkoi hiipumaan, ei o peitto heilunu enää moneen viikkoon... Mies pelkää satuttavansa vauvaa, eikä kyllä tän jättimahan kanssa olo tunnu itsestäkään mitenkään seksikkäältä ja kun joka paikkaan kolottaa..

      • N

        Normaalisti kun raskaus loppusuoralla kun laskettuaika seksillä laitetaan synnytyskäyntiin


    • 23432

      Mulla oli sama toisessa raskaudessa. Ei haluttanut tippaakaan. Sain tytön. Ekassa raskaudessa pöyhittiin peittoja vähän väliä, poika tuli ;)

    • jepjep

      Meillä heilui peitto alkuraskaudessa hyvinkin tiuhaan, mutta nyt varsinkin lppuvaiheessa, kun maha on tiellä, ja muutenkin tunnen oloni mursuksi, niiin ei oo paljon haluja ollu. Mies on ollut hyvin ymmärtäväinen :)

      • tarkoituksella isä

        Meillä heitettiin peitot pois ja ihailtiin ja kehuttiin vaimon kauneutta ja ihanuutta myös raskausaikana. Ei peitto heilunut, mutta pylly kyllä heilui ja oli ihanaa, kun sai laskea luonnonmukaisesti sisään. Molemmat nauttivat siitä ja vaimokin sai kunnon orkkuja. Toki varoimme liian rajuja otteita, mutta eihän naisenkaan herkimmät paikat siellä pohjassa ole. Rinnat ovat pystypäiset kaunottaret, kun alkavat paisua raskausaikana!
        Älkää ukot unohtako niitä, sillä vauva valloittaa ne kohta teiltä. Se makea maito on tarkoitettu uudelle tulokkaalle eikä isälle


    • ohjeistava herra

      Ihemttelen kovasti lammasmaisesti käyttäytyviä miehiä jotka alistuva useiden kuukausien mittaiseen seksittömyyteen. Jos nainen ei halua pillua antaa raskauden aikana, tulee hänen ottaa suihin siemensyöksyyn saakka. Raskauden aikana seksiä voi myös harrastaa takaapäin jolloin iso maha ei ole tiellä. Aina ei ole kysymys siitä "haluttaako", asioita voi tehdä parisuhteessa myös toisen mieliksi: esim. antaa seksiä vaikka ei haluta, sillä jättäähän miehennekin teidät "rauhaan", vaikka teitä panettaa ja häntä ei.

      • EI OO TODELLISTA!

        "Ihemttelen kovasti lammasmaisesti käyttäytyviä miehiä jotka alistuva useiden kuukausien mittaiseen seksittömyyteen. Jos nainen ei halua pillua antaa raskauden aikana, tulee hänen ottaa suihin siemensyöksyyn saakka. Raskauden aikana seksiä voi myös harrastaa takaapäin jolloin iso maha ei ole tiellä. Aina ei ole kysymys siitä "haluttaako", asioita voi tehdä parisuhteessa myös toisen mieliksi: esim. antaa seksiä vaikka ei haluta, sillä jättäähän miehennekin teidät "rauhaan", vaikka teitä panettaa ja häntä ei. "

        NO VOEHAN VI***U MIKÄ ÄÄLIÖIDEN KUNINGAS!
        Vaikka provohan olet oikeasti.
        Kuule, opettele ottamaan iteltäs ite suihin ja niele lastis. Tai jos ei taivu, niin pyydä naapurin Kalevia!!!!!


      • kuules herra

        Seksiä vastoin toisen tahtoa kutsutaan raiskaukseksi. Kyllä siinä pitää olla molemmilla halut kohdallaan.


      • jeejee:-_:
        kuules herra kirjoitti:

        Seksiä vastoin toisen tahtoa kutsutaan raiskaukseksi. Kyllä siinä pitää olla molemmilla halut kohdallaan.

        en minä ainakaan lukenut mitään raiskaamisesta, vaan siitä että nainen voisi antaa seksiä vaikka aina ei tuntuisikaan olen AAAAAAAAAH-mood päällä. Ääliöiden oikea kuningas on tuo yläpuolella keuhkoava feministiteini. Parisuhde vaan on sitä että molemmat tekevät toisilleen juttuja. Jos molemmat vaan tekevät niin kuin haluavat, niin se on perhehelvetti eikä parisuhde.


      • maanpakolainen

        Hyvää tekstiä "ohjeistavalta herralta. Noin tekevät ulkomaalaiset naiset, mutta suomalaiselta sitä on turha edes toivoa. Kysymys on asenteesta toista sukupuolta kohtaan ja sehän on tunnetusti miesvihamielinen Siuomessa. Miehen (poikien) halveksunnan ja heidän epähuomioimisen opettaminen aloitetaan jo pikkutytöille.


      • hahahahahhha

        niin ja kukakohan sen raskauden on saanut aikaan?


      • spruittaa aina 2:sti
        hahahahahhha kirjoitti:

        niin ja kukakohan sen raskauden on saanut aikaan?

        Postimies-Pate.


      • Eräs lukija
        maanpakolainen kirjoitti:

        Hyvää tekstiä "ohjeistavalta herralta. Noin tekevät ulkomaalaiset naiset, mutta suomalaiselta sitä on turha edes toivoa. Kysymys on asenteesta toista sukupuolta kohtaan ja sehän on tunnetusti miesvihamielinen Siuomessa. Miehen (poikien) halveksunnan ja heidän epähuomioimisen opettaminen aloitetaan jo pikkutytöille.

        Jos nainen ei suostu seksuaalisesti hyväksikäytettäväksi ja orjaksi, on hän "miesvihamielinen"? Tytöt täytyy kasvattaa huoriksi joilla ei ole mitään oikeutta jo pienestä pitäen, ja pojat toki tuntemaan omat Oikeutensa muiden ihmisten kehoa kohtaan - paskat siitä haluttaako sitä toista vai ei? :-) Joo, Suomessa on tosiaan välillä aistittavissa oudon naisvihamielinen ilmapiiri, luojan kiitos suuri osa miehistä on myös ihan täyspäisiä ja huomaavia.

        On eri asia ottaa toinen huomioon ja pyrkiä miellyttämään, kuin alistua (ja alistaa!) toinen seksuaaliseen kanssakäymiseen joka tuntuu _vastenmieliseltä_. Mutta liian vaikeaa ymmärtää eräille.


      • 8rv
        EI OO TODELLISTA! kirjoitti:

        "Ihemttelen kovasti lammasmaisesti käyttäytyviä miehiä jotka alistuva useiden kuukausien mittaiseen seksittömyyteen. Jos nainen ei halua pillua antaa raskauden aikana, tulee hänen ottaa suihin siemensyöksyyn saakka. Raskauden aikana seksiä voi myös harrastaa takaapäin jolloin iso maha ei ole tiellä. Aina ei ole kysymys siitä "haluttaako", asioita voi tehdä parisuhteessa myös toisen mieliksi: esim. antaa seksiä vaikka ei haluta, sillä jättäähän miehennekin teidät "rauhaan", vaikka teitä panettaa ja häntä ei. "

        NO VOEHAN VI***U MIKÄ ÄÄLIÖIDEN KUNINGAS!
        Vaikka provohan olet oikeasti.
        Kuule, opettele ottamaan iteltäs ite suihin ja niele lastis. Tai jos ei taivu, niin pyydä naapurin Kalevia!!!!!

        itse en aina halua ja tällä hetkellä en edes saa laittaa peittoa heilumaan mutta olen kyllä niin idiootti että rakastan puolisoani sen verran paljon että kyllä koskettelu ja suusexi on aktiivisesti käytössä.En tiedä,en koe asemaani mitenkään alistetuksi ym.teen sen omasta halustani rakkaalle.Minusta on kohtuutonta vaatia toista tyytymään omaan käteen ties kuinka pitkään.Ja tiedän että mieheni on tyydytetty ja onnellinen silti vaikka itse sitä ei saakkaan,pääasia että saa sitä rakastamaansa ja haluamaansa naista.


      • todella

        Ei tarvi ihmetellä miksi joidenkin miesten vaimoista tulee frigidejä. Tuossa yksi syy, ohjeistava herra.
        Feikkaamaalla kylmenee seksille pitkän päälle.


    • iloinen onnetonN

      sama ongelma vaihdevuosissa...ei kiinnosta seksi yhtään...mutta mieskamua kyllä ja siitä sitten onkin riidat aina...pakko sitten antaa vaikka kuvottaa...muuten on yhessä kivaa mutta ei aina jaksaisi sitä seksiä...se vaan niin tylsää ja haluisin jo olla siitä rauhassa...miksi miehellä on ne testosteronit ja naisella ei kun kaikki hormoonit lähti pois ...ei ole enää mitään...muut asiat kyllä kiinnostaa kunhan ei ne liity seksiin

      • -61

        Heippodei heiluville! Minä kai olen sitten ihan "eriparinainen", kun minulla teki mieli kovastikin raskaana ollessa. Nyt, kun olen mummo ja poden pirulaut noita "mummo vaivoja", joka kohta kuivuu ja kiristää, niin piässä kun toisessakkii. Mulla ei ollu ymmärtäväistä ukkoo, se otti itelleen tyttöystävän Pietarista, jota paukuttaa meitin Pärnun lomaosakkeella, kun minen oo paikalla. Paras oli, kun töiltäni kerkesin, ukko tilas mulle reissun Pärnuun lomalle ja hävis ite "typysä" luo hotelliin viikonlopuksi, reppiipä siitä! Oon nähny niitä "uskollisia" ukkomiehiä, jotka on issekseen lomalla, kyllä ne käyttää "notkeita ammattilaisia" ja oovat varmaan lommaasa tyytyväisiä kottiin tullessaan, mikäjottei, onhan sitä suanu kerrannii sitä, joka "ymmärtää antoo, eikä vuan anna ymmärtee".


    • Tittamii

      Ei varmaan kannata olla huolissaan. Aika monella tuntuu raskaus-aikana halut hiipuvan, toisilla taas yltyy niin ettei mitään rajaa. Jos puoliso ymmärtää asian, ja toivottavasti ymmärtää, niin hyvä on. Monesti käy niin että raskaana olevalle naiselle läheisyys on paljon tärkeämpää, kuin se seksi. Joillekin miehille vain tuntuu olevan pelkkä fyysinen läheisyys lupaus enemmästä.
      Pidä kuitenkin pääsi; pakolla ei kannata ruveta vääntämään, siitä tulee vain paha mieli.

      • 24

        Uskon, että ihmisten seksihalut, sukupuolesta riippumatta, säilyvät hormonaalisista muutoksista huolimatta.
        Miksi naida puoliso, jonka kanssa halut tai koko ajatusmaailma eivät alunperin synkkaa?
        Meille molemmille seksi on aina ollut tärkeää, siihen liittyy myös läheisyys, yhdessä oleminen, haliminen, keskustelu. Raskausaikoina mies vähän arasteli, minä halusin paljon, joka päivä.
        Synnytyksien jälkeen alkuun voi harrastaa kaikenlaista muuta kivaa,
        pahasti revenneenä ihan perusseksi ei heti innosta.
        Uskomattoman nopeasti alapää kuitenkin toipuu. Eka synnytyksen jälkeen pelkäsin, miltä Se tuntuu, mutta sain elämäni orkun....


    • pettynyt.

      Nainen haluaa kahdesta syystä seksiä elämänsä aikana. Ensimmäisen kerran kun nainen haluaa pois neitsyyden häpeästä ja toisen keraan halutessaan raskaaksi. Näiden toimitusten jälkeen naisella ei ole tarvettan seksuaaliseen kanssakäymiseen. Tiedän tämän omakohtaisesta kokemuksesta.

      • ahoi

        Sinä, pettynyt, suksi suohoon!Älä jauha paskaa siitä, mistä et tiedä mitän, äijäköntys.


    • Ei ole kuule aavistutakaan. En ole vielä kertaakaan ollut raskaana.

      • Elmeri Y.

        Nythän mä vasta hokasin, etten mäkään ole muutes ollut! Onkohan se normaalia tässä iässä? Olen jo sentään 25.


    • hmm.

      Miksi annat miehen käyttäytyä niin, että on koko ajan kimpussa? Ällöttäisi se ilman raskauttakin, jos joku on kiinni koko ajan. Seksi mielessään eikä mikään muu? Pitääkö hänelle tuossa iässä rautalangasta vääntää mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei. Mitä ikää hän on.
      Kunteleeko hän TODELLA mitä sanot, vai onko välinpitämätön? Hänen pitäisi kuunnella myös sinun tuntemuksiasi. Jos ei kuuntele, miten voi häneen luottaa tai miten olla suhteessa.

      • rajansa kaikella

        Ajattelin aivan samoin.Miten miehesi pärjää ilman seksiä synnytyksen jälkeen,koska ainakin yhdyntää on vältettävä mieluiten siihen saakka kun on jälkitarkastus.
        Eikö voi vetää käteen välillä ja antaa läheisyyttä muutenkin kuin inuamalla koko ajan seksiä.
        Ei ihme jo paniikki iskee moisesta.


      • Vanhaa tietoa
        rajansa kaikella kirjoitti:

        Ajattelin aivan samoin.Miten miehesi pärjää ilman seksiä synnytyksen jälkeen,koska ainakin yhdyntää on vältettävä mieluiten siihen saakka kun on jälkitarkastus.
        Eikö voi vetää käteen välillä ja antaa läheisyyttä muutenkin kuin inuamalla koko ajan seksiä.
        Ei ihme jo paniikki iskee moisesta.

        Seksiä saa synnytyksen jälkeen harrastaa ihan niin nopeasti kuin itsestä siltä tuntuu. Joskus aikoinaan piti odottaa jälkitarkastukseen.


    • jk

      niinkö

      • kj

        NIIN


    • Kummallista.

      Miten voi olla niin hankalaa olla ilman edes tuota raskausaikaa? Meilläkin on avovaimon kanssa vierähtänyt vuoden päivät viimekerrasta. Kumpikaan ei sitä enään ota puheeksi ja viimekertakin oli väkinäisen oloista, nopeasti pois jaloista että arki jatkuu. Olemme reilusti alle 30 vuotiaita ja tuo seksin harrastus on jo loppunut käytännössä muutama vuosi sitten.

      • Valotan vähän

        Vaimosi saa todennäköisesti jostain muulta. Normaali aikuinen ei elä selibaatissa.


      • kaikenlaista00
        Valotan vähän kirjoitti:

        Vaimosi saa todennäköisesti jostain muulta. Normaali aikuinen ei elä selibaatissa.

        Vai ei normaali aikuinen elä selibaatissa. Taitaa Suomessakin ehkä noin miljoona aivan normaalia aikuista elää jatkuvassa selibaatissa.

        Huvittavaa tosiaan lukea, kuinka ei nyt muutamaa kuukautta voi olla ilman seksiä, kun monet ihmiset viettävät ilman seksiä kymmeniä vuosia tai jopa koko elämän. Siis hieman opettelua ja kyllä se siitä.


      • maanpakolainen
        kaikenlaista00 kirjoitti:

        Vai ei normaali aikuinen elä selibaatissa. Taitaa Suomessakin ehkä noin miljoona aivan normaalia aikuista elää jatkuvassa selibaatissa.

        Huvittavaa tosiaan lukea, kuinka ei nyt muutamaa kuukautta voi olla ilman seksiä, kun monet ihmiset viettävät ilman seksiä kymmeniä vuosia tai jopa koko elämän. Siis hieman opettelua ja kyllä se siitä.

        Suomessaa on pihtarinaisten takia pakko elää selibaatissa, koska ilotalotkin on feministien toimesta kielletty. Niistähän voisi olla nimesä mukaisesti iloa miehille ja haluamaansa runsasta tuloa anteliaammille ulkomaan naisille. Sehän olisi kauheata, jos sekä miesten, että ulkomaalaisnaisten toiveet olisivat yhtenevät. Sellaisen ilon estämiseksi meillä täytyy olla feministiset oikeusministerit, poliisiministerit ja virkakoneiston edustajat.
        Mutta, kun asiat ovat toisin päin eli suominaiset haluavat mustaa isoa, niin johan tehdään kaikki mahdollinen sen edistämiseksi vaikka HIVin uhalla.


      • maanpakolainen

        "Kummallista" taitaa elää tyypillisen suomalaisen feminismin muokkaaman tuotteen kanssa.
        Muuta Sinäkin ulkomaille, niin lähes kaikki tarjahaloslaisten suomalasten ongelmat jäävät taakse! Jos ei naista haluta, niin täällä nainen hoitaa muulla tavoin miehen pussit tyhjiksi, niin saa sen jälkeen olla itsekin rauhassa. Mies vastaa siihen hyväntahtoisilla ja romanttisilla toimilla ja eleillä.
        Näin toimii parisuhde muualla eli on molemminpuolinen. Suomessa vain naisella on oikeuksia ilman vastuuta ja miehillä vain velvollisuuksia. No Suomi onkin kuoleva valtio ja suomaliset kuoleva kansa!


    • Mahmed Jir

      Älä putkauttele sieltä alapäästä niitä lapsia enempään. Et kuitenkaan pysty huolehtimaan nuorena ilotytön alkuna.

      Raskaana oleva nainen on kuvottava likainen olento.

    • melkeinhomojo

      Jepjep, meillä yhdyntää ollut raskauden aikana kolme tai neljä kertaa. Nyt viikolla jossain viikon 24 tienoilla. Silloin tällöin, ehkä parin viikon välein saan kättä tai suuta. Itse haluaisin seksiä päivittäin.

      Mielestäni kumppanin tulisi huolehtia toisen tarpeista jos se ei kohtuutonta vaivaa aiheuta. Voiko oikeasti nautinnon tuottaminen toiselle kuvottaa niin paljon ettei sitä voi tehdä? Olit raskaana tai et, olet silti tasa-arvoisessa parisuhteessa. Miehen ON TIETYSTI YMMÄRRETTÄVÄ että raskaus ottaa voimille ja huomioida tämä odotuksissaan. Silti on täysin kohtuullista odottaa edes paria seksuaalista aktia viikossa.

      • AssssssssssHolee

        Voi kun tietäisit kuinka paljon naisen kehoon ja mieleen raskaus vaikuttaa, hormoonit erityisesti. Kun ei haluta eikä kostu vaikka haluaisikin, seksi on todella vastenmielistä pakkopullaa! Sitten vielä kiimainen ukko on jatkuvasti vonkaamassa..

        Vedä käteen urpo, kehtaatkin itkeä täällä kun nainen kantaa sun lasta, kärsi edes seksin puute kuin mies, sen verran luulisi sinunkin raskauteen voivan osallistua.


      • No terve,homo!

        "Mielestäni kumppanin tulisi huolehtia toisen tarpeista jos se ei kohtuutonta vaivaa aiheuta. Voiko oikeasti nautinnon tuottaminen toiselle kuvottaa niin paljon ettei sitä voi tehdä? Olit raskaana tai et, olet silti tasa-arvoisessa parisuhteessa. Miehen ON TIETYSTI YMMÄRRETTÄVÄ että raskaus ottaa voimille ja huomioida tämä odotuksissaan. Silti on täysin kohtuullista odottaa edes paria seksuaalista aktia viikossa. "

        Työnnä kuule keilpallo virtsaputkestas sisään ja kantele sitä 9 kuukautta. Sen jälkeen mieti mitä tuli möläytettyä, homo!


      • uuhuhhhuuuuu

        Ääliö olet. Jokaisella pidä omista tarpeista itse huolehtia, ei se ole toisen velvollisuus. Kysy vaikka seksilääkäriltä.K....t kuriin raskauten aikana


    • Käsihoitoa.

      Meillä viime kuukaudet vaimo antoi käsihoitoa, oikeastaan aika kliffaa.... Aamusuihkuun mennessä, pienestä aamu nöpötyksestä runsaalla liukkarilla ja pienellä miehen opiskelulla vaimo sai aikaan aika rajujakin lopputuloksia. Aikaa kummiskin pitää pikkusen käyttää, että mies kerkee valmiiksi. Tuntuu huomattavasti paremmalta kuin tulla ihan heti. Tästä uskon oleen hyötyä nyt myöhemminkin, vaimo jotenkin osaavampi hyväilemään. Varmaankin se yksipuolisuus raskauden aikana antoi vapautta neuvoa puolisoa miten miestä hyväillään.

    • 12+17=29

      Jotenkin tuli tuosta otsikosta "Siunatussa tilassa seksiä" mieleen seksin harrastaminen kirkossa.Mutta haluttomuus on aika normaalia. Tosin voisitte kokeilla erilaisia hyväilytapoja, se on auttanut

    • nainen haluaa lapsen

      Naiselle mies on pelkkä väline: tarkoituksena on lapsi.

    • Huomio..

      Te jotka olette ollut raskaana, tehän haluatte jokatapauksessa nyrkkiä (nyrkkejä?) alapäihin ja rööreihin? Ei nyt mikään lapsi kohdussa paljoa paina. Oletteko vain huomionkipeitä?

    • takapanoreiska

      Hakatkaa nyt vaaan viimeieen asti että tulee jäykkäniskaisia lapsia,ette tule katumaan vaikkei kiinnostas anna äijän tuikkaa takaa päin pallit tyhjas,molemmilla
      mukavaa ja elämä ok.....

    • yyyuouhyu

      Annoin miehelleni 100€ ja käskin mennä huoriin.

    • Rakkaus seksikästä

      Tällä tasollako ovat aikuiset ihmiset tässä maassa, mitä näissä kommenteissa kirjoitetaan ?

      Ei pidä ihmetellä lasten ja nuorten pahoinvointia, jos vanhempien päässä ei pyöri muuta, kuin miten saisi mahdollisimman paljon seksiä.

      Stop thinking sex all the time. Seksi on ylimainostettua, älkää lähtekö lihamarkkinoihin mukaan. Olkaa ihmisiä, kasvakaa ihmisinä.

      • ykt.tohtori

        Hyvin kirjoitti "melkeinhomojo"

        Perään kirjoittaa naiset joille tasa-arvo kelpaa vain silloin kuin se suosii itse narttua. Muuten sitten paasataan miten "ritarillisuus" on katoamassa kun treffeillä mies pyytääkin kaksi laskua tai oletetaan miehen kokoavan/korjaavan yhteisen huonekalun/auton.

        Fakta on se että naisia paapotaan nyky-yhteiskunnassa vain koska valtaosa miehistä on asenteella "ihan sama, menkööt". Käsittäkää se että olette heikompi sukupuoli ja asemassanne vain koska MIEHET niin sallivat.


      • lisensiaatti

        Onkohan "Rakkaus seksikästä" taas yhdenlainen hihhulihörhö, kun ajatukset ovat ihan päälaellaan? Kyllä se nuorisokin paremmin alkaisi voida, kun harrastaisivat enemmän seksiä ja vähemmän hilluisivat kaduilla! Minulla on pyörinyt seksi päässä jo kymmenet vuodet ja päivittäin harrastan sitä tavalla tai toisella. Ja- kolme lasta jo suorittanut akateemisen loppututkinnon ja tuntuvat voivan hyvin. Eli: seksiä kehiin vaan näin "rahvaanomaisesti" sanottuna!!


    • älä huoli

      ihan normaalia. Itse podin samat jutut raskaanaollessani. Mutta kun kotiuduin sairaalasta, palasi seksihalut entiselleen samantien. Joillakin tuntuu menevän niin, että raskaanaollessa halut on kovasti kasvaneet. Olen päätellyt tästä, että parempi olla muutaman kerran 9kk haluton...tsemiä.

    • 30v 2lasta

      täälläkin taas huomaa että pari miestä kirjoittaa selkeästi ja perustellen mielipiteistään ja nainen osaa peräti vastata että työnnä keilapallo virtsaputkeen

      on se omien kantojen esittäminen perustellusti niin vaikeaa joillekkin, ei varmaan tarvi sanoa kumman kannalla ite olen

      suorastaan hävettää olla nainen kun näitä lukee

    • Poikkeustapaus

      Kyllä mun exsän kanssa seksuaalista kanssakäymistä riitti ihan siihen asti kun oltiin lähdössä laitokselle. Kolme lasta on ja ei kyyllä raskaana ollessa seksiä puuttunut. Ei kyllä muutenkaan, paitsi yksi hiljaisempi muutaman vuoden jakso työstressiperäinen. Sitten taas alko peitto pöllyään tavalliseen ja vaimo sai hirveen vauvvakuumeen ja kävi kimppuun kuin sikalimppuun. Sit jossain vaiheessa erottiin, mutta sekuaalinen kanssakäyminen jatku muutaman vuoden 2-4 kertaa viikossa. Vaimolla oli tuona ajanjaksona kokoajan ukkoja testissä välillä useampikin yrittäjä ja minä. Sillouin vasta seksistä tuli tosi kiimaista. En olisi uskonut, mutta näin vain kävi. Siinä oli jotain eläimellisen kiihottavaa, jotain mitä parisuhtessa ei voi mitenkään tavoittaa. Löytyihän sieltä siitten vihdoin sopiva mieskin ja itse pääsin lomailemaan hieman muihinkin hommiin.

      Ei ollut ollenkaan huono tapa erota. Ei juuri ollenkaan riitaa eikä pahaa mieltä kummallakaan. Lapsia toki harmitti aluksi, mutta järjestelystämme johtuen lasku oli huomattavasti perinteistä eroa pehmeämpi.

    • raffestre

      ite jättäisin ämmän heti jos tulis parin viikon tauko ilman todellista syytä, löydän helposti sellasen joka antaa

    • audiovisualinenefeki

      EIKÖ SUOMI 24.llä OLE ENÄÄ MITÄÄN MUITA PUHEENAIHEITA kun kaikki mikä liittyy jotenkin punkkahommiin!?!

    • Tääonniitätaina

      VEIT "JALAT SUUSTANI" EIKÖ ENÄÄ MITÄÄN MUUTA KUIN SEKSIÄ JOKA TILASSA JA KAIKKIEN KANSSA JA KAIKIEN MUIDENKIN KANSSA..

      Ja näille jotka "jättäisi ämmän heti jos taukoa tulee"
      Hankkikaa siankorva itsellenne! Ei väsy ja on aina auki!

      • Ur.a.joke.biatch

        "Tääonniintätaina"
        En tartte siankorvaa mihinkään kun naisen saa niin helpolla,
        syytön mä siihen olen että lankeette renttuun joka kunnioittaa vasenta kivestäänkin enemmän kuin teitä.


      • maanpakolainen

        SIITÄ PUHE, MISTÄ PUUTE! MIstäköhän suomalaisten seksinpuute ja ihmissuhdeongelmat johtuvat! Miettikääpä sitä välillä, mutta olkaa rehellisiä: myös naiset!


    • ahdistaa vielläkin

      Sopiva paikka tuli nyt.
      Itse olen se osapuoli, joka olin siellä kohdussa. Sen piti olla maailman turvallisin paikka.
      Pääni on naitu takaraivosta lyttyyn ja aiheutettu lievä aivovamma.
      Lisäksi se painajainen, joka toistui lapsena joka yö, itkua ja huutoa.
      Eikä kasvattajat tajunneet tekojensa seurauksia.
      Nyt ne on koliikkilapsia.

      Älkää naiko liian viimeisillään olevaa naista, ukkoja kyllä?

      • 3 lapsen isä

        "Ahdistaa vieläkin"! Taitaa se päävikasi olla synnytyksen jälkeen opittu feminismi, sillä en ole kuullut kenenkään lääkäri todenneen normaalin seksin vahingoittaneen odotettavaa lasta raskauden aikana.
        Oletko kysynyt , kuinka paljon äitisi joi ja mitä aineita käytti odotusaikana, kuten meidän vammaista lasta odotettaessa tapahtui.
        Sosiaalitantat suuttuivat minulle, kun otin asian puheeksi ja hain apua vaimolleni. No minua syytettiin, ja lapsi syntyi aivovammaisena fas-lapsena äidin sekakäytön takia. Sellaista Suomessa! Mies on aina väärässä teki hän mitä tahansa.


      • 3 lapsen isä
        3 lapsen isä kirjoitti:

        "Ahdistaa vieläkin"! Taitaa se päävikasi olla synnytyksen jälkeen opittu feminismi, sillä en ole kuullut kenenkään lääkäri todenneen normaalin seksin vahingoittaneen odotettavaa lasta raskauden aikana.
        Oletko kysynyt , kuinka paljon äitisi joi ja mitä aineita käytti odotusaikana, kuten meidän vammaista lasta odotettaessa tapahtui.
        Sosiaalitantat suuttuivat minulle, kun otin asian puheeksi ja hain apua vaimolleni. No minua syytettiin, ja lapsi syntyi aivovammaisena fas-lapsena äidin sekakäytön takia. Sellaista Suomessa! Mies on aina väärässä teki hän mitä tahansa.

        Niinpä! Suomessa mies ei saa suojella edes lapsensa terveyttä ja henkeä, koska päihdeäidin himojen ja addiktioiden täyttäminen on tärkeintä.

        Suomessa ei olekaan enää aikoihin ollut lastensuojelua, vaan ongelmanaisten suojelu on syrjäyttänyt lastensuojelun ja - oikeudet!


    • Surukyyneliä

      Mulla olisi haluja nyt raskaana ollessa mutta en saa seksiä. Kärsin tästä tilanteesta. En tule saamaan seksiä pitkään aikaan. En kerro syitä. :(

    • eipaneta

      En ole ikinä ymmärtänyt tota valtavaa seksin ylimainostusta. Joskus nuorempana se jotenkin kiinnosti, mutta vaihdevuosi-iässä ei todellakaan vois vähempää kiinnostaa, paikat on kuivat ja löysät, on hiki ja jäsenet kolottaa, nikamatkin menee paikoiltaan. Onneks äijäkin on jättänyt rauhaan, toiveet ei oikein mene yksiin. Se tuntuu niin likaiseltakin, lakanat tahriintuu ja juuri kun on peseytynyt niin taas pitää käydä pesulla. Liian suuri vaiva hetken tohinasta. Ja kyllä sitä kyllästyykin siihen samaan jyystämiseen ei siinä paljoa romantiikkaa enää ole, vaikka mitä yrittäis ajatella ja fantasioida.Kaikenmaailman leluja ja seksivetimiäkin kaupataan. Miksi pitäis väkisin yrittää jos ei kiinnosta. Ehkä sit kiinostuisi jos löytyisi joku mies joka sytyttäisi, mutta kai sekin laantuisi ja tilanne olisi taas sama. Tässä on varmaan Luojalla tullut joku valuvirhe kun miehet tuntuu olevan aina halukkaita ja taas naiset ei. Kyllä minuakin silloin seksi kiinnosti kun olin raskaana. Jos asiassa pysytään. Mut olisi sekin kauheaa jos olisi joku seksiaddikti. Mulle soitteli joskus vuoden tällainen mies, ei ollut muuta mielessä kun naiset ja seksi. No kaikilla on omat halunsa ei niille mitään kai voi.

      • maanpakolainen

        Ei Luoja ole mitään valuvikaa tehnyt, vaan naiset itse äänestämällä naisia valtaan, jotka ovat tehneet elinympäristöstämme miesvihamielisen , mikä on taas johtanut miesten taholta romantiikan hiipumiseen ja naisten osaksi on jäänyt sylkykuppina oleminen. Ketä sellainen sytyttää, ei kumpaakaan osapuolta!
        Syyttäkää naiset siis vain itseänne. Saman Luojan luomilla naisilla ei ole ulkomailla mitään suomalaisnaisten ongelmia.


      • Vittuuntunut
        maanpakolainen kirjoitti:

        Ei Luoja ole mitään valuvikaa tehnyt, vaan naiset itse äänestämällä naisia valtaan, jotka ovat tehneet elinympäristöstämme miesvihamielisen , mikä on taas johtanut miesten taholta romantiikan hiipumiseen ja naisten osaksi on jäänyt sylkykuppina oleminen. Ketä sellainen sytyttää, ei kumpaakaan osapuolta!
        Syyttäkää naiset siis vain itseänne. Saman Luojan luomilla naisilla ei ole ulkomailla mitään suomalaisnaisten ongelmia.

        Kaikissa kommenteissa ylistät ulkomaisia naisia, no ole hyvä sitten ja muuta sinne ulkomaille nii ei tarvitse täällä olla vinkumassa ja kärsimässä niin "kauheista" suomalaisnaisista!


    • Juha78888

      Raskaana oleva nainen on erittäin hirveä olento. Hän on suoranaisesti erittäin kuvottava eläin, kenen väliliha on epämiellyttävimmässä mahdollisessa tilassa. Ja kun nainen on synnyttänyt, siihen maksalaatikkoon en itse koske kepilläkään.

      Emäntä sanoi kun oli raskaana, että hän kyllä tyydyttää haluni joko suihin-otoilla tai käsipelillä. Meinasi siinä kyllä välillä oksettaa, kun raskaana olevan naisen maha ja olemus kuvottaa.

      Itse en emäntää suulla tyydyttänyt, mutta kyllä sormia työnsin rööreihin, kun hän kiltisti pyysi.

      • Voittokotiin...

        Kiitos, taas kerran olen onnellinen siitä että EN VOI tulla raskaaksi.
        Sitä mieltä olen myös naisena että ne mahat on kuvottavia, kauniimpaa on lihoa vaikka sata kiloa muuten kuin olla raskaana.


      • Naisetonhuoria
        Voittokotiin... kirjoitti:

        Kiitos, taas kerran olen onnellinen siitä että EN VOI tulla raskaaksi.
        Sitä mieltä olen myös naisena että ne mahat on kuvottavia, kauniimpaa on lihoa vaikka sata kiloa muuten kuin olla raskaana.

        Nainen kenellä on yhtään liikakiloja, on oksettava. Syö rasvaa, juustoja, kaikenmaailman sontaa jotka sitten lilluu elimistössä.


      • 2 vastuullista

        Kenenkä lasta se nainen odotti, kun se sinua niin inhotti- ei varmaankaan sinun, koska muutenhan inhoaisit omia tuotoksiasi.


      • Voittokotiin...
        Naisetonhuoria kirjoitti:

        Nainen kenellä on yhtään liikakiloja, on oksettava. Syö rasvaa, juustoja, kaikenmaailman sontaa jotka sitten lilluu elimistössä.

        No mieluummin olisin silti ylipainoinen, kuin raskaana.


      • Ei juma
        Voittokotiin... kirjoitti:

        No mieluummin olisin silti ylipainoinen, kuin raskaana.

        Jaa, että pyöreä raskausvatsa on hirveämmän näköinen kuin viidellä makkaralla varustettu läskivatsa??


    • keppihevonen

      Joillain on näköjään hieman kummalliset käsitykset parisuhteesta. Ei seksin antamista voi lopettaa vaikkei itseään huvittaisikaan. Kaveri on pakko huomioida, tai sitten on annettava lupa vakipanoon kolmannen osapuolen kanssa.
      Ottakaa suihin jos ei pillu vedä. Mahdollisuuksia on. Vähän edes yritystä nyt suomikantturoilta. Eipä hääviltä kuulosta suomipoikien parisuhteet,hoh hoh.

      • E

        Nii, et naisen kuuluu ottaa huomioon miehen halut ja antautua "raiskattavaksi" mutta miehen ei tartte ottaa huomioon naisen haluttomuus. Missäs kohtaa tässä käy toteen se toisen kunnioittaminen?? Vai oonko mä ymmärtäny ja eläny aivan vääränlaisessa parisuhteessa??


    • Jo vain mälli lähtee

      Mamma kontalleen ja takaapäin viikseen, ei satu vauvaan eikä vatsaan!

    • Voittokotiin...

      Itse en voi saada lapsia ja tätä lukiessani tulin kyllä erittäin onnelliseksi siitä :)

      Taas yksi syy miksi en haluaisikaan raskaaksi! Harmittaa vaan, miksi on käyttänyt miehensä kanssa niin paljon rahaa Väestöliiton palveluihin, meillä sentään on hyvä seksielämä jonka saamme pitää! Terveisin seksuaalisesti aktiivinen nainen.

      • E

        Kyllä meillä ainakin seksielämä loistaa, vaikka lapsi onkin. Lasta on siitä aivan turha syyttä, jos kaksi aikuista ihmistä haluaa lapsen ja kroppa alkaa toimimaan sen takia eri lailla kuin ennen. Aivan normaali biologinen tapahtuma, joka tapahtuu jokaiselle ihmiselle.


    • Hyikammotus

      Hyi oksennus!!! Tuo kuva :( Yritämme lasta miehen kanssa, mutta INHOAN oikeasti noita mahakuvia. Onko niitä pakko laittaa joka tuubaan?? Oikeasti, jos raskaana olevat naiset eivät itse esittele niitä mahoja niin sitten täytyy median niitä tyrkyttää jokaisessa otsikossa. Itse en näe naisena raskaana olevan mahassa mitään ihanaa tai kaunista. Jotkut raskausvaatteet ja tyylit voi olla kivoja ja pirteitä nuorille naisille, esitelkää niitä ennemmin kun noita kammottavia mahoja.
      Eikä noihin mahoihin muutenkaan tee mieli törmätä jos ei onnistu kuukausi toisensa jälkeen.

      • ???

        Ihmettelen,
        miksi yrität tulla raskaaksi, jos inhoat raskautta (ja luultavasti myös lapsia)?
        Elimistösi on viisaampi kuin sinä. Psyykkisesti torjut raskauden.


    • eipaneta

      Kyllä ne suomipojatkin vois vähän petrata näissä hommissa, vois naisetkin innostua enemmän. Että ei se vika välttämättä naisessa ole, jos ei haluta. On sitä kaikennäköistä sohimista nähty vuosien varrella, että Herranjestas sentään. Mutta ei sitä voi toiselle sanoa, sais vielä trauman.
      Kukahan senkin on keksinyt että nainen on raskaana kauneimillaan, vai onko tullut kirjoitusvirhe, kyllä se ennemmin on kauheimillaan.

      • maanpakolainen

        No, jos on vikaa suomalaismiehissä, niin vielä enemmän on vikaa suomalaisnaisissa.
        Ei kauaksi tarvitse Suomesta muuttaa, kun sen hyvin pian havaitsee! Sitä se sairas feminismi teettää!


    • Huoranaiset.

      Hyi liikakiloiset naiset.

      Nainen kenellä on yhtään liikakiloja, on oksettava. Syö rasvaa, juustoja, kaikenmaailman sontaa jotka sitten lilluu elimistössä.

      Raisvaiset hurat.

    • kikka 3.

      Jos ei halua miellyttää tai tehdä hyvää kumppanilleen oli syy mikä tahansa niin silloin kannattaa erota. Välittömästi.

      Sitten vaan parin vuoden päästä senssipalstalta puolijuoppo valehtelija siihen nurkkiin pyörimään kun mieliala on taas kunnossa.

      • keppihevonen

        Joo,parisuhde tarkoittaa seksielämän jakamista, tietysti muiden asioiden lasäks.
        Jos ei ihminen ymmärrä tai kykene hyväksymään säännöllistä seksielämää kumppaninsa kanssa, joka muuten loppuu vasta kuoleman jälkeen, niin sitten on ihan turha haikailla parisuhteista.. Nää jotkut naiset vaan on kerta kaikkiaan niin sadisteja mulkkuja,et ne panee miehen runkkaamaan parisuhteessa, voiko olla enää surkeampaa nöyryytystä olemassa. Ja kaikki se pahaolo mitä nää jatkuvat pakit seksinsuhteen tuo tullessaan.. Valtavat erotilastot puhuu tietysti omalta osaltaan ongelman laajuudesta. Ja yksinkään nämä reppanat eivät silti kykene elämään.. Itsekästä ylimielistä paskaa,hoh hoh.


    • paremmillepareille

      Älkää ihmeessä hankkiko niitä lapsia kun jo pelkkä mahakin saa noin kovan inhon pintaan!!
      Mitä varten pitää olla lapsia,jos inhoaa kok asiaa??
      Jättäkää se lasten hankinta sellaislle naisille jotka nauttivat raskausdesta ja joita maha ei haittaa ,kehittyyhän siellä pieni ihminen, joka on kutsuttu elämään

    • eipaneta

      Parisuhteessa on niin paljon muitakin asioita miksi olla yhdessä kun jatkuva seksi. Usein kun lukee näitä parisuhdejuttuja niin tuntuu että joillakin elämässä ei muuta olekkaan kun seksi ja seksi,jos ei saa tarpeeksi niin jätetään koko perhe. Se on vaan pieni juttu tässä suuressa maailmassa.

      • Juuri näin

        Teini-ikäni alkoi 2000-luvun alussa ja vähän silloin jännitti, mitenkäs toi parisuhdepuoli mahtaa oikeen tulevaisuudessa toimia kun vaan toitotettiin ja toitotetaan edelleen jokaisessa naistenlehdessä ja muussa mediassa seksi sitä ja seksi tätä ja seksin merkitys parisuhteelle on kaikki kaikessa. Hieman vanhoillisena tyttönä naureskelin, miten ihmisten käsitys parisuhteesta on pahasti vääristynyt. Ravintolatöissä sai joka viikonloppu hätistellä kännisiä äijiä, joilla ei ollut mitään muuta mielessä kuin jatkot. Onnekseni sieltä löytyi myös mies, jonka käsitys parisuhteesta on samanlainen kuin minunkin. Seksi on listan häntäpäähän. Kaikki muu yhdessäolo tulee ensin ja se taas edes auttaa seksiä. Kuka sitä haluaisi mulkun ihimisen kanssa naiskennella?

        Harmittaa nykynuorien puolesta, kun saavat vääristyneen kuvan parisuhteesta. Seksi ja pettäminen tuntuu olevan nykyaikaisen parisuhteen a ja o.


    • K y r p ä jooseppisi

      Älä suotta ole hulissasi. Saan pesää viikottain eräältä ystävälliseltä naiselta ja siksi maltankin olla vonkaamatta. Kohta huomaat olevasi 2 lapsen yksinhuoltaja, sillä niin hyvää on tämä sijaispesintä...

    • Juusto huora

      Ylipainoiset, tai henkilöt kenellä on liikakiloja, on saastaisia ja rasvaisia ja juustoisia huoria.

    • -vieras-

      Näille miehille, jotka ehdottaa kuvotuksesta kärsivälle naiselle suihinottoa, niin voin kertoa, että se päätyy oksennukseen. Joku pervo tietysti tästäkin voi tykätä, mutta tulevan lapsensa äidin välittämisestä ei tällaiset vaatimukset kerro mitään.

      Mulla on molempien raskauksien aikana ollut jopa olotiloja, että jopa toisen kosketus saattaa oksettaa. Mies voi sitten yrittää eläytyä naisen olotilaan tilanteeseen, jossa itse sairastaa vatsatautia ja miettiä, tekisikö nyt ottaa kumppanilta suihin ja vähän paneskella. Suosittelen eläytymistä siinä kaikkein huonommassa olotilassa.

      Nää voi olla miehille, joilta ymmärrystä ei heru vaikeita juttua. Empatia on hyvin vaikea juttu. Itsellä on tästä miehen empatiakyvyttömyydestä kokemusta. Ei auttanut, vaikka kuinka kauniisti yritti selittää ja pyytää aikaa ja ymmärrystä.

      Pahoinvointi voi olla ohimenevää tai koko raskauden aikasta.

    • :)

      Tuollaisia äijiä,kuin täällä on kirjoitellut,ihan mielenvikaisia !
      Ei mitään kunnioitusta vaimoa kohtaan,joka on vielä raskaana.

      Muutenkin,kyllä näitä asioita halutaan yhdessä,kun halutaan.
      Et sinä kamala äijä määrää sitä yksin,hyi hitto,jos olisi nuon hullu mies itellä,varmaan leikkaisin ..... irti!
      Ainakin johonkin terapiaan sun tulisi laittaa,ei kuule elämä ole vain yhtä "panemista"!

    • Voi pojat! 4 lapsen isänä ja yhden isoisänä voin kertoa, että jos naista ei seksi haluta, niin aina voi turvautua maksulliseen. Niin kaikissa muissa sivistysmaissakin tehdään!
      Ei kiusata sitä omaa rakasta vaimoa, jos johtaja käskee johonki reikään tuikkaamaan! Kumit tietty kehiin.
      Papa

    • mipe

      ei muuta ku pistää kalun peppuun niin sillä hoituu homma

      • seksin takia eronnut

        Heteromies haluaa sitä oikeata paikkaa, mikä on heteromiehille tarkoitettu. Jos nainen siitä kieltäytyy, vaikka on aviolupauksessaan luvannut, niin se on aviorikokseen verrattava rike, joka pitää korvata miehelle hänen toivomallaan tavalla.


      • seksiolkoonelämänne
        seksin takia eronnut kirjoitti:

        Heteromies haluaa sitä oikeata paikkaa, mikä on heteromiehille tarkoitettu. Jos nainen siitä kieltäytyy, vaikka on aviolupauksessaan luvannut, niin se on aviorikokseen verrattava rike, joka pitää korvata miehelle hänen toivomallaan tavalla.

        Tuliko luvattua uskollisuutta??
        Pelkkää pintaa on suhteenne,hepin varassa heilumista,
        ja aina uuden hakemista.Siinä elämän täyttymystä heille!
        Älkää hankkiko lapsia jos pitää hyppiä reiältä ,reiälle. Lapset tarvitsevat molempia RAKASTAVIA vanhempia kasvaakseen tasapainoisiksi ihmisiksi.


    • Ella33

      Omaan haluttomuuteeni ainakin aikanaan autto että luin ja katselin netissä seksi aiheisia sivuja. Viimeisen silauksen teki kun liityin alastomaan suomeen. Sitä alko vaan tehdä mieli kun kuuli itsestään kehuja ja katseli hyviä alastomia kuvia :)
      En sitten tiedä auttaako kaikilla, mutta kokeilemalla ei menetä mitään.

    • viiden lapsen äiti

      Ihan normaalisti voit rakastella. Silloin kun sexi tuntuu hyvältä. Kaikkia asentoja voi kokeilla. Vauva ei siitä kärsi.

      Tärkeintä: Miehen pitää laskea SPERMA sisälle. Tämä auttaa kohdun kypsymistä.

      Mitä viimeisilläsi olet ja sperma jätetään sisään...kypsyttää tuo kohtua eli pehmittää kohdun kaulaa..ja se sulaa nopeampaa pois.

    • maanpakolainen

      Tämänkin aiheen keskustelua ja sen seuraamista häiritsee jälleen feministinen sensuuri, joka poistaa miesten kirjoittamat asiallisetkin mielipiteet.
      Suomessa tapahtuu kohta todella hirveitä asioita, jos miehen arvostusta ja oikeuksia ei heti nosteta suosta. Muussa tapauksessa kärsijöinä ovat jälleen naiset, mutta omasta syystään.
      Parisuhde on parisuhde ja pysyy sellaisena vain, jos molempien osapuolten toiveet otetaan tasapuolisesti huomioon.
      Jos vai toisella on oikeuksia ja toisella velvollisuuksi, kuten Nyky-Suomessa on, niin sellain maa on tuhon tiellä!

      • VierasNainen2

        Olen maanpakolaisen kanssa samoilla linjoilla siitä, että molempien osapuolten toiveet pitäisi ottaa tasapuolisesti huomioon. En tiedä, miksi ihmeessä miehen pitäisi hävetä tai kieltää tarpeensa (ainakin henkilö jonka "kakkonen" olen tuntuu ajattelevan, että hänellä ei olisi oikeutta tarpeisiinsa). Itse toivoisin rehellisyyttä. Mutta nyt eksyn vähän aiheesta, jossa kysyttiin millä niitä haluja sitten saisi... Mulla ei ollut ongelmia raskausaikoina vaan vasta kun pienet lapset valvotti ja siinä ei kyllä auttanut yhtään mikään :/


    • VierasNainen2

      Valitettavasti taitaa vaan olla niin, että jos mies ei saa kotoa, niin hakevat muualta sitten. Kaikkiin ei toki voi yleistää, mutta varsin paljon pienten lasten isiä tai odottavien äitien miehiä pokailee seuraa baareista ja netistä. Olen ollut nelisen vuotta sinkku ja nähnyt nyt tämänkin puolen. Olen ollut myös vuosia se väsynyt pienten lasten äiti kotona, jonka miehellä oli huomattavasti suuremmat tarpeet kuin minulla. 3-4 kertaa viikossa suurinpiirtein suostuin, mutta tiedän, että en ollut kovinkaan "läsnä" tilanteissa, mun ex-miehelle se oli aivan liian vähän ja hän kävi vieraissa. Tällä hetkellä tapailen miestä, jonka avovaimo saa heidän ensimmäisen lapsensa kesäkuussa. En kyllä tiennyt tulevasta vauvasta, kun aloitimme tapailun. Luulen, että ko. miehen fyysinen tarve lienee niin suuri, että ei pysty vastustamaan kiusausta. Eli aika moni, joka kieltäytyy, taitaa työntää miehensä toisen naisen luo. Ikävä kyllä.

      • maanpakolainen

        HIenoa, että Suomesta löytyy ainakin yksi tervejärkinen nainen, joka osaa ajatella, nimittäin tämä "Vieras Nainen". Hän on Nainen oikein isolla kirjaimella. Toisia samanlaisia löytyy vain rajojemme ulkopuolelta.


    • babycum

      kuka jotain raskaana olevaa haluais panna? Hyi vittu!

      • maanpakolainen

        Oma rakastava aviomies, joka on raskaaksi vaimonsa pannut ja rakastaa häntä aviolupauksensa mukaisesti!


      • Y.je

        Mikä sen himottavampi voi olla kuin tiine nainen?


    • optimisti?

      puolet liitoista hajoaa kuitenkin että ihan sama ihmiset mitä touhuatte!

    • Miten voi olla

      Harmi, että tässäkin keskustelussa niin paljon typeriä ja suorastaan ällöttäviä vastauksia. Aihe mielenkiintoinen, mutta aika nopeasti loppuu kiinnostus lukea noita vastauksia pidemmälle.

      • Njaa lutka,

        Hajoo siihen.


    • toista odottava

      Sairaita ihmisiä maailma täynnä. Olin ajatellut että oma miesystävä on jotenkin kylmä ja itsekäs - on nyt ruvennutkin olemaan - mutta ei se sentään näin sairas ole. Huh huh. Itsellä on raskaus molemmilla kerroilla vahvistanut haluja ja tehnyt seksistä kaikin puolin luonnollisempaa ja täyteläisempää, eikä sitä malttaisi odottaa. Mutta nyt mies lähti jonnekin kaukomaille ja ei se aio muutenkaan olla mukana tässä raskaudessa ja en minä tässä nyt sitten mitään ihanaa seksiä tule saamaan. Kun ei kiinnosta iskeä vaan jotain jostain. No, maailma ei ole reilu.

      • mies huomauttaa

        Tä siis mies on kylmä kun hän haluaa seksiä ja raskaana oleva nainen ei. Hei nainenhan siinä se itsekäs ja kylmä on :D


    • Odottavalle antanut

      Kiinnostava juttu. Itse törmäsin laivalla odottavaan naiseen. Hän oli tyttöporukasssa selvin päin. Ja siis tuleva yksin huoltaja. Itselläni ei ole kokemusta odottavista naisista joten itselläni tavallaan ekakerta. Koin näkyvän raskauden erittäin kiihottavana. En tiedä miksi? Mutta naimme tallinnaan ja takaisin...

    • Joessa

      Muslimien kulttuurissa naisen on aina annettava. Olisiko täällä siirryttävä siihen?

    • heh hee.

      dazu on itse sairastunut seksin puutteesta, vaikka seksiä olisi saatavana yllinkyllin
      Aika kuluu pelkkään ihmisten diagnsointiin ja yritykseen vaikuttaa älykkäältä paasaamalla psykiatraa liittyvää terminologiaa. Sellainen ei vaan ole tuottanut
      tulosta, eikä seksiä ole herunut mistään.
      Jos dazu olisi älykäs, etsisinetistäsaitteja, joista seksiä tarjotaan ilman rahaa.
      Niin monet yh-naiset ja puumat ovat niin kovassa puuttessa, ettei seksistä kannatakaanmaksaa, vaan eräät kaunottaret ovat valmiita maksamaan panosta

    • .....

      Ja jos miehestä tulee impotentti, tai ei muuten vain halua, niin se on miehen velvollisuus ottaa naiselta suihin aina kun nainen haluaa. Vai mitä pojat?

      • ei käy

        Et voi vaatia sairaalta mieheltä yhtään mitään. Raskaus ei ole sairaus.


    • mites sitten

      No miten olisi käsihoidot tai suuhoidon antaminen?

    • Olen jo lähes aikuinen iso mies, iältäni vasta 59v.; 5 lasta, 9 lastenlasta. 4 kpl 70-luvun avioliitosta, 5:s 80-luvun 8 vuotta kestäneestä avoliitosta. 70-luvun aviovaimo ei kärsinyt raskauden aikaisesta pahoinvoinnista kuin hetkisen, mutta seksi hänelle maistui aina lähes "viimeiseen asti"!! En tietenkään kömpinyt hänen ison mahansa päälle vaikka olenkin tällainen kääpiö 187cm ja anorektinen 102kg. Toki olin silloin 70-luvulla huomattavasti kevyempi. Seksi onnas oikein hyvin sivuttain takaa, ei mitään ongelmia! Täytyy kuitenkin muistaa, että olimme silloin vähän alle kakskymppisiä, joten sitä aina vaan jaksoi bylsia ja muutenkin koinia kunnolla.
      Sitten se 80-luku, joka toi tullessaan mulle sen viidennen toukan. Sitäkään silloista avovaimoa ei raskaus häirinnyt oikeastaan ollenkaan. Hänenkin kanssaan seksi maistui lähes loppuun asti ennen synnytystä. Ai niin: olin suomessa niitä ihka ensimmäisiä isiä, jotka pääsivät Kättärille mukaan synnytykseen; 12.2-72; olin mukana myös viidennen synnytyksessä ja edelleen Kättärillä. Vitsailin lähteneeni Kättärille synnytykseen ja päätin ottaa avovaimoni sinne mukaan! Heh-heh!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      1990
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1800
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1552
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      245
      1026
    5. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      48
      937
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      4
      834
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      820
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      169
      772
    9. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      45
      755
    10. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      49
      754
    Aihe