Hei kaikki nuoret odottajat !

Mari9234

Haluaisin kuulla pietättekö odotusajasta blogia, koska itse teen niin. Olisi mukavaa lukea muiden nuorten odottajien mietteitä ja ajatuksia.

Tässä oma linkkini blogiini : mari92-minjaraskaus.blogspot.com

Olen itse 18-vuotias, lapsi on ollut todella haluttu ja laskettuaika onkin lokakuussa, yhdessäeloa mieheni kanssa on kohta kolme vuotta. Toivoisin asiallisia kommentteja tähän keskusteluun blogeista, koska mitä nyt äkkiseltään tätä palstaa selailin niin eteeni sattui melko yliampuvia tapauksia. Joten asialliset kommentoikaa ! :)

11

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 751855

En pidä blogia, pärjään ilman että tarvitsee mainostaa raskaana oloa. =) riittää ihan se että tiedän itse mitä vauvalle kuuluu, ilman ylimääräistä halveksuntaa..

17.v

• Raskausblogejakiitos

Blogin kirjoittaminen raskausajasta ei tarkoita raskauden mainostamista. :) Jotkut hakevat vinkkejä esim. raskausajan pahoinvointiin toisten blogeista ja niistä saa hyvää tietoa ja mukavia vinkkejä ja on hauska lukea kuinka toisten raskaus etenee. :)

• Milja
    • heyninn
    • missu94

Mulla laps jo vuoden ikäinen blogia kirjottelin mutta lopetin kun ei ollu kiinnostuneit kävijöitä eikä tullu yhtään kommenttia.

• Eiannu89

Itse en pidä blogia. Sain ensimäisen lapseni juuri kun olin täyttänyt 19 ja nyt 23vuotiaana kolmannen vauvan pitäisi syntyä ihan lähiviikkoina :-)

• essi
    • Mimmmiv

En itse ylläpidä tätä blogia, mutta päätin sen silti tänne linkata:
      http://thisislifeoflove.blogspot.fi/

Tässä blogissa kirjoittaa odottava äiti,joka on vielä niin raskauden alkuvaiheilla, että vasta saanut plussan testiin. Jos siis tahtoo seurailla raskauden kulkua niin tässä olisi oiva blogi johon vielä hyvin pääsee käsiksikin. :) Hyvää ja ymmärrettävää tekstiä! Varmasti monille esikoistakin odottaville mukavaa ja hyödyllistä luettavaa. :) Itse olen lukenut kyseisen henkilön aikaisempiakin blogeja ja nyt kun hän alkoi kirjoittaa odotusblogia innostuin vieläkin enemmän. Me mieheni kanssa yritämme lasta joten aivan ihana lukea tällaisia blogeja! Vielä kun ihminen osaa kirjoittaa asiat oikein ja hyvin ja kuvailla niitä. :) Suosittelen. Itse olen tämän blogin jäsenkin. :)

Hyviä lukuhetkiä ja ihanaa odotusaikaa!

• lakupekka3

TOI ON SUN OMA BLOGI. MITÄ SÄ HÖRISET!

• suchabigmiracle
    • ö luokkaa

ö luokan teiniäiti niinkuin tekin

http:// oluokkaa.blogspot.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe