Hei kaikki nuoret odottajat !

Mari9234

Haluaisin kuulla pietättekö odotusajasta blogia, koska itse teen niin. Olisi mukavaa lukea muiden nuorten odottajien mietteitä ja ajatuksia.

Tässä oma linkkini blogiini : mari92-minjaraskaus.blogspot.com

Olen itse 18-vuotias, lapsi on ollut todella haluttu ja laskettuaika onkin lokakuussa, yhdessäeloa mieheni kanssa on kohta kolme vuotta. Toivoisin asiallisia kommentteja tähän keskusteluun blogeista, koska mitä nyt äkkiseltään tätä palstaa selailin niin eteeni sattui melko yliampuvia tapauksia. Joten asialliset kommentoikaa ! :)

11

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 751855

      En pidä blogia, pärjään ilman että tarvitsee mainostaa raskaana oloa. =) riittää ihan se että tiedän itse mitä vauvalle kuuluu, ilman ylimääräistä halveksuntaa..

      17.v

      • Raskausblogejakiitos

        Blogin kirjoittaminen raskausajasta ei tarkoita raskauden mainostamista. :) Jotkut hakevat vinkkejä esim. raskausajan pahoinvointiin toisten blogeista ja niistä saa hyvää tietoa ja mukavia vinkkejä ja on hauska lukea kuinka toisten raskaus etenee. :)


    • Milja
    • heyninn
    • missu94

      Mulla laps jo vuoden ikäinen blogia kirjottelin mutta lopetin kun ei ollu kiinnostuneit kävijöitä eikä tullu yhtään kommenttia.

    • Eiannu89

      Itse en pidä blogia. Sain ensimäisen lapseni juuri kun olin täyttänyt 19 ja nyt 23vuotiaana kolmannen vauvan pitäisi syntyä ihan lähiviikkoina :-)

    • essi
    • Mimmmiv

      En itse ylläpidä tätä blogia, mutta päätin sen silti tänne linkata:
      http://thisislifeoflove.blogspot.fi/

      Tässä blogissa kirjoittaa odottava äiti,joka on vielä niin raskauden alkuvaiheilla, että vasta saanut plussan testiin. Jos siis tahtoo seurailla raskauden kulkua niin tässä olisi oiva blogi johon vielä hyvin pääsee käsiksikin. :) Hyvää ja ymmärrettävää tekstiä! Varmasti monille esikoistakin odottaville mukavaa ja hyödyllistä luettavaa. :) Itse olen lukenut kyseisen henkilön aikaisempiakin blogeja ja nyt kun hän alkoi kirjoittaa odotusblogia innostuin vieläkin enemmän. Me mieheni kanssa yritämme lasta joten aivan ihana lukea tällaisia blogeja! Vielä kun ihminen osaa kirjoittaa asiat oikein ja hyvin ja kuvailla niitä. :) Suosittelen. Itse olen tämän blogin jäsenkin. :)

      Hyviä lukuhetkiä ja ihanaa odotusaikaa!

      • lakupekka3

        TOI ON SUN OMA BLOGI. MITÄ SÄ HÖRISET!


    • suchabigmiracle
    • ö luokkaa

      ö luokan teiniäiti niinkuin tekin

      http:// oluokkaa.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe