Patrick ja Sini tässä käsittelevät isyyttä....

Ihmiskunta Sinde

Niin, sillä tavalla luonnollisesti suhtautua maailmaan.

1

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesalla:-lle:Sinde82

"Ole hiljaa ja vähän aikaa puhumatta." , hän sanoi ensin.
      Ie-keskustelut ja aksentinsiirrot

En halua omaisteni myöskään kuolevan sydänkohtaukseen, kuten esim. Pasin, joka on taas jostain maanisesta ryhmänohjauksesta ostanut mulle ihan toisen ihmisen, ja asian, mun kaverin Vesan, ehkä holhoojaksi tai huoltajaksi.
      - "Tämä voisi olla hyvä.... Kun olen itse täällä poissa, kaukana, toisella paikkakunnalla."
      Istuin sitterissä. ...Äiti hymyili.. Sitä hymyä en enää koskaan nähnyt tuon päivän jälkeen. Esiintyvät, nopeat ja hektiset tunteet, kuten huumehoidon ylläpitämä keskusteluhoito ja maaginen kissanvarastelu, eivät sovi huumehoidon-ohjelmaksi tai sairaanhoidon koulutukseksi äidin ja lapsen vuorovaikutus-suhteen takia.
      Äiti hymyili häissä v. 1983. Jos hän ei ole ehtinyt edes hymyillä tällaisen ongelman jälkeen, enää koskaan, kun on ollut niin kiire lapsenkasvatukselle, ja luustonluomiselle. Voitteko millään olla olematta hysteerikko skitsofreenikkoja?

Haussa sen sijaan teillä on, Leena-kehitysvammainen lahkonlapsi on tällä tavoin kehitysvammainen, mitä olen juuri tehnyt. Suorittanut tätä intimiteettihygienia-atomia. Intimiteettihygienialle tekee hyvää onnellisuuden ja läheisyyden tunteet,, joita vauva voi kokea äitiinsä. Atomi on väestönsuojelu-atomi. Toimin juuri hänen serkkunsa kanssa, hänen reisiinsä kytkettynä. Se oli hyvin raskas kokemus ja perustui ympäristöön, todellisuuteen ja heijasteisiin.
      - Esim. Tutankhamoneista tunto-aistin poistelua.
      - Esim. ihan syntymästä saakka pitää mukana elämässä
      -Esim. sidottava terapeutiksi, K.U. tarvitsee hallusinogeenin, ja muun sairauden takia sisarelleen, samannimisyys.
      -Esim. loogisuus-pisteistön jatkuva näpertely.
      - Esim. mikset leikkaa jo hiuksiasi.
      - Esim. "Ne ovat jo hyvin, että saan halventaa." "katsotaan siten rippikoulun tiimoilta
      - Esim. sukupuolen teetättäminen, sukupuolen määräytyminen.
      -Esim. en halua olla sukupuolenmäärääjä
      - Esim. ehkä inhimillisesti suhtautuminen,
      - Esim. ehkä empaattisesti suhtautuminen,
      - Esim. ehkä loogisesti suhtautuminen

Puhdasoppinen kristillinen oikeudenmukaisuus, uskonnollinen kiihkomielisyys ja siihen rinnastettava toiminta.
      ' ihmiskäsitys ja sen vaihdot
      ' kannibalismi-rasismi: vanhemmat eivät voi lähestyä lapsia
      Lentävät taivaankappaleet: alueistoa rajaavat tekijät
      Fokusaation laukaiseminen, assosiaation tuottaminen, persoonallisuus-virhetekijä, häiriintynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe