Luin erästä toista foorumia jossa keskusteltiin yli kolmekymppisen miehen neitsyydestä. Siellä tuli naisilta hyvinkin suoria ja tylyjä vastauksia, ja yksi niistä todella pisti silmään.
Joku nainen totesi että ei voisi koskaan luottaa neitsytmieheen koska jos hän antaisi tälle miehelle seksiä, niin tämän tosi ihmeellisen hetken jälkeen tuo mies huomaisi miten hyvältä seksi tuntuu ja hän ikäänkuin "yhdessä yössä" muuttuisi joksikin huippukarismaattiseksi pelimieheksi johon ei voisi enää luottaa koska hän kiertelisi kaikkien naisten kanssa panemassa ja ottamassa kiinni menetettyjä vuosiaan.
Voiko tämän tyhmempää ripulia tulla muun kuin naisen aivoista?
Ensin naisten asenne kokemattomiin miehiin on se että he ovat jotenkin viallisia ja säälittäviä luusereita, joille ei voi edes puhua ettei luuserius vaan tartu, mutta sitten jos kuitenkin menee "alistumaan" yhden tällaisen luuseri-miehen pantavaksi, hän muuttuu kuin taikasauvaniskusta joksikin himonussijaksi joka yhtäkkiä saakin aivan kaikilta naisilta tuosta noin vaan.
Ja tämän mielipiteen jakoi itseasiassa hyvin moni muukin nainen. Eli oikein viimeisenpäälle rakennetaan sellainen ylitsepääsemätön muuri neitsytmiehen eteen ettei varmastikaan pääse eroon poikuudestaan ja saa olla ikuisesti muiden pilkan kohteena.
Miksette naiset vaan myönnä ihan suoraan että te vihaatte yli kaiken alemman tason miehiä ja haluaisitte tappaa niistä jokaisen jos vain siihen luvan saisitte?
Naisten ihme selitykset
91
4642
Vastaukset
- n
Neitsyys ei ole minkään sortin haitta mutta esim. alemman tason mieheys on.
En tiedä mitä noiden muiden naisten päässä liikkuu. Ei varmaan muuta kuin silmät.- mayberverssi
Samaa mieltä!
Yleistäminen on sieltä ja syvältä. Itseäni ahdistaisi nimenomaan kokenut mies koska vertaamisen pelko, vaikka tiedän sen olevan järjetöntä.
Juuri sellainen tietynlainen epävarmuus on kiihottavaa. Ellei ole sellainen "säälittävä ja tosi nolo luuseri".
Toisaalta jos tosielämässä asiat ovat toisin, ei se välttämättä edes haittaa että mies itse ajattelee noin. Hänelle vaan pitää näyttää että hän on kaikkea muuta.
- Miehen vinkki
Kaikkia ei voi miellyttää eikä muita voi muuttaa, olivat jutut miten tyhmiä tahansa, joten minkäs sille voi. Joidenkin mielessä kerran pettäjä on aina pettejä, monen kanssa ollut on epäluotettava, neitsyt siirtyy kuitenkin seuraavaan, yms. Vähän samoja asioita liittyy muihinkin seurustelu asioihin, joku voi sanoa ettei voi kuvitella seurustelevan jonkun tietyn näköisen ihmisen kanssa, jne.
Kaikilla on varmasti omat tyhmät juttunsa/ripulinsa (myös sinulla), sillä ihmiset nyt ovat vain erilaisia. Kuitenkin poimimalla tuollaisia asioita ja leimaamalla naiset tyhmiksi, niin osallistut ihan itse sen muurin rakentamiseen. Eli anna niiden juttujen olla omasssa arvossaan. - 1+1
"Voiko tämän tyhmempää ripulia tulla muun kuin naisen aivoista?"
Voi kiitos.
Uskon kylläkin että kaikilta ihmisiltä, myös miehiltä, tulee aivoista tätä "tyhmää ripulia" aina välillä.
Taidat itse olla tämä 30 v neitsyt vai miksi otit mokoman noin henkilökohtaisesti?- ...
bich
- opikirjoittamaan
... kirjoitti:
bich
*bitch
- opi slangia
opikirjoittamaan kirjoitti:
*bitch
bich = An alternative way to say bitch in online games that censor swearing.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bich
- atm-automaatti24h
Kyllä. Olen vielä neitsyt ja läheltä kolmekymppinen, eli siis säälittävä ja tosi nolo luuseri naisten mielestä.
Eikö ole hassua, että naiset voivat ihan vapaasti haukkua kokematonta miestä luuseriksi ja noloksi, hinttariksi, säälittäväksi, nössöksi, turhaksi ali-ihmiseksi, peräkammarinpojaksi, mammanpojaksi, vammaiseksi, tyhmäksi, turhaksi, sekä moneksi muuksi.
Ja se on ihan okei. "No sellainenhan sinä juuri oletkin" Ajattelee moni nainen nyt tuon luettuaan.
Mutta sitten kun minä kirjoitan että "Voiko tämän tyhmempää ripulia tulla muun kuin naisen aivoista?" Se onkin hirveätä loukkausta ja vihapuhetta naisia kohtaan.
Siis niitä samoja naisia kohtaan jotka ajattelevat minusta että minä olen säälittävä luuseri.
Onko siis niin että naiset saavat halveksia minua ihan vapaasti vain siksi koska olen nolo neitsyt, mutta jos minä halveksin takaisin heitä jotka minua halveksii, se on taas väärin?- 28
Hei säälittävä luuseri(=oma termisi, ei vihapuhetta),
mitä olet tehnyt tilanteesi korjaamiseksi ,muuta kuin roikkunut netissä itkemässä?
Epäilen, ettei kukaan nainen tule sinua kotoa koneeltasi pois repimään.
Uskaltaudu ulkomaailmaan, puhumaan oikeiden ihmisten kanssa. - N+30V
Neitsyydestä/poikuudesta pääsee aina eroon. Piste. Pitää vain tyytyä tasoiseensa seuraan ja hoitaa homma pois alta. Jos ei tärppää, pitää laskea tasoa. Kysynnästä ja tarjonnasta seksinmaailmassa nyt kumminkin on kyse, aika pitkälti ainakin. Jokaiselle on joku, elänkumppanin löytäminen on vaikeaa. Ei seksin.
Jos omaan tilaansa on tyytyväinen, niin sekin on okei.
Itse olen aika kokenut nainen, 30v, enkä kovasti kaipaa seksuaalisesti kokemattomia miehiä, sillä pidän siitä että kumppanini tietää mitä tekee. Se "kokeileva" ja "opetteleva" aika tuli elettyä jo silloin "nuorena".
Monesti kokemattomuus paistaa esille heti lähestymisyrityksessä ja siinä ettei homma oikein etene mihinkään. Yleensä tulee sellainen olo, että toista ei oikeastaan edes kiinnosta... Siis siltä se arkuus ja aloittellisuuden puuttuminen tuntuu, jos on itse aktiivinen ja jos toinen ei muutoin vaikuta ujolta tms.
Ei poikuuden tallella olo tee kenestäkään säälittävää, tyhmää tms. mutta eräällä elämän osa-alueella kokemattoman kylläkin.
Ja onhan sulla oikeus olla mitä mieltä vaan, kenen tahansa kirjoittelusta... Ja sama menee toisin päin... Netissä on vaan joskus turhan helppo olla tökerö, kun ei näiden nimimerkkien takaa oikein hahmota ihmistä jota kohtaan olla empaattinen. - 2+17
N+30V kirjoitti:
Neitsyydestä/poikuudesta pääsee aina eroon. Piste. Pitää vain tyytyä tasoiseensa seuraan ja hoitaa homma pois alta. Jos ei tärppää, pitää laskea tasoa. Kysynnästä ja tarjonnasta seksinmaailmassa nyt kumminkin on kyse, aika pitkälti ainakin. Jokaiselle on joku, elänkumppanin löytäminen on vaikeaa. Ei seksin.
Jos omaan tilaansa on tyytyväinen, niin sekin on okei.
Itse olen aika kokenut nainen, 30v, enkä kovasti kaipaa seksuaalisesti kokemattomia miehiä, sillä pidän siitä että kumppanini tietää mitä tekee. Se "kokeileva" ja "opetteleva" aika tuli elettyä jo silloin "nuorena".
Monesti kokemattomuus paistaa esille heti lähestymisyrityksessä ja siinä ettei homma oikein etene mihinkään. Yleensä tulee sellainen olo, että toista ei oikeastaan edes kiinnosta... Siis siltä se arkuus ja aloittellisuuden puuttuminen tuntuu, jos on itse aktiivinen ja jos toinen ei muutoin vaikuta ujolta tms.
Ei poikuuden tallella olo tee kenestäkään säälittävää, tyhmää tms. mutta eräällä elämän osa-alueella kokemattoman kylläkin.
Ja onhan sulla oikeus olla mitä mieltä vaan, kenen tahansa kirjoittelusta... Ja sama menee toisin päin... Netissä on vaan joskus turhan helppo olla tökerö, kun ei näiden nimimerkkien takaa oikein hahmota ihmistä jota kohtaan olla empaattinen.En ole neitsyt mutta pakko kommentoida tuota että kaikki saisivat seksiä sitä haluteassaan. Tuo on silloin totta jos on valmis maksamaan siitä. Naisille peli on tietysti ihan eriasia.
Sitten kyllä se on niinkin että jos ei ole mitään niin ei kukaan yleensä edes kiinnostu. Siis on helvetin köyhä, etc...
- nainen ja neitsyt
No entäs sitten miesten kommentit yli 20 vee neitsyt naisista. Eipä nekään kovin imartelevia ole. Pihtara, kaappilesbo, ei ole kiinnostunut seksistä.... Jos mies alkaa seurustella neitsyt-naisen kanssa niin pakkohan se on jättää koska seksiä tuskin heruu. Ja näin käy, oli mies sitten ATM tai YTM.
- atm-automaatti24h
Tuo on kyllä myös totta. Itse en tosin ajattele neitsytnaisista tuollatavalla. Tuo ripuli-kommentti oli lähinnä suunnattu tuolle naiselle joka sanoi ettei voi olla neitsytmiehen kanssa koska niistä tulee pettäviä himonussijoita, ja se oli minusta tosi typerästi sanottu. Ja koska monet muut naiset myötäilivät tuon eukon möläytystä, yleistin myös hieman.
Tiedän kyllä että on olemassa älykkäämpiäkin naisia. Mutta tiedän myös sen etteivät he ole minusta kiinnostuneita, vaikka kuinka olisin heitä kohtaan ystävällinen ja kohtelias yms. Joten miksi vaivautua nuoleskelemaan kun yksin jään kuitenkin.
Tämä maailma on vain kauniille ja täydellisille voittajille. Ei minulla ole täällä sijaa. Mutta koska kirotun paska kristinuskon takia kuolema on synti, niin minä en saa edes kuollakaan. - kivat_sulle
atm-automaatti24h kirjoitti:
Tuo on kyllä myös totta. Itse en tosin ajattele neitsytnaisista tuollatavalla. Tuo ripuli-kommentti oli lähinnä suunnattu tuolle naiselle joka sanoi ettei voi olla neitsytmiehen kanssa koska niistä tulee pettäviä himonussijoita, ja se oli minusta tosi typerästi sanottu. Ja koska monet muut naiset myötäilivät tuon eukon möläytystä, yleistin myös hieman.
Tiedän kyllä että on olemassa älykkäämpiäkin naisia. Mutta tiedän myös sen etteivät he ole minusta kiinnostuneita, vaikka kuinka olisin heitä kohtaan ystävällinen ja kohtelias yms. Joten miksi vaivautua nuoleskelemaan kun yksin jään kuitenkin.
Tämä maailma on vain kauniille ja täydellisille voittajille. Ei minulla ole täällä sijaa. Mutta koska kirotun paska kristinuskon takia kuolema on synti, niin minä en saa edes kuollakaan.Tiivistettynä olet siis vaan katkera naisille kun kukaan ei päästä jyystämämään?
- atm-automaatti24h
kivat_sulle kirjoitti:
Tiivistettynä olet siis vaan katkera naisille kun kukaan ei päästä jyystämämään?
Kieltämättä, ja miksen olisi? On minullakin seksuaaliset halut vaikka olenkin säälittävä neitsytluuseri, eikö totta?
Ja kaiken kukkuraksi minulle nauretaan ja minua pidetään säälittävänä. Eikö ole ihan luonnollista että kaiken sen paineen keskellä alan murtumaan henkisesti ja alan tuntemaan ahdistusta ja katkeruutta?
En väitä että naisilla olisi joku velvollisuus antaa minulle. Ei tarvitse. Minä itseasiassa haluaisin kuolla pois tästä täydellisten voittajien maailmasta, mutta en saa.
Minulla ei ole asetta joten jäljelle jää kaikki hyvin tuskalliset ja myös vaarallisen epävarmat keinot. Saatan vammautua paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin päästä hengestäni. En halua olla letkuissa/pyörätuolissa väkipakolla pakotettuna elämään useita vuosikymmeniä.
Nimimerkille _juuuu_:
Näpäytyksesi on totta myös, mutta pointtini on se, että mitä järkeä on pitää hengissä minun kaltaisiani luusereita väkipakolla, kun totuus on se ettei minua tarvita eikä kaivata missään. Miksen saa kuolla?
Minusta on sadismia että joudun elämään yksin ulkopuolisena ja katsomaan vierestä kun muut kuuluvat tähän maailmaan ja esimerkiksi harrastavat sitä seksiä useiden eri kumppanien kanssa satoja kertoja. - 14+19
Kieltämättä, ja miksen olisi? On minullakin seksuaaliset halut vaikka olenkin säälittävä neitsytluuseri, eikö totta?
Ja kaiken kukkuraksi minulle nauretaan ja minua pidetään säälittävänä. Eikö ole ihan luonnollista että kaiken sen paineen keskellä alan murtumaan henkisesti ja alan tuntemaan ahdistusta ja katkeruutta?
En väitä että naisilla olisi joku velvollisuus antaa minulle. Ei tarvitse. Minä itseasiassa haluaisin kuolla pois tästä täydellisten voittajien maailmasta, mutta en saa.
Minulla ei ole asetta joten jäljelle jää kaikki hyvin tuskalliset ja myös vaarallisen epävarmat keinot. Saatan vammautua paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin päästä hengestäni. En halua olla letkuissa/pyörätuolissa väkipakolla pakotettuna elämään useita vuosikymmeniä.
Nimimerkille _juuuu_:
Näpäytyksesi on totta myös, mutta pointtini on se, että mitä järkeä on pitää hengissä minun kaltaisiani luusereita väkipakolla, kun totuus on se ettei minua tarvita eikä kaivata missään. Miksen saa kuolla?
Minusta on sadismia että joudun elämään yksin ulkopuolisena ja katsomaan vierestä kun muut kuuluvat tähän maailmaan ja esimerkiksi harrastavat sitä seksiä useiden eri kumppanien kanssa satoja kertoja.Koska olet neitsyt olet heti automaattisesti epäonnistunut elämässäs ja sun täytyy kuolla? Kiva logiikka sulla.
- Kokematon 23
Nimimerkille _juuuu_:
Minusta on sadismia että joudun elämään yksin ulkopuolisena ja katsomaan vierestä kun muut kuuluvat tähän maailmaan ja esimerkiksi harrastavat sitä seksiä useiden eri kumppanien kanssa satoja kertoja.Samalta minustakin tuntuu vaikka olenkin paljon nuorempi.
- valivali
Kokematon 23 kirjoitti:
Samalta minustakin tuntuu vaikka olenkin paljon nuorempi.
No eipä taida paljoa tapahtua teidän elämässänne jos neitsyys on suurin ongelmanne ja sen takia täytyy kuolla pois.
- Mies28v
valivali kirjoitti:
No eipä taida paljoa tapahtua teidän elämässänne jos neitsyys on suurin ongelmanne ja sen takia täytyy kuolla pois.
Niin neitsyys tai poikuus aikusiällä tarkoittaa myös todennäköisesti sitä, että takana ei ole myöskään erityisemmin parisuhteita. Kun ei aikuisikään mennessä ole löytänyt itselleen kumppania alkaa sitä miettiä löytääkö koskaan itselleen toista puolikasta. Eihän se kokemattomuus ole ainoa syy miksi moni kokee tämän asian niin voimakkaasti, että haluaa jopa kuolla pois. Toisen ihminen tapaaminen ja löytäminen alkaa tuntua vaikeammalta kun kuilu niissä kokemuksissa kasvaa kokemattomien ja ns. normaalien saman ikäisten välillä. Itse olen jo siinä iässä, että vähintään 99% on seurustellut ja aika isolla osalla alkaa olla jälkikasvuakin. Rehellisesti en enää oikein tiedä uskaltaisinko edes lähteä treffeille jos pyydettäisiin, koska häpeän tätä tilannettani niin paljon.
Niin ja mikä on muuten sellainen riittävän suuri ongelma elämässä, että siitä saa valittaa? - paskanjäykkä katkera
Tämä maailma on vain kauniille ja täydellisille voittajille. Ei minulla ole täällä sijaa. Mutta koska kirotun paska kristinuskon takia kuolema on synti, niin minä en saa edes kuollakaan.> Mutta koska kirotun ***** kristinuskon takia kuolema on synti, niin minä en saa edes kuollakaan.
Uskontosi näyttää kieltävän sinulta normaalit naissuhteet ja oman kuolemankin. Kohta olet riehumassa aseen ja neuroosiesi kanssa. Käytä maksullista palvelua jos et muuten pysty naisia lähestymään. - ei tää oo maailmanloppu
Nimimerkille _juuuu_:
Minusta on sadismia että joudun elämään yksin ulkopuolisena ja katsomaan vierestä kun muut kuuluvat tähän maailmaan ja esimerkiksi harrastavat sitä seksiä useiden eri kumppanien kanssa satoja kertoja.Vaikutat ihan samanlaiselta tyypiltä kuin mun kaveri joka meni ihan lukkoon kun kuuli et se on ainoo poika meidän kaveriporukasta. Se paineitten määrä voi olla hyvin hirviää. Omakohtaisesti ei ollut pimpan saanti näin tärkeää mutta löysin sitten itelleni kivan tytön jonka kanssa oon seurustellut vajaa kolme vuotta ja hän on ainoa seksikumppani mitä minulla ikinä on ollut ja ikää meillä on 18v samoin myös kaverillakin joka menee ihan lukkoon naisten kanssa hän oli yhessä baariss jossa oli paljon meidän ikäiatä porukkaa niin tää frendi heilutti 10€ seteliä tanssilattialla ja huusi et antakaa pillua ja tää ei ollu mikään läppä vaan se oli tosissaan. Muaa ei oo ikinä hävettäny niin paljoon kun sillo.
- _juuuuu_
"yleistin myös _hieman_"
"Mutta koska kirotun ***** kristinuskon takia kuolema on synti"
niin on avioliiton ulkopuolinen seksikin - aika samalinja
tähän kyl pitää sanoa aika samalta minusta tuntuu et ihan kuin syrjittäs kellä poikuus tallella itsel kokemusta. kun yksi nais puolinen ihminen ei ollut tietoinen että on poikuus tallella kyl oltiin aika ystävällistä jne mut sit kun kuuli (eikylläkään minulta kuullut) että poikuus tallella niin jopas muuttui kuin taikaiskusta käytös toiseen suuntaan ja kyl pitää tähän kirjoittaa et itsellä kyl ei käytös tavat olleet huonontuneet et johtuis siitä .
- Neitsyt vm. -85
Riippuu ihan muijasta. Joku jakorasia, neitsyytensä puskassa 13-vuotiaana talvipakkasessa menettäny tuskin ymmärtää. Mutta kiltit tytöt varmasti.
Mulle on sanottu että ulkonäköni perusteella ainakaan ei uskoisi ettei kukaan ole edes treffeille koskaan pyytänyt. Enkä kuulema ole todellakaan ruma. Voisi jopa luulla että olen YTN kun on sanottu että olisin kuin malli tms. jos pituutta olisi tarpeeksi. Kuitenkin ihastun aina kiltteihin nörtteihin yms. Mutta kun ei niitä voi lähestyä kun reppanat pelästyvät.Oman kokemukseni mukaan edes naiset, jotka pitävät ujoista (nörteistä), eivät hyväksy miehen kokemattomuutta. Tosin oli kyse parisuhdekokemattomuudesta.
- honekko-love
wlfwd kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan edes naiset, jotka pitävät ujoista (nörteistä), eivät hyväksy miehen kokemattomuutta. Tosin oli kyse parisuhdekokemattomuudesta.
Minä hyväksyisin myös täyden seurustelu/parisuhdekokemattomuuden siinä tapauksessa, että miehellä olisi kuitenkin yleiset sosiaaliset taidot hallinnassa, kommunikointi onnistuisi myös kasvotusten ja julkisilla paikoilla liikuttaessa ei tarvitsisi koko ajan hävetä hänen edesottamuksiaan. Siinä vaiheessa menee kuitenkin raja, jos käytös on yhtä hienovaraista kuin Marley & Me -elokuvan koiralla..
Lyhyt gallup ystäväpiirissäni ilmoitti, että meistä seitsemästä naisesta kolme ajattelee tällä tavalla. Yksi on jopa sinkku, että ei se ihan toivotonta ole löytää kumppania jolle seikalla ei ole väliä. - nörttimies
"Kuitenkin ihastun aina kiltteihin nörtteihin yms. Mutta kun ei niitä voi lähestyä kun reppanat pelästyvät. "
Nainen! Olet aivan väärässä!
Ei kiltti nörttimies sinua pois työnnä, jos aidosti häntä lähestyt ! Päinvastoin, on ikionnellinen jos saa sinut omakseen !
Mutta koska kiltti nörttimies ei ole ennen kokenut, että kukaan nainen lähestyy, niin jos et sano suoraan, että olet hänestä kiinnostunut, niin kiltti nörttimies ei ymmärrä epämääräisiä vihjeitä, vaan hänelle sinun tulee sanoa suoraan, että olet kiinnostunut !
Lisäksi: kiltti nörttimies on saattanut kokea uskomattoman suuren määrän sikailua muilta naisilta. Siksi kiltin nörttimiehen voi olla vaikea uskoa, että olisit tosissasi, vaan luulee, että olet vain yksi ilkeämielinen tunteilla leikkivä pilailijanainen lisää heidän elämässään.
Siksi suosittelen, että tehostat sanomaasi "olen kiinnostunut sinusta" hellällä halauksella. Ei, mies ei todellakaan pistä hellää halausta kiinnostuneelta naiselta pahakseen, päinvastoin!
Ja jos et ole vielä löytänyt sitä nörttimiestäsi, niin laitapa puhelinnumerosi sähköpostilla tänne: mikanhki ät yahoo piste com
Ja vastaa puhelimeesi, kun se soi, pääset sopimaan hellät halitreffit, ja ne taas voivat johtaa siihen, että pian olet onnellisesti naimisissa, ja saat nauttia hellistä halauksistani joka päivä ja lisäksi saat nukkua sylissäni joka yö. Miksi et ottaisi tarjousta vastaan, sillä silloin saisit kokea rakkaudentäyteisen loppuelämän, sen haluaisin sinulle tarjota! Ja jos olet lyhyt (kuten kirjoituksestasi voisi päätellä), niin en minäkään ole kovin pitkä, ja siinä suurin syy sinkkuuteni: suurin osa naisista kun haluaa pitkän, kookkaan ja lihaksikkaan miehen, mutta tuo kuvaus on täydellinen vastakohta minulle. Eli minusta et löydä raamikkuutta ja pitkää ulkomuotoa, vaan löydät hellyyttä, rakkautta, loogista päättelykykyä ja älykkyyttä.
Valitettavasti vain suurin osa naisista ei todellisuudessa arvosta älykkyyttä miehessä, vaikka puheissaan saattavat muuta väittääkin.
- atm-automaatti24h
"Koska olet neitsyt olet heti automaattisesti epäonnistunut elämässäs ja sun täytyy kuolla? Kiva logiikka sulla. "
No ei minun logiikkani ihan tuohon rajoitu, beibe! ;)
Kaiken tämän neitsyyden ja syrjäytymisen lisäksi olen myös tuloiltani sieltä alemmasta kastista. Olen pätkätyöläinen, välillä töissä kunnes määräaikaisuus tulee täyteen, sitten takaisin työkkärin kortistoon vähäksi aikaa ja sitten taas jollekin pätkähommaan.
Työni on pääosin hanttihommia, eli lähinnä siivoojan töitä, ja muutamia muita hyvin huonosti palkattuja aloja. Palkka on siinä 800-1200 euroa kuussa, enkä oikein usko että se siitä lähtee enempää nousemaan. Olen käynyt ammattikoulun, mutta kouluttauduin väärälle alalle jolla en pysty työskentelemään joten minulla on nyt noin 7000 euron opintolainavelat niskassa joita makselen aina pieniä summia kuussa korkojen kera. Eli sii rahatilanne on aika tiukka eikä oikein ole varaa mennä mihinkään viettämään iltaa.
Tosin en kyllä alkoholia käytä enkä myöskään tupakoi, joten olen jo pelkästään siinä jo hieman ulkopuolella muista ikäisistäni, kun ei minulla ole kertoa mitään kovia sankaritarinoita viikonlopuistani. Käyn lähinnä kävelemässä ja pyöräilemässä sekä kotosalla olen koneella tai katson televisiota. Eipä siinä oikein ole mitään jännää kerrottavaa naisille jotka nimenomaan etsivät jännittävää ja vaarallista miestä joka vie heitä kaikkialle.
Jos kävisin baareissa ja pääsisin viimein juttusille jonkun naisen kanssa, tyssäisi homma aika nopeasti viimeistään silloin kun tulee se kysymys että mikä sä oot ammatiltasi? "Siivooja". Ok, entä ootsä seurustellu kuin monen kaa? "Itseasiassa en kertaakaan." Ok.... kai sä oot suudellu edes? "No, tuota... enpä ole sitäkään." Just... (ja samassa pöytään istuu joku kova jätkä jolla on hyvä ulkonäkö, auto, iso molo, rahaa, kavereita, hieno ammatti) ja minä jään kuin nalli kalliolle seuraamaan kuin pikkupoikana vierestä kun isot pojat näyttää minulle pikku neitsytluuserille miten oikeaa naista nussitaan.
Siinä vaiheessa haluaisin vain ampua aivoni pihalle. Haista vittu elämä.
Kyllä minusta tuntuu ihan oikeasti ettei elämä tästä enää paremmaksi muutu. Ei minulla ole mitään erikoisia lahjoja joilla minä nostaisin itseni johonkin parempaan ammattiin taikka tuloluokkaan. Lottoan kyllä, mutta se on sitten ihan oma juttunsa tuleeko sieltä koskaan mitään kuin 2 1, eli euron voitto, hehe. ;)
Ja tähän sitten se minun neitsyyteni päälle näiden lisäksi, niin kyllä. Tunnen että olen täysin turha ja epäonnistunut elämässäni. Ei minun perääni naiset jää itkemään, tosin miksi pitäisikään.
"aika samalinjalle":
Minä olen kerran erään ikäiseni porukan seurassa mennyt tekemään sen virheen että lipsautin olevani neitsyt. Ensimmäinen reaktio oli että "TÄH?" ja muutama tyttö pyrskähti nauruun. Sitten alkoi se tivaaminen: "Siis mitä? Etsä oo niinku pannu koskaa? Ei vittu! Iha totta? Miks? Etsä tykkää muijist?" Tässä vaiheessa muutama "astetta kovempi jätkä" tuhahti hiljaa päätään pyöritellen, "ei vittu". Ja katsoi minua kuin olisin joku tosi säälittävä pelle. Ja sitähän minä taidan ollakin.
Palatakseni itse aiheeseen, eli ketjun aloitusviestiin, niin löytyy tältäkin palstalta viestiketjuja jossa kysytään naisilta että mitä ne on mieltä kokemattomasta miehestä joka on lähemmäs kolmeakymmentä, ja siellä on kanssa naisten kommentteja:
"Ei hyvältä kuullosta.."
"Vähän mietityttää, mutta jos on joku hyvä selitys sille että miksi on ollut ilman niin ehkä sitten sen asian voi sitten hyväksyä."
Tässä vain muutama naisten kommentti itse asiaan. Ei liene ihme että tunnen itseni ihan paskaksi.
ps. En ole etsimässä naisilta vain pelkkää seksiä. Ihan seurustelusuhde ja elämänkumppani olisi kiva juttu. Mutta kyllä vähän siltä tuntuu että haaveeksi vain jää kun ei ole esittää naisille panokokemus CV:tä jossa on monen yhdenillan jutun sekä myös pitemmän seurustelusuhteen kokemusta.
"Ai sullei oo kokemusta... tota, me ollaa vaa kavereita.."- Lorena
Hassua, mun (maailman ihanin) mieheni on siivooja, oli ensikertalainen kun me alettiin seurustella, oli hirveän ujo ja arka ja kaikkea muuta kuin jännittävä seikkailija kun häneen rakastuin. Rakastuinpa kuitenkin. Seksiä ei aluksi edes harrastettu, ja kun se tuli kuvioihin niin yhdessä opeteltiin. Neitsyys ei missään vaiheessa haitannut, mua kiinnostaa suhteessa pikkuisen muut asiat kuin mainitsemasi "pano-CV".
Kääntäen, sinäkin voit saada ihanan suhteen kunhan lakkaat uskomasta ettet osaa
- Jokke11
Suosittelen hakemaan apua masennukseen. Itsetunnon kuihtuminen on erittäin hankalaa ja lähinnä pahentaa mahdollisia suhteitasi naisiin. Kukaan nainen ei halua miestä joka ajattelee tuollaisia. En käske ottaa niskastasi kiinni. Se ei ole mahdollista jos on masentunut. Suosittelen psykologia tms.
Sitten kun saat enemmän itsevarmuutta putkinäkösi häipyy. Putkinäöllä tarkoitan sitä ettet välttämättä edes huomaa mikäli joku nainen on kiinnostunut. Itsekkin masentuneena ja heikkoitsetuntoisena ajattelin ettei kukaan tyttö minusta kiinnostuisi. Kaveri kuitenkin tokaisi että toi tyttöhän ihan selvästi tykkää susta, mitä suuresti epäilin. Kävin kuitenkin varalta kysymässä. Mitä menetettävää mulla olisi. Nyt ollaan jo yhdessä.
Niin ja vielä yks loistotippi. Ala harrastamaan paritanssia. Sieltä saa paljon itsevarmuutta. Itsellä toimi todella hyvin. - aika samalinja
jaa noh pitää kyl sanoa että aika samat tivaamiset olen minäkin kuullut että mitä etkö ole muka ees sitä tehnyt miten muka et ole tehnyt jne ihan kuin seois jokin 1si 7mästä ihmeestä :D että poikuus tallella joka suhteessa esim ei ees poskipusuja annettu mut eipä se miehillä ole niin helppoa päästä siitä poikuudestaan eroon kuin naisilla neitsyydestään sanokoon naiset mitä haluaa mut näin seon eise miehillä niin helppoa ole kuin heillä (naisilla)
- Minä vain
No eipä se kyllä oo naisillakaan helppoo varsinkin jos ei haluu sitä mihinkään yhden illan jutulle menettää..
atm-automaatti24h:
Ite ottaisin kyllä mieluummin rahattoman neitsyt miehen kun rikkaan panomiehen.. Mun mielestä olis ehkä helpompi alkaa seurusteleen sellaisen miehen kanssa millä on yhtä paljon kokemusta kuin itelläni (lue: ei yhtään) enpähän olis ainut kokematon siinä suhteessa. Eikä se siivoojan ammatti oo mikään huono ammatti, siitä vaan maksetaan vähemmän. Kuulostaa tuo sun elämäs yhtä jännältä kun mun elämä. Mulla sitä lisäjännitystä elämään tuo vaan koira ja pari kertaa kuus pääsen kaverin tallille ratsastamaan v-lopuks. Ite oon 20-v opiskelija, eikä sillä opiskelija budjetillakaan paljoo juhlita.. - jaa-a
jaa pitääpä kirjoittaa että tos sen sanoitkin et silloin vasta ongelma tulee jos ei halua yhden illan juttua niin tulee vasta se ongelma mut miehetpä ei saa niinvain sitä yhden illan juttuakaan :D jos sais tuskin ois näitä yl 30v poikuus tallella ja en ole kyl mikään niin sanottu kotihiiri ja miehillä se ongelmaksi tekee juuri se että naiset ei noita alotteita kyl taija pahemmin tehhä siis voitais päätellä et ei ole niin paineet päällä kun ei tarvitse olla se aloitteen tekijä kun semmoseksi on voitas sanoa oikein käytäntö tullut miehet kinuu naiset nauraa :D :D
- minä vain
Eli taitaa olla aikalailla pattitilanne molemmin puolin. Ei siis ihme et kaiken maailman sinkkubisnes kannattaa nykypäivänä. Mutta sehän vasta kiva on kun omat sukulaisetkin olettaa et tuo likka ei kyllä koskaan ota miestä. Ehkä pitäis itte vaan ottaa härkää sarvista ja rohkaistua tuon aloitteen tekemisen kans. Jotenkin vaan tuntuu et nykypäivänä suurin osa jätkistä olettaa saavansa heti jos joku näyttää kiinnostuneelta.. Ja jos joku tyyppi lähestyy baaris ni se tyyli on yleensä just tota kinuumista, pyytäis ennemmin vaik kahville joku päivä, saati alkais vonkaamaan, ei olis läheskään niin ahdistava lähestymistapa.
- ....................
No ihan sama juttu naisillakin.Jos nainen lähentelee 30 vee ja on neitsyt niin eipä miehille kelpaa. Harva oikeasti ymmärtää ettei kiinnosta yhden yön jutut ja jos ei ole koskaan seurustellut niin on varmasti jotain vikaa.
Sekään ei helpota tilannetta ollenkaan että netissä lueskelen ikäisteni neitsyiden seurustelukommentteja niin mies on jättänyt jopa siinä vaiheessa kun molemmat on niin kiihottuneita että normaalitilanteessa seksiä olisi luvassa kun vaatteetkin vähenee. Ja vaikka seurustelu olisi kestäny jo kuukausia. Eli mies voi jättää rakastamansa naisen jos häntä ei ole korkattu. Ärsyttää! Olisipa mieluummin edes vuosi 1912, vielä siloloin nainen tuli jätetyksi jos oli korkattu.
Me ollaan varmaan jotain ylijäämäihmisiä. - Alehame-manne
Mikä teitä ihmisiä vaivaa, seksi, parasta hyötyliikuntaa, ja tasan tarkkaan molemmat sukupuolet sitä haluaa yhtä paljon. Miksi tarjonta ja kysyntä ei kohtaa? Allekirjoittaneella ei ikinä ole ollut "rikhart gere"- ulkonäköä, "holmesin jussin" varustusta, mutta silti kokemusta about viidestäkymmenestä vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Ei ne kotoa tule kyselemään, rohkeasti baariin ja pari, vain pari kaljaa ja juttelemaan, siinä meikäläisen resepti. Jos tekee mieli, niin tekee samalla tavalla myös vastakkaisen sukupuolen...
- Kokematon 23
Itse en taas henkilökohtaisesti ymmärrä miten se joiltakin käy noin helposti. Enhän mä usein kehtaa jutella naisille kännissäkään. Enkä usko että se tuottais tulosta kun en ole hyvä juttelemaan naisten kanssa enkä osaa viedä asioita pidemmälle. No siinä se minun ongelmani varmaan onkin.
- ?!
pitää kyl sanoa samaa miten se muille mies puolisille on niin helppoa ja toisille aika mahotonta vois sanoa. vaikka ei oliskaan ujo tahi kotihiiri niin ei silti kyl onnista tiedän tapauksia
- amanta90
Ei poikuudella ole mulle ainakaan väliä, ihan mielelläni voisin "opettaa" Menetin itsekin vasta neitsyyteni tänä vuonna (21- vuotiaana)
Mut täytyy kyllä sanoo, että tollanen itsesääli ja ruikutus ei pue ketään. Pää pystyyn poijaat! - Kokematon 23
Voisitko oikeasti "opettaa" jos minä pystyisin voittamaan pelokkuuteni?
- kiva tyttö
Minäkin pyysin toisessa ketjussa sun meiliosoitetta, mutta en nyt enää sitä sieltä löytänyt? Kuule, mitä hävittävää sulla on jos tätä kautta jonkun tapaat? Etköhän ole jo niin perusteellisesti selvittänyt täällä synkimmätkit ajatuksesi. Jos joku nainen sut haluaa tavata niin eiköhän sille ole sitten jo selvä että olet äärimmäisen ujo ja arka ja estynyt;)
- Kokematon 23
kiva tyttö kirjoitti:
Minäkin pyysin toisessa ketjussa sun meiliosoitetta, mutta en nyt enää sitä sieltä löytänyt? Kuule, mitä hävittävää sulla on jos tätä kautta jonkun tapaat? Etköhän ole jo niin perusteellisesti selvittänyt täällä synkimmätkit ajatuksesi. Jos joku nainen sut haluaa tavata niin eiköhän sille ole sitten jo selvä että olet äärimmäisen ujo ja arka ja estynyt;)
Oletko Tampereelta?
- Kokematon 23
Kokematon 23 kirjoitti:
Oletko Tampereelta?
Laitan tähän vielä osoitteeni jos vielä haluat niin voidaan ainakin jutella enemmän
[email protected]
- adfgjjkkl
Mun ex oli neitsyt 22v. Ei se ollut mikään ongelma mulle, plussaa vaan. Mutta..kuten pelkäsinkin, 9 vuoden päästä kun tavatessamme huono itsetunto oli kanssani noussut kohisten mies lähti koska halusi kokeilla muitakin naisia. Meillä oli yhteisiä lapsiakin mutta ei se miestä estänyt. Oli varmaan ollut suhteessa kanssani koska oli onnellinen että kelpaa sittenkin jollekin ja näin meni monta vuotta. Kunnes sitten hoksasi että kelpaa muillekin ja siitä alkoi villi sinkkuelämä ja pantiin kaikkea minkä sai. Eikun tajusi että saa niitä muitakin kauniita naisia, kauniimpiakin, oli varaa valitakin niistä yli 10v nuoremmistakin kauniista. Elää nuoruus uudestaan. Se että minulla oli ollut muitakin ennen miestä muodostui hänelle kuitenkin ongelmaksi. Minua taas vaivasi se ettei mies ollut valinnut minua kuten minä hönet, otti vain minut kun nyt sattui sitten naisen ja vieläpä kauniin saamaan.
Ei mulle edelleenkään neitsyys ole ongelma, mutta en tiedä olisiko pysyvän suhteen aloittaminen neitsytmiehen kanssa järkevää. - Pikkunainennn
Itse tykkään ns. kokemattomista miehistä. Tai miehistä, joilla ei ole paljon ollut seksikumppaneita. Neitsyys/poikuus ei ole este hyvälle seksille!
- Koookeemaaatooon
Hei pikkunainenn, kiinnostaisiko 24-v kokematon nuorimies, suudellut olen joskus päissäni mutta siinäpä se ja kiinnostaisi kokeneemman naisen opetus, asia vaivaa päivittäin ja kovasti olen tehnyt töitä mutta tähän mennessä näiden kännisuudelmien ja baarireissujen kanssa on ollut uskomattoman huonoa tuuria eikä netistäkään ole ollut mitään hyötyä.
- -
Nainen valitsee. ATM on mies, joka ei saa naista.
ATM on olemassa, koska naiset haluavat miehiä, joita muutkin naiset haluavat. ATM ei ole tällainen haluttu mies. Karkeasti ottaen naiset keskittyvät tietyille miehille. Koska nainen kuitenkin haluaa realistisen elättäjän jälkeläisilleen, hän kuitenkin usein lopulta "tyytyy" keskivertomieheen.
ATM on tässä tarkastelussa totaalinen väliinputoaja. Jos ei ole koskaan saanut, ei saa vastakaan, ja epäonnistumisten kierre ruokkii itseään itseluottamuksen heikkenemisenä.
Näitä miehiä on enemmän kuin virallisesti uskotaan, koska harva mies haluaa tunnustaa häpeällisen kohtalonsa.
Tämä asia ei välttämättä ole kenenkään syy. Naisella ei ole velvollisuus antaa seksiä kenellekään, jos ei halua.- Kokematon 22 v
Näinhän se vähän on nykymuoilmassa... Sama laki pätee luonnossakin Alfaurokset saa naaraat ja omegat jäävät sivuun.
Itse henkilökohtaisesti olen myöskin kokematon mutten onneksi ole menettänyt toivoa vaan yritän yhä uudelleen... Kyllä se poikuus lähtee kunhan vaan jaksaa uskoa siihen :) - -
Kokematon 22 v kirjoitti:
Näinhän se vähän on nykymuoilmassa... Sama laki pätee luonnossakin Alfaurokset saa naaraat ja omegat jäävät sivuun.
Itse henkilökohtaisesti olen myöskin kokematon mutten onneksi ole menettänyt toivoa vaan yritän yhä uudelleen... Kyllä se poikuus lähtee kunhan vaan jaksaa uskoa siihen :)Kannattaisiko harkita maksullista seuraa, jos alkaa kunnolla ahdistaa?
Tiedät, että kukaan nainen ei kokemattomalle anna säälistä.
- Kokematon 23
Ei se maksullisissa käynti juuri sen helpommalta tunnu kun eka kerta kyseessä paitsi ehkä se että tilanteesta pääsee nopeasti pois jos alkaa ahdistamaan liikaa. Toisaalta se luo lisää paineita onnistua kun on mennyt maksamaan siitä.
- -
Uskoisin asian olevan päinvastoin. Jos ensimmäinen kokemuksesi olisi potentiaalisen seurustelukumppanin kanssa, olisivat paineet luultavasti isommat kuin maksullisen kanssa.
Pettymys siitä, että on pilannut mahdollisuutensa mukavalta vaikuttavan tytön kanssa, on paljon isompi paha kuin ilotytölle mennyt raha.
Nimittäin parisuhdemarkkinat ovat juuri niin armottomat kuin kenties olet jo huomannut.
- nainen:D
On sitä kuule välimuotojakin maksullisen ja potentiaalisen seurustelukumppanin välillä aika paljon:) Ei tarvii kuin itseluottamusta niin niitä naisia saa, ehkä normaalit käytöstavat on hyvä olla ja puhdas ja siisti ulkonäkö, makuja on kuitenkin monia. Ei tarvi edes olla huippuhyvännäköinen. Kun hymyilee ja kattelee naista jossain baarissa, ehkä sanoo ohimennen moi ja jos nainen hymyilee ja kattelee takas niin voi mennä enempi juttelemaan. Kohteliaat ja itsevarmat saa aina, ei kaikki naiset kstsele ulkonäköä ja monet tykkää jostain muusta kuin mitä miehet yleensä kuvittelee.
- Jade Emperor
wlfwd kirjoitti:
Valitettavasti ujous ja itsevarmuus ei mahdu samaan pakettiin.
Tuo on nyt aivan täyttä paskaa
Esim. kirurgi voi olla ujo, ja vastaavasti sosiaalinen ihminen voi olla paskat housussa, jos joutuisi tilanteeseen jossa joutuisi leikkaamaan toista ihmistä.
Suurin osa sosiaalista ihmisista on sosiaalisia sen takia, että on pakko olla. Sillä oma osaaminen / itsevarmuus on niin heikolla tasolla, että on täysin riippuvainen muiden hyvästä tahdosta.
- dggjklökhf
Kyllä mulla on yks miespuolinen kaveri joka on tosi sosiaalinen mutta naisten kanssa tositoimissa älyttömän ujo ja siksi ehkä neitsyt.
Jos on ujo niin voi koittaa sitä että katselee kiinnostavaa naista niin voi sillä tavalla osoittaa olevansa kiinnostunut. Ehkä nainen huomaa ja alkaa vilkuilla takas. Ymmärrän tavallaan kun ilen itse ujo enkä iskenyt koskaan ketään mutta eipä mun naisena tarvitsekaan kun miehet tulee yleensä juttusille. Mutta ei sitä auta nettipalstoilla itkeskellä on ongelma mikä tahansa. Siinä auttaa vain tarttuminen siihen ongelmaan. Vaikka sitten terapialla jos ei muuta. Voihan tääkin jonkinlaista terapiaa olla kirjoitella tänne.
Jos vaan kattelee seinille vaikuttaa vaan ylimieliseltä, ei sitä ihmisen sisään näe että toi on ujo. Tunnen vetoa ujoihin, tunnen vetoa kokemattomiin, mutta en sellasiin täysin haluttomalta vaikuttaviin perässävedettäviin lahnoihin. Eikä varmaan kukaan nainen. Jos on niin ujo ettei uskalla ketään edes katsoa ja hymyillä ja miten voisit edes kenenkään kiinnostusta herättää? - äläluovuta
no mutta , mulla on sulle paras neuvo mitä tulet ikinä saamaan. Totuushan tosiaan on että enemmistö naisista "pelästyy" jos kuulee että mies ei oo koskaan tseukannut, koska nainen ajattelee heti että miehessä täytyy olla silloin jokin paha vika.
Neuvoni on : älä kerro naiselle josta olet kiinnostunut ettet tseukannut koskaan! HOW EASY IS THAT
Jos nainen kysyy että kui monen kaa oot seurustellu tai miks te erositte, niin siihen voi vastata että "Siitä on jo aikaa, ei ollu pitkä parisuhde ja erottiin koska tunteita ei enää ollut kummallakaan"
Ei se oo niin iso juttu tää neitsyys. Paitsi jos siitä tehdään niin iso numero.
Sängyssäkään sulla ei ekan kerran aikana vuoda verta tai mitään, niin kuin naisille yleensä tapahtuu, joten partneri ei välttämättä edes tajua että sulla oli eka kerta.
Naisilla taas ihan eri juttu.. Mies joka tapauksessa huomaa yhdynnän aikana jos nainen on neitsyt, ja tää on mielestäni perseestä. Sit se kysyy "No kui nyt tälleen oot yli kakskymppinen ja oot vieläkin neitsyt" ja silloin tyttö/nainen JOUTUU sepittää tarinaa "no ku odotin sitä oikeaa" sit miehellä nousee kusi päähän koska luulee olevansa se oikea.
Tulipa paljon turhaa tekstii, mut siis tsemppii! Kyl sä löydät elämäs naisen! - ....................
Kyllä ne foorumin naiset taitavat olla oikeassa. Olen itse vienyt poikuuden kahdelta eri mieheltä, molemmat juoksivat heti sen ensimmäisen kerran jälkeen pois. Ainoastaan ne kokeneemmat miehet ovat säilyneet rinnalla ja olleet valmiita ylläpitämään suhdetta ensimmäisen seksikerran jälkeenkin...
Näistä ujoista neitsytpojista sitten opin että ei heitä kannata yrittää ymmärtää, kun näet ensin suuren vaivan saadaksesi heidän jännityksensä pois ja olet se ensimmäinen nainen joka heille antaa... No, lähtevätpä lätkimään eivätkä arvosta kärsivällisyyttäsi.
Ja opin myös sen, että vaikka ennen koitin heitä ymmärtää (mm. ensimmäinen kertani tapahtui toisen neitsyen kanssa joka pakeni heti sen jälkeen), nyt tiedän että yleensä niiden poikuudelle on ihan hyvä syy... Eivät henkisesti ole vielä valmiit naisia ymmärtämään. - VirginOil
Monenlaista kulkijaa tämä maa päällään kantaa eikä kenenkään meistä tarina ole samanlainen, ei seksielämässä kuin muussakaan. Itse olen erittäin sosiaalinen nainen, ihan vetävän näköinenkin, ja varsinkin nuorempana kaveripiiri muodostui pitkälti sinkkumiehistä (nykyään pääasiassa ex-sinkkumiehistä ja heidän perheistään). Ja kaikesta tästä huolimatta ei ole sitä ensimmäistä seksikertaa tullut. Ikääni en kerro mutta voin sanoa että se on selkeästi enemmän kuin ketjun aloittajalla!
Nuorempana parisuhteen puute oli ongelma, nykyään sitä ei tule aktiivisesti mietittyä vaan oon löytänyt omat kuvioni itsenäisestä ja itsellisestä elämästä. Miehiltä tulevia huomionosoituksia - flirttiä ruokakaupassa, vihellystä kadulla, deekun kommenttia kauniista hymystä - arvostan takuulla enemmän kuin ne naiset, jotka saavat säännöllistä huomiota omilta puolisoiltaan, ja monesti jokin pieni ele pelastaa päivän jos ei kokonaista viikkoa. Olen siis ikään kuin oppinut tulemaan toimeen vähemmällä. Jos olisin joskus ollut parisuhteessa ja sen jälkeen päätynyt tähän tilanteeseen, kokisin sinkkuuden ja seksittömyyden varmaan paljon ongelmallisemmaksi koska silloin olisi jotain mihin verrata tätä.
Mutta syy siihen miksi seikkailen tällä palstalla on se, että tilanteeseeni näyttäisi ehkä olevan tulossa muutos - "toisella kierroksella" oleva pitkäaikainen ystäväni on alkanut tehdä fyysistä lähentymistä ja oon saanut sen vaikutelman, että häntä kiinnostaisi viedä suhdettamme uuteen suuntaan. Olen jo valmiiksi kauhusta kankeana siitä ajatuksesta, että joutuisin kertomaan jollekulle olevani neitsyt (sitä ei kukaan ystävistäni tiedä eikä takuulla arvaisi, niin monta kertaa oon baarista lähtenyt miesseurassa ja viettänyt öitäni erinäisten miesten luona). Siitä syystä pelkään, että tyrin tämän(kin) jutun kun en uskalla olla oma itseni. Ja on kaksipiippuinen juttu että kyseinen mies on ystäväni: toisaalta ystävälle on ehkä helpompi kertoa tuollaisia asioita, mutta toisaalta pelkään sitä että tämä salaisuuteni leviää sitä kautta myös muille kavereilleni (ei varmasti tarkoituksellisen juoruilun seurauksena, mutta esimerkiksi humalassa ihmisillä tulee ajattelemattomasti uskouduttua toistenkin salaisuuksista). Vahvaa häpeää siis tunnen neitsyydestäni vaikka "oman pään sisällä" olenkin sinut asian kanssa.
Mitä luulette, millainen reaktio mulle on tiedossa jos päätän nelikymppiselle, ikänsä pitkissä parisuhteissa olleelle miehelle alkaa tällaisia asioita tilittää? Voivathan miehetkin ajatella noin kuten ketjun aloittaja oli havainnut naisten ajattelevan... - neitsyt -84
Onpa täällä ollut kummallisia vinkkejä siitä että kannattaa vilkuilla jotain kiinnostavaa tyyppiä. Voin kokemuksesta sanoa että ei tehoa. Todellakaan. Töissä huomaisin että eräs kiinnostava mies vilkuilee. No olihan siinä sitten pakko myös vilkuilla. No eip ätehonnut ja nyt on työsuhdekin ohi.
- Kristalli921
Minusta neitsyt miehet ja pojat ovat ihania :P Jotenkin niin mukava olla heidän ensimmäinen seksikertansa. Kullakin mielipiteensä... Ei musta mitää noloa enkä aattele noin niinkuin joku idiootti joka omaa tollasia mielipiteitä että mies muuttuisi 1 kerran jälkeen himonussijaksi. O_o Neitsyttä kun nusasin niin ei se siitä muita himonnut, mua vaan entistä enemmän halusi :D
- -
Hoitelepa sitten tämän palstan kokemattomat pojat/miehet, kun kerran olet erikoistunut niihin.
Olisit hyväntekijä, sillä todennäköisesti useamman pojun itsetunto kohenisi edes hiukan.
- Liikkuvalaajakaista.
Työnhakukin kuulostaa joskus samalle, jos ei ole kokemusta. Joo ei voida ottaa kun ei ole kokemusta. Sitten sanoo, noh jos te olisitte ensimmäinen yritys joka tämän kokemuksen minulle antaisi, vastaus on aina no eihän se nyt kuitenkaan käy. Jos otetaan joku mies joka ei ole mikään komistus ja ujo ja niinpoispäin tulee ehkä jotkut naiset kyllä sinulle jostain nainen löytyy ja menetät neitsyytesi kyllä vielä joskus... nämä sanojatkaan eivät todellakaan tähän mieheen koskisi edes tikulla eikä kukaan muukaan niin miten kokemusta koskaan voisi tulla, jos olet yksinkertaisest ei haluttu,vaikka tekisit mitä.
Ja tätä en tajua miksi nämä kokeneet, jos saavat tietää jonkun neitsyydestä tai jopa tämä henkilö itsekertoo koska nämä kokeneet utelevat. Alkavat juuri kiusata ja nimitellä ja naursekella, miksi, miksi kokeneiden pitää pönkittää vielä omaa egoaan ja omaa parhattaan vaikka varmasti tietävät että ovat mies/nais kastin huipulla, miksi vielä alentaa toista, joka on jo pohjalla... miksi jotkut saavat tästä jotain tyydytystää... outoa. Itse en edes lähtisi kyselemään toisten neitsyyksistä koska asian on kuitenkin sen verran henkiökohtaista mikä ei toisille kuulu eikä sitä mielestäni pitäisi ruveta utelemaan edes baareissa kännissä... ja miksi jotkut edes kysyvät kun tietävät varmasti vastauksen jo valmiiksi haluavat vain aiheen mistä mollata... ja korottaa omaa suuruuttaan.
Ja mietteeni tästä miksi kun te kokeneet ihmettelette miksi tämä neityys on niin suuri juttu... noh kyse ei ole pelkästä siitä neitsyydestä, tuskin jos kumppania ihminen etsii, etsii vain seksiä. On myös kysymys toki seurustelusta, toisen läheisyydestä ja siitä että voi jakaa ne ilot ja surut rakkaansa kanssa... aika yleisesti ihmiset kaikki etsivät tätä samaa eli kumppania ja ei vain missää seksimielessä. Miksei siis neitsyetkin... ihan kuin neitsyillä ei olisi edes lupaa etsiä kumppania tai ei olisi lupaa edes katsoa naisiin päin... ja jos ei sitten katsele naisia tai yrittää unohtaa kokoa asian ja naiset ja tämä huomataan, haukutaan että juuri eikö naiset kiinnosta tai oletko homo vai mikä... Noh samapa tuo sikäli. Ne jotka ovat kokeneita yrittäkää miettiä asia näinjotenkin en tiedä onko tämä nyt hyvä esimerkki mutta, kokeilkaa. Teille sanotaan vaikka vetona ole ilman seksiä ja nasia vaikkapa vuosi tai puolivuotta, noh sanotte helppo homma onnistuu, ja onnistutte. Sitten vetoon tulee taas, että noh vuosi meni hyvä homma selvisit noh miten olisi toinen vuosi meniskö vielä ilman naisia ja heidän seuraansa... sanotte joo kyllä menee... noh selvä vuoden päästä saat sitten naista jos haluat. Noh taas vuosi menee sitten seuraavalla kerralla ei enää vetoon tulekkaan että sittenkään voisit lähteä pois vedosta vaan sinun olisi pakko olla ilman naisia ja seksiä taas vuosi ja et voi asialle mitään ja sitten sanotaakin vielä siihen että tämä tilanne pysyykin koko loppuelämäsi... mitäs tähän miettisitte, jos jo valmiiksi tiedätte että tilanne ei varmastikkaan muutu 40 vuodessa... ja olette kuitenkin vielä nuoria tai vanhoja ihan miten vain, mutta ette voi asialle mitään. Ja kysymyshän tässä ei olisi pelkästä seksistä vaan myös parisuhteesta ja niinpoispäin mitä siihen kaikkea kuuluukaan. Jos elämänne olisi tätä kokeneet ihmiset miltä se teistä tuntuisi, antaako tämä nyt hieman kuvaa siitä miksi joku neitsyt voi olla turhautunut kun muut rehvastelevat vieressä nais seikkailuillaan ja seuraavaksi tulisikin sinun vuorosi jos et ole jo kerennyt häipyä pöydästä ja sanoisit iloisesti minäpäs olenkin neitsyt... ja tiedät mikä sinua odottaa, naurut, haukut ja juorut selän takana vain siksi, että et ole harrastanut seksiä...ihan kuin siinä olisi mitään outoa edes niitten haukkujien mielestäkään koska tietävät millainen olet, juuri sellainen mikä ei todellakaan vetoa naisiin niin mikä ihme se silloin on jos on neitsyt.. ei ole mukavaa tiedän kokemuksesta- Boss_
Älkää jaksako pojat. Naisilta te ei tuu ikinä saamaan mitään myötätyntopisteitä millään palstalla, joten säästäkää kauniit ja tunteelliset puheet vaikka perhosille.
Teillä ei oo kellään mitään ongelmaa kun pidätte mölyt mahassanne. Muna suuhun ja sitten pilluun ja turpa tukkoon. Elämä ei oo aina totuuden huutamista, taikka synninpäästön odottelua. Elämässä täytyy ottaa, kusettaa ,repiä ja raastaa, päästäkseen tavoitteisiinsa. Elämä on kova ja se pitää hyväksyä.
- Pelkuri
Aivan sama annettaan mulle sitten mitä tahansa vinkkejä naisten suhteen niin perseelleen kaikki menee kuitenkin kun en saa suutani auki ja pelkään yleensäkkin ihmisiä. Ei tule mistään helvettiäkään kun on syntynyt tämänlaiseksi paskaksi. 23 vuotta ikää ja naisen kosketus täysin vieras asia ja pelottavasti näyttää siltä että sellaseksi tulee myös jäämään.
- Vesparax
Naiset on vaan yksinkertasesti niin vitun tyhmiä!
- -::-- ::
USA:ssa tutkittiin aikoinaan sarjamurhaajia. Tuloksena mm. oli että useimmat naistenmurhaajat 30-40v olivat neitseitä aloittaessaan uransa. Mitään parisuhteita naisiin näillä ei juuri ollut. Siis pieni osa yli-ikäisistä neitseistä psyykkisesti vinoon kasvaneita.
- kerran sitä eletään
Mä vastasin deittipalstalla 25-vuotiaalle miehelle, jolla oli poikuus tallella. Poika oli ujo urheilijanuorimies, paljon mun tasoani komeampi. Kolmannella kerralla taidettiin päästä sänkyyn asti, kun ekat kerrat meni keskusteluun ja pussailuun ja sellaiseen mitä teinit tekee. Naitiin kuin kanit kuukauden verran ja sitten tajuttiin, että henkisestikin sovitaan tosi hyvin yhteen. Nyt ollaan oltu kolme vuotta yhdessä.
Muhun ainakin vetosi tässä miehessäni seuraavat seikat: kohtelias, komea ja mukava, ei ollenkaan raasu tai itsesäälissä rypevä. En mä jaksa ryhtyä kenenkään terapeutiksi. Tämä oli toinen poikuutensa mulle menettänyt tyyppi ja täytyy myöntää, että nuorissa kolleissa, joilla on poikuus tallella mua miellyttää se jälki mitä siihen jättää: jos tekee työnsä hyvin, niin kaikki ne naiset joita se jätkä myöhemmin kuksii, kiittää alitajunnassan mua :)
Jokuhan meidät kaikki on seksin saloihin joskus vihkinyt. kerran sitä eletään kirjoitti:
Mä vastasin deittipalstalla 25-vuotiaalle miehelle, jolla oli poikuus tallella. Poika oli ujo urheilijanuorimies, paljon mun tasoani komeampi. Kolmannella kerralla taidettiin päästä sänkyyn asti, kun ekat kerrat meni keskusteluun ja pussailuun ja sellaiseen mitä teinit tekee. Naitiin kuin kanit kuukauden verran ja sitten tajuttiin, että henkisestikin sovitaan tosi hyvin yhteen. Nyt ollaan oltu kolme vuotta yhdessä.
Muhun ainakin vetosi tässä miehessäni seuraavat seikat: kohtelias, komea ja mukava, ei ollenkaan raasu tai itsesäälissä rypevä. En mä jaksa ryhtyä kenenkään terapeutiksi. Tämä oli toinen poikuutensa mulle menettänyt tyyppi ja täytyy myöntää, että nuorissa kolleissa, joilla on poikuus tallella mua miellyttää se jälki mitä siihen jättää: jos tekee työnsä hyvin, niin kaikki ne naiset joita se jätkä myöhemmin kuksii, kiittää alitajunnassan mua :)
Jokuhan meidät kaikki on seksin saloihin joskus vihkinyt.Olisitko vastannut yli 30 vuotiaalle kokemattomalle miehelle?
- kerran sitä eletään
wlfwd kirjoitti:
Olisitko vastannut yli 30 vuotiaalle kokemattomalle miehelle?
En osaa sanoa, ehkä.
Jos mies olisi muuten järkevä, siisti, itsetunto suhteellisen ok ja ulkonäkö sellainen, että edes jostain tykkäisin, niin ehkä. Mä tykkään vähän rujomman näköisistä miehistä, tämä nykyinen on ehdottomasti ei mun tyylinen ulkonäöltään, mutta parisuhteessa ulkonäköseikat ei ole niin merkitseviä.
Suhtaudun seksiin vapaamielisesti, mutta suojelen itseäni ja siksi en suostu lähempään kanssakäymiseen kenenkään kanssa, joka vaikuttaa a) liian ripustautuvalta b) epäsiistiltä c) mielenterveysongelmaiselta. Siksi olen kaikille menneisyyteni nettitreffeilläkin aina ensin vaatinut tavata julkisella paikalla ja vasta sitten päättänyt haluanko mennä sänkyyn.
Ja vielä kannustukseksi sellainen juttu, että autoin mun naapuriani pari vuotta sitten uusimaan vaatekomeronsa sisällön (=toimin siis pukeutumisnevojana) ja hän kertoi, että sai siitä niin paljon lisää itseluottamusta, että löysi samana kesänä itselleen tyttöystävän. Se oli ensimmäinen tyttöystävä ikinä :) kerran sitä eletään kirjoitti:
En osaa sanoa, ehkä.
Jos mies olisi muuten järkevä, siisti, itsetunto suhteellisen ok ja ulkonäkö sellainen, että edes jostain tykkäisin, niin ehkä. Mä tykkään vähän rujomman näköisistä miehistä, tämä nykyinen on ehdottomasti ei mun tyylinen ulkonäöltään, mutta parisuhteessa ulkonäköseikat ei ole niin merkitseviä.
Suhtaudun seksiin vapaamielisesti, mutta suojelen itseäni ja siksi en suostu lähempään kanssakäymiseen kenenkään kanssa, joka vaikuttaa a) liian ripustautuvalta b) epäsiistiltä c) mielenterveysongelmaiselta. Siksi olen kaikille menneisyyteni nettitreffeilläkin aina ensin vaatinut tavata julkisella paikalla ja vasta sitten päättänyt haluanko mennä sänkyyn.
Ja vielä kannustukseksi sellainen juttu, että autoin mun naapuriani pari vuotta sitten uusimaan vaatekomeronsa sisällön (=toimin siis pukeutumisnevojana) ja hän kertoi, että sai siitä niin paljon lisää itseluottamusta, että löysi samana kesänä itselleen tyttöystävän. Se oli ensimmäinen tyttöystävä ikinä :)Olisipa se niin helppoa että ujous unohtuisi vaatteita vaihtamalla.
- -
wlfwd kirjoitti:
Olisipa se niin helppoa että ujous unohtuisi vaatteita vaihtamalla.
Tuossa tuli kuitenkin muitakin tärkeitä ohjeita kuin se, ettei persvako paljastu kun istut.
Nainen ei anna miehelle, joka vaikuttaa mielenterveysongelmaiselta. Aika moni kokematon varmaan kärsii ainakin masennuksesta. Sellainen on naisen silmissä ressukka, joka en naissukupuolen silmissä ansaitse seksiä.
Mies ei myöskään saa olla ripustautuva, eli sinun tulee antaa se vaikutelma, että voit tarvittaessa jättää naisen hetkenä minä hyvänsä. Tämä juontaa juurensa siitä, että tosimiehellä tulee olla mahdollisuudet saada muitakin naisia, koska naiset kaipaavat kilpailua. Jos nainen ei joudu sinusta kilpailemaan, et ehkä kelpaa muille. Kukaan nainen ei halua ressukkaa, joka ei kelpaa muille, koska tämä laskisi naisen statuksen muiden naisten alapuolelle. - kerran sitä eletään
- kirjoitti:
Tuossa tuli kuitenkin muitakin tärkeitä ohjeita kuin se, ettei persvako paljastu kun istut.
Nainen ei anna miehelle, joka vaikuttaa mielenterveysongelmaiselta. Aika moni kokematon varmaan kärsii ainakin masennuksesta. Sellainen on naisen silmissä ressukka, joka en naissukupuolen silmissä ansaitse seksiä.
Mies ei myöskään saa olla ripustautuva, eli sinun tulee antaa se vaikutelma, että voit tarvittaessa jättää naisen hetkenä minä hyvänsä. Tämä juontaa juurensa siitä, että tosimiehellä tulee olla mahdollisuudet saada muitakin naisia, koska naiset kaipaavat kilpailua. Jos nainen ei joudu sinusta kilpailemaan, et ehkä kelpaa muille. Kukaan nainen ei halua ressukkaa, joka ei kelpaa muille, koska tämä laskisi naisen statuksen muiden naisten alapuolelle.Vedit kyllä aika lailla mutkat suoriksi mun viestistä, sillä itse tarkoitin mielenterveysongelmilla vainoharhaisuutta, itsetuhoisuutta, vakavaa masennusta, epätervettä siisteyskäsitystä (joko liian likainen tai hulluna pöpöjä pelkäävä) ym. asioita, jotka haittaavat liikaa parisuhdetta ja tekevät seksisuhteestakin hankalan. En nimittäin halua omaan sänkyyni miestä, joka uhkailee itsemurhalla, haisee pahalle tai ei halua nuolla mua pöpöjen vuoksi.
Liian ripustautuva tarkoittaa sitä, että minulla on omakin elämä, nyt ja aina, sinkkuna ja parisuhteessa. En tahdo puhelinterroristia, sähköpostitulitusta tai kotiovella vaanijaa. Minulta ei saa tivata olinpaikkatietoja tunnin välein tai elää omaa elämäänsä minun kauttani. Kiinnostunut saa olla ja osoittaa sen, mutta en tahdo ryhtyä kenenkään elämän sisällöksi, se on liian raskasta.
Ja mulla on tarpeeksi omaa statusta, että voin seurustella kenen kanssa tahdon, tarpeeksi varoja elättää itseni ja mieheni, oma asunto ja elämä, ei mun tarvitse hankkia hyväksyntää etsimällä itselleni joku. - -
kerran sitä eletään kirjoitti:
Vedit kyllä aika lailla mutkat suoriksi mun viestistä, sillä itse tarkoitin mielenterveysongelmilla vainoharhaisuutta, itsetuhoisuutta, vakavaa masennusta, epätervettä siisteyskäsitystä (joko liian likainen tai hulluna pöpöjä pelkäävä) ym. asioita, jotka haittaavat liikaa parisuhdetta ja tekevät seksisuhteestakin hankalan. En nimittäin halua omaan sänkyyni miestä, joka uhkailee itsemurhalla, haisee pahalle tai ei halua nuolla mua pöpöjen vuoksi.
Liian ripustautuva tarkoittaa sitä, että minulla on omakin elämä, nyt ja aina, sinkkuna ja parisuhteessa. En tahdo puhelinterroristia, sähköpostitulitusta tai kotiovella vaanijaa. Minulta ei saa tivata olinpaikkatietoja tunnin välein tai elää omaa elämäänsä minun kauttani. Kiinnostunut saa olla ja osoittaa sen, mutta en tahdo ryhtyä kenenkään elämän sisällöksi, se on liian raskasta.
Ja mulla on tarpeeksi omaa statusta, että voin seurustella kenen kanssa tahdon, tarpeeksi varoja elättää itseni ja mieheni, oma asunto ja elämä, ei mun tarvitse hankkia hyväksyntää etsimällä itselleni joku.No, ok.
Sinä olet harvinaisen kypsä ja ehjä nainen. - hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
- kirjoitti:
No, ok.
Sinä olet harvinaisen kypsä ja ehjä nainen.Pah ja hah... ihan perus meininki, kuten meillä muillakin normaaleilla naisilla. T
osin, oman puolisoni löytänyt ihan ravintolasta aikanaan ja nyt 7v takana. Valinta kriteerit olivat silloin varsin pinnalliset, pitkä ja hyvän näköinen, hauska ja puhelias. Ja vaikutuksen teki sillä, että oli elämäni ensimmäinen mies jolta sain pakit. "En harrasta yhdenillan juttuja, tässä mun nro".
Ja sillä tiellä ollaan.
Mulla on ollut monia kumppaneita, enkä oikeastaan miestäni lukuunottamatta tiedä heidän kumppaniensa lukumäärää tai esimerkiksi työtä. Satunnaisissa suhteissa sellaiset asiat eivät vain ole tärkeitä... Itsevarmuudessa on jotakin hyvin vetoavaa ja hyvässä itsetunnossa. Onneksi molemmat ovat asioita, joita voi jokainen niin halutessaan kehittää itsessään vaikka ammattiauttajan avulla.
Täällä suomi24:ssa tuntuvat usein kohtaavan ahdistuneet naiset ja ahdistuneet miehet, joka johtaa sitten sellaiseen surullisen huvittavaan loan heittoon jne. Kannattaa siis käyttää runsasta suodatinta ja muistaa, että valtaosa meistä (naisista) elää elämänsä verkon ulkopuolella...
- N(43)
Minusta olisi mielenkiintoista olla jonkun miehen ensimmäinen ja mitä aikuisempi, sen parempi... ;) Puhun nyt siis ikäluokasta 35-55. - Mutta en silti haluaisi sitoutua parisuhteenomaisesti tuohon mieheen, ellei koko juttu olisi todella match made in heaven. - Eräänlainen opetustehtävä vain kiehtoo. - OK. Olen varmaan vähän perverssi...
- viva da loca
Se opettaminen on parasta :)
Siitä saa uskomattomia kiksejä kun mies katsoo sua suu auki ja tärisee kun saa laittaa sormen jalkoväliin. Kun sanoo, että mulle voit tedä ihan mitä vain, niin ne palvoo maata sun jalkojen alla. - opeta_mua
viva da loca kirjoitti:
Se opettaminen on parasta :)
Siitä saa uskomattomia kiksejä kun mies katsoo sua suu auki ja tärisee kun saa laittaa sormen jalkoväliin. Kun sanoo, että mulle voit tedä ihan mitä vain, niin ne palvoo maata sun jalkojen alla.http://iskuri.net/index.php?prof=724617&inr=0&s=0&osp=2&hsp=1&kau=68
No eikun tuumasta toimeen...
- ...
Ihan yhtä lailla kokeneet miehet eivät huolisi aikuista neitsytnaista, joten turha hurskastella!
- 19+20
Kyllä kokematon nainen kelpaisi ainakin minulle. Tosin jos nainen antaa ymmärtää että ei kiinnosta, niin ei minuakaan sitten kiinnosta enää yrittää.
- Lartsa23
Ei neitsyessä muuten mitään vikaa, mut en jaksais alottaa ns. alusta. Ite kun tuli harjoteltua näitä asioita jo ensimmäisen pitkäaikaisen poikaystävän kans teini-iässä. Ja olen kyllä ollut miehen kans, jolla ei ollut koskaan ollut muita, mut puoilen vuoden jälkeen loppui mielenkiinto, kun ei se tajunnut koko asiasta yhtään mitään. Esileikkiä ei juuri yhtään, minun koskeminen oli kovakouraista ja kömpelöä. JA yritin kyllä neuvoa rakentavasti, ei vaan mennyt jakeluun. Joten ei kiitos enää täysin kokematonta miestä.
- --------------------
Yritä hyvä ihminen ymmärtää, että tuo kaikki on ollut vain yhden yksilön toimintaa. Ei voi mennä yleistämään tuolla tavalla. Moni pitkässä parisuhteessa elävä on tasan yhtä kömpelö. Kato ympärilles ja avaa silmäsi. Jookosta.
- Galante1
-------------------- kirjoitti:
Yritä hyvä ihminen ymmärtää, että tuo kaikki on ollut vain yhden yksilön toimintaa. Ei voi mennä yleistämään tuolla tavalla. Moni pitkässä parisuhteessa elävä on tasan yhtä kömpelö. Kato ympärilles ja avaa silmäsi. Jookosta.
Totta.
Ja tuskin se seurustelukumppani enää puolenvuoden seksisuhteen jälkeen enää neitsyt ollut. Joten Lartsa23, vetämäsi johtopäätös on täysin järjenvastainen.
- män86
Vinkki miehille; Ei vaan yksinkertaisesti KOSKAAN kannata kertoa, että on neitsyt. Panemaan vaan, kun tulee tilaisuus, jos menee sähläykseksi, niin naiset luulevat vain,että satut olemaan paska sängyssä.
Sekin on pienempi paha kuin neitsyys.- VihainenVeronmaksaja
Ööh, minä ainakin haluasin että kumppanini on neitsyt, kun ekaa kertaa nusasen. Haluan jakaa momentin tyypin kanssa jolla on sama tilanne. Eli todellakin kannattaa kertoa jos on neitsyt!
- örinäääää
Minun mielestä suomessa pitäisi olla järjestelmä, missä terveyskeskus lääkäri määrää pillua masentuneelle miehelle. Naisia unohtamatta, heillekin omat Hunksit tietysti.
Tämän voisi tehdä koulutettu "alan" ammattilainen ja siitä saisi Kela korvauksen.
Tämä tulisi yhteiskunnalle paljon halvemmaksi kuin pillerit ja psykiatrit
Seksi on maapallon paras ja nopeatehoisin masennuslääke.
Sen minä tiedän jo etukäteen, että typerimmät kommentit tulevat niiltä ihmisiltä jotka saavat aina.- Srk naiset
Ainaskii seurakunnassa löytyy paljon kauniita naisia, jotka arvostaa kypällä nimenomaan neitsytmiehiä ja ei haittaa, vaikkei oo rahaa tai olis velkaa tai ei ois ylikomea tahi menestynyt. Siel on naisenemmistö. Miehet on ronkeleita siellä.
- alkkis69
kyl viina on viel parempi lääke
- pettynyt_uskova
Srk naiset kirjoitti:
Ainaskii seurakunnassa löytyy paljon kauniita naisia, jotka arvostaa kypällä nimenomaan neitsytmiehiä ja ei haittaa, vaikkei oo rahaa tai olis velkaa tai ei ois ylikomea tahi menestynyt. Siel on naisenemmistö. Miehet on ronkeleita siellä.
Miksi tätä seurakuntavalhetta kerta toisensa jälkeen levitetään.
Todellisuudessa seurakunnissa käyvät naiset ovat joko
a) varattuja
tai
b) äärimmäisen nirsoja miesten suhteen.
Jos joku tietää tästä yhtään poikkeusta, niin kertokaa minullekin. Avioliittoon johtavasta vihjeestä 1000 euron vihjepalkkio.
Tosin palkkionmetsästäjille tiedoksi: yh-äiti EI ole tuleva vaimoni. Jos siis naisella on jo ennestään lapsia, niin ei kiinnosta sellainen nainen.
Muutenkin arvostan eniten naista, joka haluaa elää koko elämänsä lapsettomana.
En ole synnynnäinen lapsivihaaja, mutta kun tarpeeksi monta vuotta elämästä on mennyt hukkaan ilman vaimoa, niin jossain vaiheessa lisääntyminen ei ole enää järkevää.
Mikäli lapsentekohalutonta, mutta avioliittoon halukasta naista ei löydy, niin silloin pitäisi etsiä mahdollisimman nuori vaimo, jotta ehtisi viettää sitä kahdenkeskistä laatuaikaa ilman lapsia mahdollisimman paljon. Eli esim. jos nainen vaatii lasta 28 -vuotiaana, niin 18v:n kanssa ehtisi viettää 10 vuotta laatuaikaa ennen lapsen tekemistä, mutta 26v kanssa vain 2 vuotta - siinä on aika iso ero - 18 -vuotiaan eduksi.
Mutta missä seurakunnassa muka on oikeasti avioitumiseen halukkaita naisia ?
Seurakunnissa, joissa olen itse käynyt, naiset ovat lähinnä torjuvia.
Varsinkin helluntaiseurakunnissa rehottaa lisäksi ikärasismi. Raamattuhan ei sano mitään miehen ja naisen keskinäisestä ikäerosta naimisiin mentäessä. Mutta helluntaiseurakunnissa usein hyvän aseman saavuttaneet tekevät raamattuun omia lisäyksiään, ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Uskovia kehottaisin lukemaan mitä aivan raamatun lopussa lukee: ilm 22:18-19
Vaikka noita omavaltaisia lisäyksiä ei sinne raamattuun fyysisesti kirjoitakaan, niin uskoisin Jumalan kyllä näkevän, kuka omalla käytöksellään polkee uskonveljiään maahan käyttäytymällä ikään, kuin raamatussa olisi kohta "miehen ja naisen tulee olla mahdollisimman samanikäisiä mennäkseen avioliittoon".
Helluntaiseurakunnissa tuntuu olevan systeeminä se, että virallinen opetus on hyvinkin tarkkaan raamatun mukaista, mutta ns. kulissien takana rehottaa henkinen väkivalta ja virka-aseman väärinkäyttö.
Näin ainakin Helsingissä, tosin onpa Tampereen helluntaiseurakunnastakin joku nainen kuljetettu psykiatriseen pakkohoitoon profetoinnin takia. Mitä luulette, että Jumala tykkää profetoinnin lahjan brutaalista tukahduttamisesta psyykenlääkärien avustuksella ?
Mutta nykypäivän maailmassa monessa seurakunnassa ei vaikutakaan Pyhä Henki, vaan sensijaan kaiken maailman pahat henget.
- mies1977_
Itsellä on ollut useita samankaltaisia kokemuksia kuin tämän ketjun kirjoittajilla. 16-24 v olin liian ujo naisten suhteen. Kun ensimmäisiä treffejä alkoi tulemaan (kiitos nettideittien) olin kuitenkin edelleen liian ujo viemään niitä intiimille tasolle. 27-32 unohdin naiset ja keskityin urheilemiseen, matkusteluun ja muuhun kiinnostavaan. 32-v alkoi kolmenkympin kriisi, kaverit alkoivat olla pariutuneita ja perheellisiä ja itse oli vieläkin täysin kokematon. Laitoin ulkoasun kuntoon, ostelin hienoja vaatteita, aloin käymään yökerhossa. Lähes joka kerta löysin jonkinlaista juttuseuraa, usein homma jäi siihen, mutta joskus pääsi suuteluasteelle ja muutaman kerran jopa jatkoille. Tunsin että olin selkeästi kokeneemman oloinen kuin mitä oikeasti olin. Parhaimmalla kerralla nainen oli asunnossani, olimme suudelleet pitkän aikaa ja nainen olisi ollut valmis menemään sänkyyn, mutta ratkaisevalla hetkellä olin liian peloissani ja jouduin sopertamaan tyyliin "en halua mennä vielä niin pitkälle.." ja homma kuihtui kokonaan siihen, en nähnyt naista enää tuon jälkeen. Pian tuon jälkeen tein elämänmuutoksen, myin asunnon ja muutin toiseen maahan. Sielläkin kävin yökerhoissa ja löysin myös seuraa, jonka kanssa kuitenkin sama toistui, eli en uskaltanut 2kk tutustumisen jälkeen viedä suhdetta intiimille tasolle.
Tuon jälkeen tajusin, että ongelma on pelkästään tuossa kokemattomuudessa, ei ulkonäössä, sosiaalisissa taidoissa tai muussa. Joten otin itseä niskasta kiinni ja lähdin maksullisiin naisiin ongelmaa korjaamaan. Ensimmäinen kerta 34-vuotiaana oli jännityksen vuoksi täyttä tunarointia, mutta toisella kertaa hommat jo onnistuvat ja antoivat hurjasti itseluottamusta.
Nyt olen taas muutaman kerran tapaillut mukavan tuntuista naista ja tiedän, että kun tulee aika viedä suhde intiimiksi, niin uskallan ja tiedän miten täytyy toimia.
Ainut asia mitä maksullisten naisten luona käymisessä olen katunut, että en tehnyt sitä jo 10 vuotta aiemmin, 24-vuotiaana. Elämäni siitä eteenpäin olisi ollut varmasti huomattavasti onnellisempi. Maksullisissa käymisessä ei ole omasta mielestä ollut mitään hävettävää, pelkästään päinvastoin. - 15+1
Pelkona on vain se että ei seisoiskaan kunnolla jos menee maksullisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658