Olen meikkaaja-maskeeraaja-ripsiteknikko. Teen kotonani (Ypäjällä) tai asiakkaan kotona ripsien pidennyksiä/tuuhennuksia edulliseen hintaan.
Ripsien pidennys perustuu siihen, että omien luonnollisten ripsien juuriin kiinnitetään yksitellen hieman eri pituisia synteettisiä ripsikuituja siihen tarkoitetulla erikoisliimalla. Ripsikuidut kiinnitetään niin, että niistä muodostuu mahdollisimman tasaisen kaareva ripsilinja, jossa ripset ovat hieman pidemmät ulkolaidalla ja lyhenevät kauniisti sisänurkkaa kohti.
Ripsien pidennyksistä käytetään myös nimeä ripsien tuuhennus. Ripsien pidennykset näyttävät samalta kuin omat ripsesi, mutta ne ovat huomattavasti pidemmät ja tuuheammat. Synteettiset ripset ovat hyvin kevyet. Niitä ei oikein ja huolellisesti laitettuina erota luonnollisista ripsistä, eivätkä ne käytännössä tunnu miltään. Ripsien pidennyksissä käytetään synteettistä materiaalia, koska se säilyttää paremmin muotonsa kuin luonnon materiaalit eikä se myöskään allergisoi yhtä helposti.
Ripsien pidennyksen laittamiseen menee aikaa noin kaksi tuntia, ja kiinnitetyt ripset kestävät paikoillaan noin 2-8 viikkoa riippuen ripsen luonnollisen kasvusyklin vaiheesta.
Näytät aina huollitellulta ja kauniilta. Googlettamalla asiasta lisää.
Salongeissa hinnat alk.100e ja huollot alk.65e
Minä teen 40-60e ja huollot 20-35e
yht.otot [email protected]
Huomio Loimaa, Ypäjä,Forssa ja lähikunnat
heartvictor
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974