Ihan aluksi haluun sanoa että tiedänkyllä ettei tämä ole mikään lääkäripalsta ja olen kyllä menossa ihan lääkärille puhumaan oireistani mutta ajattelin nyt kumminkin kirjottaa tännekkin jos jollain sattuisi olemaan kokemuksia samnalaisita oireista.
Eli olen 28 vuotias nuorimies ja minulla on ollut yli 10 vuotta kivespussissa patti.Patti on oikeen kiveksen yläpuolella ja tuntuis olevan kiinni siemenjohtimessa.Olen huolissani että voiko tämä olla kivessyöpää?Patti ei ole kasvannut vuosien aikana omasta mielestäni ollenkaan eikä kiveskään ole mitenkään huomattavasti isompi kun vasen kives eikä mitenkään kovemmankaan tuntuinen.Eikö mahdollinen kasvain olisi jo kasvannut huomattavasti tuon 10 vuoden aikana?eli olisko kyseessä pelkästään turvonnut lisäkives?ja tuskin olisn enään hengissä jos kyseessä todellakin olisi kivessyöpä?Viime vuosina minulla on kumminkin ollut välillä erinlaisia oireta kuten imusolmukkeiden turpoilua,paineen tunnetta kylkiluissa ja lihaskipua,aaltoilevaa toispuolista päänsärkyä ja pistelyä kehkojen alueella,nivelkipuja,selkäkipuja.Olen sairastannut muutaman sukupuolitaudin ja olen ajatellut että johtuisko oireet jostain kroonisesta tulehduksesta koska klamydia aiheutti aikoinaan minulle niveltulehduksen.
onkohan minulla kivessyöpä
6
676
Vastaukset
- 12poikanobodyknowsme
mee sairaalaan ja leikkaa penikses irti, oot tuhoon tuomittu, miehen viimenen virhe, kivesssyöpä sun penis saatetaan leikata irti, mee nyt jo lääkäriin ennenkun se levii jollei ole jo levinnyt!
- viisas
Lisäkives, miksei, mutta voipipa olla myös kiveskohju. Pistäydy urologilla niin loppuu tuo henkinen piinasi.
- Max83_
Lisäksi oireita on ilmenny selässä ja luukipuja..mikähän voi aiheuttaa näin paljon oireita bjos ei kyseessä ole syöpä?patti kiveksessä on siis läpinäkyvä kun olen sitä läpivalaissu eli ei ilmeisesti kumminkaan voi olla kasvain?
- hydrogele
minullakin tuli ensimmäisenä mieleen,että sulla vois olla kivestyrä tms.käypä lekurilla varmistaa asia.josnäin on niin pikku leikkaus ja kaikki ok.
- M32 v
Ite pääsin eilen sisätautipolilta. Oireita oli kylkikipu, selkäkipu, vähän kosketusarka vasen kives. Kyhmy löyty kiveksen pinnasta. Kuvattiin ultralla ja kuulema jo sen kuvan perusteella oli pahan näkönen/pahan laatunen. Noh ei siinä enää arvuutteleen jääty vaan viipalekuvaan jotta kuin on levinny, ja vatsan alueen imusolmukkeissa oli muutoksia jotka painaa elimiin aiheuttaen noita selkä/kylkikipuja. Nyt odottelen kutsua leikkuriin ja sit aikanaan tulosta kiveksen mahd kasvaimen laadusta ja sitten kai jotain hoitoa niihin imusolmukkeisiin. Mutta sanon vaan jotta mee hyvä mies äkkiä lääkäriin. kerrot tarkasti kaikki nuo oireet ja ultralla kannattais varmaan katsoa.
- Max83_
Ilmeisesti kyseesä ei kyllä ole kasvain koska patti näyttäisi olevan valoa läpipäästävä ..ilmeisesti tosiaan kysta..ihmeelisiä oireita kumminkin ..oiskohan jotai tulehdusperäsitä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403087- 812944
- 1902489
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 211504
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251