Pöljää ajatella, et säkin olisit täällä ja kaipaisit just mua ja vielä kirjoittaisit ikävästäs toivoen tavoittavasi sanoillasi just mut.
Susta en pääse irti, vaikka useasti olen yrittänyt.
Enkä edes tiedä mitä kaipaan -ehkä tämä tunne päässäni oli vaan oma harhani. Et tuntenut samoin, et ihastunut. Miksi sitten pidät liekkiäni hengissä?
Sun vangiksi jäänyt
11
993
Vastaukset
- kaipaaja myös
Et tiedä mitä kaipaat? Ehkä erehdyit myös hänestä; luulet ettei hän ollut ihastunut, mutta jospa olikin ja hän oli silloin hämmentynyt eikä vielä osannut ilmaista tunnettaan.
- .
Hämmentäviä viestejä. Mielummin kannattaa ottaa selvää suoraan kysymällä.
- No olisi
aika erikoinen sattuma, jos hän kaipaisi täällä jotakuta muuta, jos hän täällä on.
Kantsii olla varovainen toiveiden kanssa, ne voi vaikka toteutua. - Pöljäkö?
Samaa ittekkin mietin....
- Hämmentynyt?
Ei ollut minusta kiinnostunut -oli muita mielessä...
En voi kysyä -pilaisi kaiken.- polttaanäpit
jos antaa pirulle pikkusormen, se vie tunnetusti koko käden. Samankaltaisuus, luova hulluus, se perkele kytee edelleen.
- Kunhan kirjoittelin
Jospa siihen on omat syyt? Oletko katsonut peiliin? Lupaukset tulee myös pitää.
- rumaa on vedätys
Kunhan kirjoittelin kirjoitti:
Jospa siihen on omat syyt? Oletko katsonut peiliin? Lupaukset tulee myös pitää.
Nimenomaan...Ei pitäis lupailla mitään jos ei ole aikomustakaan niitä pitää.
- pentele#
Niin teki, alkoi polttamaan salaa ja nurkan takaa hänet käräytin.
- :)
Ei saa vahtia toista
- selvennätkö
Mitä tuo liekki juttu tossa lopussa tarkoitaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466