Nii eli haluun saaha parhaan orkun iha ilma lelui paitsi et normaalit talous tavat on käytös! Haluun oikeesti kunnon orkun nii et se pistää mut huutaa!
Vastaukset 3
- oijhgfhjkluyt
käsi käyttöön!
En tiedä olenko ihan hakusessa, mutta jotenkin vaikuttaa että juuri ne naarasolennot jotka eniten jahtaavat päätähuimaavia orgasmeja harvimmin niitä saavat. Chillaa ja ota rauhassa, se tulee jos on tullakseen.
Hmm... Jos lelut ei ole vaihtoehto, niin suosittelen (mielellään tyhjiä) dödöpurkkeja tai jos oikein hurjalla tuulella on niin hiusgeeli suihkepulloja. Mene suihkuun, insert toinen pullo ykkoseen ja toinen kakkoseen, suuntaa käsisuihku klitalle ja PROFIT. :D
Ja jos taloustarvikkeista liukastetta etsii, niin suosittelen hoitoainetta. Ei nestesaippuaa tai shamppoota... etenkään kakkoseen...- adikti M
Netissä toisen kanssa.. voi olla yhdessä mutta fantasioida samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2072187Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 52869
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta118728Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707