Tilitoimisto Kemi-Tornio

mopoja

Voisiko joku kertoa edullista ja hyvää tilitoimistoa Kemi-Tornio alueella.
Kuulin ystävältäni ainakin, että Tilikontrolli Ky Aulikki Roivaista tulisi välttää, koska on Suomen mittakaavalla kallein, mihin hän oli törmännyt ja pelkästään jotkut oudot perusmaksut ovat samaa luokkaa kuin toisissa toimistoissa koko laskutus.
Oli tullut jotain 350-450,00 laskuja kuukaudessa ja kaverilla on pieni kioski, aika rajua vai normaalia?? Mä ainakin pelästyin ja tuttavakin piti ihan älyttömän kalliina..
Kiitos etukäteen suosituksista

13

3176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikan tunteva

      Oletko joku kilpailija vai? Tässä kaikille yrittäjille huonon markkinoinnin esimerkki, halpamaista huutelua nimettömänä puskasta. Oman mainonnan sijaan keskityt toisen mollaamiseen.

    • wdefrgthyjukiloöp

      Hinnan kohtuullisuutta ei voi näillä tiedoilla sanoa koska pienikin kioski saattaa onnistua sössimään paperiasiansa siihen kuntoon että niitä papereita tai niiden puuttumisia selvitellään tilitoimistossa päivä tai pari joka kuukausi.

      Kahta saman kokoista firmaa ei voi verrata keskenään. Toisella vain on asiat kunnossa ja järjestyksessä, toisella taas miten sattuu ja sinne päin.
      Itselläni on asiakkaina paljon saman alan yrittäjiä ja kaikki käytännössä saman kokoisiakin. Hyvin asiansa hoitavien ja säntillisten yrittäjien kk kirjanpidon teen noin 1,5 tunnissa mutta niiden, joiden paperit on kuukaudesta toiseen päin persettä, kirjanpitoon tuhrautuu helposti 3-4 tuntia.

      Soittele muutamiin alueesi toimistoihin ja pyydä tarjoukset, sillä tämä asia parhaiten selviää.

      • heko leko

        Sinullapa on paljon asiakkaita n. 80 kpl, tietenkin jos tuo 1,5 tuntia tarkoittaa n. 100 euroa niin saattaa riittää 50 asiakasta. Tosin riippuu vähän siitä, kuinka sähköisessä muodossa tavara tulee.

        Niin tuohon aloitukseen, riippuu luonnollisesti siitä, kuinka paljon materiaaia tulee, mahtuuko kapeaan mappiin kuukausi. Käykö hakemassa tukusta tavaraa päivittäin parilla sadalla vai laskutuksella kerran tai pari kuussa-> tositteita 15- 20 vähemmän. Mamaksaako laskut ajallaan vai myöhässä ripotellen jne.

        Niin ja alla olevalle tarjouksia puhelimessa kysyvälle. Tietenkin jos on vain muutama tosite luokkaa 10 10 niin on helppoa antaa tarjous. Eli siis lähinnä joku, joka myy omaa työtään. Sitten kun mukaan tulee tavaran myyntiä, vähittäiskauppatyyliin, niin miten arvioit. Voi olla, että joku tarjoamalla 30 %:a edullisemmin saa laskutettua 20 %:a enemmän kuin sen kalliimman tarjouksen antanut.


    • Torniossa

      Tilitoimistot antavat todella huonosti mitään hintoja puhelimessa ja änkyttävät, kuinka vaikeata tuo hintojen antaminen on etukäteen:D
      Parhaan tilitoimiston löytää varmasti puskaradiolla, uskoisin.. näin ainakin itse löysin tuttavani suosituksella enkä ole katunut

    • Verot Suomeen

      Ja Pretax käyttää avainlippua mainoksessaan, aika härsikiä kun ei ole Suomalainen firma.

    • tieto vähentää tuska

      Täytynee korjata tuo edellisen kommentti: Pretaxin omistajat ovat noin 95 %:sti suomalaisia.........

    • jaru

      Joo. on kokemuksia. Aulikki kiristi 1500e että sain kansiot pois sieltä. Actora pyöritti vientejä niin että 20 kuitin pito kk tuli maksamaan 400e. Talousnet on alle arvostelun---halpa mutta saattaa unohtaa vaivasen 6000 ostolaskun jne... Nimimerkki: Hullu maksaja

      • Anonyymi

        Siis mitä 😱 kiristi millä tuo Aulikki? oliko sopimus joku irtisanomisenjälkeen jotakin vai maksamattomat laskut vai jokin perusteeton juttu! Aivan kamalaa.


    • jaru

      Kannatta olla tosi varovainen noitten tilitoimistojen kanssa....kun niillä ei ole mitään vastuuta. Yrittäjä on aina vastuussa omista toimistaan ja kirjanpidostaan eli pitää tarkastaa itse kaikki! Suosittelen KHVT tilintarkastajan käyttämistä välillä vaikka maksaisi maltaita,,,,vaikka olisi kuinka pieni firma....

      • Anonyymi

        Tee itse kirjanpitosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee itse kirjanpitosi

        Actora kallis! kolmen kuukauden kirjanpitolaskuja tuli yhtäkkiä reilusti yli 2000eurolla. Yli 60snt vienti, ja hänen vienti on YKSI RIVI. Siinä on esim. tukkulistalla hintaa.... ihan järkyttävää. Laitoin pois ja löytyi sit lisälaskuja maksettavaksi, joista riidellään edelleen. Myös osaa aineistoa panttaa edelleen, vielä vuodenkin jälkeen koska laskujen kans riitaa.

        Hyvän ohjelmiston kanssa pärjää itsekin, ja jokaisen lähipiiristä löytynee kirjanpitäjä, joka auttaa jos tulee tenkkapoo.

        Nimim ei ikinä enää yhtään riistäjää. On niitä hyviäki, mut oma kokemus.tuosta actorasta, huhhuh.


    • Anonyymi

      onko oikeasti tosi että yrittäjät kirjoittelee näin ilmeisesti yksin yrittäjät kaipa nuissakin toimistoissa on työntekijöitä mutta työtähän ei kukaan arvosta ku pitäis maksaa voisko sillä kirjanpitäjällä olla palkkana jotain / kk siihen ta kulut ja koulutukset, toimitilakulut niin ja kaipa ne ohjelmatkin jotain maksaa = tulisiko näistä mm. se sun kirjanpitolasku ei ku ilmaiseksi pitäisi saada vaikka itse kyllä esim. veloitat 90 euroa tunti ku annat konepelti ylhäällä valohoitoa minun skodalle

    • Anonyymi

      Ilmeisesti aika tuulista siellä Tilikontrolli Ky Aulikki Roivaisessa työntekijöiden suhtaa, mistähän se johtuu, ei ole enää pitkään olleita tekijöitä siellä töissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe