Et sinä täällä varmaankaan oo mutta käyn ilmottamassa että olet niin rankasti mielessäni ja oikeesti haluaisin sinut että...no etsää usko kuitenkaan, kyllä mä sen tiiän. Huokaus.
Hei vaan kuitenkin ja aurinkoista ja mukavaa päivää sulle. ;)
että kaipaan....
ilmoitus asiaa vain
9
168
Vastaukset
- 2reissua
kävi ja lähti
- 970
Kiitos toivotuksesta. Kaipaaminen on ihan jees, vaikka saattaa joskus hieman kuluttavaa ollakin. Kukas hän siellä kaipaileekaan ja ketä?
- toinen vain
Niinköhän.. Olisinkohan.. Voisinko olla..
Enpä taida uskoa, ellet oikeasti sitä sano:) - yks vaan
Nii-in.
- toinen vain
Miksiköhän sinä et sano?
- yks vaan
toinen vain kirjoitti:
Miksiköhän sinä et sano?
Sanon toki jos tai kun tilaisuus koittaa. Vaikka teenkin itseni naurunalaiseksi, mut mitä väliä. :)
- toinen vain
yks vaan kirjoitti:
Sanon toki jos tai kun tilaisuus koittaa. Vaikka teenkin itseni naurunalaiseksi, mut mitä väliä. :)
Tuo on niin.. Miksiköhän aina tuntuu, että omien tunteiden ilmaisemisesta joutuu naurunalaiseksi. Niin minäkin..
- Niinpä niin
arvausten ja jämävitsien hautausmaalla jälleen ollaan..
- 01350
Töistäkö ennätät kirjoitella? Haluaisin itsekin yhden ettei ole tosikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412