Typerä mielikuvitus

tekee temppujaan ja

luo omituisia harhaluuloja "meistä".

Vaikka järki saneleekin, ainakin toistaiseksi ehdot, kyllä se tunne sieltä aina päätänsä nostaa, ja alkaa luoda outoja hallusinaatioita arjestakin, joka olisi meidän kahden.

Täytyypi sitä ihmisen ollakin tyhmä, kun tuollaisia ajatuksia edes päähänsä päästää, vai onko tässä jotain suurempaa takana?

15

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eternety

      Onko? Sinähän tuon tiijät?

    • haaveitako vain

      Samoin:) Liekkö tulevaa:) vai harhaa:/

    • omituista

      on. Jotain outoa on. Et kai vaan ole manannut tai lähettänyt mitään telepaattisia sähköpostiviestejä?

      • telapatiaa

    • meidän tulevaisuus

      Pakkohan tässä on olla jotain suurempaa takana.
      Järjellä ei oo mitään tekemistä tän kanssa, ei ole kyllä mitään
      mielikuvistustakaan tai harhaluuloja.
      On vaan ja ainoostaan se TUNNE

    • Ap

      Kaikessa mahdottomuudessaankin, ajatus, meistä yhdessä, keskellä kaikkea mahdottomuutta, kiehtoo.

      Onkohan se rakkaus, mikä pistää tällaista pohtimaan?

      • .

        Ehkä on ehkä ei, otetaan selvää..


    • Komsii komsaa

      Aivan, on kuin takiainen tämä tunne, on se kumma kun vieläkin vaan eka ajatus olet aamulla ja viimeinen illalla. Kesä tulee, on jo, vähän surullista, kun se menee osittain kai unessa :-/. Toisaalta, sinähän se mun aurinko olet :-).

    • ,,,,,,,,,,,,

      Ensimmäinen ajatus aamulla, viimeinen illalla ja vähän väliä mielessä siinä välissä. Sinäkö?

    • toipilas*

      Ei kai sitä typeryydeksi voi kutsua, jos on tunteita toista kohtaan.

      Minullakin edelleen on tunteita ja ajatus harhailee "meihin", mutta alan kai vähitellen päästä tolpilleni, koskapa pystyn jälleen esimerkiksi lukemaan kirjoja. Tässä välissä oli pitkä aika, etten pystynyt keskittymään lukemiseen lainkaan. Minä, joka olen aina lukenut! Kyllä sitä ihminen voikin "seota" ;).

      • '

        Samaa oiretta täällä, yritinpä lukea niin ajatukset harhaili alinomaa häneen, siinä sitten toistella mielessään "focus, focus, focus" että pääsi edes jotenkin tekstiin sisälle, huoh..


    • w<aesrxtyguhbipjokm

      Mielikuvitus on aivan eri kun vahvat aistit! Jos on jokus liian suora sitä tietyt ihmiset voi käyttää julmalla tavalla hyvksi. hitme

      Taidat sitten olla vain tyhmä. Vaikka epävarmuus satetaan joskus sekoittaa ties mihin.

    • Hooooooo

      Tuo aloitusteksti on kuin omasta päästäni...

      Täytynee takoa päätä seinään että pääsee noista ajatuksista eroon, kun kuitenkin kuvittelen koko jutun, eikä kummankaan tilanne kovin selkeä ole...

      Siltikin, leijun taivaissa kun saan vain jutellakin ihastukseni kanssa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe