jos hän näin tahtoo. Jos hän ei vastaan tervehdi, on se merkki jostain. Ehkä siitä että hän on mennyt elämässään eteenpäin. Annetaan menneiden olla. Ja etsitään uutta
Vastaukset 10
- se pieni sana
Voisi olla merkki myös siitä että jotain ikävää on tapahtunut ja hän odottaa anteeksipyyntöä? Kokeile.
- ap.
Mä en ole kenellekään pahaa tehnyt, joten ei tartte anteeksi pyydellä
- kysymyksiä,kysymyksi
ap. kirjoitti:
Kirjoititko tuon toisen puolesta?
vai onko itsellä se tilanne? - kysymyksiä ky
ap. kirjoitti:
Kuinka monasti olet jättänyt tervehtimättä? Katsotko kuitenkin ?
- Omia juttuja
Näinpä. Mä en ole kenenkään onnen tiellä enkä eteenpäin menon. Kunhan lueskelen ja tuumin.
- 2+14
Sano painu helvettiin. Kyllä mä siitä jo luulisin ymmärtäväni. Niin ajattelen sun ajattelevan kuin aloittaja. Mutta miksi yleensä sanot minulle mitään, jos sinä hän niin ajattelet. Vai onko minun kustannuksellani hauska leikkiä. Surulliseksi olet saanut. Eli olet päässyt tavoitteeseesi. Jos niin olet ajatellut.
- selvänäkijä
Taitaa olla joku mustasukkainen henkilö tuo ap ;)
- katse kertoo enemmän
jokainen jättää rauhaan kun tarpeeksi monta kuukautta/vuotta ei puhua pukahdeta, ei katsota silmiin eikä tervehditä. Eiköhän aika hoida homman ilman haistattelujakin
- käytöstavat kiitos
Se on ihan sama onko mennyt eteenpäin tai ei mutta aina voi tervehtiä ihmistä. Sitä voi keskustella nähdessään ja vaihtaa kuulumisia eikä se tarkoita yhtään mitään. Samalla voi kertoa että on mennyt eteenpäin jne. Miksi pitää käyttäytyä tökerösti ja olla tervehtimättä?
Eikö täällä suomessa ole jo ihan tarpeeksi happamia ihmisiä jotka kulkee tervehtimättä? - sillä siisti
Kun välittää, toivoo toiselle parasta.Tervehdin kyllä ystäviäni aina.
Aina yhteinen elämä ei onnistu,ei siinä sen kummempaa.
Ikävä tietenkin on joskus mutta kuuluu elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493