Eräälle pitkästä aikaa

Sellasta täältä.

kyllä mä tiedän mikä sä olet ja mikä sulla on. Seksiaddikti, ja... Mä en ole niistä asioista sulle puhunut, vaikka tiesin, mutta sä olisit voinut kertoa, kun tiedät että mulle voi sanoa mitä vaan.

No, ei mitään, mutta jää p*ska maku suuhun kun pettää lupauksen. Siihen mä jo olin varautunutkin, ei ollut eka kertA.

Nyt mä olisin sun "käytettävissä" kokonaan" vapaana, mutta tuskin siitä enää mitään tulis. Ääh, antaa olla, mutta laitan tän silti tänne. Ja plaplaplaa.

9

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöh

Seksiaddikti, voi helvetin 16! Se onkin paha, paha juttu. Miksi en sitä itse ole käsittänyt? Keksi jotain muuta.

• puhu äänellä jonka..

No niin rauhoituhan ja ota puhelin käteen ja soita hänelle
      niin asiat selviää, vai mitä ?

Puhumalla asiat selviää aina .

• Fu** you!

"pitkästä aikaa". Hah, keksi jotain parempaa. Sun pitkästä aikaa on korkeintaan vuorokausi taukoa tältä palstalta. Etkö pyllerö enää muuta keksi?

• Jatka linjaasi, ah

Do dii. Siinä meillä on oikea virtuaalinero.

• järkyttävää

Niitä tuntuu tällä palstalla vilisevän. Miten kukaan hullu ikävöi seksiaddiktia???

• Sellasta täältä.

Älä huoli, en minä häntä ikävöi enää. On vaan jäänyt hampaankoloon jotain, mutta niinkuin sanoin, antaa olla.

Ja kai olen silti vähän hlulu kun edes tulin tänne palstalle.

• himoNaaRaS

Olen orgasmonisti.

• 21212121

Taitaa nyt eräs henkilö tehtailla näitä aloituksia esiintyen jonain toisena ;-)

Ilkeää.

• Sellasta täältä.

Eheeii, kyllä tämä on eka vesti moneen moneen kuukauteen. Ihan sama uskoo kuka tai ei, mitä se muhun vaikuttaa.

En ole edes voinut lukea koko palstaa.

Ja mitä sitten "kaipaamisen", kai täällä voi "kaivata" vaikka *illun nuolijaa? Mitä se liikuttaa ketään, jos ei tunne pistoa jossain kohtaa?

Pitääkö joka kirjoitukseen naputtaa ja aukoa turpaansa, jos ei ole asiaa? HÄH?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe