Lupasin tuossa selvitellä mitä maksaisi Saksassa ja Ruotsissa jne. käytettävä internetissä pyörivä ottelujärjestelmä. Nyt on vastaukset saatu , alla on dialogia , josta selviää hinnat etc. Ruotsissa muunmuassa Lilla Mälar Cup on vedetty tuolla systeemillä. Systeemissä on useita eri systeemiä valittavissa, kuten vastauksista ilmenee. Lisäksi saadaan käyttötukea Ruotsista ja Norjasta tarvittaessa Saksalaisten lisäksi.
Kokeilemme 16.6. FFC - Cupissa tuota järjestelmää.
Tässä vastauksia :
One of the advantages to use this software is that it is very flexible since you can choose between four different tournaments. Teh current international pairingsystem, the very old two pool system, and now he has also developed the very old one pool system for Switzerland. In addition he has also the system with 3 or 4 wrestlers in the pools in nordic system where the winners continue on knock out system. In additions you can choose som variations in the system of semifinals etc in two group system.
The prize of this software is 20 Eurocent per participant.
Example: If you manage a tournament with 150 participants, the prize to use
this software is 150 * 0,20 Euro = 30 Euro.
(you must add to 19 % VAT, but if your club have VAT registration you will have this refunded from the authorities.)
It is the lease fee and for the rest he has to trust that you are honest to him. If not you will not have any updates in future
The best thing with it is all the information on the internet and all the information/statistics you also can get from the program.
1567 tournaments in Germany (2001-2012)
189 tournaments in Norway (2003 - 2012)
54 tournaments in Sweden (2007 - 2012)
16 tournaments in Denmark (2011 - 2012)
And same tournaments in France, England, Belgium an Switzerland
(18.05.2012).
A part of the software user interface is also translated (about 30%) to
Englisch
Norwegian
Swedish
French
ja täältä saapi sitten jokainen innokas kysellä lisää jos haluaa, iyse aion toisiaan kysellä ja pyytää meidän seuran ottelunjärjestäjiä testaamaan FFC cupissa 16.6. Sen jälkeen osaan kommentoida miten homma toimii "oikeasti" ja "livenä"
T
Otteluiden järjestämistyökalu
teroluostarinen
0
163
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532