Sulle rakkaalleni

Mieheltä <3

Ikävä sua.

Odotan sun seuraavaa tapaamista.

Haluisin sua halia ja suukottaa.


Rakastan sua

23

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muiskis

      :)

    • punakutrinen,,

      Huoh..kellekkäs tai mihin suuntaan heität viestiä?..:)

    • niin että

      Jos olisit hän niin samaa toivoisin ja haluaisin. Mut ei näistä tiedä.

    • vaalea kaunotar

      Kahden viikon ero on pitkä aika, mutta huomiseen kulta. Odotahan kun purjehdin huoneesi ohi uusine minihameineni =)

      • vaalea mies

        Meidän merkki =)


      • yhhyyyyh

        vaikka miten yrität, mitenkään en lämpene sun pattipolville ja lenkkujaloilles, kun korkkareillas horjut huoneeni ohi. Vaaleus ja minihame ei tee susta yhtään seksikkäämpää kuin muutenkaan olet. Seksikkyys kun kumpuaa ihan muista jutuista kuin sun yrittämistä ulkoisista virittimistä.


      • ed.
        yhhyyyyh kirjoitti:

        vaikka miten yrität, mitenkään en lämpene sun pattipolville ja lenkkujaloilles, kun korkkareillas horjut huoneeni ohi. Vaaleus ja minihame ei tee susta yhtään seksikkäämpää kuin muutenkaan olet. Seksikkyys kun kumpuaa ihan muista jutuista kuin sun yrittämistä ulkoisista virittimistä.

        ok sitten ei ollut häneltä koska hän on aina käynyt kuumana muhun, kaikki sen on nähnyt. Ja toiseksi tälla blondilla ei ole pattipolvia, jätä se kommentti jollekin toiselle


    • ja ikävöin

      Niin minäkin odotan :)

    • Midi on muotia nyt

      Provokatiivista aineistoa.

    • sinulle mies <3

      Tällä viikolla?

      • ap

        Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)


      • ;)
        ap kirjoitti:

        Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)

        Mistä tiedän koska sinä tulet.


      • gfjfgj
        ap kirjoitti:

        Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)

        Eiks olis reilumpaa, että pistät suoraan aloitukseen, että viesti oli mieheltä miehelle?


      • ap
        ;) kirjoitti:

        Mistä tiedän koska sinä tulet.

        :D
        Kyllä mun tulemisen huomaa, kun on mun lähellä ;)


      • ap
        gfjfgj kirjoitti:

        Eiks olis reilumpaa, että pistät suoraan aloitukseen, että viesti oli mieheltä miehelle?

        Niinhän se tietysti olis, mut sit mä saan miinuksia :(


      • ;)
        ap kirjoitti:

        :D
        Kyllä mun tulemisen huomaa, kun on mun lähellä ;)

        On tullut huomattua joskus *viheltelee*


      • näin Se menee
        ap kirjoitti:

        Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)

        Oonhan mä ilmestynytkin tasaisesti ja sun tulemisesi huomattu mutta olen löytänyt nyt jo tyypin jonka kanssa minun tulemiseni ovat pääasia ja paremmalla tolalla joten se on goodbye. Istuta vaikka pari kukkaa odotellessasi.


      • tulips for you
        ap kirjoitti:

        Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)

        Meillä on se panosuhde, älä sekoita rakkautta siihen. Alkanut vaan kyllästyttää Menen huomenna vähän toisaalle, ei kannata odotella.


      • Ei haluta
        tulips for you kirjoitti:

        Meillä on se panosuhde, älä sekoita rakkautta siihen. Alkanut vaan kyllästyttää Menen huomenna vähän toisaalle, ei kannata odotella.

        Oho, kylläpä on katkeraa tekstiä.


      • &&&&
        ap kirjoitti:

        Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)

        Ap, kun kerran olette irl tuttuja, miksi välität täällä hänelle viestisi? Yleensä täällä kommunikoivat ne joilla ei muita mahdollisuuksia ole.


      • gfjfgj
        ap kirjoitti:

        Niinhän se tietysti olis, mut sit mä saan miinuksia :(

        Mutta mitä sä saat siitä, että kaikki epätoivoiset naiset vastaa sulle? Vaikka mitä se mulle kuuluu, eikä niistä miinuksista kannata välittää.


    • ikävä on jo!!!

      Voih kun tulisit ja tavattais. Sua ei voi tavata liian usein ;)

    • mää vaan

      Siis onko tää mies miehelle. No onnea pariskunnalle, muussa tapauksessa sit myöskin onnea :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe