Ikävä sua.
Odotan sun seuraavaa tapaamista.
Haluisin sua halia ja suukottaa.
Rakastan sua
Sulle rakkaalleni
23
315
Vastaukset
- Muiskis
:)
- punakutrinen,,
Huoh..kellekkäs tai mihin suuntaan heität viestiä?..:)
- niin että
Jos olisit hän niin samaa toivoisin ja haluaisin. Mut ei näistä tiedä.
- vaalea kaunotar
Kahden viikon ero on pitkä aika, mutta huomiseen kulta. Odotahan kun purjehdin huoneesi ohi uusine minihameineni =)
- vaalea mies
Meidän merkki =)
- yhhyyyyh
vaikka miten yrität, mitenkään en lämpene sun pattipolville ja lenkkujaloilles, kun korkkareillas horjut huoneeni ohi. Vaaleus ja minihame ei tee susta yhtään seksikkäämpää kuin muutenkaan olet. Seksikkyys kun kumpuaa ihan muista jutuista kuin sun yrittämistä ulkoisista virittimistä.
- ed.
yhhyyyyh kirjoitti:
vaikka miten yrität, mitenkään en lämpene sun pattipolville ja lenkkujaloilles, kun korkkareillas horjut huoneeni ohi. Vaaleus ja minihame ei tee susta yhtään seksikkäämpää kuin muutenkaan olet. Seksikkyys kun kumpuaa ihan muista jutuista kuin sun yrittämistä ulkoisista virittimistä.
ok sitten ei ollut häneltä koska hän on aina käynyt kuumana muhun, kaikki sen on nähnyt. Ja toiseksi tälla blondilla ei ole pattipolvia, jätä se kommentti jollekin toiselle
- ja ikävöin
Niin minäkin odotan :)
- Midi on muotia nyt
Provokatiivista aineistoa.
- sinulle mies <3
Tällä viikolla?
- ap
Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)
- ;)
ap kirjoitti:
Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)
Mistä tiedän koska sinä tulet.
- gfjfgj
ap kirjoitti:
Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)
Eiks olis reilumpaa, että pistät suoraan aloitukseen, että viesti oli mieheltä miehelle?
- ap
;) kirjoitti:
Mistä tiedän koska sinä tulet.
:D
Kyllä mun tulemisen huomaa, kun on mun lähellä ;) - ap
gfjfgj kirjoitti:
Eiks olis reilumpaa, että pistät suoraan aloitukseen, että viesti oli mieheltä miehelle?
Niinhän se tietysti olis, mut sit mä saan miinuksia :(
- ;)
ap kirjoitti:
:D
Kyllä mun tulemisen huomaa, kun on mun lähellä ;)On tullut huomattua joskus *viheltelee*
- näin Se menee
ap kirjoitti:
Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)
Oonhan mä ilmestynytkin tasaisesti ja sun tulemisesi huomattu mutta olen löytänyt nyt jo tyypin jonka kanssa minun tulemiseni ovat pääasia ja paremmalla tolalla joten se on goodbye. Istuta vaikka pari kukkaa odotellessasi.
- tulips for you
ap kirjoitti:
Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)
Meillä on se panosuhde, älä sekoita rakkautta siihen. Alkanut vaan kyllästyttää Menen huomenna vähän toisaalle, ei kannata odotella.
- Ei haluta
tulips for you kirjoitti:
Meillä on se panosuhde, älä sekoita rakkautta siihen. Alkanut vaan kyllästyttää Menen huomenna vähän toisaalle, ei kannata odotella.
Oho, kylläpä on katkeraa tekstiä.
- &&&&
ap kirjoitti:
Hän tulee ihan silloin, kun haluaa. On sovittu, että hän saa ilmestyä :)
Ap, kun kerran olette irl tuttuja, miksi välität täällä hänelle viestisi? Yleensä täällä kommunikoivat ne joilla ei muita mahdollisuuksia ole.
- gfjfgj
ap kirjoitti:
Niinhän se tietysti olis, mut sit mä saan miinuksia :(
Mutta mitä sä saat siitä, että kaikki epätoivoiset naiset vastaa sulle? Vaikka mitä se mulle kuuluu, eikä niistä miinuksista kannata välittää.
- ikävä on jo!!!
Voih kun tulisit ja tavattais. Sua ei voi tavata liian usein ;)
- mää vaan
Siis onko tää mies miehelle. No onnea pariskunnalle, muussa tapauksessa sit myöskin onnea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402