Olen nuori heteronainen ja olen parisuhteessa. Olen kuitenkin pitkään ollut kiinnostunut seksistä naisen kanssa, ja haluaisin tietää, millaisia kokemuksia muilla on. Kolmen kimppa voisi olla ok, mikäli todella kokisin luottavani naiseen. Poikaystäväni on lähinnä innostunut taipumuksestani haaveilla toisesta naisesta. Haluaisin tietää muiden hetero- tai binaisten kokemuksista seksistä naisen kanssa, kun muuten on parisuhteessa miehen kanssa. Myös seksi toisen parin kanssa kiinnostaa minua. Olisi kiva saada asiallista keskustelua aiheesta! :)
Bi-curious
15
3032
Vastaukset
- Huig-75
Naiseni on biseksuaali, hänellä on ollut useita seurustelusuhteita naisten kanssa ennen kun vaihtoi minuun.Katselee erittäin mielellään naisia "sillä silmällä" ja sanoo nauttivansa suuresti ajatuksesta naisen kanssa olemisesta,flirttailusta ja katselusta.Mitään vertailuja seksin saralla ei minulle kertonut paitsi sen ilmeisimmän. Henkisellä puolella kertonut yhteyden naisten välillä olevan monitasoisempaa, äijät tuppaa olemaan suoraviivaisempia.
- Kylmä diagnoosi
Naisesi on sekopää.
Olen kanssasi samassa tilanteessa, olen 19v nainen ja bi-curious, en tiedä mitä pitäisi tehdä ja mistä pitäisi alottaa jos ihan kokeilemaan päättäisin lähteä...seurustelen bi-miehen kanssa ja hän tukee minua ihan täysin että jos haluan naista niin sitten täytyy kokeilla...ja jos siitä nauttii niin miks ei sitten silloin tällöin jatkossakin...
- Paritellen
Vaimoni on myös bi ja olemme muutaman kerran ottaneet naisen kolmanneksi pyöräksi. Oikein mukavaa on ollut kun noudatamme muutamaa sääntöä: 1. tyttöjä tavataan vain kimpassa 2. tyttö on meille vain väline hauskempaan seksiin, ei tunteita kolmanteen pyörään 3. kumpaakaan ei jätetä tapaamisessa "yksin", eli huseerataan tasapuolisesti sängyssä ympäriinsä.
Naista kimppaan on todella vaikea löytää. Kannattaa harkita "ammattilaista" ja varata reilusti aikaa. Tavata vaikka baarissa ja lähteä sieltä kimppailemaan jos kemiat kolahtaa.
Parhaimmillaan lujittaa parisuhdetta todella ja vähentää haluja seikkailla yksin. - kokeillaanko ?
Itse olen kanssa 19 vuotias ja bi-curious.
Olen enne vakavaa seurustelua suudellut muutaman tytön kanssa mutta koskaan ei olla menty pidemmälle. Kovasti haluisin kokeilla seksiä ja muuta mukavaa toisen naisen kanssa mutta olen hyvin omistautunut parisuhteelle enkä ikinä voisi pettää poikaystävääni... Vaikka poikaystäväni sanookin että häntä ei haittaa jos vehtaan naisen kanssa ja varmasti tämäkin saataisiin puhumalla hoidettua kun hän ei ole mustasukkaista tyyppiä. Silti taistelen omien arvojen ja halujen välillä, vaikka olen "luvan saanut" poikaystävältäni.
Itsekkin voisin ottaa toisen naisen mukaan kimppaan jos täysin luotan tähän ja mitään tunteita ei ole pelissä. Lisäksi antaisin poikaystäväni toisen miehen käsittelyyn jos hän vain sellaista haluisi :D - pariSP
Itellä on eka kokemus kun yhenparinkaa vietettiin iltaa, no tavallaan oli pikkasen puhetta et mitä mieltä yleensä ollaan kimpaseksistä ja siinä sit ajatuksena oli et voitas lämmittää sauna. Kummiski mentiin saunaan naiset erikseen. Sielä sit vaan kerroin et miltä tuntuis jos sais tuntee naisen kosketuksen ja onks hänellä kokemusta. No sit aloin kai vähän hävetä puheita ja poistuin suihkuun, niin hetkenpäästä sain tuntea kuinka selkääni painautui pehmeät rinnat ja kädet kosketti rintojani ja sit hellä kosketus tuntui liikkuvan alas jalkjeni väliin ja suudelman niskassani sai tuntemaan sen et haluun lisää.
Lopuks tuntui vain vaistomaiselta itekkin kääntyä ja yksinkertaisesti jatkaa eteenpäin.
Sit vaan huikattiin miehetkin saunaa ja kerrottin et sitä nyt vain kävi näin ja siitä asti ollaan kyllä oltu kimpaski ihan muutamaan otteeseen.
Meistä bi-seksi on naisille osa kimppaseksii koska siinä tavallaan hyväksyy sen helpommin kun oma mies koskettelee vierasta jonka kaa on itteki sujut. Mitä tulee miesten välisee bi-seksii niin se on ainaski naisista tasapuolista kateltavaa. - L-Katri.
PUUTERILUMIKEIJUN ongelma on hyvin yksinkertainen, Haluaisit kokea seksiä naisen kanssa MUTTA et ole valmis kokeilemaan vain naisen kanssa vaan ehtosi on jotta poikaystäväsi on mukana ? ymmärsinkö oikein rivienvälistä lukemani ?
Naisena hyvin tiedät kuinka vaikeaa on löytää naista joka lähtee pariskunnan kolmanneksi pyöräksi, Tai lähtisitkö itse siis ilman sitä poikaystävääsi jonkun pariskunnan lua sekstaamaan ?
ps. Jos tosisasi haluaisit seksiä naisen kanssa löydät varmasti seuraa hetkessä alan baareista kunhan tulet paikalle ilman sitä poikaystävääsi.- bmar
Noinhan toi aina menee, ja useimmin viel niin, että takapiruna mies on ajanu naisen päähän sen kolmen kimpan jota nainen miehen mieliksi sit muka haluaa.
Ei sitten näitä naisia ole kuitenkaan seksi naisen kanssa ilman miestä kiinnostanu, vaikka ite on ensin tulleet ehdottelemaan...Kovasti ollaan biseksuaalia, kunhan miellytetään omaa miestä
- Tunnen naisen
Avaaja on vajakki.
- C´moon
Suosittelen! Yllätä puolisosi niin ette takuulla tule pettymään. Ensiksi suosittelisin tuota 2N1M ja tämän jälkeen ehdottamaan tuota lisäpari mukaan
- auringonsäde
Bi-curious,
itse elän onnellisessa ja hyvintoimivassa parissuhteessa, seksi on loistavaa ja henkinen yhteys mahtava. Olen aiemmin harrastanut seksiä jokusen kerran myös naisen kanssa ja siitä kovasti nauttinut. Ehdotin miehelle varovasti kolmen kimppaa ja siitä puhuttuamme hänkin innostui (miksipä ei, eikös joka miehen unelma ole kaksi naista samassa sängyssä jossa kaikki touhuilevat keskenään ;) ).
Naisen kosketus on vaan niin erilainen, ja on ihanaa koskettaa naista, sille en vaan voi mitään, ja se on osa minua jonka hyväksyn iloiten :)
Mutta kuten edellisissäkin kommenteissa on kerrottu, on sopivan seuralaisen, "kolmannen pyörän" löytäminen todella vaikeaa,,,siis sellaisen joka sopii hommaan hyvin ja kaikilla kemiat kohtaa, ja kaikille säännöt toimivat..eli juuri niin, että kolmas on puhtaasti seksiä sellaisiin juttuihin joihin yksinkertaisesti vain mies ja nainen eivät kaksin pysty.
Tsemppiä kaikille ja muistakaa, että tärkeintä on olla itselleen rehellinen :)- kuunѕäde
No tottakai sen sopivan löytäminen on vaikeaa, kun haluutte sen vaan seksileluksenne. Mene itse jonkun parin leikkikaluksi ja hyväksy se iloiten, tomppeli.
- auringonsäde
Kuunsäde,
olen itse ollut parin kanssa kolmantena...tuo leikkikalunimitys on sinänsä mielestäni varsin huono, että hyvässä kolmenkimpassa kaikki saavat ja antavat eikä kukaan ole sen enempää leikkikalu kuin muutkaan. Tämä on tietenkin asentaasta, ajattelutavasta ja suhtautumisesta kiinni, eikä tietenkään kaikille sovi.
Tomppeleita ne jotka puhuvat "muka totuuksia" asioista joista eivät tiedä.- kuunѕäde
Kyllä minä tiedän asiasta. Siksi otin kantaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854