Mistäköhän mahtaa johtua, arvoisa exä-asiantuntijaraati, että exä (heitä saattaa olla useampiakin, mutta en siinäkään tapauksessa luettelisi tässä edes osaa heistä, jottei minua tunnistettaisi) tunkee varsinkin sankassa väkijoukossa iholle heti tilaisuuden saatuaan? Ja muistakaa, etten sano tuotakaan siksi, että tarvitsisi minun todistaa kenellekään mitään - ei edes sitä, että mukamas saisin moisesta kauheita näppylöitä.
Iho-oireista
2
117
Vastaukset
- Kuinkas kävisikään
Huh! Olisipas se hauska näky, kun kaikki (miten monta exiä lieneekään) kävis yhtä aikaa iholle!!! Tulisikos miehelle todellakin reissu hunningolle...josta ei uskaltais aikoihin poistuakaan! ;)
- Mies Hunningolta
Juuri tuon vuoksi en enää uskalla liikkua kuin sankoissa väkijoukoissa, joissa tulee niissäkin joskus ajatelleeksi, että onneksi moinen väenpaljous hieman viilentää exän (heitä voi joskus olla useampiakin siinä väkijoukossa) tunteita ja nostaa kynnystä varsinaisiin hirmutekoihin, joihin jotkut tuntemistani naisista äkkipikaistuksissaan hyvin herkästi muissa kohtaamisolosuhteissa saattaisivat turvautua: taannoinhan eräskin heistä tuli ja tarttui kaksine käsinensä takkini, jota olin kiireesti narikassa napittamassa, poistuakseni niin pian kuin mahdollista sieltä, siellä hänet nähtyäni, rinnuksiin ja olisi saattanut tehdä hyvinkin rumaa jälkeä, mikäli ei olisi pannut merkille, että valpas narikkahenkilökunta tarkkaili kiinnostuneena riemukasta jälleennäkemistämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571