Miksi yleisradio ei voisi myydä mainosaikaa urheilukilpailuiden lähetysaikana, esim. ensivuoden kisojen aikana voitaisiin tehdä yhteistyötä MTV3: n kanssa ja maksaa lähetysoikeuksista ja maksaa saadut lähetysoikeudet myymällä mainosaikaa. Muistaakseni vuosia sitten eräiden isojen urheilukilpailuiden aikana oli mainoksia ylen kanavalla, ja hyvin toimi.
mmm-kisat 2013
4
157
Vastaukset
- älävalita...........
Yle ei ole kaupallinen kanava. MTV3:sen toimitusjohtajakin sanoi, että kuluja ei kateta pelkillä mainoksilla.
Kisojen jakaminen lienee yksi vaihtoehto, mutta huhujen mukaan MTV3 on pyytänyt Yle:ltä niin suurta rahallista panosta, että Yle:llä ei ole varaa lähteä mukaan.
Yle televisioi jo todella paljon urheilua mm. jalkapallon arvokisoja, olympialaiset, kesä- ja talviurheilua. Olympialaiset varsinkin maksavat todella paljon enemmän kuin mitkään mm-kisat.
MTV3:sen järjestelyt olivat hyvät ja toimivat, eikä suurempaa valittamista.
Ilmaiskisojen aika alkaa olemaan ohi, kun sopimukset ovat niin paljon kalliimpia. Ennen kisoja kuvattiin ehkä muutamilla kymmenillä kameroilla, nykyään niitä kuvaa sadat eri kamerat ja useat eri yhtiöt, joten kilpailu on kovaa. - kiekkoilija 57
Suomessa pelataan jääkiekkoa vain Helsingissä?Sieltä löytyy aina mestarit ?
Toivottavasti ensi vuoden kisat menevät perseellleen myös täällä ja Ruotsissa.
Nostakaa lippujen hinnat 200e ettei tavallinen ihminen voi mennä katsomaan kiekkoa ollenkaan.Viime vuoden kisat olivat hienot ja edeliset saksassa ,katsomo kulttuuri aivan erilaista kun meillä.Täällä vahtii kaikki tarkastajat ja järkkärit ihmisiä
eivätkä ajattele kulttuuria mikä on muissa maissa ..Kaiken hehkutuksen jälkeen on hyvä että hävittiin ,kun kiekosta tehdään herralaji eikä tavallisen ihmisen,rahalla ei saa lahjakkuutta Kummola on Suomen jarru- Kale_fani
1965 MM-kisat olivat Tampereella.
Muualla ei ollut hallia.
- Hyvä Sylvi!
Paljonko säästettäisiin,jos ampumahiihtoa näytettäisiin televisiossa vain kaksi kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514