minulla on ongelmaa mustasukkaisuuden kanssa.
exän kanssa oli vähän väliä riitaa kun edessäni flirttaili 'ystävättärien' kanssa ja lähetteli näiden kanssa kaikenmoisia seksiviestejä (kyllä tutkin hänen puhelimensa useasti). noh mainitsin asiasta ja mitään muutosta asiaan ei tullut, lopulta jätin hänet tosin muista syistä, oli väkivaltainen.
Nyt on/oli uusi oikeasti ihana mies ja hän kertoi että on ollut ns.panosuhde erään hänen hyvän kaverin kanssa, nyt ovat kuulemma ystäviä vain. No tämän kuultua lopetin suhteen vähän ajan päästä koska edellisessä suhteessa tuli näistä asioista vähän väliä riitaa ja itselle niin paha mieli enkä pysty luottamaan että kyseessä on vain ystävyys.
Olenko nyt sitten liian mustis mielestänne??
mustasukkaisuudesta
sunflowerXXX
1
273
Vastaukset
- "kuutamolla"
Toivotaan että teille ei tule riitaa tai muuten voi olla että mies hakee lohtua siltä naiselta kenenkä kanssa oli panosuhteessa. Tietenkin voi olla niin että se on taakse jäänyttä elämää, mutta jos tämä mies pitää usein yhteyttä tähän ystäväänsä niin sinulla on kyllä syytä epäillä.
Onnea matkaan...tilanne ei ole kyllä helppo noilla historioilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920