On mun uskottava

kauan toivoin

että olen sinulle "ilmaa", en mitenkään tärkeä. Nyt uskon kun et vaivaudu edes viesteihini vastaamaan. Hyvää elämää sinulle toivon ja tietenkin; rakkautta. Take care!

7

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajankuluksi vaan

Toiset vastailee aina jotain kun heille viestiä laittaa,oon mäkin yhtä tyyppiä kiusannu ihan tahallaan eikä hän vastaa ikinä mutta silti laittelen silloin tällöin jotain enkä edes odota vastausta,kuhan pelleilen:D

• hah hah haaah

ei tietty vastaa, kun ei täällä edes ole..

• Paskiaiselle

Sama mulla sen verran vit..maisen tempun mulle yksi ämmä teki . Että muistuttelen häntä tätä kautta ja tiedän kyllä että lukee näitä .

• ^

Se nyt vaan kertoo siitä, että mikä teille on niiiiin jännittävää, on muille tyhmää ja tylsää

• tämä tapahtui

Sinun viestiesi lukeminen repi minut palasiksi kerta toisensa jälkeen. Silti minäkin sinulle lähetin silloin viestejä. Halusin kuulla sinua ihan älyttömästi, mutta viesteistäsi huokuva viileys musersi minut. Sitten en enää edes uskaltanut käydä katsomassa oletko kirjoittanut minulle jotain. Ei ole kiva kun itsellä tunteita ja toisella ei.

En puhu mistään palstaviesteistä.

• että sellasta

Voi kiesus..numero on vaihtunut..entinen ei enää toimi. Ei aavistustakaan..kuka ?

• Kannattasko harkita?

Miksi et ilmoita hänelle uutta numeroasi jo yhteydessä haluisit olla? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe