Eli ostin juuri alfan, 156 T.S 1.6
Hieno on maalipintamuuuten mutta alkaahan se vähä loksujen alta rapista maaleilta, kaverit ehdottivat että ennenkuin pienet maalivauriot ruostuvat tai leviävät muualle, kannattaisi vaikka sikaflexistä iskeä kevyt massa päälle suojaamaan, varsinkin talveksi. kannattaako? jotain muuta kuin sika fleksiä?
Kannattaako massata? millä?
4
153
Vastaukset
- italohåmå
98E poistaa ongelmasi varmasti !
niin ja stidi perään.. - Ruostuu puhki
Paalaus parempi vaihtoehto.
- Kätevä tuunaus
Alfaa ei kannata juuri ruostekorjata kun siinä ei se ruostuminen pysähdy vaikka mitä tekisi. Se ruostuu vaan.
Ennemmin kannattaa varautua talveen laittamalla kuusivaneria pohjaan, ettei loska ja suolavesi pääse jalkatiloihin.
Ostat muutaman kuusivaneri levyn ja ruuvaat sen ruostuneen lahon pohjan läpi ne kiinni.
Ei tarvi edes poraa kun sen pohjan läpi menee naula ja ruuvi helposti.
Eli laitat vaneri nalapohjaan ja sitten kaadat lattioille kuumaa bitumia ja liimaat jalkatilaan maton alle toiset vanerit. Nyt ruuvaat nämä sisä ja ulkopuolen vanerit yhteen ja alfa romeosta tulee tiivis ja kestävä.
Kokemusta on. - se toimii !- fhjhjhkhljk
Älä puhu PASKAA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807