niin tän hulluttelun on lopputtava. Täällä en kesääni vietä ;D
Kesäkuu kun alkaa
25
187
Vastaukset
- Kuu hullu
Lopeta kesän vietto kiipeä vuorille ja vie pukeille jouhia.
- kiikku heiluu
Hyvä, ja nyt ulos.
- muita puuhia
No en minäkään aio täällä kesää viettää. En kyllä viettänyt talveakaan ;). Välillä vähän käynyt kirjoittelemassa ja katselemassa.
- -valmiina-
Aletaan sitten hoitaa tämä homma loppuun! Sopiiko huomenna??
- ap
Tuskin me huomena nähdään hänen kanssaan.
- kesä toisaalla
ap kirjoitti:
Tuskin me huomena nähdään hänen kanssaan.
Milloin on todennäköisempää?
- -valmiina-
ap kirjoitti:
Tuskin me huomena nähdään hänen kanssaan.
Oletko ihan varma?
- ap
kesä toisaalla kirjoitti:
Milloin on todennäköisempää?
viikonloppuna. pe/la.
- Ajattele...
nurmikolle levitetty viltti...siinä mahallaan auringon helliessä selkää.Ja läppäri siinä edessä...voiko ihminen muusta enää edes haaveilla :) tähän kun lisätään vielä
tarkoituksenmukaiset juomat, kylmänä tai miten vaan.Eikä vaatteita päällä...se on paratiisi, se se on.- kesä toisaalla
Mun paratiisiin ei kuulu läppärit eikä älypuhelimet. Ehkä ap:n?
- Kai ymmärsit...
kesä toisaalla kirjoitti:
Mun paratiisiin ei kuulu läppärit eikä älypuhelimet. Ehkä ap:n?
pienen pilkkeen silmänurkassani tuota kirjoittaessa :) ei kuulu munkaan paratiisiin...mutta muuten jotain tommoista, mutta ei läppäriä...ei edes ookaan, kun ihan tavallinen HP
- kesä toisaalla
Kai ymmärsit... kirjoitti:
pienen pilkkeen silmänurkassani tuota kirjoittaessa :) ei kuulu munkaan paratiisiin...mutta muuten jotain tommoista, mutta ei läppäriä...ei edes ookaan, kun ihan tavallinen HP
Epäilinkin sitä, mutta kun vinks puuttui ;)
- kaksi viikkoa
samoin, en vietä minäkään..mä tartun härkää sarvista ennen kohta alkavaa lomaa. Kysyn vaivihkasen suoraan , missä mennään. Oli vastaus mikä tahansa, saan ainakin varmuuden. Joko siitä kehittyy jotain tai sitten pitää lopettaa turha haahuilu ja ikävöinti. Mutta tää palsta saa sitten jäädä.
- kesä toisaalla
Vaivihkaisen suora kysymys ei kyllä kuulosta kauhean suoralta :D!
- kaksi viikkoa
kesä toisaalla kirjoitti:
Vaivihkaisen suora kysymys ei kyllä kuulosta kauhean suoralta :D!
Kyllä silläkin konstilla varma vastaus irtoaa, mä osaan suoraväärän puhumisen taidon :)
- kesä toisaalla
kaksi viikkoa kirjoitti:
Kyllä silläkin konstilla varma vastaus irtoaa, mä osaan suoraväärän puhumisen taidon :)
Minä puhuin lopussaan ihan suoraan, väärän kun ei oikein ottanut tulta alle ;). Suoraan puheeseen tuli suora (kieltävä) vastaus. Mutta sitten kävi niin kummallisesti, että siitä taisi kuitenkin alkaa jotain. On tää vaan kummallista.
- kaksi viikkoa
kesä toisaalla kirjoitti:
Minä puhuin lopussaan ihan suoraan, väärän kun ei oikein ottanut tulta alle ;). Suoraan puheeseen tuli suora (kieltävä) vastaus. Mutta sitten kävi niin kummallisesti, että siitä taisi kuitenkin alkaa jotain. On tää vaan kummallista.
mun mahdollisuudet 50 / 50 ;)
- Tosimies71
Sitähän minäkin! Laita kirjettä tulemaan, niin sovitaan treffit ja aletaan seurustella.
- muita puuhia
Etkä oikeasti saa siihen "Ajikseesi" yhteyttä irl? Olet ainakin sitkeä jos ei muuta :D!
Ap:ltä kysyisin, että kauanko olet täällä haahuillut? - hävettää (ap)
muita puuhia kirjoitti:
Etkä oikeasti saa siihen "Ajikseesi" yhteyttä irl? Olet ainakin sitkeä jos ei muuta :D!
Ap:ltä kysyisin, että kauanko olet täällä haahuillut?No en kehtaa ees kertoa ;D
- Age si quid agis
Kesäkuu voisi olla mullekin ihan sopiva merkkipaalu lopettaa tämä kokonaan.
Ympyrä sulkeutuu... - ..arvoitus
ja tiedän kyllä sen syynkin, mutta en vaan tiedä miten kaikki päättyy
- ap
siis minkä syyn?
- minkä vuoden kesäk?
Niin minkä vuoden kesäkuu?
Taisit lupailla näitä jo viime ja toissakesänäkin?- 2012
Ihan tätä tämän vuoden kesäkuuta tarkoitan, enkä koskaan ole ollut näin varma päätöksestäni ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402