Kesäkuu kun alkaa

siihen loppuu

niin tän hulluttelun on lopputtava. Täällä en kesääni vietä ;D

25

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuu hullu

      Lopeta kesän vietto kiipeä vuorille ja vie pukeille jouhia.

    • kiikku heiluu

      Hyvä, ja nyt ulos.

    • muita puuhia

      No en minäkään aio täällä kesää viettää. En kyllä viettänyt talveakaan ;). Välillä vähän käynyt kirjoittelemassa ja katselemassa.

    • -valmiina-

      Aletaan sitten hoitaa tämä homma loppuun! Sopiiko huomenna??

      • ap

        Tuskin me huomena nähdään hänen kanssaan.


      • kesä toisaalla
        ap kirjoitti:

        Tuskin me huomena nähdään hänen kanssaan.

        Milloin on todennäköisempää?


      • -valmiina-
        ap kirjoitti:

        Tuskin me huomena nähdään hänen kanssaan.

        Oletko ihan varma?


      • ap
        kesä toisaalla kirjoitti:

        Milloin on todennäköisempää?

        viikonloppuna. pe/la.


    • Ajattele...

      nurmikolle levitetty viltti...siinä mahallaan auringon helliessä selkää.Ja läppäri siinä edessä...voiko ihminen muusta enää edes haaveilla :) tähän kun lisätään vielä
      tarkoituksenmukaiset juomat, kylmänä tai miten vaan.Eikä vaatteita päällä...se on paratiisi, se se on.

      • kesä toisaalla

        Mun paratiisiin ei kuulu läppärit eikä älypuhelimet. Ehkä ap:n?


      • Kai ymmärsit...
        kesä toisaalla kirjoitti:

        Mun paratiisiin ei kuulu läppärit eikä älypuhelimet. Ehkä ap:n?

        pienen pilkkeen silmänurkassani tuota kirjoittaessa :) ei kuulu munkaan paratiisiin...mutta muuten jotain tommoista, mutta ei läppäriä...ei edes ookaan, kun ihan tavallinen HP


      • kesä toisaalla
        Kai ymmärsit... kirjoitti:

        pienen pilkkeen silmänurkassani tuota kirjoittaessa :) ei kuulu munkaan paratiisiin...mutta muuten jotain tommoista, mutta ei läppäriä...ei edes ookaan, kun ihan tavallinen HP

        Epäilinkin sitä, mutta kun vinks puuttui ;)


    • kaksi viikkoa

      samoin, en vietä minäkään..mä tartun härkää sarvista ennen kohta alkavaa lomaa. Kysyn vaivihkasen suoraan , missä mennään. Oli vastaus mikä tahansa, saan ainakin varmuuden. Joko siitä kehittyy jotain tai sitten pitää lopettaa turha haahuilu ja ikävöinti. Mutta tää palsta saa sitten jäädä.

      • kesä toisaalla

        Vaivihkaisen suora kysymys ei kyllä kuulosta kauhean suoralta :D!


      • kaksi viikkoa
        kesä toisaalla kirjoitti:

        Vaivihkaisen suora kysymys ei kyllä kuulosta kauhean suoralta :D!

        Kyllä silläkin konstilla varma vastaus irtoaa, mä osaan suoraväärän puhumisen taidon :)


      • kesä toisaalla
        kaksi viikkoa kirjoitti:

        Kyllä silläkin konstilla varma vastaus irtoaa, mä osaan suoraväärän puhumisen taidon :)

        Minä puhuin lopussaan ihan suoraan, väärän kun ei oikein ottanut tulta alle ;). Suoraan puheeseen tuli suora (kieltävä) vastaus. Mutta sitten kävi niin kummallisesti, että siitä taisi kuitenkin alkaa jotain. On tää vaan kummallista.


      • kaksi viikkoa
        kesä toisaalla kirjoitti:

        Minä puhuin lopussaan ihan suoraan, väärän kun ei oikein ottanut tulta alle ;). Suoraan puheeseen tuli suora (kieltävä) vastaus. Mutta sitten kävi niin kummallisesti, että siitä taisi kuitenkin alkaa jotain. On tää vaan kummallista.

        mun mahdollisuudet 50 / 50 ;)


    • Tosimies71

      Sitähän minäkin! Laita kirjettä tulemaan, niin sovitaan treffit ja aletaan seurustella.

      • muita puuhia

        Etkä oikeasti saa siihen "Ajikseesi" yhteyttä irl? Olet ainakin sitkeä jos ei muuta :D!

        Ap:ltä kysyisin, että kauanko olet täällä haahuillut?


      • hävettää (ap)
        muita puuhia kirjoitti:

        Etkä oikeasti saa siihen "Ajikseesi" yhteyttä irl? Olet ainakin sitkeä jos ei muuta :D!

        Ap:ltä kysyisin, että kauanko olet täällä haahuillut?

        No en kehtaa ees kertoa ;D


    • Age si quid agis

      Kesäkuu voisi olla mullekin ihan sopiva merkkipaalu lopettaa tämä kokonaan.
      Ympyrä sulkeutuu...

    • ..arvoitus

      ja tiedän kyllä sen syynkin, mutta en vaan tiedä miten kaikki päättyy

      • ap

        siis minkä syyn?


    • minkä vuoden kesäk?

      Niin minkä vuoden kesäkuu?
      Taisit lupailla näitä jo viime ja toissakesänäkin?

      • 2012

        Ihan tätä tämän vuoden kesäkuuta tarkoitan, enkä koskaan ole ollut näin varma päätöksestäni ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe