Eilen oli rukousohjelmassa juttu YMn toimitusjohtajan eturauhasesta. Se oli parantunut täysin, eturauhanen siis. Hyvä asia.
Mutta mulle lääkäri sanoi että taudeissa on aaltovaiheita, eturauhasissakin ja muissa (minulla on koko kehoa vaivaava vakava saisraus, joka lyhentää elinikää 10 v j aaaltoilee. Ei syöpä.
Onko tuo eturayhassairaus (siis ylijohtajalla) lopullisesti terve. Toivon että on. saamme nähdä.
Tietysti toivon että kaiki paranee :)
Eturauhanen parani
4
275
Vastaukset
- DoctorT
Riippuu mikä raahasta ov vaivannu!
Tulleus paranoo ajallaan, syöpä taas tavallaan! Tai sitten ei. - Röörit auki
Minäkin tiedän tapauksen, jossa eturauhanen kasvoi liikaa. Vaari ei tyytynyt rukoilemaan vaan läheisessä sairaalassa rauhasesta höylättiin pala pois. Leikkauksesta on 15 vuotta ja kaikki kunnossa.
- Avun saanut
Minulla oli eturauhanen kovasti kipeä.
Rukoilin joka ilta. Katsoin televisiosta tämän rukousohjelman ja meni viikko, oireet hävisivät täysin. Lääkäri kertoi minulle, että nyt minulla ei ole enää lainkaan eturauhasta.
Olen jumalalle niin kiitollinen ja kaikille, jotka puolestani rukoilivat.
Siunausta kaikille toivoo Riitta-Pirkko S- Avun saanut
jumala pienell' j:llä ,koska ei ole vielä poistanut sotia maailmasta... raamattu nuotioon ellei poista huomenna
t.Riitta-Pirkko S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353605Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312475Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v331982Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen101583Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761556Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma561346- 671240
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e611198Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen681194- 671140