Haihdut pois M

Savuna ilmaan M

Vähitellen pääsen susta eroon, ja ikäväni loppuu. On mennyt jo neljä kokonaista päivää siitä, kun edellisen kerran kirjoittelin tänne.

Pitkästä aikaa oli normaali tehokas ja hauska viikonloppu, perjantaina kun lähdin toimistolta, päätin, että nyt saa riittää. Tänään kyllä aamulla heräsin kun näin susta unta, vähän takapakkia tuli siis.

Toivottavasti en näe sua kahden viikon sisällä, sekin edesauttaa unohtamaan sut.

45

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

      mistä toimistosta :(( älä minua unohda s :((

      • ap

        en ole S


    • M

      no vittu :((

      • muru

        Nou hätä M, tietenkään unohda sua..


      • M
        muru kirjoitti:

        Nou hätä M, tietenkään unohda sua..

        Eiköhän sun kannattaisi muru unohtaa hänet. Pääset helpommalla.


      • M=muru =D
        M kirjoitti:

        Eiköhän sun kannattaisi muru unohtaa hänet. Pääset helpommalla.

        olen S ja


      • M
        M=muru =D kirjoitti:

        olen S ja

        S mistä :))))


      • sinäpä
        M kirjoitti:

        S mistä :))))

        kai sen tiedät


      • M
        sinäpä kirjoitti:

        kai sen tiedät

        et voi olla minun S :((


      • muru
        M kirjoitti:

        et voi olla minun S :((

        mistä niin päättelet?


      • M
        muru kirjoitti:

        mistä niin päättelet?

        koska sä vihaat mua :(


      • muru
        M kirjoitti:

        koska sä vihaat mua :(

        joo, tosiaankin..en varmaan ole sun S, koska kaikkea muuta kuin vihaan..


      • M
        muru kirjoitti:

        joo, tosiaankin..en varmaan ole sun S, koska kaikkea muuta kuin vihaan..

        no minun s oli se joka miut jätti :((


      • harmi...
        M kirjoitti:

        no minun s oli se joka miut jätti :((

        no..matoa vaan koukkuun, aakkosia riittää


      • toinen M
        sinäpä kirjoitti:

        kai sen tiedät

        Vantaalta?


      • ap
        toinen M kirjoitti:

        Vantaalta?

        En minä ainakaan, olen Helsingistä.


      • toinen M

      • ap

      • toinen M
        ap kirjoitti:

        M:n tuntemisen ajan kyllä.

        Sitten väärä nainen.

        Tsempiä kuitenkin. :)


      • ap
        toinen M kirjoitti:

        Sitten väärä nainen.

        Tsempiä kuitenkin. :)

        Kiitti. Tsemppiä itsellesi :)


    • terv. e

      Täällä on taas d kuppeja liikkeellä?

      • ap

        Mitä d kuppeja liikkeellä?


      • -donna-

        Ei oo Donna kirjoittanut alkup. viestiä, mutta tämän on ;)


    • Mukavaa oloa:)

      Elä minua vain haihduta:(
      Mä tahdon olla totta:) aidosti:)

      • ap

        Joo, hänellä oli mahdollisuus. Elämässä on mentävä eteenpäin, eikä roikkua. Harmin paikka, mutta ainoa oikea ratkaisu, joten haihdutus menossa.


      • Mukavaa oloa:)
        ap kirjoitti:

        Joo, hänellä oli mahdollisuus. Elämässä on mentävä eteenpäin, eikä roikkua. Harmin paikka, mutta ainoa oikea ratkaisu, joten haihdutus menossa.

        No, se on sinun valintasi. Ja sinun menetyksesi:( Tai mistä minä tiedän. Ehkä ihan oikea valinta. Tosin, itsekkin pitäisi sitten toimia, eikö?;)


      • ap
        Mukavaa oloa:) kirjoitti:

        No, se on sinun valintasi. Ja sinun menetyksesi:( Tai mistä minä tiedän. Ehkä ihan oikea valinta. Tosin, itsekkin pitäisi sitten toimia, eikö?;)

        Kerroin kyllä tunteistani, ei edistynyt kunnolla. Se on siis hänen menetys, ei minun. En minä edes tahdo nössöä miestä.


      • Mukavaa oloa:)
        ap kirjoitti:

        Kerroin kyllä tunteistani, ei edistynyt kunnolla. Se on siis hänen menetys, ei minun. En minä edes tahdo nössöä miestä.

        ;D En minäkään tahdo nössöä miestä. :)) Mutta hänet tahtoisin;)


      • survivor
        ap kirjoitti:

        Kerroin kyllä tunteistani, ei edistynyt kunnolla. Se on siis hänen menetys, ei minun. En minä edes tahdo nössöä miestä.

        Nössöjä miehiä on näköjään enemmänkin. Puheet voi olla koviksen ja asenne, mutta sitten...hmmmmmm..... Ja tosi on, että omahan on tappionsa ;-)


    • ap:lle

      Hienoa, selviät kyllä ja oikeasti nautit vielä elämästä. :) Tsemppiä!

      • ap

        Kiitos :) Aurinkoisen illan jatkoa nimimerkille ap:lle :)


    • M

      Ei voi unohtaa .....

      • Ei Niin..

        ...odotan viestiäsi.


      • ap

        Miksei? Luulin hänen olevan Se Oikea, muttei sitten näin ollutkaan... Maailma on täynnä haluavia miehiä, jossain Se Oikea on vielä.


      • M
        Ei Niin.. kirjoitti:

        ...odotan viestiäsi.

        Kumpikin odottaa ....ja kumpikaan ei kirjoita


      • ap
        M kirjoitti:

        Kumpikin odottaa ....ja kumpikaan ei kirjoita

        No noin et ainakaan pääse eteenpäin.


      • jos kiinnostaa =D
        M kirjoitti:

        Kumpikin odottaa ....ja kumpikaan ei kirjoita

        No niinköhän tuo olis...en mä enää jaksa sua pommittaa..se on sun vuoro...


      • M
        Ei Niin.. kirjoitti:

        ...odotan viestiäsi.

        Jos sä tahdot niin ......


      • M
        Ei Niin.. kirjoitti:

        ...odotan viestiäsi.

        Jos sä tahdot niin ......


      • Juu, tahdon...
        M kirjoitti:

        Jos sä tahdot niin ......

        Viestiä vain tulemaan =D


    • Autsvitsi

      en haihdu*** savuna ilmaan

    • blast from past ;)
      • ap

        Kiiti! M tietää mun tykkäävän tällaisesta :) Vois vaikka hyppiä muutaman loikan täällä ;)


      • ap

      • M

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe