Ei se viina itsestään suuhun mene!

syväpurotapaus

Etenkin enemmän kouluja käyneet tietävät, miten ihmisen elimistö kehittää alkoholista tai muista päihteistä riippuvuuden.
Aluksi vain lievän, mutta vain aluksi. Ennenpitkää riippuvuus on hallitsematon. Riippuvuus hallitsee ajatusmaailmaa, vain uusi känni auttaa.

Ennenkuin riippuvuus on liian vahvaa, voi tahdonvoimallaan murtaa riippuvuuskierteen. On kurjaa joutua toisten ihmisten autettavaksi - vain mielihalun takia.

12

281

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää löylyä

Onko sinulla löylykauha perceessä?

• Aivan

Juuri näin.

• pla.pio

Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.

Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.

Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!

http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k

• iuguyufo
        pla.pio kirjoitti:

Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.

Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.

Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!

http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k

VOI VITTU EI SE KERHO/ JUMALA MITÄÄN AUTA!!!!!! JUMALA AUTTAA NIITÄ JOILLA ELÄMÄ JO TARPEEKSI HYMYILEE!!! Itse kokeilin jumalan apua ei mitään apua joten rupesin ajattelemaan omilla aivoilla enkä tarvinnut KETÄÄN päästäkseni irti. Nykyään elämä hymyilee ja voitin paripäivää sitten 350 kitaran joka on kuulema samaa merkkiä kuin juise leskisellä vai kuka se oli :D TAHDON VOIMAA SITÄ TARVITAAN JA USKO PAREMPAAN ELÄMÄÄN SILLÄ NIIN SEN SAA VAIVANNÄLLÄ

• myösosamaksulla

Taas yksi vanhapiika-avioliittoneuvoja!

• nariseva einari

Jos on löylykauha perciissä koko ajan, ei tule riippuvuutta päihteistä. Sitten
      kyllä toisaalta on vaarassa kehittyä riippuvuus löylykauhaan.

• Ringger

Toveripiirissä olemme päättäneet kokeilla eräällä jäsenellämme patteriria perceessä, olisi vaihtelua löylykauhaan.

• syväpuro

Nyt jo yli kuukausi ilman itse ostamaani viinaa. Tarjotusta kännistä en ole kieltäytynyt, niistä parista. Eilen teki mieli kovasti olutta mieli kovan duunin jälkeen.
      Nämä on vieläkin vieroitusoireita. Otin näitä urheilujuomia, kun rahaa tarvii taloudessa selviämiseen.

Vapun alun nenänvalkasupäivään pontimena oli alkon uudet, tylyt myyjät. Ne kohtelee huonosti Gambinan vaki ostajaa.
      Pitäkööt toki tunkkinsa saatanan hienohelmat. Happamia viininlitkujaan mielellään suosittelevat. Tekivät tahtomattaan ison palveluksen.

Yhäkään viina ei itsestään suuhun mene!

• 498798654

kokeile löylykauhaa...

• tinagubbe

Tylsää on elämä ilman viinaa. Tänäänkin ohut perusvitutus päällä koko päivän. Kun joutuu paria lääkettä käyttämään, niin paree ilman a-holii.

• syvis krabe

Eiks se yyväpuro oo tosi karsee paikka? Veetään röökii päivät pitkät, ei mitää tekemistä? Miten siellä voi olla selvinpäi?

• Apua saanut

Syväpuro on nykyisin lähes ainoita päihteetöntä asumista tarjoava paikka. Tosi hienoa, että tämmönen paikka on olemassa! Sieltä moni on saanut pysyvän avun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1693
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      89
      691
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe