että alkaisin pitää harkittua etäisyyttä sinuun. Mistähän löytyisi se kultainen keskitie?
Auta nyt sinäkin vähän.
Ei toiminut sekään
18
365
Vastaukset
- ja pah
En tiedä...kidutusta tämä ainakin on.
- tuomarina
kerran viikossa
kerran kuukaudessa
kerran vuodessa
jos harkittua etäisyyttä, niin silloin nolla kertaa
eli vastaus nolla- tuomari vaihtoon!
Eih! Ei ei. Et voi kadota nyt!
- mennään...kö
näillä
- sanoisin näin
Ei tässä nyt mitään etäisyyksiä tarvita eikä oteta :)
- miksi etäisyys...
Olisiko toinen mahdollisuus asiassa. Suora yhteys ja keskustelu kenties??
- sanoisin näin
miksi etäisyys... kirjoitti:
Olisiko toinen mahdollisuus asiassa. Suora yhteys ja keskustelu kenties??
No nimenomaan olisi :)
- suut puhtaaksi
Sä olet jo nyt liian etäällä, sun pitää tulla lähemmmäksi vaikka himpunkin verran että saisin sinua ensin edes koskettaa....
- M inä nen
Etäisyyden otto on ain väärin. On otettava se mahdollisuus vastaan mitä kohtalo tarjoaa...on vain vaihtoehtoja "tule, "ole, "jää...en tyydy vähempään. Haluan sut, vain sut ja kokonaan...iäksi...haluan yhteyden takas!
- !?!?!
Sun kanssa? Ei mistään. Tykkäätkin vaan saada ihailua osaksesi. Mistä tuollainen johtuu, miksi ihmeessä teet mitä teet.. :( Missä kohtaa siinä jonkun tykkääjän tunteet merkitsee mitään? Olet julma! Joku saattoi oikeasti olla susta kiinnostunut. Susta, eikä pelkästään kaikesta pinnasta ja erinomaisuudesta.
- Ap
Jonkinlainen kompromissi pitäisi löytää, näiden äärilaitojen välistä.
Kun toisella puolella on täydellinen puhumattomuus, ja toisella puolen lipsahtelu "harmaalle" alueelle, mikä voisi olla korrekti toimintamalli, ja osattaisiinko sitä kuitenkaan noudattaa?- msfjbjkaökb
Jos/kun välillänne on tunteita pelissä, juttu tulee aina lipsahtamaan harmaalle alueelle kun olette tekemisissä keskenänne. Mitään korrektia toimintamallia on turha edes yrittää luoda. Harmaalle alueelle lipsahtamisesta ei kuitenkaan ole välttämätä haittaa, jos yhdessä niin sovitte ja siihen vedetään raja.
nimimerkillä kokemusta omaava - !?!?!
Ja mitähän se sun harmaa alue tarkoittaa?
- no mitä sitte
vaikka onkin liuta kiinnostuneita musta, kun en ole niistä kiinnostunut, eihän siitä nyt mitään tuu, jos vain toinen on kiinnostunut..ja koska elämä menee näköjään miten menee, ni totta vitussa kun vihdoin törmään ihmiseen josta ite oon kiinnostunut, ni eihän se musta tietty oo....
- mennään vaan
näillä....
- 3+66
Ja miksei se toiminut.... Hänkö ei puhu sulle mutta sä puhut tai yrität jutella?
- ...
Mihin se ei auttanut? Ehket toteuttanut etäisyyttä tarpeeksi kauaa.
- 314
Kun käyt kiinni kuin sika limppuun niin ei auta sekään. Pakoon lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427