Ei toiminut sekään

Strategia

että alkaisin pitää harkittua etäisyyttä sinuun. Mistähän löytyisi se kultainen keskitie?

Auta nyt sinäkin vähän.

18

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja pah

      En tiedä...kidutusta tämä ainakin on.

    • tuomarina

      kerran viikossa
      kerran kuukaudessa
      kerran vuodessa


      jos harkittua etäisyyttä, niin silloin nolla kertaa
      eli vastaus nolla

      • tuomari vaihtoon!

        Eih! Ei ei. Et voi kadota nyt!


    • mennään...kö

      näillä

    • sanoisin näin

      Ei tässä nyt mitään etäisyyksiä tarvita eikä oteta :)

      • miksi etäisyys...

        Olisiko toinen mahdollisuus asiassa. Suora yhteys ja keskustelu kenties??


      • sanoisin näin
        miksi etäisyys... kirjoitti:

        Olisiko toinen mahdollisuus asiassa. Suora yhteys ja keskustelu kenties??

        No nimenomaan olisi :)


    • suut puhtaaksi

      Sä olet jo nyt liian etäällä, sun pitää tulla lähemmmäksi vaikka himpunkin verran että saisin sinua ensin edes koskettaa....

    • M inä nen

      Etäisyyden otto on ain väärin. On otettava se mahdollisuus vastaan mitä kohtalo tarjoaa...on vain vaihtoehtoja "tule, "ole, "jää...en tyydy vähempään. Haluan sut, vain sut ja kokonaan...iäksi...haluan yhteyden takas!

    • !?!?!

      Sun kanssa? Ei mistään. Tykkäätkin vaan saada ihailua osaksesi. Mistä tuollainen johtuu, miksi ihmeessä teet mitä teet.. :( Missä kohtaa siinä jonkun tykkääjän tunteet merkitsee mitään? Olet julma! Joku saattoi oikeasti olla susta kiinnostunut. Susta, eikä pelkästään kaikesta pinnasta ja erinomaisuudesta.

    • Ap

      Jonkinlainen kompromissi pitäisi löytää, näiden äärilaitojen välistä.

      Kun toisella puolella on täydellinen puhumattomuus, ja toisella puolen lipsahtelu "harmaalle" alueelle, mikä voisi olla korrekti toimintamalli, ja osattaisiinko sitä kuitenkaan noudattaa?

      • msfjbjkaökb

        Jos/kun välillänne on tunteita pelissä, juttu tulee aina lipsahtamaan harmaalle alueelle kun olette tekemisissä keskenänne. Mitään korrektia toimintamallia on turha edes yrittää luoda. Harmaalle alueelle lipsahtamisesta ei kuitenkaan ole välttämätä haittaa, jos yhdessä niin sovitte ja siihen vedetään raja.

        nimimerkillä kokemusta omaava


      • !?!?!

        Ja mitähän se sun harmaa alue tarkoittaa?


    • no mitä sitte

      vaikka onkin liuta kiinnostuneita musta, kun en ole niistä kiinnostunut, eihän siitä nyt mitään tuu, jos vain toinen on kiinnostunut..ja koska elämä menee näköjään miten menee, ni totta vitussa kun vihdoin törmään ihmiseen josta ite oon kiinnostunut, ni eihän se musta tietty oo....

    • mennään vaan

      näillä....

    • 3+66

      Ja miksei se toiminut.... Hänkö ei puhu sulle mutta sä puhut tai yrität jutella?

    • ...

      Mihin se ei auttanut? Ehket toteuttanut etäisyyttä tarpeeksi kauaa.

    • 314

      Kun käyt kiinni kuin sika limppuun niin ei auta sekään. Pakoon lähtee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe