Suu tahtoo suuta

silmät silmiä

Yöllä rupesin kaipaamaan sinua oikein urakalla ja mittaamaan sinun käsiäsi, vatsaasi, selkääsi ja jalkojasi millimetritikulla. Jokaisen kohdan kuvittelun mielessäni läpi, tein sinne merintöjä suullani, hampaillani, niin että halusta hullut huuleni tuntuivat irtoavan, lentävän luoksesi.

Voi jos tietäisit, mitä kaikkea mielessäni ajattelin. En varmaan uskaltaisi sulle sitä paljastaa :-).

15

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljas(ta)

      PALJASTA!!!!!!!!!!!!!

      • ap

        Säikähtäisi vielä, jos sellaisia paljastelisin. Tai sitten ei :-D


    • muuaalla

      rakkaus, hetki
      silmästä siirtyy...

      puristus kätten
      hyväilynä tuntuu...

      eilen, tänään?

      polku vain kulkee
      kukat ja tuuli..
      kaiken sen kuuli

      sinä ja minä
      tuokio rakkauden

      jäi hymyily surullinen...

      toi huomenen...

    • päivästä toiseen

      Sä oisit jumalainen, sairaan kaunis muusa jollekin, joka osaa kirjoittaa, ja varmaan syntyisi elämää suurempia tarinoita, klassikkoelokuvan aineksia.

      Mun kynä ei ole niin terävä. Se on vähän niin kuin tää tunne, joka mulla on sua kohtaan. Näen kyllä sut, mutta en oikein itseä sun vieressäsi. Olet kuin taideteos, jota käyn katsomassa, lähemmäs en voi tulla, mutta poiskaan en voi jäädä museokierrokselta, koska olen lumottu.

      • Staedtler

        Kynä tuntuu olevan hyvin, hyvin terävä. Jatkathan.


      • muualla...

        Me olemme kaikki täällä taikapiirin orjia. Kymäsi kirjoittaa aidon tunteen voimalla. Herkän mielen tulkintoja. Minullakion on side, joka on välillä silmillä, mutta avautuu kauniille kirjoituksille ja maailman ihmeille. Maalaaville käsien kuvailmille.
        Aamuinen kierros on aamun avaus avarassa aurinkoisessa arjessa...


      • karilla kivillä
        Staedtler kirjoitti:

        Kynä tuntuu olevan hyvin, hyvin terävä. Jatkathan.

        Muistahan, että kaikki mikä kirjoitetaan vaikkakin totena, on enemmän tai vähemmän fiktiota.

        Mutta se on kumma, kun juttua vaan riittää tästäkin tarinasta. Vaikka luulisi, ettei ole enää mitään lisättävää, niin aina mieleen tulee kuvia sinusta, jotka pitää yrittää purkaa sanoiksi. Ja kun rupeaa kirjoittamaan, sanat lähtee rakentamaan ajatuksia, joita ihmettelee, että mistä ne tulivat, tarina alkaa elää omaa elämäänsä tarinana ei totena.

        Olen alkanut ymmärtää niitä ihmisiä, jotka ovat menettäneet sielunsa yhdelle aatteelle tai yhdelle rakastetulle. Vähän surullisia, jotenkin jämähtäneitä tyyppejä, jotka jaksaa jauhaa sitä samaa aina vaan.

        Mä oon tätä samaa sakkia nyt myös, en jaksa rimpuilla vastaan enää, hyväksyin jo. Osa mun sydämestä kuuluu hänelle, ja voi olla että aika kauaksi aikaa. Jep, kuljetaan eteenpäin, katsotaan, ehkä ne tiet jossain kohtaa enemmän risteää tai
        sitten erkanee entisestään. Aikaa on elämä, mutta eletään silti tätä hetkeä.


      • Ed.
        karilla kivillä kirjoitti:

        Muistahan, että kaikki mikä kirjoitetaan vaikkakin totena, on enemmän tai vähemmän fiktiota.

        Mutta se on kumma, kun juttua vaan riittää tästäkin tarinasta. Vaikka luulisi, ettei ole enää mitään lisättävää, niin aina mieleen tulee kuvia sinusta, jotka pitää yrittää purkaa sanoiksi. Ja kun rupeaa kirjoittamaan, sanat lähtee rakentamaan ajatuksia, joita ihmettelee, että mistä ne tulivat, tarina alkaa elää omaa elämäänsä tarinana ei totena.

        Olen alkanut ymmärtää niitä ihmisiä, jotka ovat menettäneet sielunsa yhdelle aatteelle tai yhdelle rakastetulle. Vähän surullisia, jotenkin jämähtäneitä tyyppejä, jotka jaksaa jauhaa sitä samaa aina vaan.

        Mä oon tätä samaa sakkia nyt myös, en jaksa rimpuilla vastaan enää, hyväksyin jo. Osa mun sydämestä kuuluu hänelle, ja voi olla että aika kauaksi aikaa. Jep, kuljetaan eteenpäin, katsotaan, ehkä ne tiet jossain kohtaa enemmän risteää tai
        sitten erkanee entisestään. Aikaa on elämä, mutta eletään silti tätä hetkeä.

        Ymmärrän täysin tämän palstan fiktionaalisuuden, älä huoli :-) Minusta on ihanaa lukea ajatustesi virtaa, kirjoitat kauniisti ja hyvin.


      • kuinvierastamaata
        muualla... kirjoitti:

        Me olemme kaikki täällä taikapiirin orjia. Kymäsi kirjoittaa aidon tunteen voimalla. Herkän mielen tulkintoja. Minullakion on side, joka on välillä silmillä, mutta avautuu kauniille kirjoituksille ja maailman ihmeille. Maalaaville käsien kuvailmille.
        Aamuinen kierros on aamun avaus avarassa aurinkoisessa arjessa...

        Side silmillä kuin sokealla koiranpennulla :-).

        Viime yönä koiranpennut tulivat kyynärpäät ja olkapäät vastakkain käsivarret toisiin kiedottuina rytisten alas pitkää rämeistä alamäkeä. Se oli kuin kärrynpyörä, kolisi ja kitisi, mutta ei hajonnut, vaikka vauhti oli kova, vapaa pudotus. Alhaalle kun viimein pääsivät, ihmettelivät aikansa ja jatkoivat sitten toistensa nuuhkimista kurun pohjalla.

        Hieno paikka tuo Pyhätunturi. Kesälläkin voi käydä vaeltamassa, siellä on mahtavia luontopolkuja. Lähdetäänkö?


    • metsäläinenmenninkäinen

      Kompuroin tunteissa, jotka jotenkin kivuliaasti vievät ajan ja paikan toiselle puolen, semmoiseen seitin kirkkaaseen kiperään kamariin, jossa ilo ja suru ottavat karhuina mittaa toisistaan lasisten seinien takana. Liian yksin olen kirkkaassa poltteessa, ja liian paljaana, ilman suojaa.

      Yksi askel oikein, askel omaan suojaan, tarkkailemaan, tutkailemaan metsän eläimiä

      • hiisisisi

        horjuvien mietteittesi metsästysmaja
        lasisen paljastavan polteen sisältämä,
        metsän suojassa ...onko sen ovi lukossa vierailta?


      • ei ole lukossa
        hiisisisi kirjoitti:

        horjuvien mietteittesi metsästysmaja
        lasisen paljastavan polteen sisältämä,
        metsän suojassa ...onko sen ovi lukossa vierailta?

        mutta aika harva sinne löytää


      • hiisisisi
        ei ole lukossa kirjoitti:

        mutta aika harva sinne löytää

        Voimmeko siis murtaa auki hiljaisuuden lippaan,
        lukon kieli silleen jää soimaan, valo tanssi valtoimenaan...
        oven ollessa avoimena...myllätyssä huoneessa?...
        Läpiveto huoneessa saa sarastuksesta kudotut verhot lepattamaan..
        Nouseva aurinko löytää heti sen, mitä ne etsivät väärästä paikasta...


      • lippaita
        hiisisisi kirjoitti:

        Voimmeko siis murtaa auki hiljaisuuden lippaan,
        lukon kieli silleen jää soimaan, valo tanssi valtoimenaan...
        oven ollessa avoimena...myllätyssä huoneessa?...
        Läpiveto huoneessa saa sarastuksesta kudotut verhot lepattamaan..
        Nouseva aurinko löytää heti sen, mitä ne etsivät väärästä paikasta...

        voidaan murtaa, mutta kovian vaikealta se tuntuu, kun vaitonainen olen, ja niin sinäkin. kirjeilläkö ruvetaan meluamaan?


      • ohilukija*
        lippaita kirjoitti:

        voidaan murtaa, mutta kovian vaikealta se tuntuu, kun vaitonainen olen, ja niin sinäkin. kirjeilläkö ruvetaan meluamaan?

        Käyttökelpoinen vaihtoehto ihmissuhdekriisien hoitoon. Hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe