...puukotti Oulussa?
KUKA NÄYTTELIJÄ...
24
10115
Vastaukset
- lkjs nappo
just se.
- kuka?
Joku oululainen?
- joku noista?
Varmaankin. Ei ainakaan Jaana S ole listoilla..
http://teatteri.ouka.fi/esittely/henkilokunta
- JK
JAANA SAARINEN
- kysymyksii
On vai? Jotenkin kuvasta näyttäs että olis nuorempi nainen? Mitä Jaana S teki oulussa jos tapaus sattui siellä ja onko hänella avomies vai naimisissa?
- torvelot asiallla
kysymyksii kirjoitti:
On vai? Jotenkin kuvasta näyttäs että olis nuorempi nainen? Mitä Jaana S teki oulussa jos tapaus sattui siellä ja onko hänella avomies vai naimisissa?
Ei olekaan, hän on vanhempi. Ei nimiä ellei tiedä varmasti.
- huhhahheijaaa
No mutta Jaana saarinenhan kuoli.
- ....................
No eihän kuollu! Oli joku muu Jaana!
- karjamaisa
Jaana Järvinen kuoli.
- HerlokkiSolmunen
Helppoa; käy läpi tää lista:
http://teatteri.ouka.fi/esittely/henkilokunta
Vertaa tähän kuvaan:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012052215606352_uu.shtml
Ja voilá! Ei ole kovin montaa blondia naisnäyttelijää siellä...- ..
mä luulen että se oli tuo Riina Uimonen kun vertaa kuvia ja sen mies on kai tuo Aki Pelkonen
- JUUU
.. kirjoitti:
mä luulen että se oli tuo Riina Uimonen kun vertaa kuvia ja sen mies on kai tuo Aki Pelkonen
Joo ja kun katsoo kuvaa niin siellä takana jotain venäjänkielistä plakaattia ja tuo Riina ollut töissä Petroskoin teatterissa.
- Luka1
.. kirjoitti:
Juu, hänhän tuo lienee. MTV3:n uutisen (http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/05/1553118/naisnayttelijalle-syyte-tapon-yrityksesta---poikkeuksellinen-tapaus) tämänhetkinen kuvavalinta, vaaleahiuksinen nainen kukkaseppele päässään, kun näkyy olevan peräisin tuon näyttelijän Facebook-profiilista.
- Kuri ja järjestys
Teatterin henkilökunnan vaadittava että puukottajan nimi julkaistaan esim. Kalevassa nimen ja kuvan kanssa. Nyt kaikki naisnäyttelijät joilla pitkä tukka ovat kansan keskuudessa epäiltyjä puukottajajia. Mullakin naapuri alkoi kyselemään tuosta puukottajasta kun tietää että olen erään näyttelijän ystävä.
Ensin en tajunnut että mitä se höpisee, mutta kun tajusin että naapurini pitää tätä mun ystävää mainittuna puukottaja, oli kauhee työ selittää että ei todellakaan näin ole.
Henkilökunnan vaatimuksena, puukottaja astuttava esiin omalla nimellä ja kuvalla ja kannettava vastuunsa Muuten me kaikki ollaan epäiltyjä. - Ditiiiii
No niinku täällä on jo sanottu, niin eihän tässä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin se, että se on ollut tämä Riina Uimonen. Jo linkatussaki jutussa on ihan sama kuva ku kyseisen naisen fb profiilikuva, naama vain sumennettuna
- janppa887744
mahtaa tyttö olla psykopaatti!
- ynnälaskua
Mitenkään kommentoimatta tätä puukotusjuttua mutta...
Kopio teatterin sivulta:
"Riina Uimonen on 27 -vuotias näyttelijä ja hän on syntynyt Mikkelissä.
Hän on toiminut näyttelijänä Joensuun Kaupunginteatterissa vuosina 1989-2005. Vuosina 2005 - 2009 Riina Uimonen työskenteli Petroskoin Kansallisessa teatterissa."
Vuodesta 1989 vuoteen 2005 on 17 v. Siihen nuo loput päälle niin melko aikaisin on näyttelijänura aloitettu.
- Näyttelijä
Nyt kyllä tekee mieli kysyä että mitä h-vettiä?! Mistä kukaan keksii liittää esim.Jaana Saarisen nimen tähän juttuun? Eihän hän edes näyttele Oulussa. (Eikä sen puoleen myöskään ole kuollut). Voin vain kuvitella miltä tuntuisi, jos joku ilman perusteita syyttäisi netissä oman miehensä puukottamisesta. Ettekö tajua että tuo on kunnianloukkaus?
- tekevalle sattuu
Niin, Maikkari julkaisi uutisessaan Riina Uimosen voikukkaseppeleisen FB-kuvan jutun yhteydessa. Oisko sitten 1 1=2 tapauksen osalta.
- yks vaan
Riina Uimonen ja Aki Pelkonen ovat NÄYTELLEET avioparia, mutta eivät ole oikeasti pari.
- Siis
Onko jossain sanottu että mieskin on näyttelijä?
- Niinpä.
Ei ole tosiaan sanottu. Riina puukotti valaistusmestarimiestään. On teattereissa töissä muitakin kuin näyttelijöitä.
- JOHNNY THUNDERS
AIKA USKOMATON JUTTU
- Indiana Jones
Hei te kaikki onnettomat ilman omaa elämää olevat, kuitenkin jotenkin elävät ihmisen kaltaiset oliot. Suoraan sanottuna läskit kotiin jääneet vammaiset suomen kansan häpeäpilkut. Varokaa mitä kirjoitatte, koska se saattaa kostaututua. Ainakin minä tiedän missä juuri sinä asut
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006