Heti aamusta kun lukee tän juttuja, nii tulee mukavan äkeä ilme naamalle.
sitten voikin mulkoilla epäystävällisesti naapuria töihinlähtiessään rappukäytävässä,
ja duunissa kahvipöydässsä voi pistää kunnon riidan pystyyn.
on sitten adrenaliinia koko duunimesta täynnä,
ja kaikki viihtyy! :D
Tää on ihana saitti psyykkaamiseen:
30
167
Vastaukset
- kaikki pöllyy...
Mä sainkin jo mukavan raivon päälle kun muistelin
miten kävin mukana tutustumiskierroksella Betelissä.
Olen laitoshuoltaja ammatiltani, ja vaivun vihreäsappiseen kitkerään raivoon kun muistan miten
siistit siivouskomerotkin Betelissä oli. :((
Otin valokuvia muistoksi.
Oman duunipaikas pissikset ei osaa huoltaa siivousvälineitä, ees pölynimurin pusseja eivät tarkista ennen imurointia, aaaarrrrggghhh!!! - ?
Millä tavoin itse osallistut palstan tason ja ilmapiirin kohentamiseen noilla jatkuvasti päivästä toiseen, aamusta iltaan toistuvilla massapostitus huu-haa-viesteilläsi ja nyt vielä toistamiseen oikein aloituksenakin?
- masentajasaittilaisi
(P)ärinää vaan kaikille! :/
Ikävää kun toi aurinkokin paistaa,
meinaa melkein hymynkare nousta suupieleen..
No, eiköhän se itkuksi ja hammasten kiristelyksi kunnolla vielä muutu,
jahka muutaman inhan viesti täältä lukaisen päiväni pimentämiseksi... ://- Päivä pilalle! :)
Tänäänkin varmaan odotettavissa ihQ ihania Limboja
joille kahvitauoilla täälläkin pääsemme nauraa turskahtelemaan?
Hymyä peppuun, till alla!
- ihanaDepis
Moikka kaikki Masentajat!
Joko kiukuttaa mukavasti?
löysin uutta syleskeltävää, Onnellisuudesta, phui olkoon :/
"15 Things You Should Give Up To Be Happy"
http://www.purposefairy.com/3308/15-things-you-should-give-up-in-order-to-be-happy/
onpas urpo ,saitti tuokin...- 7746
"Moikka kaikki Masentajat! Joko kiukuttaa mukavasti?"
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että todellisuus voi joskus olla surullinen, jopa masentava? Varsinkin kun on kyse lahkoista ja jos on uskonut lahkon oppiin, niin tosiasiat voivat todellakin sattua. Kyse ei kritiikissä kuitenkaan ole perusnegatiivisuudesta, vaan perusteettoman ja valheellisen vallankäytön paljastamisesta. - supererkki
"Asenne ratkaisee"
Vaan miten suhtautua järjestelmälliseen uskonnolliseen valehteluun, jota Vartiotorniseura harjoittaa? Positiivisestiko?
"Vihanirvistykseen"
Valheellisen maailmankuvan paljastaminen tulkitaan herkästi vihanvirittämiseksi niiden keskuudessa, jotka uskovat tuohon maailmankuvaan. - luciferum
"sattuuhan se kun itsesäälissä piehtaroi"
Täällä puhutaan _jehovantodistajuudesta_ ja vt-seuran oppien perusteista.
"ei saa jäähä paskaan makamaan, pitää nousta ylös ja ruvettava elämään Omaa Elämää"
Ymmärrän hyvin, että lahkolaista häiritsee lahkosta esitetty julkinen kritiikki. Tosiasioiden kertojat leimataan katkeriksi, mutta itse asiat jätetään kommentoimatta. Tässä todisteita, kuinka järjestösi valehtelee jäsenilleen:
http://www.kolumbus.fi/hextek/Tikkurila/Parousia.htm
- voisko olla?
Ajatella, miten sama saitti saa aikaan niin erilaisia tunteita eri ihmisissä. Vai olisiko niin, että se vain syventää sitä tunnetta, joka kussakin jo on ennestään heti herätessä?
- kuis nukut?
Kannattas jo illalla nukkumaan käydessä nollata pahat ajatukset
ja sit ajatella vain kaikkee kaunista,
niin aamulla herää hyvällä mielellä?
Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia ja kaikenlaista pashaa ennen nukkumaanmenoa,
ja aamulla onkin lähes Murha mielessä, kun silmänsä aukaisee :/ - suurerkki
kuis nukut? kirjoitti:
Kannattas jo illalla nukkumaan käydessä nollata pahat ajatukset
ja sit ajatella vain kaikkee kaunista,
niin aamulla herää hyvällä mielellä?
Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia ja kaikenlaista pashaa ennen nukkumaanmenoa,
ja aamulla onkin lähes Murha mielessä, kun silmänsä aukaisee :/"Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia"
Ja jotkut lukevat täsmälleen samaa Raamatusta sekä ennen nukkumaan käyntiä, että heti aamulla herättyään. Rakkauden Jumala on kuulemma kova jätkä, varsinkin Vanhassa testamentissa. - psalmi 23
suurerkki kirjoitti:
"Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia"
Ja jotkut lukevat täsmälleen samaa Raamatusta sekä ennen nukkumaan käyntiä, että heti aamulla herättyään. Rakkauden Jumala on kuulemma kova jätkä, varsinkin Vanhassa testamentissa.Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa, tosi upeita...
ennen nukkumaanmenoa moni lukee tän pasalmin, onpa siitä tehty paljon laulujakin ;)
Psalmit 23:1-6
Daavidin sävelmä.
1 Jehova on minun Paimeneni.
Ei minulta mitään puutu.
2 Vehreille laitumille hän panee minut lepäämään,
runsasvetisille lepopaikoille hän minut ohjaa.
3 Hän virvoittaa sieluni.
Hän johdattaa minua vanhurskauden jälkiä nimensä tähden.
4 Vaikka vaellan syvän varjon laaksossa,
en pelkää mitään pahaa,
sillä sinä olet minun kanssani.
Sinun keppisi ja sauvasi lohduttavat minua.
5 Sinä katat minulle pöydän vihamiesteni eteen.
Sinä olet sivellyt pääni öljyllä,
maljani on tulvillaan.
6 Totisesti hyvyys ja rakkaudellinen huomaavaisuus seuraavat minua kaikkina elinpäivinäni,
ja minä olen asuva Jehovan huoneessa päivieni paljouden.
http://www.watchtower.org/fi/raamattu/ps/chapter_023.htm - suurerkki
psalmi 23 kirjoitti:
Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa, tosi upeita...
ennen nukkumaanmenoa moni lukee tän pasalmin, onpa siitä tehty paljon laulujakin ;)
Psalmit 23:1-6
Daavidin sävelmä.
1 Jehova on minun Paimeneni.
Ei minulta mitään puutu.
2 Vehreille laitumille hän panee minut lepäämään,
runsasvetisille lepopaikoille hän minut ohjaa.
3 Hän virvoittaa sieluni.
Hän johdattaa minua vanhurskauden jälkiä nimensä tähden.
4 Vaikka vaellan syvän varjon laaksossa,
en pelkää mitään pahaa,
sillä sinä olet minun kanssani.
Sinun keppisi ja sauvasi lohduttavat minua.
5 Sinä katat minulle pöydän vihamiesteni eteen.
Sinä olet sivellyt pääni öljyllä,
maljani on tulvillaan.
6 Totisesti hyvyys ja rakkaudellinen huomaavaisuus seuraavat minua kaikkina elinpäivinäni,
ja minä olen asuva Jehovan huoneessa päivieni paljouden.
http://www.watchtower.org/fi/raamattu/ps/chapter_023.htm"Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa"
Kuin myös syyttömien ja lapsien teurastamiset, vierasmaalaisten raiskaamiset ja massamurhat. Tooosi virkistävää ja iloista luettavaa nukkumaan mennessä. - hyvätPAINAJAISET:
suurerkki kirjoitti:
"Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa"
Kuin myös syyttömien ja lapsien teurastamiset, vierasmaalaisten raiskaamiset ja massamurhat. Tooosi virkistävää ja iloista luettavaa nukkumaan mennessä.Jep .Kuten Grimmin sadut myös.
lapsille on kiva kertoo illalla ennen nukkumaanmenoa kuinka noita lihotti Hannua syödäkseen hänet myöhemmin ,
sadussa Hannu ja Kerttu.
Kaikki rakastavat isät ja äidit kertovat /lukevat
JUURI ennen nukkumanmenoa lapsilleen satuja kuinka metsästäjän piti tappaa Lumikki, kuinka Susi söi Isoäidin jne. - nevö
hyvätPAINAJAISET: kirjoitti:
Jep .Kuten Grimmin sadut myös.
lapsille on kiva kertoo illalla ennen nukkumaanmenoa kuinka noita lihotti Hannua syödäkseen hänet myöhemmin ,
sadussa Hannu ja Kerttu.
JUURI ennen nukkumanmenoa lapsilleen satuja kuinka metsästäjän piti tappaa Lumikki, kuinka Susi söi Isoäidin jne."Kuten Grimmin sadut myös."
Siksipä raamatunkaan hulluja tarinoita ei pitäisi opettaa totena lapsille. tai kenellekään. - Pii on 3.0
hyvätPAINAJAISET: kirjoitti:
Jep .Kuten Grimmin sadut myös.
sadussa Hannu ja Kerttu.
JUURI ennen nukkumanmenoa lapsilleen satuja kuinka metsästäjän piti tappaa Lumikki, kuinka Susi söi Isoäidin jne."sadussa Hannu ja kerttu..."-
Mutta ; , -satuhan päättyi onnellisesti..Noita pannaan uuniin, lapset pääsevät kotiin, jossa rakas isäkulta on saanut rahaa, ja ostanut taas pullon pari , laulelee ja niinpoispäin, aina seuraavaan juoppohulluuteen asti, -
Lumikilla on hyvin, äitipuoli tippui jyrkänteeltä , kun lumikki ihan vähän tyrkkäsi, ..ja onhan hänellä ne kuusi rääpälettä . , joilla on työpaikka kaivoksessa. .
Ruususka on onnellinen , kun siskopuolet tanssivat itsensä hengiltä kuumennetuissa rautakengissään , ja meni se äitikkäpuolikin siinä .
Prinsessa kaivolla pussaili prinssejä , ja -Puuh 1 ne muuttuivat aina sammakoiksi.
huono tuuri,
punahilkalla kävi paremmin, sai uuden susiturkin , ja oli lämmin uutta sutta vartoessa,
Tästäkin jo voi vaita onnellisen lopun ,
- paineenkestävä ;)
Psyykataas ny välillä kunnon runolla?
MUISTAPA TÄMÄ!
Eli merenpohjassa meritähti,
tuhat tonnia vettä yllä -
minä jaksan kyllä!
On terveet sakarat,
litteät pakarat ja
paineenkestävät kakarat!
-Kirsi Kunnas - näkymätön lapsi
Positiivareista jäi aamulla mieleen..
Oman koon mittari:
Kuinka pieneksi minun
täytyy _mitätöidä toinen_,
jotta näkyisin itse?
Hyvä kysymys tälle päivälle-KIN. - le, ler, ledde :)
Juu ,paineenkestävyyttä vaan kehiin ja
vihaiset ilmeilyt pois.
Se on eneriansäästöä!- le, ler, ledde :)
kera G:n :)
- nou sorrou
Joo on tää kuulkaa ihan Kaheli- kerho tää saitti.
Laidasta laitaan kaikenlaista älyttömyyttä.
Kyllä nauru raikaa kun tätä lukee, onpa hauska vitsisaitti :D- kannatettaan?
Kaheli-Kerho ja Barking-Club on
saaneet jo kolome iäntä :p
- Relatkaa, heiiiih:D
Asenne ratkaisee.
Sitä saa mitä tilaa :D
Vihanirvistykseen tarvitaan useampi kasvolihas kuin hymyyn,
samoin siihen kuluu myös energiaa paljon enemmän.
Katkerilla ihmisillä on kamalat kasvonjuonteet, kun niillä on naam koko ajan kauheassa väännössä ja tuskanirvistyksessä.
Relatkaa hyvät ihmiset, koht on hellulluntai ja sit juhjuhannus ja kaikkee?- paineenkestävät :P
Asenne ratkaisee.
Terveet asenteet...
MUISTAPA TÄMÄ!
minä jaksan kyllä!
On terveet sakarat,
litteät pakarat ja
paineenkestävät kakarat!
-Kirsi Kunnas
Täällä näyttää olevan ajatuksena, että vain toisessa osapuolessa on vikaa.
Mistä tuo ankara kauna ? Eikö arvostelijoissa ole mitään vikaa?- omegawave
hytre
>>Täällä näyttää olevan ajatuksena, että vain toisessa osapuolessa on vikaa.
Mistä tuo ankara kauna ? Eikö arvostelijoissa ole mitään vikaa?>>
Jokaisessa ihmisessä on varmasti henkilötasolla omat vikansa. Tällä palstalla on kuitenkin tarkoitus puhua jehovantodistajuus -nimisestä ilmiöstä tosiasioiden pohjalta.
Vartiotorni-seuran perusteeton vallankäyttö, ihmisoikeuksien polkeminen sekä valheellisuus sekä omia jäseniään että viranomaisia kohtaan ovat asioita, joista saa puhua kriittisesti. - omegawave
kesää kohden :)
>>Oman koon mittari: Kuinka pieneksi minun täytyy _mitätöidä toinen_, jotta näkyisin itse?>>
Vartiotorni-seuran valheellisuus ei muutu miksikään sillä, että perustellun kritiikin esittäjät leimataan negatiivisiksi ihmisiksi. Tässä vain yksi todiste aivan tuoreestä valehtelusta Vt-seuran malliin:
http://www.youtube.com/watch?v=G4uDBuwDVv8
- pyssyleikin loppu:
Ihanaa on olla sarkastinen,
dissata ja nonsoleerata,
musertaa toisen ihmisen itsetunto..
Kunnes se alkaa harjoitella videopelillä ampumista,
varastaa hirvikiväärin ja leikkii Ramboa kesäyöss....
murskaten monta nuorta elämää..... - terveet sakarat
Tänäänkin varmaan odotettavissa ihQ ihania Limboja
joille kahvitauoilla täälläkin pääsemme nauraa turskahtelemaan?
MUISTAPA TÄMÄ!
minä jaksan kyllä!
On terveet sakarat,
litteät pakarat ja
paineenkestävät kakarat!
-Kirsi Kunnas
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854052
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353121Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002285Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312108Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell811866Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271821- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501