Tää on ihana saitti psyykkaamiseen:

adr.ruiskeita.

Heti aamusta kun lukee tän juttuja, nii tulee mukavan äkeä ilme naamalle.
sitten voikin mulkoilla epäystävällisesti naapuria töihinlähtiessään rappukäytävässä,
ja duunissa kahvipöydässsä voi pistää kunnon riidan pystyyn.
on sitten adrenaliinia koko duunimesta täynnä,
ja kaikki viihtyy! :D

30

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki pöllyy...

      Mä sainkin jo mukavan raivon päälle kun muistelin
      miten kävin mukana tutustumiskierroksella Betelissä.
      Olen laitoshuoltaja ammatiltani, ja vaivun vihreäsappiseen kitkerään raivoon kun muistan miten
      siistit siivouskomerotkin Betelissä oli. :((
      Otin valokuvia muistoksi.

      Oman duunipaikas pissikset ei osaa huoltaa siivousvälineitä, ees pölynimurin pusseja eivät tarkista ennen imurointia, aaaarrrrggghhh!!!

    • ?

      Millä tavoin itse osallistut palstan tason ja ilmapiirin kohentamiseen noilla jatkuvasti päivästä toiseen, aamusta iltaan toistuvilla massapostitus huu-haa-viesteilläsi ja nyt vielä toistamiseen oikein aloituksenakin?

    • masentajasaittilaisi

      (P)ärinää vaan kaikille! :/
      Ikävää kun toi aurinkokin paistaa,
      meinaa melkein hymynkare nousta suupieleen..

      No, eiköhän se itkuksi ja hammasten kiristelyksi kunnolla vielä muutu,
      jahka muutaman inhan viesti täältä lukaisen päiväni pimentämiseksi... ://

      • Päivä pilalle! :)

        Tänäänkin varmaan odotettavissa ihQ ihania Limboja
        joille kahvitauoilla täälläkin pääsemme nauraa turskahtelemaan?

        Hymyä peppuun, till alla!


    • ihanaDepis
      • 7746

        "Moikka kaikki Masentajat! Joko kiukuttaa mukavasti?"

        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että todellisuus voi joskus olla surullinen, jopa masentava? Varsinkin kun on kyse lahkoista ja jos on uskonut lahkon oppiin, niin tosiasiat voivat todellakin sattua. Kyse ei kritiikissä kuitenkaan ole perusnegatiivisuudesta, vaan perusteettoman ja valheellisen vallankäytön paljastamisesta.


      • supererkki

        "Asenne ratkaisee"

        Vaan miten suhtautua järjestelmälliseen uskonnolliseen valehteluun, jota Vartiotorniseura harjoittaa? Positiivisestiko?

        "Vihanirvistykseen"

        Valheellisen maailmankuvan paljastaminen tulkitaan herkästi vihanvirittämiseksi niiden keskuudessa, jotka uskovat tuohon maailmankuvaan.


      • luciferum

        "sattuuhan se kun itsesäälissä piehtaroi"

        Täällä puhutaan _jehovantodistajuudesta_ ja vt-seuran oppien perusteista.

        "ei saa jäähä paskaan makamaan, pitää nousta ylös ja ruvettava elämään Omaa Elämää"

        Ymmärrän hyvin, että lahkolaista häiritsee lahkosta esitetty julkinen kritiikki. Tosiasioiden kertojat leimataan katkeriksi, mutta itse asiat jätetään kommentoimatta. Tässä todisteita, kuinka järjestösi valehtelee jäsenilleen:

        http://www.kolumbus.fi/hextek/Tikkurila/Parousia.htm


    • voisko olla?

      Ajatella, miten sama saitti saa aikaan niin erilaisia tunteita eri ihmisissä. Vai olisiko niin, että se vain syventää sitä tunnetta, joka kussakin jo on ennestään heti herätessä?

      • kuis nukut?

        Kannattas jo illalla nukkumaan käydessä nollata pahat ajatukset
        ja sit ajatella vain kaikkee kaunista,
        niin aamulla herää hyvällä mielellä?

        Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia ja kaikenlaista pashaa ennen nukkumaanmenoa,
        ja aamulla onkin lähes Murha mielessä, kun silmänsä aukaisee :/


      • suurerkki
        kuis nukut? kirjoitti:

        Kannattas jo illalla nukkumaan käydessä nollata pahat ajatukset
        ja sit ajatella vain kaikkee kaunista,
        niin aamulla herää hyvällä mielellä?

        Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia ja kaikenlaista pashaa ennen nukkumaanmenoa,
        ja aamulla onkin lähes Murha mielessä, kun silmänsä aukaisee :/

        "Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia"

        Ja jotkut lukevat täsmälleen samaa Raamatusta sekä ennen nukkumaan käyntiä, että heti aamulla herättyään. Rakkauden Jumala on kuulemma kova jätkä, varsinkin Vanhassa testamentissa.


      • psalmi 23
        suurerkki kirjoitti:

        "Moni katselee väkivaltaviihdettä ja murhia"

        Ja jotkut lukevat täsmälleen samaa Raamatusta sekä ennen nukkumaan käyntiä, että heti aamulla herättyään. Rakkauden Jumala on kuulemma kova jätkä, varsinkin Vanhassa testamentissa.

        Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa, tosi upeita...
        ennen nukkumaanmenoa moni lukee tän pasalmin, onpa siitä tehty paljon laulujakin ;)

        Psalmit 23:1-6

        Daavidin sävelmä.

        1 Jehova on minun Paimeneni.
        Ei minulta mitään puutu.

        2 Vehreille laitumille hän panee minut lepäämään,
        runsasvetisille lepopaikoille hän minut ohjaa.

        3 Hän virvoittaa sieluni.
        Hän johdattaa minua vanhurskauden jälkiä nimensä tähden.

        4 Vaikka vaellan syvän varjon laaksossa,
        en pelkää mitään pahaa,
        sillä sinä olet minun kanssani.
        Sinun keppisi ja sauvasi lohduttavat minua.

        5 Sinä katat minulle pöydän vihamiesteni eteen.
        Sinä olet sivellyt pääni öljyllä,
        maljani on tulvillaan.

        6 Totisesti hyvyys ja rakkaudellinen huomaavaisuus seuraavat minua kaikkina elinpäivinäni,
        ja minä olen asuva Jehovan huoneessa päivieni paljouden.
        http://www.watchtower.org/fi/raamattu/ps/chapter_023.htm


      • suurerkki
        psalmi 23 kirjoitti:

        Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa, tosi upeita...
        ennen nukkumaanmenoa moni lukee tän pasalmin, onpa siitä tehty paljon laulujakin ;)

        Psalmit 23:1-6

        Daavidin sävelmä.

        1 Jehova on minun Paimeneni.
        Ei minulta mitään puutu.

        2 Vehreille laitumille hän panee minut lepäämään,
        runsasvetisille lepopaikoille hän minut ohjaa.

        3 Hän virvoittaa sieluni.
        Hän johdattaa minua vanhurskauden jälkiä nimensä tähden.

        4 Vaikka vaellan syvän varjon laaksossa,
        en pelkää mitään pahaa,
        sillä sinä olet minun kanssani.
        Sinun keppisi ja sauvasi lohduttavat minua.

        5 Sinä katat minulle pöydän vihamiesteni eteen.
        Sinä olet sivellyt pääni öljyllä,
        maljani on tulvillaan.

        6 Totisesti hyvyys ja rakkaudellinen huomaavaisuus seuraavat minua kaikkina elinpäivinäni,
        ja minä olen asuva Jehovan huoneessa päivieni paljouden.
        http://www.watchtower.org/fi/raamattu/ps/chapter_023.htm

        "Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa"

        Kuin myös syyttömien ja lapsien teurastamiset, vierasmaalaisten raiskaamiset ja massamurhat. Tooosi virkistävää ja iloista luettavaa nukkumaan mennessä.


      • hyvätPAINAJAISET:
        suurerkki kirjoitti:

        "Psalmit onkin_ upeita_, juuri Vanhassa Testamentissa"

        Kuin myös syyttömien ja lapsien teurastamiset, vierasmaalaisten raiskaamiset ja massamurhat. Tooosi virkistävää ja iloista luettavaa nukkumaan mennessä.

        Jep .Kuten Grimmin sadut myös.
        lapsille on kiva kertoo illalla ennen nukkumaanmenoa kuinka noita lihotti Hannua syödäkseen hänet myöhemmin ,
        sadussa Hannu ja Kerttu.

        Kaikki rakastavat isät ja äidit kertovat /lukevat
        JUURI ennen nukkumanmenoa lapsilleen satuja kuinka metsästäjän piti tappaa Lumikki, kuinka Susi söi Isoäidin jne.


      • nevö
        hyvätPAINAJAISET: kirjoitti:

        Jep .Kuten Grimmin sadut myös.
        lapsille on kiva kertoo illalla ennen nukkumaanmenoa kuinka noita lihotti Hannua syödäkseen hänet myöhemmin ,
        sadussa Hannu ja Kerttu.

        Kaikki rakastavat isät ja äidit kertovat /lukevat
        JUURI ennen nukkumanmenoa lapsilleen satuja kuinka metsästäjän piti tappaa Lumikki, kuinka Susi söi Isoäidin jne.

        "Kuten Grimmin sadut myös."

        Siksipä raamatunkaan hulluja tarinoita ei pitäisi opettaa totena lapsille. tai kenellekään.


      • Pii on 3.0
        hyvätPAINAJAISET: kirjoitti:

        Jep .Kuten Grimmin sadut myös.
        lapsille on kiva kertoo illalla ennen nukkumaanmenoa kuinka noita lihotti Hannua syödäkseen hänet myöhemmin ,
        sadussa Hannu ja Kerttu.

        Kaikki rakastavat isät ja äidit kertovat /lukevat
        JUURI ennen nukkumanmenoa lapsilleen satuja kuinka metsästäjän piti tappaa Lumikki, kuinka Susi söi Isoäidin jne.

        "sadussa Hannu ja kerttu..."-
        Mutta ; , -satuhan päättyi onnellisesti..Noita pannaan uuniin, lapset pääsevät kotiin, jossa rakas isäkulta on saanut rahaa, ja ostanut taas pullon pari , laulelee ja niinpoispäin, aina seuraavaan juoppohulluuteen asti, -
        Lumikilla on hyvin, äitipuoli tippui jyrkänteeltä , kun lumikki ihan vähän tyrkkäsi, ..ja onhan hänellä ne kuusi rääpälettä . , joilla on työpaikka kaivoksessa. .
        Ruususka on onnellinen , kun siskopuolet tanssivat itsensä hengiltä kuumennetuissa rautakengissään , ja meni se äitikkäpuolikin siinä .
        Prinsessa kaivolla pussaili prinssejä , ja -Puuh 1 ne muuttuivat aina sammakoiksi.
        huono tuuri,
        punahilkalla kävi paremmin, sai uuden susiturkin , ja oli lämmin uutta sutta vartoessa,
        Tästäkin jo voi vaita onnellisen lopun ,


    • paineenkestävä ;)

      Psyykataas ny välillä kunnon runolla?

      MUISTAPA TÄMÄ!
      Eli merenpohjassa meritähti,
      tuhat tonnia vettä yllä -
      minä jaksan kyllä!

      On terveet sakarat,
      litteät pakarat ja
      paineenkestävät kakarat!

      -Kirsi Kunnas

    • näkymätön lapsi

      Positiivareista jäi aamulla mieleen..


      Oman koon mittari:
      Kuinka pieneksi minun
      täytyy _mitätöidä toinen_,
      jotta näkyisin itse?


      Hyvä kysymys tälle päivälle-KIN.

    • le, ler, ledde :)

      Juu ,paineenkestävyyttä vaan kehiin ja
      vihaiset ilmeilyt pois.
      Se on eneriansäästöä!

      • le, ler, ledde :)

        kera G:n :)


    • nou sorrou

      Joo on tää kuulkaa ihan Kaheli- kerho tää saitti.
      Laidasta laitaan kaikenlaista älyttömyyttä.

      Kyllä nauru raikaa kun tätä lukee, onpa hauska vitsisaitti :D

      • kannatettaan?

        Kaheli-Kerho ja Barking-Club on
        saaneet jo kolome iäntä :p


    • Relatkaa, heiiiih:D

      Asenne ratkaisee.
      Sitä saa mitä tilaa :D

      Vihanirvistykseen tarvitaan useampi kasvolihas kuin hymyyn,
      samoin siihen kuluu myös energiaa paljon enemmän.

      Katkerilla ihmisillä on kamalat kasvonjuonteet, kun niillä on naam koko ajan kauheassa väännössä ja tuskanirvistyksessä.

      Relatkaa hyvät ihmiset, koht on hellulluntai ja sit juhjuhannus ja kaikkee?

      • paineenkestävät :P

        Asenne ratkaisee.
        Terveet asenteet...

        MUISTAPA TÄMÄ!
        Eli merenpohjassa meritähti,
        tuhat tonnia vettä yllä -
        minä jaksan kyllä!

        On terveet sakarat,
        litteät pakarat ja
        paineenkestävät kakarat!

        -Kirsi Kunnas


    • Täällä näyttää olevan ajatuksena, että vain toisessa osapuolessa on vikaa.
      Mistä tuo ankara kauna ? Eikö arvostelijoissa ole mitään vikaa?

      • omegawave

        hytre
        >>Täällä näyttää olevan ajatuksena, että vain toisessa osapuolessa on vikaa.
        Mistä tuo ankara kauna ? Eikö arvostelijoissa ole mitään vikaa?>>

        Jokaisessa ihmisessä on varmasti henkilötasolla omat vikansa. Tällä palstalla on kuitenkin tarkoitus puhua jehovantodistajuus -nimisestä ilmiöstä tosiasioiden pohjalta.

        Vartiotorni-seuran perusteeton vallankäyttö, ihmisoikeuksien polkeminen sekä valheellisuus sekä omia jäseniään että viranomaisia kohtaan ovat asioita, joista saa puhua kriittisesti.


      • omegawave

        kesää kohden :)
        >>Oman koon mittari: Kuinka pieneksi minun täytyy _mitätöidä toinen_, jotta näkyisin itse?>>

        Vartiotorni-seuran valheellisuus ei muutu miksikään sillä, että perustellun kritiikin esittäjät leimataan negatiivisiksi ihmisiksi. Tässä vain yksi todiste aivan tuoreestä valehtelusta Vt-seuran malliin:

        http://www.youtube.com/watch?v=G4uDBuwDVv8


    • pyssyleikin loppu:

      Ihanaa on olla sarkastinen,
      dissata ja nonsoleerata,
      musertaa toisen ihmisen itsetunto..
      Kunnes se alkaa harjoitella videopelillä ampumista,
      varastaa hirvikiväärin ja leikkii Ramboa kesäyöss....
      murskaten monta nuorta elämää.....

    • terveet sakarat

      Tänäänkin varmaan odotettavissa ihQ ihania Limboja
      joille kahvitauoilla täälläkin pääsemme nauraa turskahtelemaan?
      MUISTAPA TÄMÄ!
      Eli merenpohjassa meritähti,
      tuhat tonnia vettä yllä -
      minä jaksan kyllä!

      On terveet sakarat,
      litteät pakarat ja
      paineenkestävät kakarat!

      -Kirsi Kunnas

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe