voisko joku kertoa server coodin
pelaako kukaan peliä mario kart7
10
172
Vastaukset
- en kerro:D
Mulle tulee mario kart 7 ens viikolla.
Varmaan maanantaina.
sitten voin kertoo (:- aksu =)
kiitti =)
- En korro:D
Onko sulla se?
Tulee varmaan huomenna mulle...
se on myöhässä kohta 3 viikkoo :(.- aksu =)
Mä sain sen jo viime jouluna.Onksulla nyt se?
- en kerro :D
Tilattiin Coolshopista ja on kolme viikoa myöhässä Se tulee tiistana varmaan koska se tilattiin mun mielestä ahvenanmaalta asti. Mut tuu tänne sit tiistaina klo 12.00- 17.30 et oonko laittanut komenttia, niin selvii et onko tullut.
- aksu =)
ok
- en kerro :D
Eli ylihuomenna :)
- en kerro:D
se tuli tänään mutta mutta mikä sinun on koodi on?
- aksu =)
kerro jo
- minullakinMK7
minulla itsellä on myös mk7.. haluatko kaveriksi? ei ole minulla ollenkaan suomalaista ystävää.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770