voisko joku kertoa server coodin
Vastaukset 10
- en kerro:D
Mulle tulee mario kart 7 ens viikolla.
Varmaan maanantaina.
sitten voin kertoo (:- aksu =)
kiitti =)
- En korro:D
Onko sulla se?
Tulee varmaan huomenna mulle...
se on myöhässä kohta 3 viikkoo :(.- aksu =)
Mä sain sen jo viime jouluna.Onksulla nyt se?
- en kerro :D
Tilattiin Coolshopista ja on kolme viikoa myöhässä Se tulee tiistana varmaan koska se tilattiin mun mielestä ahvenanmaalta asti. Mut tuu tänne sit tiistaina klo 12.00- 17.30 et oonko laittanut komenttia, niin selvii et onko tullut.
- aksu =)
ok
- en kerro :D
Eli ylihuomenna :)
- en kerro:D
se tuli tänään mutta mutta mikä sinun on koodi on?
- aksu =)
kerro jo
- minullakinMK7
minulla itsellä on myös mk7.. haluatko kaveriksi? ei ole minulla ollenkaan suomalaista ystävää.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511303Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 25451
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423