En tiedä, onko tämä oikea lokero kysymykselleni, mutta pistän nyt kuitenkin tänne:
Olen naimisissa oleva hetero kumisaapasfetisistimies ja vaimoni tietää ja hyväksyy mieltymykseni. Myös pukeutuminen naisten vaatteisiin kiinnostaa, mutta silloinkin oleellisen osan asukokonaisuudesta täydentää sirot naiselliset kumisaappaat.
Löytyykö Oulun suunnalta em. asioista kiinnostuneita ajatusten- ja kokemustenvaihdon sekä mahdollisesti vertaistapaamisten merkeissä?
Onko myöskään tietoa, onko Oulun SETA:n piirissä toimintaa fetisisteille ja transvestismistä kiinnostuneille?
Toivon asiallisia kommentteja!
Kumisaapasfetisistien ja transvestiittien toimintaa Oulussa?
6
874
Vastaukset 6
- Nokialaissaapastelij
Kyllä täällä kumisaapasharrastajia löytyy, mutta ei taida kukaan olla kiinnostunut tapaamaa muita, en ainakaan minä. Joskus tehdään saapaskauppoja.
- tththt
Tapaamiset ja vertaisryhmät kyllä kiinnostaisi, mutta rohkeus puuttuu. En ole vielä niin sinut itteni kanssa, että uskaltaisin tulla ihmisten ilmoille "harrastusteni" kanssa.
Kyllä meitä Oulussa on. Olen nähnyt kaupungilla useita kertoja polkypyörällä liikkuvan naiseksi pukeutuvan miehen, joka käyttää aina punaisia korkokumisaappaita.
- juppe...
Ei se kaapista ulos tulo ole kovin kivuliasta. Sadeasufetisistit ryhtyivät jo lähes 7vuotta sitten järjestämään pari kertaa vuodessa tapaamisia. Yleensä ei kestä kuin hetken, kun uudet tulokkaat tuntevat olonsa mukavaksi, kun kerrankin saa pukeutua omalla tavallaan ja kaikki muut hyväksyvät toisensa juuri sellaisina kuin he haluavat olla. Se tunne on monille vapauttava, kun varsinkin vähän vanhemmat, jotka ovat eläneet ennen nettiaikaa ovat yleensä kuvitelleet olevansa aika lailla yksin mieltymyksensä kanssa. Suosittelen myös saapastelijoille. Vaikka vaan yhteistä patikkaretkeä alkaa päälle. Ei mitään kinkyä. Se pelottaa varsinkin naisia, jotka muuten ovat monesti tunnustaneet kuinka mielellään he hyppisivät kuralätäköissä, jos vaan kehtaisivat...
- rgart
Miten pääsee mukaan sadeasufetisistien toimintaan ja tapaamisiin? Onko jokin sähköposti, johon voi laittaa viestiä?
- juppe...
liitypä vaikka tälle sivustolle
http://www.sadeasujenystavat.net/ - Eija K
Et ole yksin, minäkin kun tykkään täydentää asuani naisellisen siroilla kumisaappailla.Olen tykännyt naisten kumisaappaista varmaan koko pienen ikäni,
eikä minusta siinä ole mitään hävettävää .Asun täällä jyväskylän lähistöllä joten etäisyyttä sinne missä sinä asut ja vaikutat on ehkä turhankin paljon mutta kuitenkin minulla on ihan samoja juttuja naiseksi laittautuminen ja naisten kumisaappaat merkitsevät minulle paljon,ihan pienestä pojanklopista asti naisten kumisaappaat on olleet se jokin ja 80 luvulta asti naiseksi laittautuminen myös.Että semmoista harmi että välimatkaa on noin paljon mutta olen hengessä mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661120
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42816- 69782
- 74738
- 149736
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685- 64683
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78673Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m116573Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19550- 52539
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10537Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115505- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114455Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Perussuomalaiset eiväy uskaltaneet tulla ulos bussista Helsingissä .
Perussuomalaiset erikoisessa tilanteessa Helsingissä – Eivät uskaltaneet tulla ulos bussistaan: ”Uhka käsin kosketeltavi159441YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436