Wrapped in Barbwire video

-----------------

16

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gnr goe
      • Amoral parempi

        Jotenki tuo Amoral on parempi kun Gunnarit. Amoralin jätkät on niin nuoren ja tuoreen olosia, että tollanen linssiluteilu tuntuu uskottavammalta. Ja Koivusen tilannekomiikan taju tulee tossa vahvasti esille eli se kääntää urpoilunsa eduksi. Sen vahvuushan on, että se voi näyttää rumalta ja hassulta tinkimättä tippaakaan rock-asenteestaan. Ja onhan Koivusella nuo universumin ihmeellisimmät kädet, hirveet lapionterät mehupillien päässä, joita viuhtomalla saa kuulijan vakuuttumaan mistä hyvänsä.

        Onkohan tossa toistensa tönimisessä jotain freudilaista symboliikkaa, piilotajuista taistelua paikasta suosion auringossa?


      • 983jels
        Amoral parempi kirjoitti:

        Jotenki tuo Amoral on parempi kun Gunnarit. Amoralin jätkät on niin nuoren ja tuoreen olosia, että tollanen linssiluteilu tuntuu uskottavammalta. Ja Koivusen tilannekomiikan taju tulee tossa vahvasti esille eli se kääntää urpoilunsa eduksi. Sen vahvuushan on, että se voi näyttää rumalta ja hassulta tinkimättä tippaakaan rock-asenteestaan. Ja onhan Koivusella nuo universumin ihmeellisimmät kädet, hirveet lapionterät mehupillien päässä, joita viuhtomalla saa kuulijan vakuuttumaan mistä hyvänsä.

        Onkohan tossa toistensa tönimisessä jotain freudilaista symboliikkaa, piilotajuista taistelua paikasta suosion auringossa?

        ihan kivaa ironiaa.


      • ahhhhaahhaa
        Amoral parempi kirjoitti:

        Jotenki tuo Amoral on parempi kun Gunnarit. Amoralin jätkät on niin nuoren ja tuoreen olosia, että tollanen linssiluteilu tuntuu uskottavammalta. Ja Koivusen tilannekomiikan taju tulee tossa vahvasti esille eli se kääntää urpoilunsa eduksi. Sen vahvuushan on, että se voi näyttää rumalta ja hassulta tinkimättä tippaakaan rock-asenteestaan. Ja onhan Koivusella nuo universumin ihmeellisimmät kädet, hirveet lapionterät mehupillien päässä, joita viuhtomalla saa kuulijan vakuuttumaan mistä hyvänsä.

        Onkohan tossa toistensa tönimisessä jotain freudilaista symboliikkaa, piilotajuista taistelua paikasta suosion auringossa?

        Jeba joo, Ari on parempi kuin GnR, Sonata, Pantera, Gojira, Bach (Sebastian ja myös Johan Sebastian), parempiäänisempi kuin Dickinson, Dio, Elvis yhteensä ... ja etenkin Marco Hietala ja Tony Kakko, analyyttisempi kuin Freud, herkempi kuin Jeesus ja kovempi kuin Chuck Norris ja Amoralissa olisi parempi jos Ari kloonattaisiin soittamaan kaikki instrumentit.


      • tiedottajalainen
        ahhhhaahhaa kirjoitti:

        Jeba joo, Ari on parempi kuin GnR, Sonata, Pantera, Gojira, Bach (Sebastian ja myös Johan Sebastian), parempiäänisempi kuin Dickinson, Dio, Elvis yhteensä ... ja etenkin Marco Hietala ja Tony Kakko, analyyttisempi kuin Freud, herkempi kuin Jeesus ja kovempi kuin Chuck Norris ja Amoralissa olisi parempi jos Ari kloonattaisiin soittamaan kaikki instrumentit.

        maksetaanko sulla tästä ?


      • ehheeee
        tiedottajalainen kirjoitti:

        maksetaanko sulla tästä ?

        Oi ei, mutta veikkaan että muutamalle promokirjoittajalle tällä palstalla kyllä maksetaan, jossain muodossa.


    • ;)

      Hih, mainio video!

      (Piilotajuista vai tilannetajuista? :D Noh, siinähän on kiinalaisen filosofian maailmankaikkeuden kaksi perusvoimaa, Jin ja jang. Jin ja jang ovat toinen toisistaan riippuvaisia - toista ei ole ilman toista. Jin ja jang voidaan jakaa edelleen jiniksi ja jangiksi. Ja ne vielä basistiksi!)

      • Huomatkaa myös,

        että tässä videossa basisti maksaa (naisille). :D


    • gunnarit ja Amoral

      Hieno video on joo, videon idea tulee gunnareitten "Garden Of Eden" -biisusta, mutta itse musiikissa on intron puolesta vaikutteita biisistä "Right Next Door To Hell" jeajea.

    • 97ujewd

      ihan jees video vaikka biisi onkin levyn typerin ralli, pliisu täytebiisi.

    • Pannumyssymissimari

      Tykkäsin videosta, ihan hauska kieliposkessa lol veto. Biisi oli onneksi aika lyhyt. Sinänsä sellanen "ihan kiva" biisikin ja Arin ääni tuli hyvin esiin mutta jotenkin menevyydestään/tarttuvuudestaan huolimatta aika perusrenkutus. Kuuntelen kuitenkin tätä mieluummin kuin Tähkää tai Apulantaa. Tää on tällasta radioystävällistä rokkia, jota löytyy kyllä niiltä "oikeiltakin" tosihevibändeiltä. Kuunnelkaapa vaikka uusinta Sonataa ;D

      • diggaan

        hauskaa rentoa hulluttelua! MUKAVA!lisää tämmöistä!


    • Pannumyssymissimari

      Mitä ihmettä. Mihin IS on unohtanut Arimollaamisensa. Ei mainittu kertaakaan ulosottovelkoja, rattijuoppoutta ja remunhaukkumista. Eikä tituleerattu edes Idols-Ariksi. Onko IS menettänyt teränsä ja hutkivan journalismin otteensa vai eikö olekaan enää coolia mediakiusata päähänpotkittuja?;D

    • Äly hoi

      Mutta sinä kyllä jaksat muistuttaa vanhoista lööpeistä, olet pahempi mediakiusaaja kuin iltapäivälehdet..

    • hfdhdfhdfhhdf
    • Wrapped In Barbwire

      http://www.nocleansinging.com/2012/06/01/fun-with-djerv-and-amoral/
      "The idea of filming this from a fixed camera position, looking downward with a slightly fish-eyed lense was just right. But if you look only at Ari in the foreground, as entertaining as he is, you’ll miss all the funny shit going on behind him as the other band members periodically stop playing, from one distraction after another, and then resume their poses as headbanging rock stars."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe