Minun kanssani sinulla olisi makeaa,
kukaan ei ole valittanut,
kaikki tahtoisivat uudestaan,
mikset sinä edes yhtä kertaa?
Voisit vääntää miten hyvänsä,
olisin olevani kuin paisti vartaassa,
kuin mato koukussa,
kuin kakku muotissa,
elastinen,ihmeelinen, tyyni
tai kiihkeä..
Kumma kun se ei innosta sinua?
Mikset makaa minua?
Söisin sinut heti..
Tuijotan tähtiä..
kertovatko ne sinun tulosta..
Yöhön laulavalle tyynylle...
Huokaava puu
6
153
Vastaukset
- niii-i
>Kumma kun se ei innosta sinua? Mikset makaa minua?
Sinä kai sen itse tuossa sanot: kaikki tahtoisivat uudestaan - tuoksuu aamulle
huomenta...
tää oli pätkä jonkun kirjoittamasta runosta.
Minun totuus on toisenlainen..
Jokin tässä runossa vaan herätti ja sai sormet kopioimaan... - en ole jakaja
Juuri siksi kun kaikki muutkin vonkaa sua! Mä en jaa, omaani, enkä toista!
- laatualaatua
kun ihminen tuntee arvonsa, ei sitä noin vain syöksytä lemmen uumeniin. Sen eteen pitää tehdä töitä ennenkuin sen ansaitsee ja muut on jätettävä rauhaan kun ja jos haluaa laadukkaamman...ei samanaikaisesti muita.
- Palava susi
Kortteliin sukeltaa maan alta susi.
Se lipoo kieltään
ja takoo itseään naiseksi,
kun se sopii sen suunnitelmiin.
Se on yksinäinen.
susi ja tottunut näkemään näkää.
Se ei välitä ruveta mieheksi
koska mies on potenssinsa armoilla
ja siten vajavainen.
Tämä susi on itseriittoinen
ja tuntee jo maailman.
Yhdellä silmäyksellä se näkee
mitkä markkinat on menossa
ja mitä kukin kauppaa.
Kuudennesta korttelista ei löydä
Onnellista miestä
ei kyllä naistakaan
joka ei olisi haavoilla.
Susi ei etsi ketään erityisesti
vaan kaikkia.
Se on ahnas
kokemusperäiselle tiedolle... - Palava susi
http://www.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I&feature=fvwrel
tässäpä ikuista laatua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560