kiva kertoa sulle kaikki, anteeksi inhimillset haluni ja tunteeni. Mä en mun eroottisia / kummallisia tuntemuksiani sun lähellä ala selitelemään sen yksiselitteisimmin kuin että tunsin mitä tunsin :(, sen on just näin eikä vähäänkään pois siitä.
Siihen saattoi sekaantua epävarmuutta, epäuskoa, paniikkia, jännitystä ja pelkoa.- Niin nimitetään niitä nyt siiten vaikka ihastumiseksi/HALUKSi. Miksikö isolla? Koska sinä naurat ja ivaat tunteitani. Käytökselläsi. Huvittelet.
Joten saat kuulla PRKL, että NÄIN ON, Uskallatko, kun minä sanelen miten mennään vai etkö uskalla edetä? Sun säännöt vs mun säännöt. Teot onkin sitten toinen asia. NAurattaa kun aikuiset ovat sen G-. pisteensä kanssa niin hukassa (!) Todellakin
EI kuule, muakaan ei naurata, ei muuta kuin essu päälle ja miettimään perusasioita.
MÄ sanon mitä tunsin, sä saat luvan kuunnella. Mä saan sania sanottavani,anyway ja sinä saat _jatkaa valitsemallasi tiellä_ Ihan sama välitätkö vai et, mä tulkitsen sut jokatapauksesssa välinpitämättömäksi heilujaksi, jolle mikä tahansa ihmissuhde on potenttiaalinen virike avioliitn piristykseksi.
Musta olisi ollut vaan
yf
4
143
Vastaukset
- kuunnellen sua
kuuntelen sääntösi mutta en lupaa totella.
Rakas älä kimpaannu.... - usko y
Uskallanko edetä? Sun kanssa vaiko jonkun muun kanssa?
- ou jes
uskallat ja minäkin uskallan sun. Voi olla aika kivaa tiedossa... Yhdessä.
- uy
ou jes kirjoitti:
uskallat ja minäkin uskallan sun. Voi olla aika kivaa tiedossa... Yhdessä.
Milloin ja missä?
Muuten, mä en ole naimisissa - taijan olla väärä henkilö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419