tykkääkö nainen nuolemisesta ?

mies 75

gallup naisille

tykkäättekö alapään nuolemisesta ?
kyllä vai ei .
minä tykkään T:MIES 75

43

15308

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottahan

      Kaikki naiset nuolemisesta tykkäävät.

      • ihanaa

        se tuntuu taivalliselta


      • Anonyymi

        Minä olen mies nuolen sinun pillusi kun soitat 0405480617 soita


    • iris81

      tekijä hommansa osaa niin silloin koko kroppa värisee. eli kyllä.

      • aviomies

        Hei kertokaa naiset misi saan niin harvoin nuolla vaimonni häpyä yhdynnän jälkeen? Eikö se teistäkin olisi ihanaa? Minä rakastan nuolla heti nussittua vittua, josta valuu spermaa, silloin kun saan tehdä sen, niin vaimoni saa uuden ihanan kovan orgasmin. Mutta tätä herkkua vain 2-3 X vuodessa. Sanokaa mitä teen?


      • Anonyymi

        Minä kyllä nuolen sinun pillusi olen mies joka sen tekee soita 0405480617 soita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä nuolen sinun pillusi olen mies joka sen tekee soita 0405480617 soita

        Oletko mistä päin? T. Emmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mistä päin? T. Emmi

        Moi mistä päin sä oot?


    • Höh!

      Vaimoni häpeää kun nuolen hänen perä pukamiaan ja sekös minua kiihottaa.Odotan että pillu eritää sitä mitä haluan maistaa.
      KYSYMYS:mille pillu maistuu.
      Vastaus:RAKKAUDELTA

      • minä

        ööh.. en välitä nuolemisesta... :P... turhaa hommaa.. täytyy vaan teeskennellä koko aika. noh ainakin se nuoleee sen puhtaaksi :D


      • Anonyymi

        Kyllä minä nuolen sinun pillusi varmasti oon mies soita puh 0405480617 soita


    • vastaus

      rakastan nuolemista....'

      eli kyllä... on vastaukseni, molemminpuolin

      • Tytskä

        En ole vielä kohdannut miestä joka ei olisi saanut mua laukeamaan nuolemalla pimpsaani. Se on NIIIIN jumalaista touhua. Ja jos mies vaan jaksaa niin ne toiset tai kolmannet orkut on yleensä eniten tajunnanräjäyttäviä. Ainoa vaan mitä joskus mietin on, että miten ne miehet suhtautuu siihen, kun en voi olla ääntelemättä ja orkun saadessa kyllä näkee etten mä ainakaa voi sitä teeskennellä!:)


      • jarkka
        Tytskä kirjoitti:

        En ole vielä kohdannut miestä joka ei olisi saanut mua laukeamaan nuolemalla pimpsaani. Se on NIIIIN jumalaista touhua. Ja jos mies vaan jaksaa niin ne toiset tai kolmannet orkut on yleensä eniten tajunnanräjäyttäviä. Ainoa vaan mitä joskus mietin on, että miten ne miehet suhtautuu siihen, kun en voi olla ääntelemättä ja orkun saadessa kyllä näkee etten mä ainakaa voi sitä teeskennellä!:)

        pillun nuoleminen tosi kiihottavaa ! Varsinkin jos nainen kiemurtelee ja voihkii nautinnosta ;) Aaah ! KIELITAITO KUNNIAAN !!


      • nuollut
        Tytskä kirjoitti:

        En ole vielä kohdannut miestä joka ei olisi saanut mua laukeamaan nuolemalla pimpsaani. Se on NIIIIN jumalaista touhua. Ja jos mies vaan jaksaa niin ne toiset tai kolmannet orkut on yleensä eniten tajunnanräjäyttäviä. Ainoa vaan mitä joskus mietin on, että miten ne miehet suhtautuu siihen, kun en voi olla ääntelemättä ja orkun saadessa kyllä näkee etten mä ainakaa voi sitä teeskennellä!:)

        tuntuu, anna vaan tulla sitä ääntä.....................................


      • Anonyymi
        Tytskä kirjoitti:

        En ole vielä kohdannut miestä joka ei olisi saanut mua laukeamaan nuolemalla pimpsaani. Se on NIIIIN jumalaista touhua. Ja jos mies vaan jaksaa niin ne toiset tai kolmannet orkut on yleensä eniten tajunnanräjäyttäviä. Ainoa vaan mitä joskus mietin on, että miten ne miehet suhtautuu siihen, kun en voi olla ääntelemättä ja orkun saadessa kyllä näkee etten mä ainakaa voi sitä teeskennellä!:)

        Mä voisin nuolla sun ihanaa märkää pillua wttä sun köitoris tulee kuumaksi että haluat että laitan mun kyrpääni sisään sun märkään pilluusi👍😍👍


      • Anonyymi
        Tytskä kirjoitti:

        En ole vielä kohdannut miestä joka ei olisi saanut mua laukeamaan nuolemalla pimpsaani. Se on NIIIIN jumalaista touhua. Ja jos mies vaan jaksaa niin ne toiset tai kolmannet orkut on yleensä eniten tajunnanräjäyttäviä. Ainoa vaan mitä joskus mietin on, että miten ne miehet suhtautuu siihen, kun en voi olla ääntelemättä ja orkun saadessa kyllä näkee etten mä ainakaa voi sitä teeskennellä!:)

        Harvinainen tapaus tämä Tytskä, sais olla joku muutama miljoona enempi, ei sitä herkkua joka päivä saa. Olen jo +60v. enkä kertaakaan ole saanu pillua syödä, suikkari yritystä on ollu jonku kerran mutta joka kerta se mulukku nukahti ennenkui muija ehti alottaa, johtu varmaan pokesta, sitä tuli katottua joku eri kertaa ja vttuuntua, eiku mulukkua poskeen, pakariin ja lesboilua, tympiän näköstä puuhaa, himot ja halut meni ku tupakin savu tuuleen. Himottas joku parikymppinen tyttö saada vain syötäväksi ja nautittavaksi, mutta niin.

        Mitä siitäkin seuraisi jos menee pokkana vaan kysyyn, moi, mulla ois pieni ongelma, viittiks vähän jeesata, ??, joo, kun mulla tekis mieli pillua syödä, vejä kätees vitun pervo homo, se ois eka kerta mun elämässä, jooko, nussi äitiäs, ei viitti äiti kuoli 16v. sitten, se on tuolla kirkkomaalla, mä ruukaan viijä äitille kukkia joka pyhä, painu vittuun, sinnehän se mieliteko nyt ois ja kun sinä satut olleen siinä niin aattelin vaan kysästä heippa.

        Pääsen IL lööppiin ihan kuvalla, jippii mä oon julkkis, kuka haluu nimmarin. Lööpissä lukee, sejase vanhempi mieshenkilö ahdisteli tyttöä sielläjasiellä, poliisi kaipaa vihjetta. Porukka mulukoilee myrkkyä nielleen näkösenä sekä kuvaa että minua, ehkä ois hyvinvointini kannalta hiipiä joutuin paikalta oottamatta jos joku haluais sitä nimmaria ja toivoa ettei porukka lähe saatille, eikä ehkä fanittaan. Fantasia ois nyt kumminki joskus jollakin konstilla päässä herkutteleen intohimolla ja nautinnolla tyttöburgeria. Sitä ne ikäbonukset teettää. mun ikästen pitäs olla jossain saattohoitolassa normien mukaan, mä vaan kun en oo passannu mihinkään normeihiin ikänä.

        Tai sitten tarjota jotain viinaa jollekkin tytölle ja kun tyttö simahtaa niin sitten syömään bon appetit. Sitten kun tyttö heräilee ja huomaa pillun olevan punertava, turvoksissa, syödyn ja imetyn näkönen ja pipi, niin alkaa muistelu, joo, se oli se pervo setä ja eiku poliisille ilmotusta. Käräjillä lasketaan tiliä tytölle, menoja minulle, penetraatiota peniksellä ei havaittu, mutta DNA löytyi, ei tytön suusta, eikä spermaa mutta pillusta löyty syljen jäämistä, rikos, uhri puolustus kyvyttömässä ja avuttomassa tilassa olevan tytön törkeä suulla raiskaus, joka osoittautui vielä alaikäiseksikin jota en ois arvannu.

        Pedofiili ja vankilaan, elämä ei liian pitkä, eläkkeet ja säästöt meni eikä edes piisannu, kortteeri ja auto myyntiin ja halvalla meni. Tyyriiksi se burger tuli, kannattiko, joo, se oli elämääkin suurempi nautinto ja oli herkullinen, toista tuntia meni sitä syyesä ja satasen tipin jätin, kyllä se nyt oli sen väärti. Mutta kun kyseessä on normi mällit poskeen ja loput kakkoseen, niin rikos nimike on vain se lievä raiskaus koska kaikki naisethan nauttii siitä nyt niin aivan vallan kauhiasti joka ikisessä tapauksessa ja normi tuomio on vain ehkä satasen sakot ja viikko yhdyskunta palvelua.

        -- reiska64 --


    • no juu

      että minua nuollaan?No totta maar!

      Mutta täytyy kyllä sanoa että mielestäni se on hieman yliarvostettua,tai ainakaan itse en käsitä sitä hälyä kun kaikki toitottavat suuseksin ihanuutta.
      Älkää käsittäkö väärin,se todella on fantastista mutta kuitenkin...

      Sorminäppäryyttä ei pidä unohtaa,vaikka nuoleminen kivaa olisinkin!

    • Nuole mua

      Tykkään! saat nuolla ja imee mua vaikka kaksi tuntia, mutta älä vaadi multa sitä samaa, suullani en sua kykene tyydyttämään. Puristele, nuole, ja ime rintojani välillä, niin olen sun!

      • Anonyymi

        Nuolen naisen päästä varpaisiin joka kolon ja poimun. Juon ja nielen naisen mehuja,mitään parempaa en tiedä.Ihanaa työntää kieli syvälle pyllyreikään ja saada nainen laukeamaan. Olin myyty kun kolmansilla treffeillä pääsin vapaasti touhuamaan nyk.vaimoni jalkoväliin ilman estelyä ja kitinää.


      • Anonyymi

        Sopii mulle että nuolen sua 2 tuntia sen jälkeen olet niin kiimainen että haluat minua luulen että olisi juvä jos minä nuolisin pilluasi ja toinen henkilö vaikka nainen imisi sun rintoja missä asut??


    • joku

      on nuolla naisen pillua. tietenkin pillu puhas ja siistitty pitää olla.. muuten siitä touhusta ei nauti.

    • Tiätty :)

      JOOOOOO!!!!

    • Anonyymi

      On niin parasta kun mies nuolee kauan (useamman tunnin!)

      • Anonyymi

        Minä nuolen sinun pillusi vaikka koko päivän soita 0405480617 soita


    • Anonyymi

      Haluaisin kovasti, mutta mies ei suostu. Ei sitten millään. Jos eroaisin, haluaisin kyllä ns. kielitaitoisen miehen. Mutta miten sellaisen selvittää ? Ai, että kysyy eka treffeillä suoraan " oletko kielitaitoinen" ?

      • Anonyymi

        No jostain seksichatista saa aika suoraan kysyttyä :)


      • Anonyymi

        Meillä taas tavallaan toisinpäin. Haluaisin nuolla paljon useammin kun saan, vaikka päivittäin. Ihana olis nainen joka tykkää nuolettaa usein ja pitkään. Ja todellakaan se ei aina vaadi muuta seksiä edes vaan se nuoleminen jo nautinto itsessäään.


      • Anonyymi

        Kiinnostaisko jutella aiheesta? Itsellä taas tilanne että olis kiva saada nuolla useammin…laitanko mailin?


    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­aiki­lle, jotk­­a haluav­­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://99366.com/H/b5Uu 👈

    • Anonyymi
    • Olen mies ja rakastan nuolla naista pitkään ja hartaasti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voi kun löytyisi nultava nainen täältä Itä-Uudeltamaalta.

      T. Mies

      • Anonyymi

        Siis nuoltava 😝


    • Anonyymi

      Läheskään kaikki ei tykkää, harvat valitut ihanat naiset tykkäävät ja osaavat nauttia siitä ja panemisesta. Heillä tunne-elämä rikas ja tunto pillussa jäljellä.

    • Olen mies ja todellakin tykkään suuseksistä ja nimenomaan antaa sitä. Suuseksi pitää aloittaa rauhallisesti eikä hyökätä heti pillun kimppuun. Takapuolen alle on hyvä laittaa tyyny ja paikka pitää olla rauhallinen jotta nainen voi rentoutua. Rinnat ja reidet täytyy käsitellä ensin. Pillu pitää saada kosteaksi jo ennenkuin kieli edes käy siellä. Kiusoittelua pillun ympäriltä ja vasta sitten voi aloittaa. Naiselta on hyvä kysyä mikä tuntuu hyvältä. Sormia voi käyttää, mutta niin että se tuntuu hyvältä. Välillä vähän nännejä voi kosketella ja hakea vauhtia reisien sisäpinnalta kohti pillua. Seuraa miten nainen reagoi sinun tekemisiin ja vie nainen hekuman huipulle. Näin minä sen tekisin ja voisin tehdä sitä niin kauan kun nainen haluaa!

      • Anonyymi

        Moni nainen inhoaa tuota kiusoittelua. Et näköjään tiedä naisista niin paljoa kun luulet. Taidat olla huonossa parisuhteessa?


    • Anonyymi

      Rakastan olla nuoltavana. Ihana kun aloitetaan rinnoista, nännit imetään kovaksi. Pikkuhiljaa alaspäin... Kieli tunnustelee klittaa, välillä terävällä kielen päällä, välillä lipasee koko vaosta. Kieli voi käydä myös pillussa hakemassa lisää kosteutta. Itse kostun heti ensi lipaisusta lähtien. Hetkessä olen valuvan märkä. Välillä voi hellästi imaista klittaa, se tekee mut hulluksi.

      • Anonyymi

        Se on mahtavaa päästä kaltaistasi naista nuoleen kun näkee ja tuntee että pillu kostuu. Nainen voihkii nautinnosta.


    • Anonyymi

      U­usi s­­­ek­­siteatteri ava­­utuu Suome­­­en! Ku­tsu­mme kai­kki­­­. Il­mo­­it­­­tautum­­­ine­­­n ry­­hmä­­ämme tääll­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/K2f4L0

    • Anonyymi

      En tykkää.En halua sitä ja mieheni kunnioittaa mielipidettäni.Tosin mieskään ei välitä siittä. Ei ole meidän juttu.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe