Sukupuolen määrittelyn pitää näkyä eleissä

Amnesty:Sinde

Miksi et ole tätä yhteiselle hyvinvoinnille?
Miksi maaseudulla halutaan esiintyä ympäristössä sukupuolta määrittelemättömänä.
Se on selkeästi psykiatrinen vahinko, psykologinen virhe.
- Ei Amnestysta välttämättä nyt ole hyötyä tähän. Sehän on ihan sekaantunutkin päihdehuoltoihin, ja hoitoihin, ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenillä järjestettyyn absurdiin. Kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään ja omaneduntavoitteluun vaarallisesti narsismilla ja väkivaltaitaisesti tavoittelemalla asioita hyväksyen onnistumisen elämysten puuttuessa sadismilla,
- Esim. ihan väärä tuloluokka
- Esim. ihan väärä sosiaalinen status
-Esim. esiintyminen feminiinisittä ja maskuliinisittä eleittä.
' kts. tunteet ja läheisyys
- Esim. yleiskunto ja läheisyys, tunteet ja feminiiniset ja maskuliiniset eleet

väkivaltaisesti sisimmällisesti kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä, onnistumisen elämysten puuttuessa feminiinisten ja maskuliinisten eleiden osalta, sukupuolenmäärittelyllä tunteiden osalta.
- Ei koske Siniä
- Ei koske kuule häntäkään

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valhallalla:Sinde

      Et voi edellyttää että ohjaan koko ajan väestönvastuullisesti yleiskunnolla tai yleiskunnotta, että saisit jotain tiedottomuudellesi, absurdille, joka johtuu vain paranoiasta ja abstraktina ja objektina esiintymisestä.
      -Et voi edellyttää että ohjaan väestövastuutta yleiskunnon osalta.
      -Mikä nimimerkki kysyin?
      - "Mua on monta... "
      NImimerkki voi tarkoittaa montaa asiaa, esim. artikkeleita, kannanottoa, ja jopa lakia sekä oikeutta, jota määritellään tilallla, autorisoivasti. (onnistumisen elämysten takia)
      - Eikai sulla ole näissä puuteita?
      - On juuri näissä.....

      Voin olla myös jollakin mulla ihmisellä, mutta sellaisella vain painostavalla ja pakottavalla sairaanhoitaja-omaisella, hänen lapsellaan, en halua olla.
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin neurologin pojan tytär`
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin diakonin pojan tytär?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin luuston jatkuva koskettelu loogisuus-pisteistöllä?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin sukupuolenmäärittelemättömyys ja mielenvikaisuus?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin kyseenalaistava keskustelumentelmä: SInde?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin sekavuus ja absurdi: Sinde?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin DDR-City-Side?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin maallikko-Sinde?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin merkonomi Sinde?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin Vesalla: -lle Sinde?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin SS/Sinde?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin sukunimen puumerkinnöillä esiintyminen toisen isän sukunimen mukaan?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin toisen nimen puumerkintöjen vastatessa toisen isän sukunimeä?
      Tällainen nimimerkki löytyy, kuin kasteen yhteydessä esitetyt toisen isän sukunimeä vastaavat puumerkinnät?

      Se menee jotenkin näin, ettet saa vain fokusaation tuoton yhteydessä kosketella ristiäisten takia kasvoja, jopa pakotetusti ja painostetusti, ahdistellusti.
      - En saa katsella tällaista.
      - En saa keskustella näitä.
      - En saa kehitellä tällaista.
      - "En saa keskeyttää näistä."
      - En saa kerjäillä tällaisella.
      - En saa keskittyä tällaiseen.
      - En saa kieriskellä tällaisessa.

      • STN:SInde

        - Ymmärrän, en saa pyytää häntä tuottamaan fokusaatiota hoitajalle.
        Jatketaan tätä juttua.
        Sellainen nimimerkki löyty, kuin toisen isän sukunimeä vastaavat puumerkinnät, myös toisen isän sukunimen osalta trombi-efektinä.
        - Et saa käydä ahdistelemassa mua, jos olet sukupuolta määrittelemättömässä tilassa.


      • STL:Vindernacht
        STN:SInde kirjoitti:

        - Ymmärrän, en saa pyytää häntä tuottamaan fokusaatiota hoitajalle.
        Jatketaan tätä juttua.
        Sellainen nimimerkki löyty, kuin toisen isän sukunimeä vastaavat puumerkinnät, myös toisen isän sukunimen osalta trombi-efektinä.
        - Et saa käydä ahdistelemassa mua, jos olet sukupuolta määrittelemättömässä tilassa.

        "Minä vain taas tässä näissä kaikissa kolmessa."
        Jatka tätä lausetta: "Kyllä tää nimimerkki ainakin on tärkeintä täällä."


      • Ihmiskunta Sinde
        STL:Vindernacht kirjoitti:

        "Minä vain taas tässä näissä kaikissa kolmessa."
        Jatka tätä lausetta: "Kyllä tää nimimerkki ainakin on tärkeintä täällä."

        Ilman että viitsitte edes olla määrittelemässä sukupuolta.
        - Kyllä mulle ihan kelpaa tämäkin tuotettu fiktion omainen fokusaatio.
        En minä siitä sinällään valita.

        Tällainen nimimerkki on, kuin Suicider-Sinde, ilman ammatillista osaamista, tai ammatillista pätevyyttä, joka tässä psykiatriassa ainakin silmikosta, diakonin pojan tytär, jolle sitä alistettiin, ahdistellusti näytti loogisuuden osalta puuttuvan kokonaan. Valitettavasti loogisuuteen on sukupuolenmäärittelyä, sen määräytymistä, yksityisyyttä ja loogisuutta silmikon nimeltä maallikko mielestä.
        -Mä vielä valitan tätä trombi-efektin puuttumista, koska olen tällä hetkellä yleiskunnon osalta: origoton, hektisyydestä ja impulsiivisuudesta hyvinvoinin osalta kärsivä silmikko, nimimerkillä lääkäri.
        Jatka tätä lausetta:
        Vielä on silmikon mielestä nimeltä DDR-City-Side oikeus vaisto- vietti ja normijärjestelmään, joka muodostaa osan sukupuolenmääräytymistä.


      • Suljetulla Sinde
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

        Ilman että viitsitte edes olla määrittelemässä sukupuolta.
        - Kyllä mulle ihan kelpaa tämäkin tuotettu fiktion omainen fokusaatio.
        En minä siitä sinällään valita.

        Tällainen nimimerkki on, kuin Suicider-Sinde, ilman ammatillista osaamista, tai ammatillista pätevyyttä, joka tässä psykiatriassa ainakin silmikosta, diakonin pojan tytär, jolle sitä alistettiin, ahdistellusti näytti loogisuuden osalta puuttuvan kokonaan. Valitettavasti loogisuuteen on sukupuolenmäärittelyä, sen määräytymistä, yksityisyyttä ja loogisuutta silmikon nimeltä maallikko mielestä.
        -Mä vielä valitan tätä trombi-efektin puuttumista, koska olen tällä hetkellä yleiskunnon osalta: origoton, hektisyydestä ja impulsiivisuudesta hyvinvoinin osalta kärsivä silmikko, nimimerkillä lääkäri.
        Jatka tätä lausetta:
        Vielä on silmikon mielestä nimeltä DDR-City-Side oikeus vaisto- vietti ja normijärjestelmään, joka muodostaa osan sukupuolenmääräytymistä.

        -Lääkitystäni muutetaan kesän aikana.
        -Tunnen oloni hetken aikaa normaaliksi.
        -Psykoosi on toistaiseksi hallinnassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe