Miksi et ole tätä yhteiselle hyvinvoinnille?
Miksi maaseudulla halutaan esiintyä ympäristössä sukupuolta määrittelemättömänä.
Se on selkeästi psykiatrinen vahinko, psykologinen virhe.
- Ei Amnestysta välttämättä nyt ole hyötyä tähän. Sehän on ihan sekaantunutkin päihdehuoltoihin, ja hoitoihin, ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenillä järjestettyyn absurdiin. Kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään ja omaneduntavoitteluun vaarallisesti narsismilla ja väkivaltaitaisesti tavoittelemalla asioita hyväksyen onnistumisen elämysten puuttuessa sadismilla,
- Esim. ihan väärä tuloluokka
- Esim. ihan väärä sosiaalinen status
-Esim. esiintyminen feminiinisittä ja maskuliinisittä eleittä.
' kts. tunteet ja läheisyys
- Esim. yleiskunto ja läheisyys, tunteet ja feminiiniset ja maskuliiniset eleet
väkivaltaisesti sisimmällisesti kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä, onnistumisen elämysten puuttuessa feminiinisten ja maskuliinisten eleiden osalta, sukupuolenmäärittelyllä tunteiden osalta.
- Ei koske Siniä
- Ei koske kuule häntäkään
Sukupuolen määrittelyn pitää näkyä eleissä
5
63
Vastaukset
- Valhallalla:Sinde
Et voi edellyttää että ohjaan koko ajan väestönvastuullisesti yleiskunnolla tai yleiskunnotta, että saisit jotain tiedottomuudellesi, absurdille, joka johtuu vain paranoiasta ja abstraktina ja objektina esiintymisestä.
-Et voi edellyttää että ohjaan väestövastuutta yleiskunnon osalta.
-Mikä nimimerkki kysyin?
- "Mua on monta... "
NImimerkki voi tarkoittaa montaa asiaa, esim. artikkeleita, kannanottoa, ja jopa lakia sekä oikeutta, jota määritellään tilallla, autorisoivasti. (onnistumisen elämysten takia)
- Eikai sulla ole näissä puuteita?
- On juuri näissä.....
Voin olla myös jollakin mulla ihmisellä, mutta sellaisella vain painostavalla ja pakottavalla sairaanhoitaja-omaisella, hänen lapsellaan, en halua olla.
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin neurologin pojan tytär`
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin diakonin pojan tytär?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin luuston jatkuva koskettelu loogisuus-pisteistöllä?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin sukupuolenmäärittelemättömyys ja mielenvikaisuus?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin kyseenalaistava keskustelumentelmä: SInde?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin sekavuus ja absurdi: Sinde?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin DDR-City-Side?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin maallikko-Sinde?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin merkonomi Sinde?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin Vesalla: -lle Sinde?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin SS/Sinde?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin sukunimen puumerkinnöillä esiintyminen toisen isän sukunimen mukaan?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin toisen nimen puumerkintöjen vastatessa toisen isän sukunimeä?
Tällainen nimimerkki löytyy, kuin kasteen yhteydessä esitetyt toisen isän sukunimeä vastaavat puumerkinnät?
Se menee jotenkin näin, ettet saa vain fokusaation tuoton yhteydessä kosketella ristiäisten takia kasvoja, jopa pakotetusti ja painostetusti, ahdistellusti.
- En saa katsella tällaista.
- En saa keskustella näitä.
- En saa kehitellä tällaista.
- "En saa keskeyttää näistä."
- En saa kerjäillä tällaisella.
- En saa keskittyä tällaiseen.
- En saa kieriskellä tällaisessa.- STN:SInde
- Ymmärrän, en saa pyytää häntä tuottamaan fokusaatiota hoitajalle.
Jatketaan tätä juttua.
Sellainen nimimerkki löyty, kuin toisen isän sukunimeä vastaavat puumerkinnät, myös toisen isän sukunimen osalta trombi-efektinä.
- Et saa käydä ahdistelemassa mua, jos olet sukupuolta määrittelemättömässä tilassa. - STL:Vindernacht
STN:SInde kirjoitti:
- Ymmärrän, en saa pyytää häntä tuottamaan fokusaatiota hoitajalle.
Jatketaan tätä juttua.
Sellainen nimimerkki löyty, kuin toisen isän sukunimeä vastaavat puumerkinnät, myös toisen isän sukunimen osalta trombi-efektinä.
- Et saa käydä ahdistelemassa mua, jos olet sukupuolta määrittelemättömässä tilassa."Minä vain taas tässä näissä kaikissa kolmessa."
Jatka tätä lausetta: "Kyllä tää nimimerkki ainakin on tärkeintä täällä." - Ihmiskunta Sinde
STL:Vindernacht kirjoitti:
"Minä vain taas tässä näissä kaikissa kolmessa."
Jatka tätä lausetta: "Kyllä tää nimimerkki ainakin on tärkeintä täällä."Ilman että viitsitte edes olla määrittelemässä sukupuolta.
- Kyllä mulle ihan kelpaa tämäkin tuotettu fiktion omainen fokusaatio.
En minä siitä sinällään valita.
Tällainen nimimerkki on, kuin Suicider-Sinde, ilman ammatillista osaamista, tai ammatillista pätevyyttä, joka tässä psykiatriassa ainakin silmikosta, diakonin pojan tytär, jolle sitä alistettiin, ahdistellusti näytti loogisuuden osalta puuttuvan kokonaan. Valitettavasti loogisuuteen on sukupuolenmäärittelyä, sen määräytymistä, yksityisyyttä ja loogisuutta silmikon nimeltä maallikko mielestä.
-Mä vielä valitan tätä trombi-efektin puuttumista, koska olen tällä hetkellä yleiskunnon osalta: origoton, hektisyydestä ja impulsiivisuudesta hyvinvoinin osalta kärsivä silmikko, nimimerkillä lääkäri.
Jatka tätä lausetta:
Vielä on silmikon mielestä nimeltä DDR-City-Side oikeus vaisto- vietti ja normijärjestelmään, joka muodostaa osan sukupuolenmääräytymistä. - Suljetulla Sinde
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
Ilman että viitsitte edes olla määrittelemässä sukupuolta.
- Kyllä mulle ihan kelpaa tämäkin tuotettu fiktion omainen fokusaatio.
En minä siitä sinällään valita.
Tällainen nimimerkki on, kuin Suicider-Sinde, ilman ammatillista osaamista, tai ammatillista pätevyyttä, joka tässä psykiatriassa ainakin silmikosta, diakonin pojan tytär, jolle sitä alistettiin, ahdistellusti näytti loogisuuden osalta puuttuvan kokonaan. Valitettavasti loogisuuteen on sukupuolenmäärittelyä, sen määräytymistä, yksityisyyttä ja loogisuutta silmikon nimeltä maallikko mielestä.
-Mä vielä valitan tätä trombi-efektin puuttumista, koska olen tällä hetkellä yleiskunnon osalta: origoton, hektisyydestä ja impulsiivisuudesta hyvinvoinin osalta kärsivä silmikko, nimimerkillä lääkäri.
Jatka tätä lausetta:
Vielä on silmikon mielestä nimeltä DDR-City-Side oikeus vaisto- vietti ja normijärjestelmään, joka muodostaa osan sukupuolenmääräytymistä.-Lääkitystäni muutetaan kesän aikana.
-Tunnen oloni hetken aikaa normaaliksi.
-Psykoosi on toistaiseksi hallinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768