pituus/paino ??

tällänenvaaa....

Eli kertokaas teidän pituutenne/painonne ? Mikä teidän mielestä on liikaa alipainoa ?

Itellä siis mitat 171/47.5... En tiiä yhtää oonko ees liikaa alipainone

109

3796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chásate

      voi! Kunpa minäkin olisin noin kevyt (siis paino verrattuna pituuteen)! Omat mitat: 157,5/45.

      Liikaa alipainoa olisi ehkä 35kiloo pois pituudesta esim mun pituus ja paino olis sit 22,5 kiloo...

    • mmkjh

      Pituus 177,6 cm
      Paino 50,5 kg

    • moikka

      172.5cm
      47.2kg

    • kathy.s.

      161 cm
      45,5 kg

      olet kyllä hurjan kevyt, ehkä jopa alipainoinen. mutta voi paljolti riippua myös ruumiinmallistasi :)

      • alottaja.....

        ainkin ihmiset tuntuvat huolissaan olevan kun lääkäreihin ja terapiaan viedään... Tuntuu vaan pahalta että mua aletaan tästä lihottaa, ja olen silti nyt jo painavampi kuin te muut :(


      • kathy.s
        alottaja..... kirjoitti:

        ainkin ihmiset tuntuvat huolissaan olevan kun lääkäreihin ja terapiaan viedään... Tuntuu vaan pahalta että mua aletaan tästä lihottaa, ja olen silti nyt jo painavampi kuin te muut :(

        oot pidempi kuin noi muut nii on normaalia, että kanssa painat hieman enemmän... eikä 2 kiloa ole paljon mitään :)
        Harmittaa sun puolesta, että sua pakotetaan lihottamaan!
        Mutta muista että ne on vaan susta huolissasi ja ne yrittää auttaa sua voimaan paremmin! tsemppii


      • alottaja....
        kathy.s kirjoitti:

        oot pidempi kuin noi muut nii on normaalia, että kanssa painat hieman enemmän... eikä 2 kiloa ole paljon mitään :)
        Harmittaa sun puolesta, että sua pakotetaan lihottamaan!
        Mutta muista että ne on vaan susta huolissasi ja ne yrittää auttaa sua voimaan paremmin! tsemppii

        kiitos tsemppiä täs tarvitaanki !


      • läskipelle
        alottaja.... kirjoitti:

        kiitos tsemppiä täs tarvitaanki !

        171/49.3


      • parantumassa
        alottaja.... kirjoitti:

        kiitos tsemppiä täs tarvitaanki !

        Anoreksiaa 7 vuotta takana, lukematon määrä tuloksettomia hoitokokeiluja siksi, että olen elänyt typerässä uskossa, että voin parantua ilman painon nousua. Nyt, kun ensimmäisen kerran on merkkejä paranemisesta, olen viimein ymmärtänyt, että paraneminen on mahdotonta, jos ei pysty hyväksymään painon nousua. Siitähän koko sairaudessa oikeastaan on kyse, sairaalloisesta lihomisen pelosta, ja jos siitä ei pääse yli, ei voi sanoa olevansa parantunut.


    • Anoreksiasta toipuva

      Pituutta löytyy 172cm ja paino oli viime punnituksessa 47,1 kg. Olen siis parhaillaan osastohoidossa ja tavoitteena nostaa paino normaaliin (apua!!). Laihimmillaan painoin hieman alle 38 kg.

    • vioent

      No en ole anorektikko mutta en ihan tervekkään. Pituus 163cm ja paino 54kg. Alipainonen on mun mielestä jos on bmi alle 17.

      • juuuuuuri näin

        bmi sulla on 20.3 xd


      • vioent
        juuuuuuri näin kirjoitti:

        bmi sulla on 20.3 xd

        Niin on,mikäs sun on? :)


      • samakuinhetkisitten
        vioent kirjoitti:

        Niin on,mikäs sun on? :)

        17


      • 13 veeee kyselee !!
        vioent kirjoitti:

        Niin on,mikäs sun on? :)

        Mä oon 160 cm pitkä ja painan 38 kiloo. Oon 13 vuotias ja entiiä oonks alipainone vai normaali, ku en luota niihin painoindelsilaskureihin ku ne on pääsääntösesti tehty 18 vuotiaille. Et jos joku sattuis sit tietää oonks normaali vai alipainone ?

        Ja mulla oli paha keuhkokuume 1-2 kk sitten, olin sairaalas viikon ja kun mä menin sairaalaan, painoin 43 kiloo, ja tulin takasin nii kotona sit äiti käski mennä vaa'alle ku kaikki luutki näky läpi, ja selkäranka tuntu ilman kyyryytymistä sellaselta, miltä se tuntu ku ennen sairaalareissuu kyyristin selkää. Painoin sit 37.5 kiloo ja nyt oon 1-2 kuukaudes nostanu sen 38 kg.


      • moivaaaan

        mäkii 163 cm ja painoin joskus 56 kg joka oli pituuden suhteen normaalipaino terveydenhoitajien mukaa, nyt painan 51.6 kg ja oikein mielelläni oisin reippaasti kevyempi


    • hgmkj

      minulla lähinnä anoreksia elämäntapa olen 162/45kg ja olen erittäin tyytyväinen tähän painoon ei alle eikä yli niin pidän itseäni ihan terveenä=) liikuntaa kannattaa harrastaa kun laihduttaa koska muuten tulee laiha läskiksi=)kiinteä ja laiha on kaunista mutta laiha ja löysä ei=(

    • rdfgdrfh

      166/40, läski

    • Tshih

      vuosi sitten painoin 37kg/159cm, nyt 51kg/160cm :) Tykkään kropastani parhaiten tämän painoisena.

    • thinny

      171cm ja 44kg. sairastan anoreksiaa mutta mielestäni liikaa alipainoa on silloin kun keho ei voi enää hyvin. eli esimerkiksi kun menkat loppuvat (:
      useimmilla tämä taitaa olla siinä bmi 17 hujakoilla.

      • DIgidii

        Heei,sullahan on se blogi. Thinnyhän sun bloginimi on. :) Nyt siis tiiän mikä sun paino ja pituus on. :)


    • suorastaan-naurattaa

      miten ihmiset voi olla näin IDIOOTTEJA

      • oottesairaita

        mietin samaa......


    • moi_______

      161.7 / 40.7

    • viisaampi kertoo

      sun pituselle joku reilu 50 olis varmaa parempi paino, 47 menee vähä alakanttiin, kandee kokeilla lihasmassaa lisätä ja sillä sitä painoa jos "läskit" pelottaa.

      • läskiliisa

        te ootte tosilaihoja .. Mä oon monsteri, mul ei oo anoreksiaa ja oon iha tyytyväine kroppaani JOS saisin pullottavan vatsan pois ja vähä kiinteemmäks kaikkialta. 168/56


      • Läski254347
        läskiliisa kirjoitti:

        te ootte tosilaihoja .. Mä oon monsteri, mul ei oo anoreksiaa ja oon iha tyytyväine kroppaani JOS saisin pullottavan vatsan pois ja vähä kiinteemmäks kaikkialta. 168/56

        63kg/170cm
        Läski, mikä läski


    • D:

      171cm/43kg… ei nii laihaks voi sanoo...

    • liihaavaalaihduttaja

      no täältä tulee nyt sit yks norsu...
      164cm/59,5kg

    • MinääTgf

      Pituutta 173 paino 42.9

      Olen päättänyt parantua

    • liikqqq

      Pituus 165 ja paino 81LB. Eli 36kg.

      • keish@

        Eivitsi oon kateelline sulle!


      • ÄlkääDissatko

        Saman pitunen, mutta 10kg painavampi... En ole anoreetikko mutta aion laihduttaa vähän. (Ihan vain terkkarin iloksi!:D)


      • Kateellineläski

        Omg oot goals😍


    • PiupeliPom

      oon 172 pitkä ja painan44,5 kg.... Mä yritän vaan koko ajan parantua, mutta oksennan heti jos suuhun tulee yli 6 rkl mitään.

    • ei järkevää

      Tällä hetkellä 154cm/37,5kg, 4kk taaksepäin 33kg.

    • tyttö12weee

      162cm/40kg En ole laiha, mutta olen pystynyt myöntämään syömishäiriön itselleni. Lantioluut törröttävät, olkapäät töröttävät ja muhkuraiset pelkkää luuta, vatsa painautunut sisään ja kylkiluut selvästi näkyvillä,..

      Viidennellä luokalla aloin pitämään itseäni lihavana ( 154cm/38kg ) koska kaikki muut luokkalaiseni ovat luonnostaan laihoja ja pieniä ( kaikki n. 130-140cm/28-32kg ), minulla on jo murrosikä melkein ohi alkoi kolmosella. Nyt kuudennella luokalla kaverit on ollu huolissaan kun syön päivässä vain aamupalan (muroja) ja ehkä omenen tai jonkun.. Juttelin bestikseni kanssa syömishäiriöstäni ( seiskalla vähän pyöreempi) Nyt olen alkanut syömään ruokailuissa vaikka sitten joudunkin pitämään oksennusta... Koulussa on ollut ongelmia kun meinaan välillä pyörtyä.. Hiuksia lähtenyt.

      Olen lihava mielestäni, mutta kammoksun anoreksiaa ja blumiaa.

      • Haluunollasä<3

        :( oo oonnelline !!! mä oon kans 12 ja oon 162.5cm/49.2kg= pelkkä iso läskikasa:((((( Haluun olla sääääääää !!!!!!!


    • joo, toivottavasti p

      Mä oon bulimikko (ei en ole pro mia) ja oon 156/54. MUTTA olen tosi kiintee ja lihaksikas, mutta tavote paino olis alle 50!! Ihanne olis 47, koska multa ei lähtis rasvaa enempää, ja en kuitenkaan halua kauan hankittuja lihaksia vaan syödä pois ;)
      Bulimia ei kuitenkaan oo ollu kovin hyvä ystävä (yllätysylästys) ja nyt olis tarkotus vaan saada painoo pois ihan rehellisellä tavalla (kalorit n. 1000-1500/päivä) kun juoksija olen niin harkat tuohon päälle.
      En oikein tiedä, miks tulin kirjottelemaan, en haluu loukata ketään millän tavalla tai sillai "änkeytyy" tänne ja kuvitella itsestäni mitään, tulin vaan kerroin vähän ittestäni :)

      • joo, toivottavasti p

        ai nii ja menkkoja ei oo kuulunu viime helmikuusta saakka (7-8kk :S ) Oksennellu oon vasta viime kesästä mutta liikkunu ylipaljon ja syöny vähän vähän jo viime kesästä, (kesä 2011) kun painoin 56 (lihosin kesän aikana 5kg, nestettä myös) ja sit nyt ennen kesää painoin 50, joten nyt taas kesällä (2012) on oll tosi rankkaa, kun olin ulkomailla "yksin" ja lihoin :( Joten tsemppiö, itselleni :D Ja ennen kaikkea kaikille teille!!!.


    • ifijgimvciuehfpmaw

      181cm, 57,5kg. Tavoite 54 kiloa.

    • Ihrapallopossu

      171/45 LÄSKI

    • miiinäää

      172/36

    • minäävaain

      165cm/60kg

      normi.

    • päärynä---

      158cm / 49 kg... Häpeen. Tavotteena n. 40-42kg ja siinä vois pysyykin sitten varmaan.

    • 98-tyttö

      itellä 156 44 kiloo tavote ois 35 kiloo! (:

    • Suklaa

      Joku

      Mun mitat tällä hetkellä 162/57,6kg. Haluaisin siihen 50kg,

    • uuuuuuu

      172/34

      • hgjghmgj

        Järkyttävää. Toivottavasti ymmärrätte, että ootte sairaita, ja haette apua tarpeeks ajoissa, ennen kuin kuihdutte pois. Opetelkaa hyväksymään itsenne ja lopettakaa muihin vertailu. Ei se ulkonäkö teitä määritä, eikä varsinkaan teidän ihmisarvoa. Rakastakaa muita ja itseänne sellaisina kuin olette.


      • hilla

        161,5 cm ja 52 kg. tavotteena on 45kg.


    • toipunut

      Oon mielestäni sopivan kokonen 175/50 mua on kyl sanottu laihaks mutta mä oon vast 15 eli mä kasvan esimerkiis lantiosta ja rinnoista.. kun katoin noit muita kommentteja meinasin pyörtyä!! Tavote olla alle 40kg on pahasta. ainoastaan joku alle 160 cm pitkä vois painaa ton verran(ja enemmänkin teini)!! Olen pahoillani jos loukkasin

      • Hilla

        Oon 162cm pitkä ja painoo n. 50kg. Tavote ois ainakin 45, ehkä enemmänkin, katotaa nyt miltä näytän neljäviiskilosena.


    • ProAna

      Ite oon 180cm/32kg. Olen ollut 5 kertaa letkuruokinnassa, viimeksi olin letkuruokinnassa joulukuun alussa ja se taitaa olla viimeisin ateria.

      • XXxxX

        ikää 25 vuotta pituus ja paino 151cm / 37 kg.


      • pysäyttävää

        Teetkö mitään muuta kuin sairastat? Ainakin voisit tehdä, paljon kaikkea muutakin jos kaikki energiasi ei menisi sairastamiseen. Toivottavasti olet vielä hengissä.


      • pysäyttävää
        pysäyttävää kirjoitti:

        Teetkö mitään muuta kuin sairastat? Ainakin voisit tehdä, paljon kaikkea muutakin jos kaikki energiasi ei menisi sairastamiseen. Toivottavasti olet vielä hengissä.

        Tämä oli siis vastaus ProAnalle, mutta oikeastaan viesti kaikille muillekin.

        Pysähtykääpä hetkeksi miettimään, kuinka paljon aikaa, energiaa ja voimavaroja elämästänne menee anoreksiaan. Voisitte saada aikaiseksi paljon kaikenlaista, esimerkiksi opiskella ja nauttia elämästä ilman että sairaalloiset pakkomielteet vievät kyvyn rentoutua ja pitää hauskaa vapaa-ajalla. Haluatteko olla sairauden talutushihnassa pääsemättä irti vai vapaana?
        Niin, oma valintanne. Mutta tämän haluan sanoa ja sanoin.


    • läskioon...

      Ikää kohta 15, paino n. 40kg ja pituus n. 160...

      • dinzdinz

        163cm/50 ja ylpee siitä ! Miettikääpä te jolla kylkiluut paistaa läpi, eikö olisi PALJON kauniinpaa jos luiden päällä olisi lihaksia ?:) en pidä itseäni lihavana vaikka täällä on näinkin laihoja ihmisiä. Monet pojat ovat sanoneet että minulla on hyvä kroppa. Syön paljon mutta liikun myös. Muistakaa kauneus ei ole painosta kiinni !


      • .......
        dinzdinz kirjoitti:

        163cm/50 ja ylpee siitä ! Miettikääpä te jolla kylkiluut paistaa läpi, eikö olisi PALJON kauniinpaa jos luiden päällä olisi lihaksia ?:) en pidä itseäni lihavana vaikka täällä on näinkin laihoja ihmisiä. Monet pojat ovat sanoneet että minulla on hyvä kroppa. Syön paljon mutta liikun myös. Muistakaa kauneus ei ole painosta kiinni !

        172cm ja 60kg.Oon mielestäni just sopiva, en ali- tai ylipainoine :)


    • hyiih

      162cm ja 42-43kg, olen ällöttävä!

    • !!!

      155/37 oon varmaan yli painone....

      • luurankofobia

        siis oikeesti.... mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa:DDDDDDD oumaigaad oon 155cm ja painan 37 kiloo! siis mitä vittua :D:D:D:D:D: ootte oikeesti niin sairaita. kyl määki häpeisin jos noi laiha olisin :) itte oon sen 150 ja painoo on iha normaalit 56kiloo :) enkä muute häpee yhtään! sillä iha suoraa sanottuna ku aika paljon poikien kanssa aikaa vietän ni tommoset ruipelot ei oo mistään kotosin. anteeks jos pilasin unelmasi mut järki käteen ja ruoka suuhun ellet oikeesti haluu kuolla pois jonnekki vitun sairaala sänkyyl letkuihin?! kiittijakuitti :3


    • yfcutjrdrx

      163/41
      mielestäni mul on liian vähä painoo, iha minimi ois 39

    • joo18

      198/12

    • kauheeläski

      15v , 161cm/50kg häpeen..
      tavotepaino 45-38.

    • fattt

      14 v. , 162/58 joo tiiän et on liikaa.. tavotepaino 53

      • !!!

        sä olet just sopiva. sun ei tarvitsisi laihduttaa ollenkaan. :(


    • ....

      Paljon mun pitäis painaa jos oon 137cm?

    • Jopku

      Itse oon 161 cm pitkä ja painan 40 kiloa. Itsellä siis alipainoa, BMI en tiedä kun luota noihin laskureihin (tehty vain aikuisille).
      Liikaa alipainoa on sillon, kun olo ei ole enää hyvä ja voimat on loppu/ kaiki luut näkyy ja törröttää. Se ei ole kaunista tytöllä. Muutes olen poika.

      • Toivoton:S

        Moikka. Oon 14 vuotias tyttö 160-162cm ja painan 49-50 kilooo :S
        Mut omasta mielestä oon kauhee läski ja näytän tyylii 60-65 kiloselta..
        olisko mitää vinkkejä miten saisin muutaman kilon pois ja hoikemman kropan?:/


    • im a fat pig

      Mä oon 19v poika, 174cm pitkä, paino 54,5kg =200g (vähemmän ku eilen!)
      tavotteeseen vielä 9,5kg.
      Voiku olisin hoikka ennen kesää!
      vähemmän fazerin sinistä ja enemmän selleriä!

    • ljgfddhfgjnm

      184cm 70kg tavoite100kg

    • oon läski hyi !eww

      Haluaisin painaa 40-42kg
      ja tosiaan tämänhetkiset mitat ovat
      167/48

    • helppiä!

      kuinka nopeesti teillä putoaa paino?

      meinaan vaan että haluaisin pudottaa painoo ainaki sellaset 9kg.

      mikä neuvoksi? tämän hetkinen paino 49 ja tavoitepaino vois olla siinä 40kg paikkeilla.

    • bööh

      pituus: 178,5 cm
      paino: 56-57 kg (meillä semmonen uusi "wanha" vaaka, jossa se mittari nousee/liikkuu painon mukaan... ei siis supertarkkaa digivaakaa :/)

      Mielestäni painaisin liian vähän jos painaisin alle 50 kg. Laihimmillani olen ollut 45,6 kiloinen - enkä voinut hyvin millään tavalla!

      Nyt tavoite 53-55 kg.

    • hml3

      42kg/164cm

    • liikaa..

      oon tyttö 162 cm / 57 kg .. -,-

    • lihavastalaihaksi

      tyttö/164cm/56kg (ennen 60-61kg) :s Tavotepaino 45kg, mut jos en oo tyytyväine ni 40(: Anoreksia täs laihdutuksen aikana on tosin tullu, mut oon oppinu elää sen kanssa..

    • muru

      169cm / 58kg, kamala plösö. Alimmillaan 53kg. 1½ syömisvammailua takana, tavoitteena olis päästä siihen viienkympin hujakoille.

    • huolestunut

      163,5 cm ja paino 53 kg. Oonko lihava. Oon siis poika ja 7.luokalla.

      • voooi!

        Olet normaali. Poistu täältä. Tämä ei ole terveellinen paikka olla. Älä heitä elämääsi hukkaan!


    • :(Eiii

      Te vaan saatte mun olon huonoksi. Tavallaan toivon että te olette kaikki anorektikoita, koska muuten olen jättiläinen.

      Taidankin olla ylipainoinen. Nyt katsotte tätä luku kauhulla. Voiko joku laihduttaa ne puolestani?

      172/62

      • hmmmmmmmmmm

        älä huoli, olet juuri sopiva. :) sinun ei kannata laihduttaa ollenkaan! kuten yllä on jo sanottu, tällä palstalla ei kannata pyöriä, sillä suurinosa täällä on mieleltään sairaita.


      • aszdxfcgvhjklöä

        OMG, miten oot päästäny ittes tollaseks!! Ihan sairasta!


    • miiiina1

      162cm/43kg

    • läski.

      162/47, 44kg tavoitteena.

    • nuorijatyhmä

      162/39

    • 21v 166cm 37kg

      Täällä on 21-vuotias nuorukainen, pituutta 166cm ja painoa 37kg.

    • läskipaska3rf

      täällä monet ootte nii pienii, enkä tiiä miks anoreksia osastolle vastaan, vaikka olenki jo melkein liikalihavuuden rajalla..

      173cm / 67kg. rakenteeltani oon siis tosi isokroppane ja isoluinen, mutta oon nyt laihtunu karkkilakon ansiosta 3kiloo, ja kesän aikana ois tavote saaha ensi 65kg sitte se 60kg.

    • heevaheeva

      Te kaikki jotka ootte tollasia supeerkevyitä (ellette kusettanut..) niin lopettakaa heti. Olen nyt 21 vuotias nuori nainen ja paras ystäväni on sairastanut anoreksiaa jo lukio ajoiltamme. Selvästi ylilaiha ja sairaan näköinen. Monta kertaa piti sairaalassa käydä katsomassa pientä ystävääni. Siellä se itku kurkussa monesti valitti. Hän aloitti parantumisprosessinsa vasta noin vuos sitten ja hän ei koskaan kykene saamaan lapsia. Nuoruushan siinä meni hukkaan. En ymmärrä miten jotkut tahallisesti hakevat tälläistä elämää ja vartaloa. Onhan myös täysin terveitä tyttöjä jotka rupeavat tiedettävästi wannabe anorektikoiksi. Netissä hakemalla thinspoa tulee "täydellisiä" kuvia. Sinä et todellakaan tule näyttämään samalta. Anoreksia tekee sinut pakkasen raiskaamaksi pulkannaruksi. Sen verran kevyttä porukkaa, että varmaan tuuli riepoo teidät mennessään. Silti mitä tunnen anorektikkoja, eivät he minua usko. Eivät he uskoisi edes jos joku kuolisi heidän edessään ja anoisi lopettamaan ennenkuin on liian myöhäistä. Haluan vain että tiedätte, ettei vaa'an numero määrittele kauneuttasi. Jos pyrit täydellisyyteen niin ajan myötä tajuat, että se on liikkuva kohde.

    • Lihonuthieman

      Mun painoindeksi oli 13,5 vielä 4 vuotta sitten. Nyt 18 :))

    • Hakeutukaa hoitoon

      Miten tällainen palsta voi olla edes olemassa? Olette sairaita. Kaikki.

      Uskotteko tosiaan, että olette syntyneet tähän maailmaan siksi, että voisitte vertailla tonnikalapurkkien energiamääriä, juosta vesisateessa veri kurkussa ja ahdistua siitä, kun joku ilmoittaa jollain typerällä foorumilla painavansa teitä vähemmän?

    • kuulemma terve?

      Pituus: 164cm
      Paino: 43,4kg

      eli BMI: 16

      Oon joku 4-5 vuotta taistellu tän syömishäiriön kanssa ja aina välillä paino noussu ja välillä laskenu. Onneks en kuitenkaa oo samassa jamassa ku sillo neljä vuotta sitten (162cm/58kg), vaan päässy pienempiin lukemiin painon jojoilusta huolimatta. Aikasemmin oon laihduttanu ainoastaan säätelemällä syömistä, mut nyt oon ottanu itteeni niskasta kiinni ja ruennu liikkumaan reilummin. Lähinnä siis lenkkeilyä, lihaskuntoa, skeittausta ja pyöräilyä. Nyt tulokset on ollu kovempia: noin -0,5kg ja -1100kcal päivässä.
      Tavoitepaino mulla on 40kg, eli enää vähän matkaa ja sitten voin vain säännöstellä ja liikkua vain sen verran että paino pysyy tasaisena (kiitos vilkkaan aineenvaihdunnan, se ei paljoa vaadi!). Enää en lähde nostamaan painoani vain miellyttääkseni muita, koska se on vain pidentänyt laihduttamisajanjaksoani huomattavasti. Ilman muiden mielistelyä olisin ollut tavoitepanossani jo useampi vuosi sitten ja olisin voinut lopettaa laihdutuksen siirtyen vain painon tarkkailuun.

      Mun mielestä liikaa alipainoa on silloin jos pitkäaikaisissa verikokeissa rupeaa näkymään huolestuttavia muutoksia tai huomaa muuten elimistönsä voivan huonosti ja antavan jotain hälytysmerkkejä. Eli siis kannattaa käydä aina välillä verikokeissa, koska niissä sairaudet, kehon puutostilat tai muut muutokset näkyvät jopa vuosia ennen muita oireita.

      ps. Menkää 10-13v lapset pelaamaa vaikka pesäpalloa, älkääkä lukeko tällaisia sivuja tai keskusteluja.

      • LÄSKIHYI

        LÄSKI OON 172/51....halusin olla 45-47kg


    • kaduttaa

      Olen aikuinen, 165/51, vielä 2 kuukautta sitten painoin 63kg. Tavoite 45kg. Syömishäiriötä ja painon jojoilua takana 6,5vuotta. Jos olisin saanut valita niin en olisi tähän lähtenyt :(

    • ghjgfhdfgsdf

      Alipainoa on liikaa, jos kuukautiset loppuvat. Tosin hormonikierto on riippuvainen rasvasta, eli vähän lihasta, mutta riittävästi rasvaa sisältävä luu-ja-nahka-keho saattaa mahdollistaa kuukautiset.

      Tarkoituksellinen alipaino vaarantaa terveyden. Valinta on omanne.

    • Epätoivoinen.Siili

      Pituus 170cm ja paino 44kg. Ehkä voi kuulostaa et olisin hoikka mut uskokaa et se kaikki on läskiä. )= Eka ihannepaino olis 40 ja sit 36.

    • Nimetön96

      163cm/50kg ja tavote 45kg ja alotuspainoa oli tosiaa reilut 60kg...

    • Sopivankokoinen

      165 ja olisiko 65 kg, en ole ihan varma kun en omista vaakaa :)
      Oon just hyvä!
      Meniskö maalaisjärjellä jotenki niin että vähennä pituudestasi se ykkönen siitä edestä (jos oot alle 2m pitkä) niin saat seloasen kivan passelin painon.

      Jos on liian vähän niin urheile ja syö monenväristä ruokaa. Muista nukkua! Unohda peilit ja vaa'at. Elämä on ihanaa :)

    • Vitsi kun te kaikki ootte ihanan laihoja.. Ite oon 174/73. Tavote olis 50 kg mutta en saa pudotettuu millään painoo..

    • Plaaaaah

      Oon 11v. 145/34 Eppää oot keijukainen.

      • Älälaihutavielä

        Kuule,sä oot upee just tollasena. Oot keijukainen äläkä vertaa omaa painoa muiden painoon,koska oot vielä niin nuori🤗


    • Olenlihava

      170/52, tavoite olisi nyt ainakin aluksi painaa 48kg.

    • Utfoyuddjouldtöktfe

      No mä oon lihava ku mikä mutta 166/62 tavote on 40 kg

    • Nenämaletku

      172/43 olin joku aika sit ku oon nyt nenämahaletkussa enkä tiiä painooni

    • Anonyymi

      Oon 13v tyttö. 173 cm ja paino n. 50 kg. Aika normaali paino. Mun mielestä alipaino on niinku joku just 30 kiloo mun ikäselle. Riippuu kans pituudesta.

    • Anonyymi

      Oon 161cm ja 54kg.....läski jooo.

    • Anonyymi

      No siis lukeeko tätä enää kukaan 2022 vuonna? No oon kuitenkin 10-11-vuotias tyttö pittus on 153cm ja paino 40kg. Olenko ylipainoinen?

      • Anonyymi

        et sä tiedä minkä ikäinen olet.Jos et tiedä niin kannattais syödä että aivot toimis että tietäsit minkä ikänen oot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe