Vapaa kuvaus

Anoreksiaan sairastunut ja pitkään sairastanu 30vuotias tytsynen... Jos kiinnostaa yhtää tutustuu ni älä pelkää moikkaa, en mä pure ja mielelläni vastailen ihmisille...



Suosikkibändit/artistit: monii

Suosikkileffat: Piirretyt :D

Vapaa-aikanani: lenkkeily, kaverit..

Katson tv:stä mieluiten: BB, CSI

Kotieläimet: pupuja

En pidä: Ötököistä, tylsyydestä, Kusipäisistä, itserakkasista ihmisistä, paikallaan istumisesta.



Koulutus: Melkein valmistunut

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

32

Kommenttia

67

  1. Kiltit ihmiset auttakaa.

    Miksei mun paino enää putoo vaikka syön yhen mikroaterian päivässä? Ja liikun pari tuntia päivässä. Ja joo, tiiän että m
    Anoreksia
    3
    117
  2. Tyhmä kysymys tyhmältä ihmiseltä.

    Miks anorexiaan määrätään lääkkeitä? Joo siis hetken lääkkeitä syötyäni voin todeta että ne helpottaa oloo, mutta kun lo
    Anoreksia
    1
    46
  3. Apua

    Tarvisin lahdutus apua ja kaveria joka voi tsemppaa mua ja auttaa vaikkeitten asioitten kanssa. Kun en osaa yksin laihdu
    Anoreksia
    6
    111
  4. Kuuluuko tää anorexiaan vai kuvittelenko vaan?

    Onko normaalia ettei saa kunnolla edes juotua päivässä kun vaan miettii miten paljon siitä lihoo? Oon osittain huolissan
    Anoreksia
    1
    759
  5. Minäkin

    Minäkin kaipailistin laihdutuskaveria. Joko sähköpostilla tai skypessä. Mun sp ossa on [email protected] saa tulla jut
    Anoreksia
    0
    63
  6. tyhmä kysymys

    voiko jatkuva pissahätä johtua anorexiasta? kun mua alkaa ärsyttään kun joudun koko ajan käyttään vaippoja ja on tehty v
    Anoreksia
    8
    352
  7. Tyhmä kysymys.

    Syökö anorexia lihaksia? Kun mietin vaan sellasta et mua sattuu kauheesti selkään ja kun tunnustelen mun selkää niin eih
    Anoreksia
    2
    64
  8. Apua

    Onks se ihan normaalia kysyä joltain toiselta lupaa syödä? Kun nykyään joudun aina kysymään luvan ennenkun voin laittaa
    Sairaudet
    2
    43
  9. Apua.

    Oonko säästöliekil vai miksen laihdu ollenkaan? Vaaka pysähty pari viikkoo sit jo 69 kiloon ja vaikka syön pakollisesti
    Anoreksia
    1
    66
  10. Apua

    Kuuluuks anorexiaan halu kuolla? Vai kärsinkö samalla masennuksesta koska ei oo päivääkää etten miettis miten hyppään jo
    Anoreksia
    1
    86
  11. Apua

    Paljon lihoo jos syö vaan puol levyy suklaata päivässä eikä mitään muuta?
    Syömishäiriöt
    4
    91
  12. Auttakaa

    MIten pystyn olemaan viikon syömättä? Jotain apuja miten pystyn välttään näläntunteen.. Tarvin kipeesti apuja koska viha
    Anoreksia
    2
    76
  13. huoh

    mitä mulle tapahtu? oon sairaalassa ja pakko syödä ja haluun vaan kuolla pois. en haluu syödä yhtään mitään oon sen verr
    Anoreksia
    0
    42
  14. Huoh

    Onks tää enää oikeeta elämää ku joudun viikot olee sairaalassa ja syömään? Onneks saan olla viikonloput kotona ja voin j
    Anoreksia
    0
    51
  15. apua..

    Kaipailen laihdutus kaveria. Eli kaveria jolta saa helpotusta ja apua painonpudotukseen kun tuntuu ettei mikää suju niik
    Terveys
    0
    64
  16. Kaipaan lukijoita.

    Eli siis kaipailisin lukijoita mun blogii... se on turhaa ja tyhmää tekstii jote kommenttei voi heittää et mite siit sai
    Anoreksia
    0
    56
  17. Te viisaat ihmiset kertokaa...

    Mä en tajua... Joku viisas ihminen vois kertoo mulle miks oon joutumassa osastolle vaikka paino on vielä ihan normimitoi
    Anoreksia
    6
    282
  18. Heissan

    Te ihanat ihmiset. Tiiän et teillä on kokemusta ja tietoo mitä hyvään blogiin pitäis laittaa tai kirjottaa joten kiltit
    Anoreksia
    2
    74
  19. Heissan

    En uskonu et viel kirjottaisin tänne, mut ehkäpä täälä ymmärretään paremmin tätä tunnetta kun missään muualla... Eli sii
    Anoreksia
    2
    59
  20. Huoh

    Tuli todistettua itelle ettei anoreksia ookkaan niin helposti pois tai'ottavissa kun mitä luulis. Ennenkun sairastuin ol
    Anoreksia
    3
    345