Onpas Pill Keitsi ollut ahkerana, kun eilisen ja tämän päivän aikana on tullut jo yli kolmekymmentä Windows XP -päivitystä ja lisää pukkaa.
Katsoin Windows Updatesta, ja mikään päivityksistä ei ole antanut merkkiä, että olisi päivitys epäonnistunut. Sitä en jaksa katsoa, ovatko oikeasti kaikki eri päivityksiä. Mutta miksi päivittäisi samoja, jos kerran kaikki näyttää vihreää onnistumisen merkkiä.
Onko siellä nyt löytynyt niin paljon pieninä osina paikattavaa, että aina vaan tulee uutta?
Onko muilla sama päivityssuma? Kaikki niin kuin pitääkin? Tuossa edellä kerrottiin saman tyyppistä rumbaa, mutta mulla on kaikki mennyt ilman ongelmia; määrää vain hieman hämmästelen.
XP:n päivitystä pukkaa
6
243
Vastaukset
- WinSontaaa
Ei ole!
XP:stä turha tehdä seiskaa päivittämällä!
XP SP2 ja jätä siihen, tai sit voit asentaa suoraan seiskan...
äläkä asenna sitä päivityslataajaakaan..
Näin mm Flame ei tule koneelesi!
Päivityslataaja on valtava tietoturvariski! - xpsp3 pro
Mikähän pieni 30kt:n päivitys tuli xp:hen tänään. Päivityksen jälkeen läppärin tuuletin huutaa täysillä kaiken aikaa. Poistaisin koko päivityksen jos löytäisin sen jostain ja tietäisin kuinka sen saa pois. Päivityksen nimikin oli joku varmennuksen poiston eston vahvistus tms. yhtä typerää.
Pelkkä sertifikaattipäivitys. Mitään ajettavaa ohjelmakoodia ei ole muutettu missään joten päivitys ei vaikuta mitenkään koneen toimintaan joten voit mennä rauhassa sodat palstalle trollailemaan.
- xpsp3 pro
Kiitokset neuvosta. Siis ei tarvitse olla huolestunut vaikka tuuletin huutaa jatkuvasti vaikka ei sitä tehnyt ennen päivitystä?
En tosin ymmärrä miten tämä liittyy johonkin sotajuttuihin vaikka olenkin sota-aikana syntynyt ja sotaveteraanin lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922