Temsta ja Rinkeby ovat tiedossa. Mitä vastaavia miljoonaohjelman luomuksia on keskustan eteläpuolella, joita kannattaa välttää?
Tukholman seudun kartettavat lähiöt
7
581
Vastaukset
Tekeekö runsas ulkomaalaistaustainen väestö lähiöstä vältettävän?
Ei ainakaan Rinkebytä tarvinne vältellä. Siellähän käyvät Nobel-palkitutkin tutustumassa paikalliseen kouluun.- Heh heh
Et sitten seuraa ruotsalaista lehdistöä? Temsta on päässyt jälleen otsikoihin. Runsas ulkomaalaistaustainen väestö on yksi tunnusmerkki alueesta, jota kannattaa välttää.
- jössestä
Heh heh kirjoitti:
Et sitten seuraa ruotsalaista lehdistöä? Temsta on päässyt jälleen otsikoihin. Runsas ulkomaalaistaustainen väestö on yksi tunnusmerkki alueesta, jota kannattaa välttää.
Joo, onhan siellä paljon ulkomaalaisia, esim. suomalaisia. On siis paras välttää niitä ulkomaalaislähiöitä
- Ajoin läpi
jössestä kirjoitti:
Joo, onhan siellä paljon ulkomaalaisia, esim. suomalaisia. On siis paras välttää niitä ulkomaalaislähiöitä
Ajoin Temstan läpi retkipyörällä muutama vuosi sitten. Voin vakuuttaa, ettei siellä ole suomalaista alkuperää olevaa asujamistoa. Ei kovinkaan miellyttävä tapahtuma.
- pourquoi?
Heh heh kirjoitti:
Ensinnäkin: lähiön nimi on Tensta, ei Temsta.
Toiseksi: Ulkomaalaistaustaisuus itsessään ei varmasti tee lähiöstä vältettävää. Ulkomaalaistaustaisuus aiheuttaa valitettavan usein enemmän sosiaalisia ongelmia, johtuen monestakin syystä (esim. heikompi koulutustaso, heikompi kielitaito ja työnantajien torjuvampi suhtautuminen työhönottotilanteissa johtavat korkeampaan työttömyyteen). Pitää siis ymmärtää syy-seuraus-suhteita eikä vain laskea 1 1. Asioihin on syytä perehtyä ennen kuin alkaa laukoa mitä sylki suuhun tuo.
Kolmanneksi: Miksi ulkomaalaistaustaisuus nostetaan aina esiin jos jotain ikävää tapahtuu? Miksi kantakansalaisuutta ei nosteta vaikka mitä tahansa sattuisi? Miksi siis Sellon ampumisten yhteydessä mainittiin tekijän ulkomaalaistaustaisuus mutta Jokelan, Kauhajoen tai Hyvinkään tapauksissa ei puhuttu tekijöiden kansallisuudesta mitään?
Neljänneksi: Edellinen kirjoittaja käsitteli vain Rinkebytä, miksi siis sinä vastaat hänelle Tenstasta? - Jössestä
pourquoi? kirjoitti:
Ensinnäkin: lähiön nimi on Tensta, ei Temsta.
Toiseksi: Ulkomaalaistaustaisuus itsessään ei varmasti tee lähiöstä vältettävää. Ulkomaalaistaustaisuus aiheuttaa valitettavan usein enemmän sosiaalisia ongelmia, johtuen monestakin syystä (esim. heikompi koulutustaso, heikompi kielitaito ja työnantajien torjuvampi suhtautuminen työhönottotilanteissa johtavat korkeampaan työttömyyteen). Pitää siis ymmärtää syy-seuraus-suhteita eikä vain laskea 1 1. Asioihin on syytä perehtyä ennen kuin alkaa laukoa mitä sylki suuhun tuo.
Kolmanneksi: Miksi ulkomaalaistaustaisuus nostetaan aina esiin jos jotain ikävää tapahtuu? Miksi kantakansalaisuutta ei nosteta vaikka mitä tahansa sattuisi? Miksi siis Sellon ampumisten yhteydessä mainittiin tekijän ulkomaalaistaustaisuus mutta Jokelan, Kauhajoen tai Hyvinkään tapauksissa ei puhuttu tekijöiden kansallisuudesta mitään?
Neljänneksi: Edellinen kirjoittaja käsitteli vain Rinkebytä, miksi siis sinä vastaat hänelle Tenstasta?Pourquoi, kirjoitit kaiken sen mitä minä usein olen ajatellut.
- Fillarilla lähdössä
Jössestä kirjoitti:
Pourquoi, kirjoitit kaiken sen mitä minä usein olen ajatellut.
Ja minä en ole saanut yhtään asiallista vastausta kysymykseeni. Kaikki tietävät, mistä on kyse, mutta kukaan ei halua vastata. Miksi?
Tiedän, että riskit keskustan eteläpuolella ovat Tenstaa (kiitos oikaisusta) ja Rinkbytä suuremmat. En vain tiedä, mitkä lähiöt ovat pahimpia. Olettaisin, että tällaiseen kysymykseen saa asiallisia vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863601
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683082On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271789- 351745
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601658