Uuno Turhapuro

Triberos

Olen tänä kesänä perehtynyt näihin Turhapuro-komedioihin. Toiset ovat vähän huonompia kuin toiset, mutta aivan törkeältä vaikutti se ensimmäinen Uuno, mustavalkoinen ja aikanaan suosittu. Miksiköhän? Siinä Uunon vaimo oli karmea, tiukkapipoinen huutaja ja oli kuristamassa Uunoa ja uhkaili haulikolla. Kiroiluakin siinä oli ja muuta sellaista ainesta, jota en pitäisi lapsille sopivana, vaikka se elokuva on sallittu lapsille.
Hyi hyi, mikä pettymys tämä elokuva minulle oli.

7

1251

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori

Ajat muuttuvat?

• Triberos

En ole pitänyt monista uudemmistakaan Uunoista, mutta pidin kyllä esim. Uuno muuttaa maalle-elokuvasta.

• Giancarlo
        Triberos kirjoitti:

En ole pitänyt monista uudemmistakaan Uunoista, mutta pidin kyllä esim. Uuno muuttaa maalle-elokuvasta.

Turhapuro leffat ovat loistavia.myös uudet leffat ovat ihan viihdyttäviä.tosin tuo pisnismies ei oikein ole iskenyt minuun.uusin turhapuro tulee muuten elokuviin 10.9 muistaakseni.viimeinen se myös on.

• Matti

Uunon vaimo ja uuno ovat tyypillisiä liioiteltuja karikatyyreja, jotka ovat sitten aikojen saatossa lientyneet ja tavallistuneet. Käynyt vähän samalla tavalla kuin esimerkiksi Mikki Hiirelle, Aku Ankalle, joulupukille ja suurinpiirtein kaikille suomen poliitikoille...

• Anonyymi00005

Pasasen selvästi housussa nyki, kun Elli Castren tuli Hulkkosen autokorjaamolle.

• Anonyymi00006

Spertti oli rakkauven ekspertti

• Anonyymi00007

Uunohan oli/on paras. Suomessa saisi olla enemmän oman elämänsä Uunoja, minullekin kelpaisi ukoksi Uuno.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      374
      1220
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      716
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      615
    6. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      21
      554
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      346
      546
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      84
      498
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      469
    Aihe