Olen tänä kesänä perehtynyt näihin Turhapuro-komedioihin. Toiset ovat vähän huonompia kuin toiset, mutta aivan törkeältä vaikutti se ensimmäinen Uuno, mustavalkoinen ja aikanaan suosittu. Miksiköhän? Siinä Uunon vaimo oli karmea, tiukkapipoinen huutaja ja oli kuristamassa Uunoa ja uhkaili haulikolla. Kiroiluakin siinä oli ja muuta sellaista ainesta, jota en pitäisi lapsille sopivana, vaikka se elokuva on sallittu lapsille.
Hyi hyi, mikä pettymys tämä elokuva minulle oli.
Uuno Turhapuro
7
1251
Vastaukset 7
- Nuori
Ajat muuttuvat?
- Triberos
En ole pitänyt monista uudemmistakaan Uunoista, mutta pidin kyllä esim. Uuno muuttaa maalle-elokuvasta.
- Giancarlo
Triberos kirjoitti:
En ole pitänyt monista uudemmistakaan Uunoista, mutta pidin kyllä esim. Uuno muuttaa maalle-elokuvasta.
Turhapuro leffat ovat loistavia.myös uudet leffat ovat ihan viihdyttäviä.tosin tuo pisnismies ei oikein ole iskenyt minuun.uusin turhapuro tulee muuten elokuviin 10.9 muistaakseni.viimeinen se myös on.
- Matti
Uunon vaimo ja uuno ovat tyypillisiä liioiteltuja karikatyyreja, jotka ovat sitten aikojen saatossa lientyneet ja tavallistuneet. Käynyt vähän samalla tavalla kuin esimerkiksi Mikki Hiirelle, Aku Ankalle, joulupukille ja suurinpiirtein kaikille suomen poliitikoille...
- Anonyymi00005
Pasasen selvästi housussa nyki, kun Elli Castren tuli Hulkkosen autokorjaamolle.
- Anonyymi00006
Spertti oli rakkauven ekspertti
- Anonyymi00007
Uunohan oli/on paras. Suomessa saisi olla enemmän oman elämänsä Uunoja, minullekin kelpaisi ukoksi Uuno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469