seksin puute

muikuttaja

Hei! Kyselisin sellaista, että onkohan kenelläkään muulla seksin puutetta. Siis siten ettei pelkkä onanointi ja haaveilu enää riitä. Olisi mukava naputella naisia runkkaamisen sijaan, mutta tuntuu että ei voi mennä baareihin yksin kun katsotaan kieroon tai jotain. Ja kaupungilla ei viitsi mennä ehdotteleen tosta vaan tuntemattomille, koska se tuskin onnistuisi ja häiritsisin vaan ihmisiä. Joskus katselen netissä amatöörisivustojen nussimavalokuvia ja kateudella käännän sivua ja onanoin alitajuntaan piirtyneelle valokuvalle. Ja monesti kun kävelen kaupungilla ja näen vaikka miehen ja naisen kävelemässä yhdessä, ajattelen että minkähänlaista rivoa seksiä he nyt taas tänäkin aamuna harrastivat, varmaan oli mukana oraalia ja anaaliakin. Mutta kysymykseni siis on, että häiritseekö muitakin seksin puute? Siis ennen "yksinäisyyttä", jos käsitätte oikein.

64

4507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä täällä moi

      Uskon että monella miehellä asia käy mielessä, mutta myös haluttomuutta esiintyy.
      Avioliittokaan ei tarkoita että seksiä olisi tarjolla joka kuukausi.

      Mutta yksinäisyys on ikävämpi juttu. Ei pelkkä hieronta, hiustenleikkuu tai yhdyntä ole sama kuin ikimuistoisten kokemusten jakaminen hyvän ystävän kanssa.

    • asgsfhf

      Sinä kysyt yksinäisyyspalstalla onko muilla seksin puutetta?

      Ei helv...

      Ei sua ainakaan liialla älykkyydellä olla pilattu. Loput tekstistäsi tukee arvioitani.

      • minä täällä moi

        Minulla ei ole enää seksin puutetta. Siihen että ei ole kysyntää tottuu ajan mittaan.

        Osaamisesta tai mieskunnosta ei ole kiinni. Se "tekeminen" vaan ei ole minua varten.


      • aasfs
        minä täällä moi kirjoitti:

        Minulla ei ole enää seksin puutetta. Siihen että ei ole kysyntää tottuu ajan mittaan.

        Osaamisesta tai mieskunnosta ei ole kiinni. Se "tekeminen" vaan ei ole minua varten.

        Onnee sulle.


      • minä täällä moi
        aasfs kirjoitti:

        Onnee sulle.

        Kiitosta vaan?

        Mieluumminhan sitä olisi halunnut olla haluttu, mutta jos en herätä kiinnostusta "sillä tavalla" niin helpompaa on keskittyä johonkin muuhun asiaan kuin tavoitella jotakin mitä ei ole saatavissa.

        Tai mistä sitä tietää, ehkä en vaan tunnista tilannetta jossa joku olisikin kiinnostunut. Yhden yön jutut eivät kuitenkaan ole koskaan olleet minua varten.


      • Anonyymi
        minä täällä moi kirjoitti:

        Kiitosta vaan?

        Mieluumminhan sitä olisi halunnut olla haluttu, mutta jos en herätä kiinnostusta "sillä tavalla" niin helpompaa on keskittyä johonkin muuhun asiaan kuin tavoitella jotakin mitä ei ole saatavissa.

        Tai mistä sitä tietää, ehkä en vaan tunnista tilannetta jossa joku olisikin kiinnostunut. Yhden yön jutut eivät kuitenkaan ole koskaan olleet minua varten.

        "Minulla ei ole enää seksin puutetta. Siihen että ei ole kysyntää tottuu ajan mittaan.
        Osaamisesta tai mieskunnosta ei ole kiinni. Se "tekeminen" vaan ei ole minua varten."

        Ja sä vielä sanot ettei ole seksin puutetta? Lopeta jo tuo säälittävä paskan jauhaminen. Et vain ole ennen saanut, mutta tuo sun puolustelu on niin saatanan säälittävää aloitus tekstisi perään, Olet täydellinen idiootti!


    • Eiköhän jokainen yksinäinen kärsi enemmän tai vähemmän seksin puutteesta, minä ainakin.

    • yksinäinen mies

      Mitä on seksi?

      • seksinhimoinen

        seksi on USEIN miehen ja naisen välinen sukupuoliyhdyntä eli siis muna työnnetään naisen pilluun edestakaisin ja pälä pälä pälä... Kato googlesta:D mä rakastan seksaä enkä voi elää ilman sitä, onko muita samanlaisia kun minä?


    • mies.......

      kyllä..sitähän se periaatteessa on kun kaipaa naista. Eikä siinä mitään. Seksi on kivaa ja olis kiva löytää kumppani. Ihmetyttää jotkut jotka ajattelee että se vaan ajattelee sitä. Outoa. Seksi kuuluu hyvään elämään eikä siinä mitään pahaa.

    • hknblååh

      En kärsi seksin puutteesta. Kaipaan ennemmin aitoa ystävyyttä.

    • Eri mies

      Ikivanha ns. vitsihän tää on, mutta sain naista v:nna 1982,ja heti perään v:1988. Sen jälkeen onkin ollut vähän hiljasempaa. Ainut vaan, ettei ole vitsi minun kohdalla vaan melko lähellä totuutta. Mutta tähän tottuu.

    • seksiääääää

      Ei ole seksistä puutetta vaan vähän kyllästyttää koko seksi. Justiin toissapäivänä tuli harrastettua.

    • 10

      Kun on saanut runsaasti ja helposti seksiä koko ikänsä niin siihenkin jotenkin hiljalleen kyllästyy.

      Naiset antavat aivan liian vähällä vaivalla.
      Näin se vain on.

      • minä täällä moi

        >>>Naiset antavat aivan liian vähällä vaivalla.

        Koska selkeästi osaat alan niin kerrotko jotakin vinkkejä? Ei voi tietenkään odottaa että nainen tekisi aloitteen, mutta mikä olisi "vähäinen vaiva" joka toimii?


      • Etkö sinä anna heille? Olet niin huono seksissä? Ei ihme, ettei mitään pysyvämpää ole löytynyt.


      • minä täällä moi
        simasuuneiti kirjoitti:

        Etkö sinä anna heille? Olet niin huono seksissä? Ei ihme, ettei mitään pysyvämpää ole löytynyt.

        >Etkö sinä anna heille?

        Kenelle? Kaupan tädille, työkavereille, naapureille, bussin vieruskaverille?

        >>Olet niin huono seksissä?

        Kuka sellaista on väittänyt? Pikemminkin päinvastoin...

        >>Ei ihme, ettei mitään pysyvämpää ole löytynyt.

        Omalla kohdalleni kaipaan jonkinlaista ihastumista. Ylimieliset eivät ole minun tyyppiäni ollenkaan.


      • minä täällä moi kirjoitti:

        >Etkö sinä anna heille?

        Kenelle? Kaupan tädille, työkavereille, naapureille, bussin vieruskaverille?

        >>Olet niin huono seksissä?

        Kuka sellaista on väittänyt? Pikemminkin päinvastoin...

        >>Ei ihme, ettei mitään pysyvämpää ole löytynyt.

        Omalla kohdalleni kaipaan jonkinlaista ihastumista. Ylimieliset eivät ole minun tyyppiäni ollenkaan.

        Kun katsot tarkemmin niin huomaat että kysymykseni oli kohdistettu nimimerkille "10".


      • 10
        simasuuneiti kirjoitti:

        Kun katsot tarkemmin niin huomaat että kysymykseni oli kohdistettu nimimerkille "10".

        Ja 10 vastaa.

        Miten niin pysyvämpää, kaikkein kanssa olen seurustellut enemmän tai vähemmän aina tähän päivään saakka, en tykkää mistään yhden illan pikaseksistä.

        Seksi on parhaimmillaan kun tuntee toisen ja oppii tietämään miten instrumenttia soitetaan jotta nautinto on mahdollisimman suuri.


    • haluan sua nainen

      Saisko seksiä nyt kiitos?

    • Yksinkertaista

      Jos mies haluaa saada naiselta seksiä, niin metodi siihen on yksinkertainen: Unohda hyvä tavat ja naisten kunnioittaminen. Mene vaikka baariin ja ota röyhkeästi kontaktia naiseen. Törkeys, hillittömyys ja paha poika-tyyli vetoavat jokaiseen heteroseksuaaliseen naiseen. Ei ole vaikeaa, ei.

      • Normi Nyhverö

        Juu näinhän se on. Sitä kun on saanut kasvatuksen "tasa-arvoisessa" Suomessa eikä jossain toisessa maassa. On pienestä asti opetettu kunnioittamaan naista ja nostamaan naista jalustalle. Tuloksena on nyhverö mies joka ei uskalla tai osaa käyttäytyä kuin naiset oikeasti haluaisivat miehen käyttäytyvän. Sitten mennään etelänmatkoille katsomaan kun miehet ovat siellä niin miehekkäitä eli niitä joille ei ole tätä tasa-arvo paskaa ja muuta valehtelua harrastettu koko elämää.

        Ole sika siitä naiset pitää.


      • yksin kotona

        Miten olla paha poika tai siis mies. Pitääköö mennä jonnekkin näyttelijä kurssille jossa opetetaan miten haukutaan naisia. Se huono käytöksisyys tarttis tulla luonnostaan ja mä en osaa tai kehtaa haukkua ketään naista tosta vaan. Vois kokeilla meinaan sitä pahana olemista kun mukavuudella ei ole saumaa tutustua kenenkään.


      • Normi Nyhverö kirjoitti:

        Juu näinhän se on. Sitä kun on saanut kasvatuksen "tasa-arvoisessa" Suomessa eikä jossain toisessa maassa. On pienestä asti opetettu kunnioittamaan naista ja nostamaan naista jalustalle. Tuloksena on nyhverö mies joka ei uskalla tai osaa käyttäytyä kuin naiset oikeasti haluaisivat miehen käyttäytyvän. Sitten mennään etelänmatkoille katsomaan kun miehet ovat siellä niin miehekkäitä eli niitä joille ei ole tätä tasa-arvo paskaa ja muuta valehtelua harrastettu koko elämää.

        Ole sika siitä naiset pitää.

        Sillä tavallako isäsi on kohdellut äitiäsi, jotta on saanut hänet kiinnostumaan? Ja muut sukulaismiehesi ja tuttavasi?

        Vai olisikohan tuo taas kerran ihan puhdasta p-kapuhetta?


      • minä täällä moi
        Normi Nyhverö kirjoitti:

        Juu näinhän se on. Sitä kun on saanut kasvatuksen "tasa-arvoisessa" Suomessa eikä jossain toisessa maassa. On pienestä asti opetettu kunnioittamaan naista ja nostamaan naista jalustalle. Tuloksena on nyhverö mies joka ei uskalla tai osaa käyttäytyä kuin naiset oikeasti haluaisivat miehen käyttäytyvän. Sitten mennään etelänmatkoille katsomaan kun miehet ovat siellä niin miehekkäitä eli niitä joille ei ole tätä tasa-arvo paskaa ja muuta valehtelua harrastettu koko elämää.

        Ole sika siitä naiset pitää.

        >>Sitä kun on saanut kasvatuksen "tasa-arvoisessa" Suomessa eikä jossain toisessa maassa.

        Jep. Ei ole naiset tehneet aloitteita, joten ihan rauhassa saa siisti mies kulkea ilman sormusta.

        Sika on ehkä liioittelua, mutta tasa-arvossa jossa oletuksena on ettö molemmat tulevat toisiaan puoleenväliin vastaan on lopputuloksena helposti se että molemmat jäävät yksin. Nainen ei tee aloitetta, mies uskoo ei:n.


    • joku mies jostain

      Vaikka välillä tekeekin mieli reipasta ja rehellistä seksiä, niin enemmän tulee kaivattua kosketusta ja kumppanuutta. Baarista saa humalaista seksiä, jota en kaipaa, koska se ei ole mikään lääke yksinäisyyteen.

      • Anonyymi

        Mutta se varmasti tekee hyvää egolle.


    • isompiakin ongelmia

      Mä en kyllä edes jaksa sotkea tähän yksinäisyyshommaan mitään seksinpuute-tuntemuksia. -Tässä tilanteessa olisin varmaan ihan taivaissa jo siitä jos pääsisi edes kahville jonkun kanssa! :D Mutta mä nyt en ole koskaan ollutkaan mitenkään erityisen seksinhimoinen yksilö, enkä koe saavani siitä mitään kauhean ihmeellisiä kicksejä.

    • ruma ATM

      Onneksi on maksullisia naisia joten ei tarvitse puutteessa olla. Suht halvalla saa 20 vuotiasta kaunista naista rakastella. Monilla on rahan puute ja toiset on yksinäisiä joilla on rahaa mut ei mitään muuta. Sillä rahalla saa paikattua yksinäisyyden puutetta harrastamalla seksiä maksullisen naisen kanssa.
      tällänen rumiluskin saa kaunista naista kun rahaa löytyy. Normaalit naiset ei katsois päinkään mua. Olen pannut uskomattoman kauniita naisia viime vuosina ja se on kivaa.

      • maksulliset

        ei ole halpoja. Ylihintaisia tasoonsa nähden. Kulahtaneita, puhkinussittuja ylipainoisia ja tautien levittäjiä. niin ahkerasti jakavat nämä tuhansien mulkkujen maijat suojaamatonta suuseksiä.

        Rakastelu? Jos kuvittelet maksullisen tarjoamaa kylmää panoa rakasteluksi,. et ole oikeasti koskaan rakastellutkaan kenenkään kanssa. Rakastelussa ei katsota kelloon eikä rahalla ole mitään tekemistä. Säälittävä, että ihmiset eivät tiedä mitä rakastelu on. Sekoitetaan maksullisten tarjoamaan kassien tyhjennykseen, jossa ei ole tunteilla
        mitään merkitystä. Säälittävää, että jotkut vielä joutuu maksamaan tosta maksullisten täysin näyttelemiseen perustuvasta paskasta.


      • ihmettä

        Ompas erikoinen tapa rakastella... itse pitäsin ennemmin maksullisen panemista ihan panona en rakasteluna.


      • Anonyymi

        Vastaajat sanoivatki jo hyvin rakasteluun liittyen. Et ole kova jätkä, olet joutunut epätoivossa maksamaan seksistä huoralle. Et saa pillua ilman rahaa, joten sinun on aivan turha elvistellä kauniilla naisilla fantasioiden rakastelusta.


    • Pieni nainena

      Nyt olette aivan ulalla tuossa nais asiassa, ettäkö huono käytös saisi naiset

      pyörälle. Ei ei ,kerronpa teillee salaisuuden, nyt on vanhanaikainen kohtellias

      mies parasta kaikkien ikä luokkien naisten haaveiden kohde, mitä minä olen

      kuunnellut. Joten siittä parantamaan käytöstä ,ja hiomaan itsestään

      todellista herrasmiestä niin kyllä vientiä on että tossut kuluu. Hyvää onnea,

      ja ihanaa kesää teille pojat.

      • Paitsi jos mies on ujo.


      • Ei kiitos
        wlfwd kirjoitti:

        Paitsi jos mies on ujo.

        Kyllä huono käytös voi olla myös turn off.


      • Ei kiitos kirjoitti:

        Kyllä huono käytös voi olla myös turn off.

        Voi tottakai. Mutta hyvä käytös ei yksistään riitä jos on ujo.


      • tiedän sen
        Ei kiitos kirjoitti:

        Kyllä huono käytös voi olla myös turn off.

        Ei voi.


      • tiedän sen
        tiedän sen kirjoitti:

        Ei voi.

        Hyvästä käytöksestä ei ole mitään hyötyä naisten iskemisessä


      • Anonyymi
        tiedän sen kirjoitti:

        Hyvästä käytöksestä ei ole mitään hyötyä naisten iskemisessä

        Olen kuullut suoran puheen baarissa toimivan pillun saantiin, mutta herrasmies on herrasmies. Kuka pelleä jaksaa?


    • N91

      Tuosta lokeroivasta "naiset tykkää semmosista ja tämmösistä miehistä" -asenteesta ei ole mitään hyötyä naisten iskemisessä.

      • viesti numero 564

        >>Tuosta lokeroivasta

        Väitän että on, koska se on iskemisen edellytys. Jos mies antaa naisen tehdä tasa-arvoisen valinnan tyyliin "naisten haku", niin mitään ei tapahdu. Kuten tanssissa, oletuksena on että mies vie ja antaa itsestään itsevarman vaikutelman. Nainen voi olla seinäruusuna, mies ei voi.

        Minua harmittaa että päästin käsistäni yhden hienon (nais-)ihmisen jota en edes yrittänyt pussata.


      • N91
        viesti numero 564 kirjoitti:

        >>Tuosta lokeroivasta

        Väitän että on, koska se on iskemisen edellytys. Jos mies antaa naisen tehdä tasa-arvoisen valinnan tyyliin "naisten haku", niin mitään ei tapahdu. Kuten tanssissa, oletuksena on että mies vie ja antaa itsestään itsevarman vaikutelman. Nainen voi olla seinäruusuna, mies ei voi.

        Minua harmittaa että päästin käsistäni yhden hienon (nais-)ihmisen jota en edes yrittänyt pussata.

        No täytyy kyllä sanoa että kapean kuvan olet naisista saanut jos tosiaan olet tuota mieltä :D

        Mies voi ihan hyvin olla seinäruusu ja antaa naisen kiinnostua ilman että tarvitsee alkaa esittää sen enempää ylikohteliasta kuin "pahaa poikaakaan". Minä esimerkiksi itse olen hyvin usein kiinnostunut juuri niistä vähän sivummassa olevista punastelijoista, jotka eivät yrittämällä yritä täyttää jotain roolia, jonka odottavat naisiin tepsivän.

        Pointti on kuitenkin se, ettei vaan voi sanoa yleisesti että "naiset tykkää semmosista ja tämmösistä miehistä". Eri naiset tykkää erilaisista miehistä. Tykkää ne miehetkin erilaisista naisista. Harva kuitenkaan tykkää teeskentelijöistä, ihan turhaan esität herrasmiestä tai renttua, jos et pohjimmiltasi sellainen ole. -Kyllä se aika pian paljastuu.


      • viesti numero 565
        N91 kirjoitti:

        No täytyy kyllä sanoa että kapean kuvan olet naisista saanut jos tosiaan olet tuota mieltä :D

        Mies voi ihan hyvin olla seinäruusu ja antaa naisen kiinnostua ilman että tarvitsee alkaa esittää sen enempää ylikohteliasta kuin "pahaa poikaakaan". Minä esimerkiksi itse olen hyvin usein kiinnostunut juuri niistä vähän sivummassa olevista punastelijoista, jotka eivät yrittämällä yritä täyttää jotain roolia, jonka odottavat naisiin tepsivän.

        Pointti on kuitenkin se, ettei vaan voi sanoa yleisesti että "naiset tykkää semmosista ja tämmösistä miehistä". Eri naiset tykkää erilaisista miehistä. Tykkää ne miehetkin erilaisista naisista. Harva kuitenkaan tykkää teeskentelijöistä, ihan turhaan esität herrasmiestä tai renttua, jos et pohjimmiltasi sellainen ole. -Kyllä se aika pian paljastuu.

        >>No täytyy kyllä sanoa että kapean kuvan olet naisista saanut jos tosiaan olet tuota mieltä

        Pitkä kokemus on tuottanut tuon tuloksen, eli olen huomannut että miehen tulee olla aloitteellinen sen sijaan että olisi tasavertainen.

        Mutta ehkäpä se johtuu minun persoonastani, eli tottakai on mahdollista että voin olla yleisellä tasolla väärässä.

        Siinä olet oikeassa että mikäli on on oikeasti hiljainen ja ujo niin ei kannata esitellä itseään vauhdikkaana seikkailijana.

        - Käytkö "iskemässä" itsellesi ne sivussa olevat punastelijat, vai odotatko että he tekevät aloitteen? Eli saavatko he tietää että olisitte "perfect match", vai lähtevätkö he yksin kotiin kuten aina?


      • N91
        viesti numero 565 kirjoitti:

        >>No täytyy kyllä sanoa että kapean kuvan olet naisista saanut jos tosiaan olet tuota mieltä

        Pitkä kokemus on tuottanut tuon tuloksen, eli olen huomannut että miehen tulee olla aloitteellinen sen sijaan että olisi tasavertainen.

        Mutta ehkäpä se johtuu minun persoonastani, eli tottakai on mahdollista että voin olla yleisellä tasolla väärässä.

        Siinä olet oikeassa että mikäli on on oikeasti hiljainen ja ujo niin ei kannata esitellä itseään vauhdikkaana seikkailijana.

        - Käytkö "iskemässä" itsellesi ne sivussa olevat punastelijat, vai odotatko että he tekevät aloitteen? Eli saavatko he tietää että olisitte "perfect match", vai lähtevätkö he yksin kotiin kuten aina?

        Riippuu vähän tilanteesta miten toimin (en ole mikään miestennielijä, vaan yleensä vakavissani ollut liikenteessä), mutta esim. nyt tämän nykyisen kanssa minä olin se joka kävi antamassa toiselle puhelinnumeron ja pyysin soittelemaan :P
        Nyt ollaan oltu pari vuotta yhdessä ja enpä ole kertaakaan katunut etten lähestynyt sitä porukan suulainta höyrypäätä :)

        Niin miesten kuin naistenkin kannattaa tosiaan tehdä niitä aloitteita, tottahan se varmasti on että hirveän monet naiset on "vanhanaikaisia" ja odottavat että se itsevarma adonis tulee ja iskee. Tämä ehkä sitten hämää luulemaan, että kaikki naiset kaipaavat sellaista, vaikkei niin todellisuudessa ole.
        Itseäni liian itsevarmat miehet lähinnä epäilyttävät, ja näyttävät usein teennäisiltä.

        Vätiän että kyllä tästä maailmasta löytyy lähes jokaiselle monta hyvää vaihtoehtoa, ilman että tarvitsee alkaa yrittää olemaan mitään muuta kuin on. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, toiset ekstroverteista ja toiset introverteista.


    • monaaacoooooon

      joo kyllä on ollut seksin puutetta,11v,olin naimisissa;ja 5v toinen suhde avoliitossa,kun alkaa olla tässä ikää lähempänä 50v.kuin 40v,ja asuu yksin niin tuntuu hyvältä,parampi yksin kuin puutteessa kaksin.seksihän on kivaa kun sattuu vaan oikea kumppani,

    • seksipimu<3

      Otan osaa. Olen saanut seksiä kahtena päivänä peräkkäin. Yhteensä 3 orkkua. Nyt huomisen vois pitää taukoa :D

      • seksisipuli

        Vaan 3 orkkua 2 päivän sekstailusta. Huh, on sulla tiukassa tai sitten kaveri ja sinä ette osaa tulkita toisianne sanoin tai ilman.


    • kiitti vaan vitusti

      Seksipimu tuli piruilemaan yksinäisille :)

    • Missfoxy

      Vaikea kaivata sellaista asiaa mitä ei ole koskaan kokenut.

    • 2v. ilman seksiä

      kun on puhtaat munat ja vilpitön mieli, niin elämässä kaikki järjestyy !!
      Ihanaa rakkauden kesää teille kaikille :-)

    • mä vaan

      Antaako joku rumalle miehelle seksiä?

      • En usko siihen

        Ennemmin voitat lotossa pääpotin. Mahdollistahan se toki on että saat seksiä.


    • yksin

      Yksin mutta ei yksinäinen kaipaan toisen kosketusta.Tarvitaan toiset kädet tekemään se homma sillois kun haluttaa joskus on yksinäistä

    • WannaBeLive

      Suomi on sellanen maa, että täällä ei sekstailusta tule yhtään mitään!
      Se on nuorten miesten opittava. Jos haluaa naista niin tässä maassa on yksinkertaisesti haettava kumppania muualta.

      Suomesta ei kumppania löydy miehelle se on 100 varmaa!
      Parempi vaan katsoa että mitä rajan takaa löytyy. Niin on tehneet jo tuhannet miehet.
      Samoin teen itsekin.

      • lottamari<3

        Millaista kumppania sinä naisesta sitten oikein haluat? Suomalainen nainen on toisaan muutakin kuin ne thaikut tai vironaiset, jotka miestä miellyttääkseen ja saadakseen pötyä pöytään ja volvon alleen ovat valmiita mihin tahansa ja minkälaisen rasvamaha ällötyksen kanssa vaan. Oikein pahaa tekee, kun nuori thainainen tulee kauppaan ostoksille vaari ikäisen elähtäneen, isomahaisen kuvottavan oloisen ukon kanssa. Huoraksi kelpaavat, kun on pakko saada joku elättäjä, mutta rakkaus ja molemminpuolinen kunnioitus noista suhteista on kaukana.

        Eivät ne suomimiehet naisia raahaa rajan takaa vain siksi, että ne olisivat jotenkin muita naisia kummempia vaan sen takia, että rahalla tietävät saavansa ostaa itselleen kotiorjattaren, jolla ei ole sananvaltaa ja jota voi siten käyttää hyväkseen kuinka tahtoo.

        Siitä vaan, jos tuosta onnelliseksi sinäkin urpo tulet.


    • male thing

      Sitten kun tulee tilaisuus seksiin niin tietenkään
      ei heppi toimi kunnolla :(
      Käytön puutetta tai jotain :)

    • yksin kotona

      kaikilla on puute seksistä mut kukaan ei uskalla tavata ketään et se puutteen sais postettua. Miksi siis edes puhua asiasta

    • .

      Älä nyt viitsi ei minulla ainakaan. Kyllä yksinäinenkin seksiä saa, jos haluaa. Eri asia sitten on, jos on seksiaddikti eikä mikään riitä.

      • kysyn vaan

        Mistä yksinäinen saa seksiä. Menen heti hakemaan jos on varma saanti?


    • selekt

      Kyllähän toi vaiva seksin puute:=)vuos jo "selipaatissa"eikä kehtaa sen takia mennä naapurin ovikelloo soittaa,et käviskö seksi?no eikun baanalle miehii iskee,ni jos sieltä sitten jonkuu kivan miehen saa matkaan!!

    • puutteessa jo pitkää

      Mikäli mies haluaa seksiä, niin älä vaan mene naimisiin, siihen se seksi sitten loppuu. Sinkkuna saa sentään rehellisesti vokotella muijia sänkyhommiin

    • Anonyymi

      Huomaa että pornoa ainakin katselet, niin minäkin.
      Olen pannut, mutten ole koskaan lauennut. Nyt liian kauan yksin olemista ilman naista ja ylipaino alkaa vaivaamaan. Onneksi pääsen vanhaa naispuolista moikkaamaan lähiaikoina jota panin viimeksi vuosia sitten, jospa taas saisi sitä herkku persettä. Jumalauta että on kuuma nainen. Ja ei, ei ole fantasiaa.

    • Anonyymi

      Selibaatti 14 vuotta.

    • Anonyymi

      Seksin puute, naisystävän puute, lapsipuute, elämänhalun puute, tulevaisuudenuskonpuute. Mikähän näistä ilmaantui ensimmäisenä? Ei enää muista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe