Janne Kataja eroaa :(

Jannefani

Voi ei :( Hometalohelvetti vaati vissiin veronsa...

66

6181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetken hurmio...

      Eipä yllättänyt, tuskin hometalolla on mitään osuutta asiaan :D

      • Jannefani

        Miksi ei yllättänyt? Tunnetko heidät?
        Janne puhui aina niin kauniisti vaimostaan, joten minut se yllätti. Tosin tiedän ettei median antamaan kuvaan tule sokeasti uskoa, se ei ole sitä miltä se näyttää.


      • Vaihtelu virkistää
        Jannefani kirjoitti:

        Miksi ei yllättänyt? Tunnetko heidät?
        Janne puhui aina niin kauniisti vaimostaan, joten minut se yllätti. Tosin tiedän ettei median antamaan kuvaan tule sokeasti uskoa, se ei ole sitä miltä se näyttää.

        En minäkään koskaan hauku lasteni äitiä, vaikka vieraissa käynkin.


      • maandeprs

        Oliko sittenkin homo-talo? kyssyy eppätietoinen!


      • tunnen vaimosi
        Vaihtelu virkistää kirjoitti:

        En minäkään koskaan hauku lasteni äitiä, vaikka vieraissa käynkin.

        Eikä vaimosi hauku sinua vaikka vieraissa käykin.


      • Kuumotukset
        Jannefani kirjoitti:

        Miksi ei yllättänyt? Tunnetko heidät?
        Janne puhui aina niin kauniisti vaimostaan, joten minut se yllätti. Tosin tiedän ettei median antamaan kuvaan tule sokeasti uskoa, se ei ole sitä miltä se näyttää.

        Itsekin olen pannut merkille, että tosi paljon kataja aina vaimostaan puhui. Saattaa olla aika kova paikka...


      • tunnen vaimosi
        tunnen vaimosi kirjoitti:

        Eikä vaimosi hauku sinua vaikka vieraissa käykin.

        Tai kyllä se välillä haukku kuinka surkea olet sängyssä ja kuinka pieni sulla on.


      • Hyviä vaimoja
        tunnen vaimosi kirjoitti:

        Eikä vaimosi hauku sinua vaikka vieraissa käykin.

        Eikä edes kun käy meillä, usein suihkussa kehuu sinua niin hyväksi autojen kanssa...


      • ihanaa olla pettämät
        Vaihtelu virkistää kirjoitti:

        En minäkään koskaan hauku lasteni äitiä, vaikka vieraissa käynkin.

        Kyllä on huono ego kun vierasta tarviit.Kyllä ihmisellä pitää olla jokin pahasti niksahtanut kun pettämään lähtee.Saa muuten paljon suuremman hyvän olon kun ei petä, voi olla todella ylpeä siitä.Se jos mikä nostaa itsetuntoa.Kun sais mutta ei käytä tilaisuutta, kieltäytyminen on hyve hyvin monessa asiassa.Suosittelen lämpimästi olen itse ollut 40v uskollinen enkä kadu päivääkään ja olen sinut itseni kanssa ja ylpeä itsestäni.Tilaisuuksia olis ollut ,mutta mitä hyötyä , saako siitä rinta merkin vai mitä kun on heikko luonne?????Näillä mennään.


      • TRAVOLTAT ?

        TEKIKÖ JANNE TRAVOLTAT ???


      • Tiina Antaa ja ottaa
        Vaihtelu virkistää kirjoitti:

        En minäkään koskaan hauku lasteni äitiä, vaikka vieraissa käynkin.

        Se on kyllä kumma ettet koskaan sitä haukkunut vaikka "vieraissa" kävitkin. Vaikka tutuksihan sitä äkkiä mekin tultiin.


    • iytftyy

      Onko uusi mies?

      • HOME AWAY

        VAIMO KYLLSÄTYI HOMEESEEN....


    • sagharias

      Jotkut pukeutuvatkin värikkäästi :))

    • 32

      joko jannella on uusi mies

    • pappiprkl

      Höh, mikäs ihme toi on?
      Monet eroaa nykyisin, Tukiainenkin.
      Eikun mites se nyt...

    • Ttis

      Surullista, tulee aina paha mieli noista eroista. Siinä on aina pitkä tie kuljettavana...

    • tv:n salakatsoja

      Muija kyllästyi äijänräpäänsä ja päätti vaihtaa kanavaa?

    • bvcbvbvcbvb

      Ei kataja ole homo..

      • hetekamies

        ketä kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.


      • Suometar
        hetekamies kirjoitti:

        ketä kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.

        Haloo, se kuuluu "kuka kuuseen kurkottaa...jne..!! " Opettele Suomen kieltä!!

        Ai niin sä oitkin joku 15vee pissis. :DDDD


      • Anonyymi
        Suometar kirjoitti:

        Haloo, se kuuluu "kuka kuuseen kurkottaa...jne..!! " Opettele Suomen kieltä!!

        Ai niin sä oitkin joku 15vee pissis. :DDDD

        Kyllä tuo sananlasku menee seuraavasti: "JOKA kuuseen kurkottaa..." :)


      • Vai?
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo sananlasku menee seuraavasti: "JOKA kuuseen kurkottaa..." :)

        Miten JOKA kuuseen? Ei kaikukaan nyt JOKA kuuseen voi?


      • kftyjktj
        Vai? kirjoitti:

        Miten JOKA kuuseen? Ei kaikukaan nyt JOKA kuuseen voi?

        "Ken kuuseen kurkottaa" se menee!


    • 20

      oisko uusi nainen kata kärkkäinen,vai mikä seon

    • mäne, mäne

      MIstä se eroaa? Omasta valeheteroudestaan?

      • rsgfdxgdg

        mäne oletko sinä itse tehnyt niin jo?


    • Sepponen22

      Aijaijai. Nyt menetti Kataja aika helmen. Varmaan vituttaa.

      • Sepponen22

        Siis Jannea.


    • jepujepu

      Kuinka nämä "unelmaliittojen" erot ovat aina mukamas näin isoja yllätyksiä. Vai olisiko niin että niillä joiden ei tarvitse joka päivä olla julkisuudessa kehumassa omaa suhdettaan meneekin paljon paremmin kuin näillä turhuuksilla..

    • JK

      NIINKÖ

      • kj

        ökniin


    • kempästietää

      Tässä voi olla sellainen " pakkoero " kyseessä. Parempi että kaikki omaisuus ei mene molemmilta. Ehkäpä !

      • Ehkäpä, niin...

        Hyvä pointti muuten, enpä tullut ajatelleeksi. Mutta hyvinkin todennäköistä, koska kyllähän ne toisiaan rakastavat. Nyt on vain pakko tehdä tällainen "järjestely"...


      • tietäjä

        Joo just mietin että taloudelliset syyt on tämän(kin) eron takana!
        jo sossu maksaa....siis me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • nainennnnnnnnn

      Ahaa Janne tuli siis ulos kaapista eikä vaimo suostunut näyttelemään muuta.

    • fdhgfgfdhg

      Miksi ihmiset luuleevat Jannea muka homoksi?

    • kiire kiire

      Ei sinänsä tullut yllätyksenä. Pari on edennyt aika hurjaa vauhtia; äkkiä naimisiin, heti pari tenavaa, ja se talohommakin. Alkuhuuma on haihtunut ja nyt sitten "kasvettu erilleen". Miks pitää kiirehtiä?

      (Ainiin, Tuksullahan ei ainakaan ole aikaa etsiä sitä prinssiä kun etukäteen jo toilottaa että haluaa miehen lapsilleen ja perheen..)

    • Janne on ok.

      Jos itse olisin julkkis, menisi kyllä hermot. Kaikki tampiot saavat ruotia ja arvostella. No, ammatinvalintakysymys.

    • aviossa ei saa

      Ehkä perinteinen kuvio, muija pihdannut ja ukko käynyt vieraissa nauttimassa?

    • Voi itku Janne ja Ulla. Miettisitte nyt vielä. Teil on pienet lapset ja ootte hyvä pari. Tykätään teistä! Tsemppiä!

    • Jep jep..

      Pannaan meneen tai mennään paneen...

      • homekorvat

        vai onko mielessä taloudelliset keplottelut! Velkaa on rutosti, saadaan yh;na kaiken maailman tuet. Onko tuo muija koskaan ollu töissä?. Ukonkaan tulot ei liene kummoiset, ei pysty elatusmaksuja maksaan, joten yhteiskunta tulee apuun.


      • taloudelliset syyt
        homekorvat kirjoitti:

        vai onko mielessä taloudelliset keplottelut! Velkaa on rutosti, saadaan yh;na kaiken maailman tuet. Onko tuo muija koskaan ollu töissä?. Ukonkaan tulot ei liene kummoiset, ei pysty elatusmaksuja maksaan, joten yhteiskunta tulee apuun.

        No sitähän tossa ylempänä mainittiin jo. Niiden on pakko tehdä tällänen järjestely, et eroo. Ei mene kaikki fyrkat...


    • tämä on suomi tänään

      Mielestäni se oli jotain täysin helvetillistä kuinka perhettä hometalojupakassa voidaan koetella, siis nuorta paria joilla pienet lapset ja jotka yrittää vain pärjätä elämässä.
      Harva tollasta kestäisi, ihminen yrittää saada perheelleen kodin tehden hiki päässä töitä ja sitten vielä surutta rangaistaan siitä että joku myy valmiiksi mädäntynyttä "sutta".
      Raha ratkaisee, oikeudenmukaisuus ei.

      ja nyt sitten korppikotkat täällä spekuloi mm homoseksuaalisuudella ja muilla mahdollisilla aivan käsittämättömän tyhmillä "eron syillä".
      Ihmiset nykyään ei enää osaa edes hävetä tyhmyyttään ja pahuuttaan.

      Helkkarin surullista jos päätyvät lopulliseen eroon. Se on aina henkilökohtainen tragedia eikä mitään viihdettä, tajuatteko!

      • J K

        Ai, NIIKÖ?


      • ihanaa
        J K kirjoitti:

        Ai, NIIKÖ?

        aha, toiki urpo sai päivän kiksinsä.
        ja lehti lööppinsä


      • ?

        On kiva lukea viisaankin ihmisen kirjoitusta. Koska seuraan heidän elämäänsä hyvin läheltä. Janne tekee töitä yötä päivää ja hoitaa kodin arkisia asioita. Te ihmiset olette kateellisia ja pahansuopia. Toivottavasti teillä muilla asiat ovat hoidettu ( epäilen ) suuresti.


    • Sikaniska1

      Ei ollut vika talossa.........Janne sai töitä josta maksetaan palkkaa.......ei ollutkaan valmis jakamaan sitä vaimonsa ja perheensä kanssa, ahne paska. Samallainen mulkku kuin se konottaja Tähkä Lauri.

      • HenjoS

        Onneksi ei ole julkisuuden henkilö, olisipa ihan kamalaa kun omaa eroa ruodittaisiin näin! Kaikenmaailan hiipparit sanovat mitä sylki suuhun tuo, eikä ajattele inhimillisesti, mistä tässä oikeasti on kysymys! huh huh..ei voi kun voimia toivottaa Jannelle ja perheelle. Onneksi he ovat varmaan sen verran fiksuja etteivät lue kaikkea hömppää mitä kirjoitetaan!


      • ?

        Ahne hoitaa kyllä perhettään tosi hyvin. kaikki mikä jannea satuttaa se myös jannea vahvistaa.


    • Surullinen Suomi

      Ihmisten ilkeys on ihan käsittämätöntä tänä päivänä. Te jotka täällä aina arvostelette itselle tuntemattomia ihmisiä, niin miettikää hetki omia sanojanne? Toivottavasti osaatte hävetä omaa ilkeyttänne.

      Käsittämätöntä.

      • eroan joka päivä mie

        Yllätys ero jos se olisi kuin meillä 42v yhdessä samoissa lakanoissa
        ero ei tule kysymykseenkään olen ahne en luovuta omaisuuttani toselle
        Kaikki olen itse tienannut.


      • Anonyymi

        =)

        KAIKKI, SUOMALAISET OVAT, KATEELLISIA, ROSKA KASOJA,

        =)


    • Sikaniska1

      Totuus on että vaimo lähti lätkimään.....syystä.......Kattokaa nyt tuota suomipop sivusto jossa Kataja ilman paitaa hilluu.......KUKA nainen haluaa vierelleen tuollaisen lihavan muodottoman läskin. Pihisee ja puhisee eikä jaksa edes panna, josko se kulli sieltä läskimakkaroiden välistä pilkottaa.

      Hänen vaimonsa itse kertomana..........pettänytkin on vielä Jannea, uroksen kanssa

    • WHAT goes

      around comes around...

    • muka

      Yllätyskö?

    • PFYHULG

      Hitto että harmittaa tuo hometalotapaus. Tuollainen asia voi sattua kelle tahansa, joka talokaupoille lähtee.

      Sen enempää en voi tähän asiaan kantaa ottaa, mutta toivotan Jannelle ja hänen perheelleen voimia!

    • onhan näitä

      Jos se onkii Tulppaani eikä Kataja...

    • sen näköö

      niin ärsyttävä esiintyjä että
      harva jaksais sellaista kotona kattookaan

      milloinkahan säätiökaikkonen saa lähdöt kotoa

    • jfuj

      Home sweet home

    • PikkuKakkonen

      Hometalo helvetti oli heille kyllä varmaan helvetillinen! Ei riitä ymmärrys myyjille.Ostajille et kantsii olla "silmät auki".Tiedän erään joka osti uskovaiselta talon.Lopulta meni talo ja rahat kauppiaalle takaisin et silleen!Toivon et vielä "saavat palkkansa".Kusettajia löytyy!!!

    • turhia julkimoita

      Ei taida ihmisillä olla omaa elämää, jos jonkun
      Katajaisen Jannun elämä kiinnostaa. Voi turhuuden turhuus....

    • JH

      VAI IIN

    • makeeeee2

      Nyt ne hymiöt vittuu tiina :DDDDDD

    • Janne rulesko?

      Jannelle imitaatio-show, silloin katsojille voisi maksaa moisen ohjelman katsomisesta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe