Pyykinpesukoneelle huolto? Helsinkistä.

Whirlpool-ystäväni

Olen kauan sitten pistänyt huoltokutsun TaunoKorhonenOy:lle heidän nettilomakettaan pitkin, eikä ole tullut vastausta saatika huoltomiestä.

Mitä muita hyviä huoltofirmoja voisitte suositella pk-seudulla?

Pesukoneeni hihna (tai rumpu?) vinkuu, vonkuu, jurraa jotenkin kuin kiinni aina ohjelman alussa. Pesee kuitenkin loppuun OK.

Haluaisin huollattaa, ajoissa, että kone jaksaisi vielä vuosia.

Miten huoltoa on niin vaikea löytää. Help?

13

4473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fhiuff

Taitaa olla laakereissa vikaa. Kokeile Espoon kodinkonehuoltoa, sieltä sain itse nopeasti neuvoja.

• Edestä täytettävät

Osta kunnon kone tilalle, ruotsalainen Asko tai saksalainen Miele, eiköhän ongelmat korjaannu.

• Kato googlesta

Soita Whirlpoolin Call-centeriin.

• Whirlpool-ystäväni

Aloittaja kiittää kannanotoista. Saatanpa soittaa huomenissa tuonne 'Espoon.. jne'.

Emmä ohjeistamalla selviä. Mä tarviin ihan live-miehen (tai oisko niitä naisiakin?) konetta kokeilemaan, diagnosoimaan ja sitten korjaaman vian, huoltamaan priimaksi.
      - Kiitos vinkistä (että siellä laakereitakin on).

Tiedän, tämmöiset käynnit, vähintään yhdestä tunnista, ovat arvokkaita. Selviänkö satasella. Mut ku koneenikin arvokas ja tosi-tärkeä apulainen!

• k.uivuri

Kodinkoneiden huollot on ryöstöä. Itselläni pesukone lopetti pyörimisen. Ongelma löytyi helposti kun tutkin netistä samanlaisten koneiden vikoja. Syy oli rumpua pyörittävän sähkömoottorin hiilet, jotka pystyy itse vaihtamaan helposti. Hintaa huollolle tuli vain 21,90 (jos omaa tunnin työaikaa ei laske mukaan).

Tästä näet videolta, kuinka hiilet vaihdetaan:
      http://www.youtube.com/watch?v=ZlADVL2fa48

Mutta sinun koneessa on ilmeisesti vikana vinkuva hihna, joka pyörittää rumpua. Hihnan vaihto on myös erittäin helppoa.

• matti mekaanikko

toivotaan että tarvikehiilet pelittää, sillä 21,90€ hintaan ei irtoa alkuperäisiä hiiliä, jotka on 100% laatu.Itse pilasin oman koneeni, vaihtamalla tarvikehiilet ja pelitti vaan 2kk ja sitten kaatopaikalle.

• k.uivuri

@ Matti Mekaanikko, mitäs eroa tarvikehiilissä ja "original" hiilissä voisi olla? Autotarvikkeissa ainakin usein on niin että esim. öljynsuodattimet tulevat yhdestä isosta paikasta eri etiketeillä.

• matti mekaanikko

tarvikehiilissä (niinkuin piraateissa yleensä) on joukossa myös huonompilaatuista tavaraa, mutta toivotaan että sulle sattui priimaa.Alkuperäiset ovat kaikki 100% laatutavaraa, eikä ole pelkoa, että on joukossa sekundaa.Tämä oli vaan oma kokemus ja nykyään suosin hiilissä ainoastaan alkuperäisiä, vaikka ne enemmän maksaakin.

• Paula pesuri

Kodinkonetekniikka R Kumpula Helsinki
      Taitava moniosaaja, hiilet vaihtuu vikkelään.
      Poisti meidän Siimes koneesta liivinluun.

• Maikki

Älkää ikinä soittaka R Kumpulalle! Ylihintainen ja törkeä palvelu! Kokeiltu on.....

• suosittelen

Mulla ihan hyvät kokemukset Espoon Kodinkonehuollosta, vastasivat meiliinkin aika nopeasti. Korjaaja tuli paikalle parin päivän päästä sovittuun aikaan ja kone tuli kuntoon. Kyllähän se vähän maksoi, mutta eipä huvittais vielä uutta konettakaan ostaa.

• hufu

Kokeiltiin tota Kumpulan huoltoa. Totesivat että kone sökö,lasku 90€ ja korjaus ois ollu 600€. Ei ihan parasta meininkiä! Ei kai voi ku maksaa...itse en ollu paikalla 9 vuotias tytär himas jolta otettiin allekirjoitus laskuun!!??

• Ihmettelee

No jos tilaa huollon niin pitäähän se maksaa vaikka koneen korjaus ei olisikaan kannattavaa. Luuletko että huolto lähettää miehen ilmaiseksi konetta tutkimaan tai pyytämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe