Minkälaiset mahtaa kelit olla? Tarkeneeko tenavat uida, sataako?
Hurghada lämpötila tammikuun lopussa?
4
1387
Vastaukset
- matkaanvainmars
Viime vuonna olin tammikuun puolivälissä ja tarkeni erittäin hyvin. Ilma oli 25-30 asteista ja merivesi vielä lämmintä :)
Egyptissä sataa todella harvoin. Olis ihme, jos olisitte siellä just sillon.
- Egyptiin ihastunut
Tammi-helmikuun vaihteessa oltiin lasten kanssa Hurghadassa. Hotellin lämmitetyissä altaissa ja meressä tarkeni uida, kunhan ei noussut vedestä tuulen armoille. Meillä esimerkiksi perheen kuopus, 4 vuotta, ei uinut oikeastaan ollenkaan, koska tuuli viilenti märän ihon melkoisen tehokkaasti.
- Egyptiin uudestaan
Tänä vuonna Hurghadassa olin viikon tammikuun puolessa välissä. Päivällä parhaiten oli 21 astetta varjossa ja illalla 8 astetta. Kova tuuli joten enpä uinut kuin pari kertaa hotellin uima-altaassa, joka oli lämmitetty, mutta kun nousi vedestä pois oli todella kylmä. Merivesi oli myös kylmä. Tammikuu on muutenkin Egyptissä kylmin vuodenaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263278
- 731597
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801139Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45951
- 61892
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171872- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775