mutta kun jotain kuitenkin halusin tehdä, niin ostinpa mustasilmäsusannan siemeniä ja laiton viime lauantaina ruukkuun. No, enpä uskonut, että näin nopeasti rupeavat nousemaan, eli tänään, torstaina, näkyy jo kolme alkua silmukkana nousevan, ja niistä vahvin taitaa jo tänään illan aikana näyttää muultakin kuin silmukalta.
Mutta sepä nyt on, kun ne ovat kaikki samalla ruukun laidalla. Eli joo, varmaan auringonpaiste käynyt siihen ja kun tuo tuossa sitten olis yhden päivän toisin päin, nousisko sitten vastapuolellekin jotain :)
Kiva, toivottavasti saan sen sisällä menestymään. Uloskin toki tekis mieli jotain laittaa parvekkeelle, kuten nukenkauluksia voisi kokeilla amppelissa, mutta enpä taida niin kauan kuin tässä asunnossa asun.
Huomasin muuten anttilan nettikaupassa että mustasilmäsusannia on punaisenakin - vau.
viuuh, parvekkeelle en nyt mitään laita
5
69
Vastaukset
- jund-di
vau todellakin :) ootko syönyt siemeniä
- onko probleemia?
En, mutta onko sulla joku ongelma tän asian suhteen?
- any problems?
En mä tosiaan ymmärrä, mitä sulla oli kommentin sisältönä.
Mutta kun joskus ihmiset valittelee ettei yhtään mitään saa idätettyä ja ei tapahdu mitään vaikka kuinka ovat hoidelleen kylvöksiään, niin ajattelin vaan, että mullapa kävi tsäkä kun noin äkkiä lähti, alta viikossa. Että siks mä vaan. - O-mukulakiurunkannus
any problems? kirjoitti:
Mutta kun joskus ihmiset valittelee ettei yhtään mitään saa idätettyä ja ei tapahdu mitään vaikka kuinka ovat hoidelleen kylvöksiään, niin ajattelin vaan, että mullapa kävi tsäkä kun noin äkkiä lähti, alta viikossa. Että siks mä vaan.Minusta on kiva, että kerroit onnistumisestasi! Eihän meillä puutarhureilla ja "puutarhureilla" suinkaan kaikki aina tuuraa. Mutta ei se mitään haittaa. Jaan onnistumisen ilosi!
Näin punaisia mustasilmäsusannoita taimikaupassa. Niin ihania, että ihan pahaa teki! Sain hillittyä ostovimmani, kun partsi on jo täynnä noita mökille ronttaamista odottavia taimia, mutta kaivelemaa se jäi... ;-) - no, alku joo.
any problems? kirjoitti:
Mutta kun joskus ihmiset valittelee ettei yhtään mitään saa idätettyä ja ei tapahdu mitään vaikka kuinka ovat hoidelleen kylvöksiään, niin ajattelin vaan, että mullapa kävi tsäkä kun noin äkkiä lähti, alta viikossa. Että siks mä vaan.Noo, alku oli lupaava, mutta nyt on ihan pysähdyksissä. Kaksi lehtiparia (siis neljä lehteä) kussakin, ja tänään vielä yksi taimi meni poikki. Kaiken lisäksi siemenet, vaikka kuinka olin laittavani tasan pyöreäksi muodoksi, niin onkin vain toisella puolella ruukkua - hih.
Että ei siitä mustasilmäsusannan kasvatuksesta tainnut mitään tullakaan... Vai kasvattaakohan se nyt vaan juurta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976