viuuh, parvekkeelle en nyt mitään laita

kivaa...

mutta kun jotain kuitenkin halusin tehdä, niin ostinpa mustasilmäsusannan siemeniä ja laiton viime lauantaina ruukkuun. No, enpä uskonut, että näin nopeasti rupeavat nousemaan, eli tänään, torstaina, näkyy jo kolme alkua silmukkana nousevan, ja niistä vahvin taitaa jo tänään illan aikana näyttää muultakin kuin silmukalta.

Mutta sepä nyt on, kun ne ovat kaikki samalla ruukun laidalla. Eli joo, varmaan auringonpaiste käynyt siihen ja kun tuo tuossa sitten olis yhden päivän toisin päin, nousisko sitten vastapuolellekin jotain :)

Kiva, toivottavasti saan sen sisällä menestymään. Uloskin toki tekis mieli jotain laittaa parvekkeelle, kuten nukenkauluksia voisi kokeilla amppelissa, mutta enpä taida niin kauan kuin tässä asunnossa asun.

Huomasin muuten anttilan nettikaupassa että mustasilmäsusannia on punaisenakin - vau.

5

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jund-di

vau todellakin :) ootko syönyt siemeniä

• onko probleemia?

En, mutta onko sulla joku ongelma tän asian suhteen?

• any problems?

En mä tosiaan ymmärrä, mitä sulla oli kommentin sisältönä.
        Mutta kun joskus ihmiset valittelee ettei yhtään mitään saa idätettyä ja ei tapahdu mitään vaikka kuinka ovat hoidelleen kylvöksiään, niin ajattelin vaan, että mullapa kävi tsäkä kun noin äkkiä lähti, alta viikossa. Että siks mä vaan.

• O-mukulakiurunkannus
        any problems? kirjoitti:

Mutta kun joskus ihmiset valittelee ettei yhtään mitään saa idätettyä ja ei tapahdu mitään vaikka kuinka ovat hoidelleen kylvöksiään, niin ajattelin vaan, että mullapa kävi tsäkä kun noin äkkiä lähti, alta viikossa. Että siks mä vaan.

Minusta on kiva, että kerroit onnistumisestasi! Eihän meillä puutarhureilla ja "puutarhureilla" suinkaan kaikki aina tuuraa. Mutta ei se mitään haittaa. Jaan onnistumisen ilosi!

Näin punaisia mustasilmäsusannoita taimikaupassa. Niin ihania, että ihan pahaa teki! Sain hillittyä ostovimmani, kun partsi on jo täynnä noita mökille ronttaamista odottavia taimia, mutta kaivelemaa se jäi... ;-)

• no, alku joo.
        any problems? kirjoitti:

Noo, alku oli lupaava, mutta nyt on ihan pysähdyksissä. Kaksi lehtiparia (siis neljä lehteä) kussakin, ja tänään vielä yksi taimi meni poikki. Kaiken lisäksi siemenet, vaikka kuinka olin laittavani tasan pyöreäksi muodoksi, niin onkin vain toisella puolella ruukkua - hih.

Että ei siitä mustasilmäsusannan kasvatuksesta tainnut mitään tullakaan... Vai kasvattaakohan se nyt vaan juurta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      91
      8355
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      96
      8012
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      173
      6170
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      14
      5393
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5208
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4265
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      4010
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4003
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3809
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      57
      3674
    Aihe